28.5.2024 | Svátek má Vilém


Diskuse k článku

Důvod k znepokojení

Zatímco se doma bavíme z nedostatku lepší zábavy nesmyslem kolem gay parády a trávíme čas mediální přestřelkou, jestli je homosexualita levicová nebo pravicová, anarchie londýnských britských ulicích je skutečný důvod ke znepokojení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Sedláček 10.8.2011 17:03

Re: koukám,

Četl jsem diskuzi zřejmě právě v čase dnešního největšíhoi Jílkova diskuzního exhibicionismu. Po pročtení stránky diskuze a přepnutí na další jsem zjistil, že jsem stále u stejných příspěvkjů, neboť tu za tu chvilku hoteliér stačil naflákat celou novou stránku pšouků.

V. Hajková 10.8.2011 17:10

Re: koukám,

Bingo-  PŠOUKY,  to  je   správné  pojmenování  těch  jeho  cintu!  Ale  koukám,  jak  mu  Hofman  zdatně  sekunduje!  To  jsou  dva  "devianti"-   chicht!!!

L. Brabencová 10.8.2011 15:57

TV stále pod komunistickým dohledem.

Předsedou Rady TV se stal Milan Uhde,pomýlený komunista.

O. Kadlec 10.8.2011 15:59

Re: TV stále pod komunistickým dohledem.

Nejste dneska něčím praštěná?

J. Jílek 10.8.2011 16:00

Re: TV stále pod komunistickým dohledem.

řídí se poupraveným heslem komunistů "přehnat a předehnat"

J. Anděl 10.8.2011 16:15

Re: TV stále pod komunistickým dohledem.

Jestli je, tak mile a roztomile :)

P. Hofman 10.8.2011 16:19

Re: TV stále pod komunistickým dohledem.

Jo jo. Kdo ale z těch umělců nebyl v mládí levičák?! Napsat ovšem "pod komunistickým dohledem"! No nevím, nevím, zvedám jemně levé obočí.

J. Jílek 10.8.2011 16:23

Re: TV stále pod komunistickým dohledem.

posílám supliku, kde žádám, aby mě ujistili, že je vše v nejlepším pořádku a nejednalo se o politický proces :-)

K. Křivan 10.8.2011 16:32

Pojdte založit Facebookovou skupinu

"Po dobu Uhdeho vládnutí odhlašuji televizi a neplatím poplatky. "

To by byla sranda, kdyby se připojil každý druhý.  :-))))

Z. Rychlý 10.8.2011 18:57

Re: TV stále pod komunistickým dohledem.

Paní Brabencová, obecně ty osmašedesátníky nemám v lásce, ale měl jsem možnost se účastnit jakési debaty a jednání na okrese s panem Uhdem (ještě byl v nějaké vládní funkci). Udělal na mne ten nejlepší dojem, byl věcný, vstřícný a měl dobré názory, které měly hlavu a patu. A nakonec taky si od svých soukmenovců docela vytrpěl za změnu názoru na KSČ v době, kdy to bylo skutečně odvážné a docela likvidační.

Nebál bych se tedy toho, že by měl  komunistické názory, to spíše toho jeho věku - už je to přece jen postaší pán na takovou funkci.

P. Hofman 10.8.2011 15:42

V.K. je diviant

Neb jiného Čecha, který je presidentem republiky neznám. Takže když je odchylkou je deviantní.

Deviace (z lat. de-viare, odchýlit se z cesty) znamená odchylku, v češtině obvykle jednání člověka nebo skupiny, které se odchyluje od sociální, kulturní nebo morální normy. Takové jednání se označuje jako deviantní a jednající člověk jako deviant.

V angličtině a ve francouzštině má slovo deviation širší význam a může znamenat jakoukoli odchylku, například ve statistice.

Pojem se začal užívat v sociologii na počátku 20. století a měl obvykle jistý hodnotící náboj: deviace není odchylka, nýbrž úchylka a deviantní jednání je vadné. V této souvislosti pojem převzala psychologie, sexuologie a další společenské vědy. Během 20. století se tato hodnotící složka poněkud oslabila, takže dnes se slovo může použít i v téměř hodnotově neutrálním významu. Zato slovo deviantní obvykle vyjadřuje negativní hodnocení.

