16.6.2024 | Svátek má Zbyněk


Diskuse k článku

Český voják zahynul v Afghánistánu

Žijeme v krutém světě a jsou lidé, kteří stojí v první linii zápasu s krutostí. Jsou to policisté, kteří mnohdy riskují život v boji se zločinci, a byla by to dlouhá řada, kdybychom měli spočítat mrtvé z jejich řad. Totéž platí o hasičích, dobrovolných i profesionálních.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Kajan 18.3.2008 9:44

Re: Ministr Liška chce bojkotovat olympiádu v Číně

Ministr Liška by měl v první řadě bojkotovat svojí účast v politice ! Olympijské hry mohou v Číně probudit konečně zúčtování s komunisty ! Dzp.

Rudla 18.3.2008 9:50

Re: Ministr Liška chce bojkotovat olympiádu v Číně

Liška dělá nějaký sport na vrcholové úrovni? Nechce jet na olympiádu? Či jak chce bojkotovat olympijské hry? Zakáže našim sportovcům, kteří se kvalifikovali, účast na olympiádě z titulu své funkce ministra školství, mládeže a sportu?  To už tady bylo a všichni sportovci, kteří makali a trénovali, to cítili tehdy jako křivdu. Tehdy šlo o trucpodniky nejprve  ze strany USA, které odmítly jet na olympiádu do Moskvy, pak stejnou mincí oplatily státy Varšavské smlouvy bojkotem olympiády v USA. Pro sport, míchat do něj politiku, to dopadlo tehdy špatně.

Pavla B. 18.3.2008 9:55

Re: Re: Ministr Liška chce bojkotovat olympiádu v Číně

Přečtěte si ten odkaz a nebudete se muset vášnit.... pokud vám tedy nebude vadit, že ministr nepojede do Číny.

Clay Deschamps 18.3.2008 9:38

"ten na svém písečku zůstat nechce a naopak ho poměrně značně zajímán šíření víry i tam, kde ji nikdo nechce "

Sireni sve "viry" ma ve svem programu temer kazdy -ism. At je to jak chce, je fantskni neustale invokovat to ze muslimove chteji sirit islam (zrejme v Occidentu), zatimco jejich zeme jsou okupovane krestany kteri jim tam exportuji svou demokracii skrze nezrizene shazovani bomb a vybijeni jejich obyvatelstva.

O cem se to tady vlastne zvani? O valce mezi krestanstvim a islamem? Nebo o valce mezi demokracii a islamem? Neni nahodou jednim z atributu demokacie nabozenska svoboda? Nejak nam ten nas svet stojina vratkych nohou.

... 18.3.2008 9:37

S USA do pekel - na vecne casy

Důchodce 18.3.2008 9:35

Té dámě

která si říká lucina (pes): Chcete rodit děti pro život nebo přímo vojáky pro zabíjení tisíce kilometrů od domova? A všem těm paličům, kteří bájí o moslimských a jiných agresorech: Koho napadli Afghánci? Bojují doma nebo v USA? Koho napadli Vietnamci? Bojovali proti USA doma nebo kolem Alabamy? Koho napadli Iráčané? Dělali si snad zuby na New York Rangres? Koho napadli Panamci? Chtěli se snad zmocnit Michiganského jezera? Koho v 50. letech napadli Korejci? Nebojovali snad za jednotu země, která je dodnes rozdělená, aškoliv se v obou korejských státech mluví korejsky? Kdyby se do toho (v rámci příůpravy na vojenskou "demokratizaci" Cíny) nevměšovali amíci, obě země by se dávno dohodly - ku prospěchu odstranění stupidního režimu na severu a americké vojenské základny na jihu. SVĚT BY BYL BEZ ZÁJMU USA O NEROSTNÉ BOHATSTVÍ CIZÍCH ZEMÍ MÍROVÝ.. Nebylo by to tak lepší?     

dr Turnovský 18.3.2008 9:40

Re: Té dámě

jo jo...je potřeba jim zalít chřtány naší mírovou ocelí....;-(;-(;-(

whaler 18.3.2008 9:42

Re: Té dámě

Jste asi přednášel na VUMLu, co? Penzisto!

Real 18.3.2008 9:44

Re: Té dámě

R^R^R^

M. Zima 18.3.2008 9:33

Pane Neff,

když chcete Vést opravdovou debatu, nesmíte cenzurovat. Já jsem Vám tu nedávno napsal, proč odtamtud přijde brzy první "botama dopředu", vymazal jste to, když nebudete cenzurovat, napíši Vám i proč jich bude víc. Podle toho, co píšete dnes Vy, byste pár informací místo slepého bojového nadšení skutečně potřeboval.

Necros 18.3.2008 9:32

Co chceme?

