18.5.2024 | Svátek má Nataša


Diskuse k článku

Číňané to spustili

Dlouho to vypadalo jako sci-fi a teď je to realita. Číňané naostro testují systém sledování svých občanů, pokud to tak lze nazvat. Lidé jsou bodováni, kdo je v mínusu, nesmí si koupit letenku nebo jízdenku na vlak. Už to pocítilo třiadvacet milionů letuchtivých a pět a půl milionu vlakuchtivých.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Varadinková 4.3.2019 17:24

Re: Dnes mne paní Varadinková opět překvapila..

Může se o to pokoušet a to on dělal. Organizoval takovou akci. Že to nedotáhl, to není tím, že by toho Hnízdil nechal, ale tím, že Klaus nakonec ustoupil a tu LS podepsal. Jestli v tom mohlo hrát nějakou roli i vydírání od Hnízdila & spol, to nevíme.

J. Schořík 4.3.2019 17:29

Re: Dnes mne paní Varadinková opět překvapila..

Neecistuje zadny zpusob jak neco takoveho udelat. Proste neni ;).

M. Varadinková 4.3.2019 17:46

Re: Dnes mne paní Varadinková opět překvapila..

A důl, to je jen taková díra v zemi. Ten Vám nikdo vzít nemůže. Prostě nemůže.

J. Schořík 4.3.2019 17:50

Re: Dnes mne paní Varadinková opět překvapila..

Bez revoluce ne. Paranoia :). A ještě neskutečně blbá paranoia :). SPD.

M. Varadinková 4.3.2019 18:14

Re: Dnes mne paní Varadinková opět překvapila..

To není paranoia, ale zkušenost. Taky jsem si myslela, že neexistuje způsob, jak zrušit již vypsané volby (ústavním zákonem!). A ejhle, existoval. I bez revoluce. "Schoříci" (včetně Havlem jmenovaných ústavních soudců) si totiž ohýbají zákony i ústavu, jak je jim libo.

J. Schořík 4.3.2019 18:17

Re: Dnes mne paní Varadinková opět překvapila..

To že jste naprosto nepolíbená jakýmkoliv humatnitním vzděláním, tím méně právem, vede samozřejmě k tomu, že Vás leccos překvapuje, protože jednoduše vůlbec nechápete která bije a to ani u těch základních věcí. Stejně tak to určuje i "Vaše zkušenosti".

Obé tady předvádíte trvale. Ale to přesvědčení, že zcela cizí lékaž může s jakousi skupinou spiklenců někoho nechat zavřít na uzavřené oddělení psychiatrického zařízení jde ještě dál. To už není jen ignorance a naprostá intelektuální lenost :).

J. Svoboda 4.3.2019 18:40

Re: Dnes mne paní Varadinková opět překvapila..

Už jsem to výše napsal, ona prostě lže. A když dojde na argumenty, píše o něčem jiném.

Pěkný den.

J. Schořík 4.3.2019 18:54

Re: Dnes mne paní Varadinková opět překvapila..

Máte pravdu. Ale mám za to, že skutečně té kravině věří.

M. Varadinková 4.3.2019 18:44

Re: Dnes mne paní Varadinková opět překvapila..

Tak proč o to ten Hnízdil usiloval, když to podle Vás nejde? Proč obesílal další lékaře těmi e-maily? Je snad sám blázen?

J. Schořík 4.3.2019 18:57

Re: Dnes mne paní Varadinková opět překvapila..

Asi se chtěl ubezpečit, že není jediný kdo to vidí.. Nebo to chtěli udělat pak jako kampaň "lékaři proti VK".. Co já vím? Nicméně vím, že to co říkáte prostě nejde. PO tom co předváděl práv ěna poli psychiatrie minulý režim, je to extrémně zabezpečené - skoro až moc. žádná varianta zbavení svéprávnosti nějakými cizími lékaři neexistuje..

K. Janyška 4.3.2019 16:43

Re: Dnes mne paní Varadinková opět překvapila..

Ano, je to možné, Babiš se o to umí postarat. Například vývozem synka na okupovaný Krym. Na vyjadřování juniora jsem já, ani jeho matka, neviděli nic nenormálního. Ona ho totiž nenapomenula, ani se ho nesnažila zastavit. Dodnes ho Česká policie nebyla schopna byslechnout přesto, že o to žádal... Dzp.

