15.5.2024 | Svátek má Žofie


Diskuse k článku

Důvod k znepokojení

Zatímco se doma bavíme z nedostatku lepší zábavy nesmyslem kolem gay parády a trávíme čas mediální přestřelkou, jestli je homosexualita levicová nebo pravicová, anarchie londýnských britských ulicích je skutečný důvod ke znepokojení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Spáčil 10.8.2011 15:59

Re: Všeobecné volební právo

Vracím se znovu k tomu důchodci, ten bude mít taky jen jeden hlas, do systému již nic nedává.

K. Křivan 10.8.2011 16:08

Re: Všeobecné volební právo

Tomu bych ponechal ty hlasy, které měl naposled.  Do systému sice už nic nedává, ale dával. Inteligence mu zůstala,  a ta je hodně důležitá.

J. Jílek 10.8.2011 13:47

Re: Kolektivista rovná se levičák. Pochod buzerantů za navýšení jakýchsi svých kolektivních práv nad ostatní je levičáckou prasárnou levičácké tzv. občanské společnosti... Dzp.

to jste konzultoval s Nečasem, nebo je už hozen přes palubu a chystáte jako zkušený Svazarmovec sklad uniforem a holínek pro stranu nového typu? :-)

M. Varadinková 10.8.2011 14:10

Re: Kolektivista rovná se levičák. Pochod buzerantů za navýšení jakýchsi svých kolektivních práv nad ostatní je levičáckou prasárnou levičácké tzv. občanské společnosti... Dzp.

Přesně tak. A navíc je to sexuální exhibicionismus.

J. Jílek 10.8.2011 15:23

Re: Kolektivista rovná se levičák. Pochod buzerantů za navýšení jakýchsi svých kolektivních práv nad ostatní je levičáckou prasárnou levičácké tzv. občanské společnosti... Dzp.

když se to týká Macka, tak je to asexuální exhibicionismus?

P. Hofman 10.8.2011 13:19

Jsem levicový gay

Kouknu do novin a co vidím: nějaký úřednický superintelektuál jménem Bátora tvrdí, že liberalismus rovná se homosexualismus a homosexuálové jsou levičáci. No a já jsem liberál (bože), takže jsem homouš a zároveň i socan. Tak to mně po..r kecky.

S tím politickým zařazením si poradím, neb mí známí mé názory znají a nad mým nově získaným socanstvím se jen usmějí. Ale jak to vysvětlím manželce? Vždyť já mám, přátelé, doma ženskou! No to bude průser. Navíc mí kamarádi, které mám rád, mně jaksi sexuálně nepřitahují. Tak co si počnu? Je fakt, že s Petrem se báječně chlastá, Ivan je bezva šachový partner a Jarda hraje stejně blbě golf jako já, takže vedle něj nemám na hřišti mindrák jako když jdu s Tigerem. Ale co vím, tak jsou všichni na ženský! A moje zlatá žena (mimo jiné) tak skvěle vaří... a mám ji rád. Jsem asi deviant.

Takže vlastně levicový deviantní gay.

J. Jílek 10.8.2011 13:26

Re: Jsem levicový gay

docházejí v těch svých absurditách i k takovému závěru, pane Hoffmane, že pokud jste impotent, tak jste deviant (copyright. P. Boublíková) http://trololo.blog.cz/1108/impotent-je-deviant takže už zbývá pořešit, zda jste deviant potentní či impotentní....pikantní protimluv :-)))

P. Boublíková 10.8.2011 13:32

Re: Jsem levicový gay

Jenže jsem nenapsala, že impotent je deviant, nýbrž že impotence je deviace ve smyslu nemoc, odchylka od normy. Jestli nejste schopen pochopit významový rozdíl, tak je to váš problém a nikoliv můj. A jestli se jako impotent cítíte být v pořádku, tak těch problémů bude všude kolem vás asi víc.

J. Jílek 10.8.2011 13:44

Re: Jsem levicový gay

jasně, "impotence je deviace", ale "impotent není deviant"?...ale protože "homosexualita je deviace", tak "homosexuál je deviant"?.... :-))))) vidíte, co to tu inkoherentně plácáte?

P. Boublíková 10.8.2011 13:53

Re: Jsem levicový gay

Ale já jsem, pane Jílku, nikde nenapsala, že homosexuálové jsou devianti.

Psala jsem, že promiskuitní homosexuálové jsou devianti (pro ně byl určen ¨"večírek naháčů") a že exhibicionističní homosexuálové jsou devianti. Jestli je to na vás příliš složité (stále strkáte všechny homosexuály do jednoho pytle), tak to neřešte....

J. Jílek 10.8.2011 14:03

Re: Jsem levicový gay

...ale celou dobu to tu hájíte... :-)))) celé to vzešlo z toho, jak Hájek nazval homosexuály devianty...a toto tu upoceně už týden relativizujete. Do toho pytle je strkáte vy, účastník pochodu nemusí být exhibicionista a vy to za exhibicionistickou akci pokládáte...

