5.7.2024 | Den slovanských věrozvěstů Cyrila a Metoděje


Diskuse k článku

Do dalších dvaceti let

Dnes oslaví svět internetu dvacáté výročí svého vzniku. 6. srpna 1991 byl na půdě CERN zveřejněn projekt zvaný World Wide Web, multimediální komunikační prostředek založený na myšlenkách britského vědce Tima Berners-Lee. Vzestup nového média byl doslova raketový.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jílek 6.8.2011 15:59

Re: Já homosexualitu považuji za nemoc a nevidím důvod vystavovat ji na odiv.

dokonce i homoconi jsou odmítáni konzervativci s odůvodněním, že homosexualita je špatná v každém případě....(Martin C. Putna. Křesťanství a homosexualita v USA. Souvislosti, 2009, roč. 20, čís. 4, s. 56-61.)

S. Ševeček 6.8.2011 15:57

Re: A britské velvyslanectví upřesnilo

Paní Václavíková, Vy taky patříte k těm odchylům?

M. Varadinková 6.8.2011 15:57

Re: Já homosexualitu považuji za nemoc a nevidím důvod vystavovat ji na odiv.

Otec zavrhl syna-gaye, a teď se v televizi podívá na ten  průvod exhibicionistů  a vzápětí přivine syna na svou hrudˇ? To je cílem  toho průvodu?

Protože jsem takový průvod viděla na vlastní oči před lety v Reykjavíku, tak se spíš obávám, že pod dojmem z toho průvodu budou zavrženi svými otci i ti synové-gayové, kteří dosud zavrženi nebyli.

P. Boublíková 6.8.2011 15:56

Re: Já homosexualitu považuji za nemoc a nevidím důvod vystavovat ji na odiv.

No tak tímto si opravdu hodně pomůžou:-)

R. Sedláček 6.8.2011 15:56

Re: Já homosexualitu považuji za nemoc a nevidím důvod vystavovat ji na odiv.

vY JSTE SPRÁVNEJ VŘED JÍLKU. Na invalidy, kteří mnohdy trpí mnohem a mnohem víc plivete, nazýváte je sockami s nataženou rukou žijících z vašich daní. A chudáci homosexuálové, které nic nebolí, maj všechny končetiny, oči, oirgányy a dokomce podle mezinárodní zdravotnické organizace nejsou VŮBEC nemocní, tak tady se bijete v hruď. Jenže kdo vám to uvěří, ten zápal, po tom, co tu předvádíte stabilně.

P. Boublíková 6.8.2011 15:55

Re: Já homosexualitu považuji za nemoc a nevidím důvod vystavovat ji na odiv.

Já bych zase na rozdíl od vás umožnila adopce dětí homosexuálům,  je to pro děti lepší než ústav (na všeobecnou námitku odpovídám předem, že ani v ústavě není maminka + tatínek). Ale tihle magoři v ulicích jsou primárně něco jiného než gayové.

J. Jílek 6.8.2011 15:55

Re: Já homosexualitu považuji za nemoc a nevidím důvod vystavovat ji na odiv.

..."že konzervativci si to vesměs nemysleli" to je mi skutečně novina. Můžete to nějak doložit?

O. Kadlec 6.8.2011 15:54

Re: Já homosexualitu považuji za nemoc a nevidím důvod vystavovat ji na odiv.

Vám připadají homosexuálové stejní jako my všichni? :-)

Každopádně ONI si připadají velmi rozdílní.

J. Jílek 6.8.2011 15:53

Re: Já homosexualitu považuji za nemoc a nevidím důvod vystavovat ji na odiv.

protože mají problémy s tím jak jsou ve skutečnosti chápáni

O. Kadlec 6.8.2011 15:53

Re: Já homosexualitu považuji za nemoc a nevidím důvod vystavovat ji na odiv.

Vidím že jste úžasem oněměl. Ani jsem nevěděl, že vám oznamuji takovou hromskou novinu!

P. Boublíková 6.8.2011 15:53

Re: Já homosexualitu považuji za nemoc a nevidím důvod vystavovat ji na odiv.

Aha.Tako to je možné, já bych se ovšem na nějaké primitivy vykašlala,fakt by mi nestáli za to. A myslím, že většině rozumných gayů totiž za to taky nestojí, že tihle povykovači jsou opravdu nějaká zvláštní odrůda.

J. Jílek 6.8.2011 15:52

Re: Já homosexualitu považuji za nemoc a nevidím důvod vystavovat ji na odiv.

nikoliv, já si jen ty etalony nacházím bezpečně s vyšším procentem úspěšnosti

O. Kadlec 6.8.2011 15:51

Re: Já homosexualitu považuji za nemoc a nevidím důvod vystavovat ji na odiv.

Je velmi pochybné, zda je toto tvrzení u všech homosexuálů pravdivé. Každý může být sveden. A homosexuálové sami omezení markantně jsou. Takže to není jedno - zda být nebo nebýt homosexuál.

P. Boublíková 6.8.2011 15:51

Re: Já homosexualitu považuji za nemoc a nevidím důvod vystavovat ji na odiv.

K čemu to všechno, když jsou zdraví - stejní jako my všichni? Tomu opravdu nerozumím.

J. Jílek 6.8.2011 15:50

Re: Já homosexualitu považuji za nemoc a nevidím důvod vystavovat ji na odiv.

o ho hooo´....posmotrite pljonku Kinsey :-)))))))

R. Sedláček 6.8.2011 15:50

Re: Já homosexualitu považuji za nemoc a nevidím důvod vystavovat ji na odiv.