J. Václavíková 4.3.2019 16:46

Re: Dnes mne paní Varadinková opět překvapila..

Četla jsem. Dobře jsi okamurovce školil.

I. Kellner 4.3.2019 16:49

Re: Dnes mne paní Varadinková opět překvapila..

Můžeme pokračovat, rozhodčí už sedí na umpire!

J. Schořík 4.3.2019 16:51

Re: Dnes mne paní Varadinková opět překvapila..

Už jste i okamurovec? To jde rychle sakra.

J. Schořík 4.3.2019 16:55

Re: Dnes mne paní Varadinková opět překvapila..

Snažíte se mi rozbít tu mou teorii o inteligenci Okmaruových voličů. Fikané..

R. Brzák 4.3.2019 16:29

pro pana Schoříka - ...pro skutečnou pravicovost musíte...

...přece musíte porazit

ty levičáky. Třeba Pinochet nebo Salazar, že jo? Nebo to bylo taky levicové? Zkuste přejít od vysokých myšlenek ke špinavé praxi."

To Vaše "přece" je důkazem Vašeho nepochopení. Kdo buduje moc nad druhými lidmi, nebo se snaží mocí druhé lidi potlačit (porazit), jako Pinochet či třeba nějaký revolucionář apod., se zpronevěřuje základnímu principu pravice - svobodě a odpovědnosti jedince. Jistě tedy není pravicový (tvrdím, že pravičák neexistuje). Pravicovou praxí je tedy jen a pouze budování osobní připravenosti na vše, co v životě je a co přináší. Mezi to patří i budování osobních vztahů založených na důvěře a lásce, nikoliv budování jakékoliv mocenské organizace. Samozřejmě, toto by znamenalo pravděpodobné zničení pravičáka v prvním konfliktu s již vybudovanou mocí (dobře to rozebírá i anarchokapitalismus v části o obraně země).

Pavičák může nanejvýš dočasně, pod vlivem okamžitého ohrožení, uzavřít spojenectví s dalšími pravičáky (na vyšší úrovni například spojenectví v NATO) a ve prospěch vyřešení konkrétního potenciálu ohrožení si zvolit nad sebou vůdce (tedy ustanovit organizaci). Ovšem to je potenciál rizika, že se tato dočasně vzniklá mocenská struktura stane trvalou - protože moc tak vzniklá začne korumpovat svého držitele i své zdroje - tedy jednotlivce, kteří si zvyknou (až se stanou závislými) na to, že je zde někdo/něco, co přebírá nějakou odpovědnost z jeho života (a nutně s tím i umenšuje svobodu). Takže ideální pravicová špinavá praxe (špinavá, protože poskvrněná nemožností dodržet základní princip) je přístup případový - "nastane problém, zvolí se moc, nalezne a uskuteční se řešení, moc se zruší."

Opakuji, ani anarchokapitalista, ani pravičák, nechce a nemůže chtít revoluci ani útočné násilí ani trvalou moc nad kýmkoliv. Proto také v dnešní realitě neexistuje. jen může být inspirací - ne k tomu, aby sebevražedně se někdo stal zničitelným individualistou, ale aby pod zorným úhlem svého ideálu umenšoval stát.

J. Schořík 4.3.2019 16:33

Re: pro pana Schoříka - ...pro skutečnou pravicovost musíte...

Anarchokapitalistická pravice v akci. Jediný pravicový sttá je neexistující stát :). Nechme to být, proberte to raději s Varadinkovou pane Brzáku, bez argumentačních faulů.

R. Brzák 4.3.2019 16:37

Re: pro pana Schoříka - ...pro skutečnou pravicovost musíte...

S Vámi diskutuji rád, přestože v poslední době i Vy sklouzáváte k válčení (znakem jsou diskuzní fauly). Doufám, že jsem napsal dostatečně jasně - pravice neexistuje. Je to jen ideál, ke kterému se můžeme (a pokud chceme důsledně směřovat ke štěstí musíme) vztahovat ve svých jednotlivých volbách. Pravicový stát existovat nemůže - protože v okamžiku, kdy ustavíme moc nad druhými, tato začne korumpovat obě strany mocenského vztahu a generovat levicová řešení.

J. Schořík 4.3.2019 16:39

Re: pro pana Schoříka - ...pro skutečnou pravicovost musíte...

