2.6.2024 | Svátek má Jarmil


Diskuse k článku

H-systém definitivně

Ani Ústavní soud nevyhověl těm okradeným majitelům domů, kteří si na vlastní náklady dostavěli domy v Horoměřicích u Prahy. Není pochyb o tom, že zákon je na straně soudů. Ale je to krutě nespravedlivé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Vobr 2.10.2019 8:17

Z občanky !!!

P. Hlosta 2.10.2019 8:15

Mládežnickou organizací máte na mysli i onen Pionýr, co existuje dodnes? ;-)

J. Vobr 2.10.2019 8:15

IKONKU JDE VYMĚNIT JEN ZA FOTKU S OBČANKY !!!!!!

(c) Kombercová

;-D;-D;-D

P. Boublíková 2.10.2019 8:15

Šli vědomě do rizika a doufali, že to nějak vyjde. Třeba na lidskost. No a nevyšlo. [>-]

J. Vobr 2.10.2019 8:14

FRANKE, TOHO SLONA MÁTE NA MOU PŘÍMLUVU!!!!!!

Nahlásil jsem vás Andréšovi,že jste krypto-kobliha !!!

ANO je líp ... a se slonem zvláště !!!

;-D;-D;-D

P. Kmoníček 2.10.2019 8:12

Já jsem v kuponovce nezískal ani korunu, ale na nikoho to nesvádím. Bylo to MOJE špatné rozhodnutí.

Š. Matyášová 2.10.2019 8:12

j eto sprostý, mělo se to uzavřít s tím, že to je jejich..jednali s nejlepším vědomím a v nouzi ...právo j ejedna věc, al elidskost j evěc druhá. Zde by měl zasáhnout vyšší princip!

V. Mokrý 2.10.2019 8:11

Kdo ho do ní tlačil ?

V. Mokrý 2.10.2019 8:10

Astone, sám jsi byl u začátků tohoto systému, jímž končí H-systém a to, že jsi byl jedním z těch, co by zaměstnanci privatizovali Mladou frontu/majetek SSM - původně neprivazovatelnou, měla být převedena na mládežnické organizace.

P. Kmoníček 2.10.2019 8:09

Spíše liknavost soudů. Kdyby soudy konaly, Klaus by amnestii nevyhlásil.

J. Holíček 2.10.2019 8:07

;-O Pane Kučero, ono je to trochu jinak - a myslím, že si to nedokážete přiznat. Z vašich písanek je zřejmé, že svět vnímáte jaksi posunutě, že si ho upravujete podle potřeby.

Kdybyste byl imunní vůči urážkám, tak byste nepsal o paní Varadinkové, která vás vůbec neuráží, jen s vámi většinou (a většinou logicky) nesouhlasí. Řekl bych, že jste spíš přecitlivělý, neboť očekáváte jiné reakce na svoje písanky, než jakých se vám dostává.

Teď je třeba pozoruhodné prohlášení, že "byl jsem vychován ve víře v dobré v každém člověku (tedy, dokud se nesetkám s opakem)". V takové víře mohli být vychováváni všichni, přesto opakovaně poukazujete na 50 let společenské devastace. Z toho něco vyplývá - viz můj první odstavec. Proč jste se za těch 50 let nepoučil?

Užívejte dne, jak nejlépe umíte.

J. Franke 2.10.2019 8:04

Tak tak...

I. Kellner 2.10.2019 7:56

General Dynamisc dává za zprostředkování Dalíkům 40%, zatímco tuzemští výrobci mohou max 20%.

I. Kellner 2.10.2019 7:53

Jsme opatrnější, my putinovo agenti.....

V. Mokrý 2.10.2019 7:53

Jo a téměř všechno schovala Klausova amnestie.

P. Kučera 2.10.2019 7:52

Pane Hlosto, máte pravdu, byl jsem vychován ve víře v dobré v každém člověku (tedy, dokud se nesetkám s opakem). Jsem tedy nenapravitelně naivní? Asi ano. Ve svém věku jsem už ale imunní proti urážkám, snažím se pochopit, co k nim autory vede (např. paní Varadinkovou), rozhodně se už na nikoho nehněvám, natož abych nenáviděl: na to je život moc krátký.

V těch nákupech fondů (i podniků) jsem já, člověk mající vždy nějakou rezervu, promrhal nižší desítky tisíc. Dnes to beru jako daň za svobodu. Ale - bohužel - poctivost je u nás stále, i po 30 letech, dost vzácný tovar.

I. Kellner 2.10.2019 7:45

Líčit se musí na ty nejstarší, bezbranné, kteří již nejsou schopni rozeznat nebezpečí. Nebo nejsou schopni rozeznat krásy kapitalismu, když jim někdo prodá hrnce nebo speciální astronomické deky na autobusovém zájezdě. Tak jako pan Horníček, kterému jsme při odjezdu na dovču nechávali klíče, aby zaléval kytky a dal papouchovi. Dostali ho, , exekuce, skočil ze čtvrtého patra naproti, ani to nestačil vybojovat, chudák..

V. Klepetko 2.10.2019 7:40

Asi rozdal málo, blbců-klientů je jen omezený počet a jejich finanční zdroje jsou omezené... Kdyby zprivatizoval nějaké doly, tak ho nezavřeli. :-)

D. Polanský 2.10.2019 7:35

Fondy měly být jenom doplňkem, jenomže lidé neměli odvahu rozhodnout se sami, často i vysokoškoláci. Báli se svobody rozhodování. S manželkou jsme na fond ani nepomysleli. Něco vyšlo, něco nevyšlo.

