27.6.2024 | Svátek má Ladislav


Diskuse k článku

Chtěli jste Kosovo? Máte Jižní Osetii!

Přesto, že zcela nepochybně budeme číst a slyšet o posledních událostech na Kavkaze spousty komentářů typu „Rusové vpadli do Gruzie“, neměli bychom přehlédnout zcela zjevnou podobnost mezi nedávnou situací a nedávnými událostmi v Kosovu a srovnávat je se současnou situací v Jižní Osetii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
AndyO 11.8.2008 11:24

Re: Re: Re: No, pokud je Křeček ten Křeček,

to jsem už tu zmiňovala- nikdo to tam neznáme, jste jediná, která to přizná- díky.

Karel 11.8.2008 10:49

Ano, přesně: Brouk Pytlík-všude byl, všechno zná,všechno umí !

Ale kvalit Vency Tunela Klause pořád nedosahuje....

Poklop 11.8.2008 11:02

Re: Ano, přesně: Brouk Pytlík-všude byl, všechno zná,všechno umí !

No Venca s uznáním Kosova moc nesouhlasil.Za by měl dostat jedničku.

westík 11.8.2008 11:45

Re: Ano, přesně: Brouk Pytlík-všude byl, všechno zná,všechno umí !

No, Vaší duševní úrovně, Karle, také nikoliv.S Vaší hloupostí je to horší, než jsem si myslela :-/

Nemo 11.8.2008 11:03

Re: No, pokud je Křeček ten Křeček,

Copak "knížectví "Chánov; to je prkotina!  Nezapomeň, westíku, že mnohem dříve existoval ve středu Evropy  respektovaný státní útvar Velká Morava, jehož byly Čechy pouhým apendixem. A čeho že byl Karel IV markrabětem? Jo, s tím kosovským precedensem si Čecháčkové ještě užijete! Symptomatické je, že americké Kosovo za vás uznal cizák Schwarzenberg co neumí kloudně česky.

westík 11.8.2008 13:38

Re: Re: No, pokud je Křeček ten Křeček,

nemyslím, Nemo, že by se Moravané "trhli"- vždyť je to v Praze samý Moravák -už od r.895, kdy tam řádil Svatopluk  se svou družinou ;-D

jouda 11.8.2008 10:37

Slováci a Maďaři

mají jistou výhodu v tom,že jsou členy NATO,jinak by podle Sloty frčely jejich tanky na Budapešť.;-P

NoName 11.8.2008 10:39

Re: Slováci a Maďaři

NATO nezabránilo tomu, aby si to rozdali Řekové  a Turci ...

jouda 11.8.2008 10:42

Re: Re: Slováci a Maďaři

ale situaci to sklidnilo.Příjdou jiný Kosova a Osetije.USA neznajíc regionálních způsobů života to zajistí.

Brabcak 11.8.2008 10:54

Re: Re: Re: Slováci a Maďaři

Proč nepíšete USA a Rusko neznajíc regionálních způsobů?

Dr.Sid 11.8.2008 10:36

Zalezi proste na tom jak to je ..

Pokud ma 90% osetincu ruske pasy, neni co resit. Uzemni celistvost by nemela mit prednost pred vetsinovym nazorem lidi. A laska mezi etniky se neda naordinovat. Kdyz to nejde dohromady, musi se rozejit, je to az tak jednoduche.

Olin 11.8.2008 10:47

Re: Zalezi proste na tom jak to je ..

Dr.Side, to je opravdu jednoduché! Akorát se zatím nedohodli politici, zda mají do Ruska odejít Osetinci i se svými pasy, anebo zda mají zůstat doma a do Ruska má odkráčet jejich údolí.

Ale to bude jistě hračka, rozhodne délka hlavní.