P. Boublíková 10.8.2011 14:15

Re: Jsem levicový gay

Ale houbeles. Pořád mi něco nepodsouvejte a nevysvětlujte, co píšu a jak jsme to myslela (ve skutečnosti většinu věcí vůbec nechápete). S Hájkem souhlasím v tom, že považuje za nevhodnou záštitu primátora pro festival Prague Pride, a to především z toho důvodu, že na programu festivalu byl až do včerejška veřejně přístupný "Večírek naháčů", tj. homosexuální gruppen sex, což je aktivita jednak deviantní a druhak nebezpečná z hlediska možnosti dalšího šíření viru HIV. S Hájkovým označením všech homosexuálů za devianty pochopitelně nesouhlasím.

Pochod skutečně pokládám za exhibicionistickou akci, podobně jako jiné aktivity různých aktivistů - radar, Temelín, kůrovec.. btw všichni účastníci se tam zpravdila exhibicionisticky chovají (pozor zase na rozdíl "exhibicionistické chování" a "exhibicionismus").

A už se tu mějte, nemíním tady donekonečna doplňovat resty ve vašem vzdělání ani donekonečna obhajovat svůj názor, že promiskuitní homosexuál je deviant.

J. Jílek 10.8.2011 15:38

Re: Jsem levicový gay

teď si troufnu tvrdit, že lžete: "S Hájkem souhlasím v tom, že považuje za nevhodnou záštitu primátora pro festival Prague Pride, a to především z toho důvodu, že na programu festivalu byl až do včerejška veřejně přístupný "Večírek naháčů"

o tom Večeru naháčů se všichni včetně vás dozvěděli až když byla "zábava v plném proudu...ne-li dlouho po ní"

pokud souhlasíte JENOM s tím, že neměla být záštita primátora, pak vůbec nechápu, proč vůbec operujete pojmy, deviant, impotent atd...je poněkud zvláštní, že by nse neměl konat průvod po záštitou, pokud byste chápala exhibicionismus nemedicínsky(to vaše "pozor zase na rozdíl "exhibicionistické chování" a "exhibicionismus"), nepsychiatricky („sexuální uspokojení, kterého je dosahováno odvážnou sexuální veřejnou aktivitou a/nebo fyzickým vystavováním se.“)

Opakuji: homosexuál podle vás najednou není deviant, je jím až exhibicionistický(nemedicínsky) homosexuál. Čili nedeviantní exhibicionismus ve spojení s nedeviantním homosexualitou je deviantní. Exhibicionistický(v nemedicínském smyslu) heterosexuál přitom deviantem není...

J. Anděl 10.8.2011 14:23

Re: Jsem levicový gay

Pane Jílku, jste kluzký a mažete schody. Kdybych s Vámi byl v této při já, už bych si dávno rozflákal hubu. Tohle není diskuze. Paní Boublíková má můj obdiv.

O upocenosti mám v souvislosti s průvodem homosexuální hrdosti svůj názor.

J. Jílek 10.8.2011 14:04

Re: Jsem levicový gay

homosexuál není najednou deviant? To promiskuitní homosexuál je deviant? A co je promiskuitní heterosexuál? Deviant? Čím dál lepší, paní Boublíková....

P. Boublíková 10.8.2011 14:18

Re: Jsem levicový gay

Ano, promiskuita  tohoto typu, který měl být provozován na "večírku naháčů"- tedy vystřídání mnoha sexuálních parnerů během několika hodin - je deviace, bez ohledu na to, zda jde o sex homo nebo hetero.

Vidím, že jsou to pro vás všechno úžasně objevné věci, tak zas někdy příště, ju? :-)

J. Anděl 10.8.2011 15:14

Re: Jsem levicový gay

Víte co, my se tady jako magoři budeme hádat, jestli je homosexualita deviace, promiskuitní člověk deviant atd., jako jsme se dřívávějc hádávali, jestli je správný říkat homosexuálům buzerant nebo Romům Cikán.

Pak slyšíte homosexuála hovořit o buznách, buzničkách a buzerantech a Roma hovořit o Cikánech - a jestli jste si do té doby nepřipadal jako magor, v tu chvíli je myslím čas.

J. Jílek 10.8.2011 17:18

Re: Jsem levicový gay

pane Anděli, jistě vám přijde normální, aby prezident a jeho lidé se o těch lidech vyjadřovali jako o buznách a o cigánech....

J. Anděl 10.8.2011 17:20

Re: Jsem levicový gay

Hmmm, to je dobrý argument, máte pravdu, to mi normální nepřijde. Ale myslím, že některým mým teplým známým by se to líbilo a měli by prezidenta radši.