P. Hlosta 2.10.2019 7:35

Jestli jste spekuloval u kupónovky s akciemi za hotové peníze, pak jste byl mimořádně rizikově investující. Asi jste měl dost peněz na takovou hru, která byla loterií. Máte pravdu, že z tak hazardně investujících vyrostl i Babiš na miliardáře a nejen on se miliardářem stal. Zeman, Klaus - ti stvořili hlavně Kellnera. To je takový číšník, co obslouží "potřebného" politika, když je členem klubu do kterého zúčastnění vložili korupční stamiliardy. To je kapitalismus v surové podobě. Ideály o spravedlivé společnosti jsou pro naivní. Naivní hlavně proto, že s penězi neopatrně zacházejí hlavně ti, co jich mají víc než potřebují pro běžný život. Na takových vyrostou miliardáři. Na sockách vydělá jen systém, že z těch drobáků nadělá hromádky a ty teprve požere podstatně kapitálově schopnější. Což váš případ není patrně. ;-)

D. Polanský 2.10.2019 7:33

Jojo, spravedlnost je drahý kšeft, kdežto zákon tě nemusí stát ani korunu a sedíš bez mrknutí oka.

I. Kellner 2.10.2019 7:27

Šetřte rozjivené emoce. Jaká největší monstra? To budete teprv čubrnět, havloidi.

(Ježek byl přesně ten první, kdo kupónovou zlodějinu protlačil. Osobně si nestěžuju - za elektrárnu Opatovice jsem vyinkasoval 12o tis za jednu knížku, a to v té době byly ještě nějaké peníze)

J. Franke 2.10.2019 7:26

Pokud jde o kupónovku, věřil jsem spíš svému úsudku než fondům a bral jsem to jako možnost si "zahrát na burze" za hubičku. Měl jsem kliku díky náhodě, rozhodně nejsem onen bohem políbený investor typu pana Grosse, který obratem vydělal desítky milionů...

P. Boublíková 2.10.2019 7:26

Dobrý den.

Rozdal a šel sedět na 12 let. Asi tam byli na palici všichni. [>-]

P. Hlosta 2.10.2019 7:21

V časech nabídky od H-systém jsem rozhodně neměl na stavění domku peníze, představa sto tisíc korun byla pro mně závratná, natož na celý domek peníze. Vždy jsem se pozastavoval nad tím, kde lidé na počátku po sametu vzali tak velké úspory, aby o ně pak přišli v kampeličkách a H-systému. Já byl také několikrát napálen, ale jednalo se o podstatně menší částky, protože jsem jednoduše víc peněz neměl o které by mně obrali šmejdi.

Rozhodně neschvaluji onu zlodějnu podvodu na lidech, ale je mi jasné, že větší hromada požere ty menší, zvláště když se s penězi zachází neopatrně. Jako vlk na Karkulku líčí dnes a denně mnoho šmejdů, podbízejí se službou, lepí na sloupy své "reklamy". Tak stejně jako dříve je schopného poskytovatele jakékoliv služby nutné hledat, ověřit si ho a podle starého hesla dvakrát měř a jednou řež. Nikdy nebudeme dost opatrní, takže prověřit si i prověřené.

Spravedlnost není, ta se musí vybojovat a na to potřeba prachy!

J. Holíček 2.10.2019 7:20

;-O Dobrý příklad toho, jak funguje ius scriptum, jaký je rozdíl mezi právem psaným a přirozeným.

Dobrý příklad toho, jak se má má chovat jedinec v kapitalistické společnosti. Jak se vyplácí osobní iniciativa a snaha být nezávislý na státu.

Franz Rajman tyhle drobné poruchy ideálního snažení svede na Čechy a bude ignorovat, že Evropa je pod knutou Němců.

P. Kučera 2.10.2019 7:15

S tím H-systémem vidíme, jak se vymstilo v devadesátkách zavřít oči nad zákony. Vymstilo ve ztrátě počáteční důvěry v novou, svobodnou éru. Svůj kritický pohled na tu dobu opakovaně vyslovoval exministr Ježek. Čí to bylo dílo? No, především Václava Klause. Kdyby šlo jen o H-systém, ale takových příběhů byly stovky. Nejmarkantněji pak v kupónovce: i já věřil, že jde o dobrou investici a kupoval akcie některých fondů i za hotové. Tam někde se začala vařit skepse, která v tomto desetiletí vedla až k šílené volbě těch největších monster - Zemana a Babiše.

Dobrý den (ale jen těm, které tento pozdrav neuráží).

M. Němec 2.10.2019 7:14

To je fakt.

Ačkoliv jsem příznivec prezidenta Havla, jeho pacifistické třeštění ( a jeho okolí ) v devadesátkách se ukázalo jako velká chyba.;-(

M. Němec 2.10.2019 7:11

Hlavně si všichni zdejší chváliči starejch zlatejch časů uvědomte, že Pépi Monsport je klasickym produktem těchto časů. Jako Bureš a spol.

V. Klepetko 2.10.2019 7:09

Paní Boublíková, dobré ráno, Vaše otázka mě také vždy velmi zajímala. Můj spolužák, známý mezi právníky jako "Francesco", měl možnost se Smeťáka na to zeptat přímo do očí. Prý nejenže neodpověděl, ale ani nechtěl zaplatit za pivo, že prý teď šetří :-)

Já si osobně myslím, že to rozdal politikům.