Škoda že nikoho nenapadlo, že POKUD mají Osetinci skutečně ruské pasy, pak jsou touto válkou vinni oni sami a kořeny všeho zla je třeba hledat v jejich údolí. Co je to za nápad - aby si obyvatelstvo jednoho okresu pořídilo pasy sousední země a pak si na ochranu před rozlícenými úřady státu, v němž skutečně žijí, povolalo sousedovu armádu? Po Dudajevovi přece musí každý na kavkaze vědět, že nezávislost vyhlásí jen ten, kdo chce válku. Kdo ji nechce, nezávislost nevyhlašuje.

Xaver 82.117 11.8.2008 10:54

Velmi trefný postřeh !

Bohužel, takhle nějak to je...a bude...

F. Čech 11.8.2008 10:34

Rusko znovu demonstrovalo svoji nenažranost.

Je to ale od velkoruských fanatických imperialistů kontraproduktivní. Svět to vidí, a do NATO se pohrnou další postsovětské státy a investice se do gangsterského Ruska také nijak nepohrnou.

Karel 11.8.2008 10:37

Ruské0 letouny bombarudjí Gruzii válečně, zatímco americké letouny bombardovaly Bělehrad mírově.....

jouda 11.8.2008 10:39

Re: Rusko znovu demonstrovalo svoji nenažranost.

jenže Rusko na žádné investice nečeká,samo ve světě investuje:-)

Ivan Nový 11.8.2008 10:45

Re: Re: Rusko znovu demonstrovalo svoji nenažranost.

ale proto, že domácímu prostředí sami nevěří :-)))))

Poklop 11.8.2008 10:50

Re: Re: Re: Rusko znovu demonstrovalo svoji nenažranost.

Ale,kůlový,protože mají prostě prachy.

Olin 11.8.2008 10:57

Re: Re: Rusko znovu demonstrovalo svoji nenažranost.

Čech není čech, ale švejk. Investice směřující do ruska patří dnes mezi nejlepší obchody a nějakou dobu to tak bude. Já je svým zákazníkům velmi doporučuji.

Cato 11.8.2008 10:33

Věcně a pravdivě napsáno

před podobným vývojem v Gruzii varovali mnozí realističtí politici když se jednalo o Kosovu. Nebyla zde ani tak otázka zda tento konflikt nastane, ale kdy.

F. Čech 11.8.2008 10:35

Re: Věcně a pravdivě napsáno

Ostěhujte se do Ruska Cato- Kavane a neopruzujte lidi na Psu!

Cato 11.8.2008 10:37

Re: Re: Věcně a pravdivě napsáno

Kavan byl Kato, troubo

jouda 11.8.2008 10:44

Re: Re: Re: Věcně a pravdivě napsáno

:-D

hroch 11.8.2008 10:32

Co na to strana zelených?

Před nedávnem měli plnou hubu keců ohledně radaru , ale teď nějak neregistruji jejich reakce. Navíc tam určitě dopadající bomby ničí cenné živočišné druhy. O příspěvku bomb ke globálnímu oteplování ani nemluvě. Halo melouni co je s vámi? (pro neznalce: meloun navrch zelený, uvnitř rudý)

jarda 11.8.2008 10:34

Re: Co na to strana zelených?

také proto si je Topolánek přizval do vlády :-)))

AndyO 11.8.2008 10:35

Re: Re: Co na to strana zelených?

jak je v Rheydtu ?:-/

Xaver 82.117 11.8.2008 10:35

Tam se nedá demonstrovat, tam je to o hubu...

Tihle lidi demostrují jen v demokraciích, protože můžou.

Karel 11.8.2008 10:41

Jauvajs se mi sama jeví jako cenný živočišný druh.....pravděpodobně to bude nějaký primát....

Stanley 11.8.2008 10:47

Re: Co na to strana zelených?

Ano,Rusáci zase dokazují jací opravdu jsou. Slovy svého Medvěděva : Přinutíme Gruzínce k míru ! Ale, co my by jsme vlastně chtěli ?  Uznali jsme Kosovo , my , kteří víme co je Mnichov ? Uznali !!!

qwert 11.8.2008 10:52

Re: Re: Co na to strana zelených?

Kosovo jsme uznali na základě stejného mechanismu jakým USA uznaly ČSR v roce 1918.