J. Jílek 10.8.2011 14:05

Re: Jsem levicový gay

...a exhibicionistický Macek (viděla jste fotky), je také devianz? :-)))

J. Anděl 10.8.2011 15:04

Re: Jsem levicový gay

Já myslím, že trochu jo.

Nepletete si to ale se slovem šimpanz? ;-)

P. Hofman 10.8.2011 14:13

Re: Jsem levicový gay

Promiňte, paní Boublíková, vy ale chcete tvrdit, že promiskuitní jedinec je deviant, či exibicionista je deviant?

Vždyť v mládí jsa nezadaní jsme byli promiskuitní až hrůza. A exibicionisté jsou všichni herci, umělci, politici, mnozí novináři a jiní bez rozdílu profese. To je deviace?

P. Boublíková 10.8.2011 14:23

Re: Jsem levicový gay

Viz odpověď výše panu Jílkovi - ano, vystřídání mnoha sex. partnerů během jednoho večírku je opravdu deviace.

Exhibicionionismus bývá také obvykle (zejména v souvislosti se sexem) považován za deviaci, to fakt není můj výmysl. Jsem ráda, že už se mnou zase hrajete, někdy příště snad více... mějte se.

J. Anděl 10.8.2011 15:08

Re: Jsem levicový gay

Dost možná to je deviace, to hérectví, kdo ví. Možná je deviace politika. Třeba jsme všichni trochu deviantní.

Mimochodem já "promiskuitní až hrůza" nebyl, to jako univerzální argument nefunguje (tím se nechci míchat do detaby, je-li promiskuita deviace či ne, na to nemám).

P. Hofman 10.8.2011 15:34

Re: Jsem levicový gay

Já mám v otázkách homosexuality a homosexuálů naprosto jasno, pane Anděli.

Takže se mi na toto téma moc slovíčkařit nechce, spíš jen tak reaguji na některá tvrzení druhých. Jestli by ovšem byla pravda, co nahazujete ve třetí větě, pak by ovšem nad tím musela stát jiná, vyšší pravda, že vlastně deviantní nemůže být nikdo, neb společnost deviantů lze jen těžko označit za deviantní.

Krom toho, zda jste vy (nebo já, to je jedno) byl či nebyl promiskuitní v mládi nemění na mnou vyřčeném nic, neb mladí prostě prokazatelně promiskuitní jsou. A navíc je to jedině dobře.

J. Anděl 10.8.2011 15:43

Re: Jsem levicový gay

No, sice nejste levicový gay, ale jste liberál, tož asi tak.

P. Hofman 10.8.2011 16:04

Re: Jsem levicový gay

Musím říct, že mně docela štve, že tady mezi námi není nikdo, kdo by se přiznal k tomu, že je homosexuál. Jeho názor na tyto naše debaty by mně totiž moc zajímal, neb my tady všichni pindáme z té naší strany řeky, ale jak je to tam mezi nimi nikdo skutečně nevíme. Já vím, dá se o tom jinde dočíst dost, ale to není ono. Neb o všem, o čemž se tady diskutuje, se člověk daleko lépe, víc a fundovaněji dozví jinde, ale ta debata laiků v určité komunitě lidí vzdělanějších je zajímavá.

J. Anděl 10.8.2011 16:14

Re: Jsem levicový gay

Taky mě to už napadlo.

Dá se o tom i dost dočíst, nebo se člověk může zeptat na názor svejch teplejch kamarádů, ale on to taky uvidí každej jinak. Vždyž i čistě v té sexuální rovině jsem si jistý, že jsem  jinak (hetero)sexuální, než Vy a dále než zase třeba pan Vandas.

Debata s jedním homosexuálem tady na NP by pro něj možná byla nepříjemná a pro nás zkreslující. Kdyby jich bylo víc, bylo by to lepší (objektivnější?). Ale zajímavé by to bylo, to jo.

P. Hofman 10.8.2011 13:41

Re: Jsem levicový gay

Něco z ranní diskuse jsem si, pane Jílku, přečetl a přiznám se, že jsem se ohlížel, jestli někde po ruce není ten pes Hájkový. Humus. Nevěřil bych, že je tento národ tak zaostalý.

Jinak vaše úvaha je velmi zajímavá, neb by musela logicky znamenat, že z normálních "potentů" se věkem (časem) stávají "impotenti" čili devianti. Faktem ale asi bude, že ono to ve vyšším věku už tak deviantní nebude. Takže vlastně ten, který se udrží čiperným, se stane čiperně deviantním!?

J. Jílek 10.8.2011 13:46

Re: Jsem levicový gay

já už raději dozadu moc nechodím, nějak to tam smrdí...krom toho, páč jsem impotent, jak tvrdí P. Boublíková, byl jsem ráno čipera na kurtech...