29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

Finsko, náš vzor

Finlandizace, to byl v době studené války terminus technicus označující takový systém, kdy země byla zdánlivě samostatná, tudíž svéprávná a měla i demokratický systém se všemi vnějšími atributy, avšak v zásadních otázkách jednala podle diktátu sovětského Ruska. Přitom se ti Finové tenkrát naprosto neměli špatně. Jenomže museli skákat podle taktovky sovětského politbyra.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Stary 12.4.2018 13:09

Re: Historie

Chyba. Jasali komuniste se soc.demokraty. Lenin rekl: Ucit se....

P. Jirkovský 10.4.2018 7:18

Re: PROČ SE PRÁVĚ U NÁS VYTRÁCÍ EVROPSKÁ IDENTITA?

Po tom je takovýmu volovi, jako račte být vy, úplný hov .....

J. Anděl 10.4.2018 6:14

Viděl jste třeba seriál Most, kterým se scénka nejspíš inspiruje? Ta parodie vcelku sedí. Neumím posoudit překlad, v komentáři píší o hříčce s osobními zájmeny, která byla upravena, aby v češtině dávala smysl.

Každopádně současné severské detektivky se korektností a integrací imigrantů, a také rozdíly mezi těmi zeměmi a jejich obyvateli zabývají hodně, mně to sedí do mozaiky jejich dostupné produkce. Ne takhle moc, ale ony bývají agitačně prvoplánové, byť inteligentněji. Sledoval jsem jich na Netflixu pár. Humoru minimum, deprese hodně. Takže kozy nic moc, souhlas, ale jako severské odlehčení, proč ne.

A. Nový 10.4.2018 0:01

Re: PROČ SE PRÁVĚ U NÁS VYTRÁCÍ EVROPSKÁ IDENTITA?

Vyblil jste se pěkně, co chlastáte? :-))

V. Klepetko 9.4.2018 23:49

K tomu panu Halíkovi - na dobrou noc...

Myslím si, že pan Tomáš Halík nese velký díl osobní odpovědnosti za to, že se u nás lidi tak málo identifikují s EU.

Z jeho veřejných projevů čiší jakási neláska. Nechce hříšníky léčit, ale izolovat... Tím od sebe odvrací velké masy lidí - kteří si jej ale současně mylně identifikují s jakýmsi "proevropským globálním ekumenismem" a s Evropou.

Nechuť k Halíkovi vede k tomu, že se lidi odvrací i od Evropy. Což je škoda - ta Evropa nemůže být přeci tak zlá, jako ten jeho kukuč! :-))))

P. Vandas 9.4.2018 23:35

Re: PROČ SE PRÁVĚ U NÁS VYTRÁCÍ EVROPSKÁ IDENTITA?

Aha. Takže už i metoda uvažování vás popuzuje? Nuže dobrá. :-):-):-)

V. Fenzel 9.4.2018 23:34

Re: PROČ SE PRÁVĚ U NÁS VYTRÁCÍ EVROPSKÁ IDENTITA?

Pane Jirkovský, nabývám dojmu, že jste tou hlavou do zdi narazil Vy a při tom Vás pižmoň nabral do zádě.

R. Brzák 9.4.2018 23:33

Re: PROČ SE PRÁVĚ U NÁS VYTRÁCÍ EVROPSKÁ IDENTITA?

Takže jediný, kdo může správně vyšetřit, zda se cítíme krom své národnosti také Evropany, je Eurobarometr?

Každý Čech (Moravan aj.) žijící v České republice je přirozeně Evropanem. A to přesto (či tím spíše), když je kritický k EU a nejraději by její byrokraty defenestroval.

R. Brzák 9.4.2018 23:28

Re: PROČ SE PRÁVĚ U NÁS VYTRÁCÍ EVROPSKÁ IDENTITA?

Vážně ze sebe budete dělat nechápavého, abyste mohl paní Moravcovou nadále stírat straw manem?