Vedle toho se v sociologii používá i pojem pozitivní deviace, který naopak označuje odchylku od většiny v příznivém směru. (Wiki)

F. Doušek 10.8.2011 15:45

Re: V.K. je diviant

Plně potvrzujete vyjádření hradního Hájka. Jistě k nelibosti mnohých příznivců homosexualismu.

J. Jílek 10.8.2011 15:46

Re: V.K. je diviant

odporovat hlouposti Hájka ze Šaškova není homosexualismus.....

J. Jílek 10.8.2011 15:45

Re: V.K. je diviant

on je jen mo mentálně deviantní.... :-)

O. Kadlec 10.8.2011 15:46

Re: V.K. je diviant

Jenže on není odchylkou! Každý chlapec se přece může stát prezidentem. On je ta nejstatnější spermie, která dorazila k metě! To nelze nazvat deviací. Deviantem by byl, kdyby se na cestě k prezidentskému úřadu stal hlavou mafie...

J. Jílek 10.8.2011 15:47

Re: V.K. je diviant

tak jako se každý chlapec může narodit homosexuálem.... :-)

O. Kadlec 10.8.2011 15:48

Re: V.K. je diviant

Nebo černochem, žejo. Je dost rozdíl se nějak narodit anebo někým se stát.

J. Jílek 10.8.2011 15:52

Re: V.K. je diviant

ano, je velký rozdíl, v tom, že za to v druhém případě nikdo nemůže...a protože se to děje, je to přirozené. Rodí se jedinci s tou čim tou orientací. Normálka...

O. Kadlec 10.8.2011 15:54

Re: V.K. je diviant

Tak to je evidentní nesmysl.

J. Jílek 10.8.2011 15:59

Re: V.K. je diviant

„existuje dlouhodobá shoda behaviorálních a sociálních věd a profesí zabývajících se lékařstvím a duševním zdravím na tom, že homosexualita sama o sobě je normální a pozitivní varianta lidské sexuální orientace.“

O. Kadlec 10.8.2011 16:04

Re: V.K. je diviant

Neexistuje.

To co máte na mysli je profesní, autopoietická shoda, v tomto případě krátkodobá. Dlouhodobá shoda v mé profesi je taková, že to normální není. Ta naše shoda je navíc komunikována i názorovými odpůrci, takže asi má dost silné argumenty, i když patent na pravdu taky nemáme.

J. Jílek 10.8.2011 16:05

Re: V.K. je diviant

:-)

to by mohl říct každý

O. Kadlec 10.8.2011 16:07

Re: V.K. je diviant

Na internetu moh, to máte pravdu.

J. Jílek 10.8.2011 16:09

Re: V.K. je diviant

to je ovšem irelevantní, relevantní je momentální stav vědeckého poznání

O. Kadlec 10.8.2011 16:43

Re: V.K. je diviant

Homosexualita není jen otázka vědeckého poznání. Je to také věc etiky. A to v první řadě.

O. Uživatel 10.8.2011 17:13

Uživatel požádal o vymazání
J. Jílek 10.8.2011 18:25

Re: V.K. je diviant

nelezte mi do zadku, ju?

S. Netzer 10.8.2011 16:09

Re: V.K. je diviant

To je pravda.

Někdy dochází k zázračným metamorfózám.

Například když se z normalizačního prominenta stane "konzervativní katolík", který, pravý adept svých přesvědčení, "posuzuje" (samozřejmě, že naprosto neutrálně a velmi objektivně) homosexuály, jako "deviantní občany".

J. Anděl 10.8.2011 15:55

Re: V.K.

Ano, to se dnes považuje za pravdu (říkáme, že to bylo "dokázáno").

Takových dokázaných věcí už bylo a ještě bude. A časem se většinou ukáže, že věci "nejsou tak jednoduché, jak jsme se domnívali před padesáti lety".