To jsem pochopil. V téhle definici pravice se asi budete zásadně lišit od zbytku místních "pravičáků". proto také pane Brzáku doporučuji probrat s nimi - ideálně nejpravicovější pravičačkou - voličkou SPD - Varadinkovou :).

J. Venc 4.3.2019 16:41

Re: pro pana Schoříka - ...pro skutečnou pravicovost musíte...

Faulisto! Eště řekněte, že snad fandíte Slávii a skončili jsme nadobro!

:-)

J. Schořík 4.3.2019 16:42

Re: pro pana Schoříka - ...pro skutečnou pravicovost musíte...

Já fotbalem opovrhuji jako celkem! :).

To je ještě horší, ne?

J. Venc 4.3.2019 17:02

Re: pro pana Schoříka - ...pro skutečnou pravicovost musíte...

Nejhorší.

:-)

R. Brzák 4.3.2019 16:46

Re: pro pana Schoříka - ...pro skutečnou pravicovost musíte...

Vzhledem k tomu, že jsem jen člověk, ani já nemohu si dělat nárok, že jsem pravičák. Ale paní VAradinková má častěji než mnozí zde některé názory, které vycházejí z pravicového náhledu - ovšem, dle mého soudu, špatně si vykládá mnoho reálií a tak nakonec nemohu souhlasit. A,bohužel, postupem času sedí v zákopu, občas sice vyhlédne, ale pak stačí, aby zahlédla třeba Vaši přilbu a zajede zpět...

J. Schořík 4.3.2019 16:49

Re: pro pana Schoříka - ...pro skutečnou pravicovost musíte...

To dělá dobře. To je správný reflex. Vidím Schoříka, ukrývám se s Uměním žít od Tomia Okamury v zákopu :). Antifa (ať už tím myslí cokoliv)!

J. Havelka 4.3.2019 16:48

Re: pro pana Schoříka - ...pro skutečnou pravicovost musíte...

Nechte Varadinkovou jejím běsúm, jediné správné řešení může přinést

pouze postilion z Lonjumeau, Karel Kajan Janyška a jeho theory.

J. Schořík 4.3.2019 16:50

Re: pro pana Schoříka - ...pro skutečnou pravicovost musíte...

Nojo. Jenže ten má řešení jen pro inteligetního kolemjdoucího. Ne pro nás miliardy :).

K. Janyška 4.3.2019 16:53

Re: pro pana Schoříka - ...pro skutečnou pravicovost musíte...

Nemáte pravdu ani jeden. Neberete v úvahu skutečný vývoj a principy, na kterých lidský svět vyrostl a stojí. Neznáte je totiž... Dzp.

R. Brzák 4.3.2019 16:41

Re: pro pana Schoříka - ...pro skutečnou pravicovost musíte...

a ještě - paní VAradinková, se kterou nesouhlasím v drtivé většině jejích tezí, má můj respekt, podobně jako Vy. Proto jsem i jí zkoušel vícekrát vytknout fauly, podobně jako panu Čapkovi, Vencovi či Vám. Ovšem bylo to marné - je příliš hluboko v zákopu. Začínám se obávat, že nakonec tady zůstanu stát na poli a všude kolem bude síť zákopů, jen s trčícími přilbami diskutérů, kteří se budou vesele bavit mezi sebou ve svém zákopu, ale na ty v tom druhém zákopu budou jen házet granáty. Což o to, zábava to možná bude - ale ne diskuze.

J. Venc 4.3.2019 16:45

Re: pro pana Schoříka - ...pro skutečnou pravicovost musíte...

Tak mám koukám štěstí, že jste mne alespoň nevrazil do titulku, hm.

V čem jsem "argumentačně fauloval" jste mi beztak nevysvětlil, tak snad abychom to nechali být. Nové vlákno, nový souboj.

:-)

J. Schořík 4.3.2019 16:47

Re: pro pana Schoříka - ...pro skutečnou pravicovost musíte...

Byl jsem porpvé dvě hoďky na kole a nemůžu sedět :). Sice 18 C ale takovej pekelnej vítr, že to nebyla žádné velká pohoda. Kdybych neměl i s kolem cca. 150 kg, asi bych párkrát kvůli bočnímu větru spadl. I takhle to se mnou pěkně házelo.