M. Jandáková 9.4.2018 23:27

Re: PROČ SE PRÁVĚ U NÁS VYTRÁCÍ EVROPSKÁ IDENTITA?

Pýcha oslepuje.

M. Jandáková 9.4.2018 23:26

Re: PROČ SE PRÁVĚ U NÁS VYTRÁCÍ EVROPSKÁ IDENTITA?

Z téhož důvodu se slovy svého kdysi božstva (z doby, kdy nebyl ještě mediálně adorován), které samo neukazuje oběť "lůze", jež ostatním káže, nezabývám.

P. Jirkovský 9.4.2018 23:20

Re: PROČ SE PRÁVĚ U NÁS VYTRÁCÍ EVROPSKÁ IDENTITA?

Když já jsem takovej úzkostlivej .. I vám

P. Jirkovský 9.4.2018 23:19

Re: PROČ SE PRÁVĚ U NÁS VYTRÁCÍ EVROPSKÁ IDENTITA?

Ne kde a kdy, ale metoda, pro vás a pro jistotu způsob uvažování, ve vašem případě samozřejmě nejde o uvažování, ale o odsouzení bez elementární znalosti. Čemu na tom nerozumíte?

P. Jirkovský 9.4.2018 23:16

Re: PROČ SE PRÁVĚ U NÁS VYTRÁCÍ EVROPSKÁ IDENTITA?

Fakt? No asi jo, jenomže já, jako člověk spíše duchovní, než stíhanej tělesnými žádostmi, se tak v tom nevyznám. A myslíte, že se pletu, když jsem nabyl dojmu, že paní Moravcová vyjádřila svoje rozhořčení nad tím, že bývá znásilňována nástrojem (což je obzvlášť zavrženíhodné), tedy ideologií? Myslíte si snad, že je to méně než znásilnění prosté, vedené pudem sexuálním?

P. Vandas 9.4.2018 23:12

Re: PROČ SE PRÁVĚ U NÁS VYTRÁCÍ EVROPSKÁ IDENTITA?

Vy fantazírujete? Kde jsem odsuzoval Chartu 77? :-):-):-)

J. Václavíková 9.4.2018 23:10

Re: PROČ SE PRÁVĚ U NÁS VYTRÁCÍ EVROPSKÁ IDENTITA?

Nebojte se o ni, gůgl to jistí. Mějte se, dobrou noc.

R. Brzák 9.4.2018 23:08

Re: PROČ SE PRÁVĚ U NÁS VYTRÁCÍ EVROPSKÁ IDENTITA?

To jste to paní Moravcové natřel, pane Jirkovský. Jen jste předtím nečetl pozorně - neb paní Moravcová píše o "znásilnění" ideologickém...

P. Jirkovský 9.4.2018 23:07

Re: PROČ SE PRÁVĚ U NÁS VYTRÁCÍ EVROPSKÁ IDENTITA?

Já nevím, nepřehnal jsem to s tím pižmoněm? Třeba paní (nebo slečna?) Moravcová neví, co to je?

P. Jirkovský 9.4.2018 23:04

Re: PROČ SE PRÁVĚ U NÁS VYTRÁCÍ EVROPSKÁ IDENTITA?

Ale jděte! Které žvásty, vždyť vy ho nečtete. Jste fakt věrnej následovník odsuzovatelů (třeba) Charty 77, nečet jsem, ale je to hnusnej útok na naší milovanou, zemi krásnou v dědictví mně danou ...

J. Václavíková 9.4.2018 23:04

Re: PROČ SE PRÁVĚ U NÁS VYTRÁCÍ EVROPSKÁ IDENTITA?

:-))))))

J. Václavíková 9.4.2018 23:02

Re: PROČ SE PRÁVĚ U NÁS VYTRÁCÍ EVROPSKÁ IDENTITA?

Protože uvažují jen na úrovni první signální. Přemýšlení v kontextu je bolí, remcání je jednodušší.