Proč??? JÍLEK JE PŘECI ETALÓN PRAVDY

M. Moravcová 6.8.2011 15:48

Re: Já homosexualitu považuji za nemoc a nevidím důvod vystavovat ji na odiv.

jak já jsem lovila chlapy, do toho je vám s prominutím h...... 

R. Sedláček 6.8.2011 15:48

Re: Já homosexualitu považuji za nemoc a nevidím důvod vystavovat ji na odiv.

Světová zdravotnická organizace nemá vliv na můj osobní názor, jehož chybou je nekonzistence s názorem Jílkovým, jak známo v těchto diskuzích jest.

L. Brabencová 6.8.2011 15:48

Re: Já homosexualitu považuji za nemoc a nevidím důvod vystavovat ji na odiv.

To je správná otázka.))

O. Kadlec 6.8.2011 15:47

Re: Já homosexualitu považuji za nemoc a nevidím důvod vystavovat ji na odiv.

Sdružují se. Jejich věc, ne? Chtějí býti viděni, chtějí třeba i provokovat obyvatelstvo. Komu to vadí?

J. Jílek 6.8.2011 15:46

Re: Já homosexualitu považuji za nemoc a nevidím důvod vystavovat ji na odiv.

to jste mi psát nemusela....a proč to dělají? Inu mimo jiné, že se najdou primitivové, co požadují, aby se léčili, berou je jako nenormální, až podřadné, nepřiznávají jim práva, která mají jiní, atd.

O. Kadlec 6.8.2011 15:45

Re: Já homosexualitu považuji za nemoc a nevidím důvod vystavovat ji na odiv.

S konzervatismem to nemá co dělat. Já jsem nikdy nevěřil že homosexualita je nemoc, a myslím že konzervativci si to vesměs nemysleli ani v době, kdy američtí lékaři dělali homosexuálům lobotomii. Konzervativci nemění většinu svých názorů každých dvacet let jako ostatní lidé.

J. Jílek 6.8.2011 15:44

Re: Já homosexualitu považuji za nemoc a nevidím důvod vystavovat ji na odiv.

já začínám nabývat podezření, že čím větší primitiv, tím víc tíhne k Paroubkovi a Filipovi na jedné a ke Klausovi na straně druhé. Vymluvte mi to, prosím :-)

M. Varadinková 6.8.2011 15:42

Re: A britské velvyslanectví upřesnilo

Chápu. Vy soudíte podle sebe a tudíž předpokládáte, že každý bezdůvodně lže tak jako bezdůvodně lžete Vy. Já myslím, že ani na Hradě, ani na těch velvyslanectvích, to vůbec neprožívají tak excitovaně, jako to prožíváte vy ze zdejší úderky, a nemají důvod kvůli rozdílnému názoru na průvod sexuálních exhibicionistů Prahou  lhát a překrucovat a útočit na prezidenta, jako tady lžete a překrucujete a útočíte na prezidenta vy úderkáři. 

J. Jílek 6.8.2011 15:41

Re: Já homosexualitu považuji za nemoc a nevidím důvod vystavovat ji na odiv.

když otec zavrhne syn-gaye, máme takový případ na tenisu, tak je to výsledek přežívající tolerance nebo intolerance, přežívajících ústrků či neústrků?

P. Hofman 6.8.2011 15:41

Re: Já homosexualitu považuji za nemoc a nevidím důvod vystavovat ji na odiv.

Jo, takže vy jste chlapy lovila oděna v pytli a zavřená v tmavém sklepě, abyste svou sexualitu nedala náhodou na odiv. Neb jedině tak se to dělá mezi slušnými lidmi.

A jakou jste měla kvótu úspěšnosti u těch ohmatávačů?

P. Boublíková 6.8.2011 15:40

Re: Já homosexualitu považuji za nemoc a nevidím důvod vystavovat ji na odiv.

To je všechno pravda, však jsem vám o změně definice WHO psala už včera.

Ale proč proboha ti zdraví lidé s tím svým zdravím tak trojčí po ulicích?

J. Jílek 6.8.2011 15:39

Re: Já homosexualitu považuji za nemoc a nevidím důvod vystavovat ji na odiv.

to víte, určité reakce se daly předpokládat. Odborníci to vesměs přijali, ale reakce "obyčejných lidi" byly diametrálně odlišné. Především lidé staršího věku se podle svých slov s tím nechtějí, ba ani nemohou ztotožnit. Při troše úsilí by se konzervativismus dal aktivisticky vyložit jako zkostnatělost.

L. Severa 6.8.2011 15:37

Re: Takový hunbuk kolem Hájkova prohlášení

Přesně,  jaký je vlasně motiv jejich průvodů ? Dnes snad už nikdo jejich práva neupírá, má to snad být demonstrativní ukázka jejich množství ? Že si vybojovali právo na registraci  je jistě v pořádku, ovšem ta okázalost některých při tomto obřadu je nepochopitelná. Nikdo za svou úchylku nemůže, ovšem bombastickým obřadem nelze tuto úchylku anulovat. Pan Hájek má často diskutabilní názory, ovšem v tomto případě myslím moc nepřestřalil.

M. Moravcová 6.8.2011 15:35

Re: Já homosexualitu považuji za nemoc a nevidím důvod vystavovat ji na odiv.

běžte do háje s nějakými ústrky,  žijí, pracují, milují se, registrují se.  Byli i za komunistů, pracovala a dokonce učinkovala jsem s nimi. Nikdy ale veřejně nedávali svoji sexualitu na odiv, ani v našem kolektivu. To se totiž mezi slušnými lidmi nedělá. Že toho STB u některých nepohodlných zneužili, to je jiná kapitola.