26.6.2024 | Svátek má Adriana


Diskuse k článku

Číňané to spustili

Dlouho to vypadalo jako sci-fi a teď je to realita. Číňané naostro testují systém sledování svých občanů, pokud to tak lze nazvat. Lidé jsou bodováni, kdo je v mínusu, nesmí si koupit letenku nebo jízdenku na vlak. Už to pocítilo třiadvacet milionů letuchtivých a pět a půl milionu vlakuchtivých.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Zinga 4.3.2019 15:00

FactNews: Žádné veřejné peníze školám, které brání svobodě s

svobodné výměně názorů.

Donald Trump na letošním jednání CPAC (Conservative Political Action) oznámil, že veřejné prostředky z Washingtonu obdrží pouze ty vysoké školy a univerzity, které podporují právo na svobodný názor, což se musí přeložit tak, že všechny univerzity, které si stanovily regule a dobrovolná omezení a tím kapitulovaly před levou idiocí, zvanou "identitární politika", budou vyloučeny z veřejné (státní-P.Z.) podpory.

sciencefiles.org 3.3.2019

Jako bych slyšel řev našich lepšoidů...

J. Anděl 4.3.2019 15:05

Re: FactNews: Žádné veřejné peníze školám, které brání svobodě s

Tak to jsem moc zvědavý na realizaci.

Samozřejmě takto popsaná idea na první pohled vypadá dobře.

J. Jelínek 4.3.2019 15:08

Re: FactNews: Žádné veřejné peníze školám, které brání svobodě s

Proč? Proč by měly být z veřejných peněz financovány university salonních i nesalonních komunistů? Nota bene v USA? Čili za mně - souhlas. A to se hrdě hlásím k sluníčkovým lepšolidem.

V. Novák 4.3.2019 15:51

Re: FactNews: Žádné veřejné peníze školám, které brání svobodě s

Asi nejste dostatečně lepší...

M. Moravcová 4.3.2019 15:09

FactNews: Žádné veřejné peníze školám, které brání svobodě s

bravo, to by bylo potřeba i u nás

I. Kellner 4.3.2019 15:11

Re: FactNews: Žádné veřejné peníze školám, které brání svobodě s

Tak to FF UK zítra končí.

:-)

J. Anděl 4.3.2019 15:13

Re: FactNews: Žádné veřejné peníze školám, které brání svobodě s

U nás na FF brání svobodné výměně názorů? Nevím, ptám se. To, že tam mají (třeba) gender obory, je něco jiného.

J. Venc 4.3.2019 15:22

Re: FactNews: Žádné veřejné peníze školám, které brání svobodě s

Zcela jistě "něčemu" brání. Konec!

:-)

J. Anděl 4.3.2019 15:30

Re: FactNews: Žádné veřejné peníze školám, které brání svobodě s

Jo. A něčemu jinému zase brání málo, je mi to jasné :-).

Člověk občas čte absurdní historky ze západních univerzit, případně vidí parodická videa na diskuze na takové univerzitě, která jsou nesmírně nesmírně legrační... Ale neslyšel jsem zatím žádnou takovou historku z našich prostředí, tak by mě to upřímně zajímalo.

J. Venc 4.3.2019 15:39

Re: FactNews: Žádné veřejné peníze školám, které brání svobodě s

Nepochybně existovat takové historky budou (byť bude vždy záležet na výkladu a vykládajícím) a dokud bude zachována pluralita názorů - bude se tomu dít i nadále. Než nám to vášniví obhájcové "svobody vyjadřování" típnou definitivně. Absurdity všedních dní.

:-)

J. Anděl 4.3.2019 15:46

Re: FactNews: Žádné veřejné peníze školám, které brání svobodě s

Proto jsem konzervativní a nejradši bych do ničeho nerejpal. Páč nevím, kdo toho ve finále v rámci revolučních změn típne víc.

J. Venc 4.3.2019 15:52

Re: FactNews: Žádné veřejné peníze školám, které brání svobodě s

Mám to podobně, ne-li stejně. Ovšem obávám se, že nás se budou ptát jako posledních (budou-li vůbec) až ten revoluční kvas probublá podstatou původního. Zastarale zastaralého.

:-)

J. Anděl 4.3.2019 15:56

Re: FactNews: Žádné veřejné peníze školám, které brání svobodě s

No, možná se nás ptát budou. Doufám, že až to přijde, odpovíme správně ;-).

J. Venc 4.3.2019 16:09

Re: FactNews: Žádné veřejné peníze školám, které brání svobodě s

Ten Váš věčný optimismus. Hm.

Zakázal bych ho stejně jako tu universitu. Konec!

:-)

I. Kellner 4.3.2019 15:36

Re: FactNews: Žádné veřejné peníze školám, které brání svobodě s

Tak!

J. Venc 4.3.2019 15:46

Re: FactNews: Žádné veřejné peníze školám, které brání svobodě s

Přestavět budovy na hotely? Nebo byty pro sociálně slabé?