P. Jirkovský 9.4.2018 23:02

Re: PROČ SE PRÁVĚ U NÁS VYTRÁCÍ EVROPSKÁ IDENTITA?

Paní Moravcová, pokud jste znásilňována (a zřejmě se to děje opakovaně), obraťte se na nejbižší služebnu Policie České republiky. V případě, že máte nějakou pochybnost o PČR, nebo jste znásilňována příslušníky té dané současti PČR, obraťte se na na nejbližší (vašemu bydlišti) Okresní státní zastupitelství. Pokud ani v tento státní úd nemáte důvěru, kterýkoli okresní (obvodní) soud v ČR přijme vaše podání. Pokud ani v soudy nemáte důvěru, zkuste psychiatrickou ambulanci. Pokud ani ta váš pocit nebezpečí nezmenší, najděte si nejbližší pevnou zeď, pokud možno po svahu, rozeběhněte se a vezměte to hlavou rovnou do zdi. Jestli ani to nevyřeší vaš problémy, tak jste buď světec nebo pižmoň.

J. Vobr 9.4.2018 23:01

DODĚDKOVAT,DOBÁBOVAT !!! DÁVÁM MONOSKOP !!!

VELKÁ GRATULACE ORBÁNOVI !!!

P. Vandas 9.4.2018 22:52

Re: PROČ SE PRÁVĚ U NÁS VYTRÁCÍ EVROPSKÁ IDENTITA?

Ani ne. Tak to máte vy dobroseři. My xenofobové to tak vážně neberem. Jenom mne ty Halíkovy žvásty popuzují a já se nechci rozčilovat. :-):-):-)

J. Václavíková 9.4.2018 22:52

Re: PROČ SE PRÁVĚ U NÁS VYTRÁCÍ EVROPSKÁ IDENTITA?

,,Ta tam toho má nejvíc" to, pravda, není. Ale stejně má mnohým co říct.

M. Moravcová 9.4.2018 22:51

Re: PROČ SE PRÁVĚ U NÁS VYTRÁCÍ EVROPSKÁ IDENTITA?

Co je to eurobarometr? Co to měří? V jakých jednotkách? Dělá na nás někdo pokusy? My jsme Evropani, ale až po Češích. A Evropany z nás nedělá EU, ale umístění České republiky na Evropském kontinentu. To jen banda neomarxistických fanatiků si přivlastnila slova jako evropa, evropský, evropané a zneužila je pro svou ideologii o ovládnutí obyvatelstva na území Evropy. Už to zdaleka není smlouva o spolupráci, obchodu a pohybu osob. Už to je ideologické znásilňování schované pod ukradenými pojmy lidská práva, solidarita, nějaké pofidérní evropské hodnoty, a pod.

P. Jirkovský 9.4.2018 22:47

Re: PROČ SE PRÁVĚ U NÁS VYTRÁCÍ EVROPSKÁ IDENTITA?

Mám to hotový, radile. Kdybyste potřeboval, mám koňskej i slepičinec, něco vod ovcí. Ale co byste s tím dlal, žejo, pane chytrej ...

P. Jirkovský 9.4.2018 22:44

Re: PROČ SE PRÁVĚ U NÁS VYTRÁCÍ EVROPSKÁ IDENTITA?

Jojo, to znám. S třídním nepřítelem se nediskutuje, ten se staví ke zdi.

P. Jirkovský 9.4.2018 22:43

Re: PROČ SE PRÁVĚ U NÁS VYTRÁCÍ EVROPSKÁ IDENTITA?

Souhlas. Já jen nechápu, v čem je problém to vzít jako názor na současnou skutečnost pro zdejší matadory, kteří jsou schopni jen ubliknout a dál nic. Proč se nedají do dišputace v čem je to blbě?

P. Spáčil 9.4.2018 22:42

Re: PROČ SE PRÁVĚ U NÁS VYTRÁCÍ EVROPSKÁ IDENTITA?

Běžte raději vykydat hnůj. A kde si nakoupím, nechte prosím na mně.