Příliš logisticky-stavebně-filozoficky-sociálně urputných potíží, ten "konec" přinese. Nebylo by nakonec jednodušší tu universitu nechat být?

:-)

M. Varadinková 4.3.2019 14:11

Žádné ohrožení svobody?

....Pokud máte soukromý účet na fejsbučku a tam svých standardních 300 nejbližších známých a přátel, ani si toho nevšimnete. Pokud máte 5 000 osob, kteří na FB čtou vaše příspěvky, je ten úhel pohledu jiný. Denně přijímám několik žádostí lidí, kterým FB zrušil profil nebo zakázal komunikovat, obvykle kvůli naprosto neškodným výrokům. Pokud vím, udavačská sekce Ministerstva vnitra také nebyla zrušena, takže z vašich peněz někdo kontroluje soukromou komunikaci, udává a zakazuje vám komunikovat. Jestli to někomu připadne normální, tak se asi brzy bude divit, když řekne nepovolené slovo do telefonu a operátor mu na měsíc vypne přístup k síti. Můžeme aktualizovat mrazivou předpověď z poloviny třicátých let: „Pokud dnes mažou profily, budou brzy mazat i lidi...“

https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Ladislav-Vetvicka-Dnes-mazou-profily-zitra-lidi-Prituhuje-Pravda-o-Havlovi-572575

R. Neveselý 4.3.2019 14:18

Re: Žádné ohrožení svobody?

Přijímáte žádosti? Tož já Vás žádám o nenávratnou půjčku ve výši 850 tisíc, může být i v €.

Jinak pan Větvička je individuum prozodoické.

I. Kellner 4.3.2019 14:19

Re: Žádné ohrožení svobody?

Nežárlete..

R. Neveselý 4.3.2019 14:25

Re: Žádné ohrožení svobody?

ještě to tak

I. Kellner 4.3.2019 14:29

Re: Žádné ohrožení svobody?

Větva někdy dobrý, někdy míň, to je subjektivní.

Ale je nejčtenější.

R. Neveselý 4.3.2019 14:30

Re: Žádné ohrožení svobody?

Já beru Tomského. To je persona!

I. Kellner 4.3.2019 14:33

Re: Žádné ohrožení svobody?

To jo!

I. Kellner 4.3.2019 14:19

Re: Žádné ohrožení svobody?

Každý euroblb vám potvrdí, že něco takového je možné jen v Číně a Ru..

J. Havelka 4.3.2019 14:52

Re: Žádné ohrožení svobody?

Jo, Větvička, Tomio, PL, Baník pyčo, Matějka, Sputnik a zdejší fandící přiblbla, to jsou ty správné zdroje.

J. Václavíková 4.3.2019 15:19

Re: Žádné ohrožení svobody?

Naprosto přesně.

J. Jelínek 4.3.2019 14:54

Re: Žádné ohrožení svobody?

A každý kremlomrd bude tvrdit opak.

J. Matuška 4.3.2019 15:58

Re: Žádné ohrožení svobody?

Vrátíme-li se zpátky do doby po sametové revoluci. Na sněmu ANO ve svém proslovu Andrej Babiš obsáhle kritizoval 90. léta. Podle něj šlo o dobu, kdy naší zemi vznikly „nevratné škody“, kdy si ODS „nakradla miliardy“ a „ničila celý demokratický systém“. Lze se s takovým hodnocením ztotožnit?

Ne. To nelze. Nikdy nekrade ODS, KSČ nebo ANO. Vždy kradou konkrétní lidé. A buď je dohledáte, stíháte a odsoudíte, anebo se to rozplizne jako v dnešní době, kdy lidé jsou léta, ba i desítky let stíháni, systém neumí najít, jak je odsoudit, ale osvobodit je nechce. A pak běžné soudní jednání se táhne léta. Právě to ničí demokratický systém. Pravdy a práva se nedovoláte.

J. Matuška 4.3.2019 16:04

Re: Žádné ohrožení svobody?

Podobnost čistě náhodná:

Ztroskotanci a samozvanci, Rudé právo, 1977

Zdeněk Svěrák, Má Evropa, 2019

V. Student 4.3.2019 14:10

Totalitní společnost budoucnosti.

Takhle to bude vypadat i v EU, když se s tím něco hodně rychle neudělá. Takové ty snahy blokovat politiky, novináře, občany atd., kteří mají na současné dění jiný pohled, to je zatím takový malý závdavek. Viz Fenič (ne že bych ho vždy musel), který raději stáhl petici kvůli letišti Václava Havla, protože tam podepsaní měli problémy v zaměstnání. Bude hůř. Všechna ta sluníčka, která své odpůrce okamžitě začnou častovat psychiatrickými diagnózami a pokusy cenzurovat jejich příspěvky, to jí příští Čína tady u nás.