Chceme se prestat podilet na zlocinnych vojenskych kampanich imperia, ktere rozpoutava valky pod falesnymi zaminkami, muci lidi v tajnych vezenich a nevaha obetovat zivoty statisicu za udrzeni socialnich propasti ve svete. To chceme.

jan 18.3.2008 9:28

ten vojak je hrdina

a skutecny muz a budiz mu za to cest a slava! a vsem tem chudaku, kteri zde pisi neco jineho, preji pekny den a trochu rozumu

gerontusinza 18.3.2008 9:46

Jo souhlasím, ale ten kdo jej vygumoval včetně několika dalších...Re: ten vojak je hrdina

má právo na stejnou glorifikaci......;-D

Pešek 18.3.2008 11:03

Re: Jo souhlasím, ale ten kdo jej vygumoval včetně několika dalších...Re: ten vojak je hrdina

O něj se nemusíte obávat, ten už má 27 panen....

Psí vrah Čumil 18.3.2008 9:27

Ano, tenhle odkaz, který poznovu přetahuji od známé třítečky, skutečně stojí za pozornost.

Vřele, opravdu vřele doporučuji shlédnout důsledky investičního letadala...

http://www.ct24.cz/vysilani/2008/03/17/1096898594-208411000370317-22:30-udalosti-komentare/

Kajan 18.3.2008 9:40

Re: Ano, tenhle odkaz, který poznovu přetahuji od známé třítečky, skutečně stojí za pozornost.

Problémy ve finanční sféře jsou produkovány zločinnými zlodějskými vládami !  Soukromé peníze, emitované jen soukromými bankami, tedy peníze, každou chvíli podrobované tržní kontrole,  jsou jediným řešením ! Politici jsou zločinci ve sféře financí !!! Dzp.

Kajan 18.3.2008 9:24

Český voják sice zahynul, ale zdravotnická reforma bude reformou teprve tehdy,

až občan ČR, tedy klient našeho zdravotního systému, bude mít možnost si na nepoctivé a zlodějské lékaře a poskytovatale zdravotních služeb,  najmout soukromou, a jen soukromou, jen ta se ho totiž bude bát,  zdravotní pojišťovnu !!! Dzp.

Lister 18.3.2008 9:12

Ušlechtilé Astonovy ideje nebo ještě ušlechtilejší naše peníze?

Další okupant je mrtev - tentokrát zabit opravdu "v boji" a nikoliv při autonehodě či nešikovné manipulaci se zbraní.

A to zrovna v době, kdy se v jihoafghánské provincii Lógar etabluje český personál našeho provinčního rekonstrukčního týmu. Jelikož většinou jde o ženy a civilisty, lačné zisku z ekonomické pomoci této zbědované zemi, stíhané válkou a chudobou, lze očekávat, že kvantita obdobných zpráv z Afghánistánu vzroste. Všichni tito "bojovníci" za svobodu však jeli a pojedou do Afghanistánu hlavně vydělávat, Astonovy ideje jsou jim k smíchu a pohrdání.

Proto žádných velkých slov o smrti na poli cti a slávy netřeba, kondolence je rovněž mimo (novopečená vdova prý zprávu o smrti našeho vojáka nese podle médií nečekaně "zmužile". Inu, asi věděla, do čeho manžela posílá a co jí to mělo přinést. Nový domek, auto nebo byt? To se už asi nedovíme!

Všichni ti, kterým v Afghánistánu, Iráku či kdekoliv jinde, kam ukáže prst Velkého bílého bratra z Washingtonu, tam jeli a pojedou (zatím) dobrovolně, o své vůli a na své výslůovné přání. Jejich riziko je (na české poměry) bohatě oceněno - na rozdíl od těch policistů, pokladníků  a hasičů - a tak vědí, co je může potkat. O to horší je fakt, že téměř stejnému nebezpečí sebevražedného útoku muslimského atentátníka či údajně dokonce i útoku jeho raket (dle USA a Topolánka) jsou vystaveni postavením prvku amerického MDS (radaru) na našem území i každý občan ČR. A nikdo z nich nedostane finanční kompenzaci rizika, kterému je vystaven (jako naši vojáci v Afghánistánu), nikoho z nich se dokonce nikdo nezeptá, zda-li s přijetím takového rizika souhlasí.

Myslíte, že ta včerejší a další zprávy o mrtvých českých okupačních vojácích přimějou občany ČR, aby také jako v jiných zemích, začali volat po stažení našich vojáků ze zemí, kde za mrzký peníz v žoldu imperialistické velmoci dělají ostudu naší zemi? Pochybuji ...;-) 

libero 18.3.2008 9:15

Re: Ušlechtilé Astonovy ideje nebo ještě ušlechtilejší naše peníze?

No nezklamal Goebbelsíček, chybí snad jen "vrazi z vólstýtu"..........

Real 18.3.2008 9:16

Re: Ušlechtilé Astonovy ideje nebo ještě ušlechtilejší naše peníze?

 Proč říkáte rekonstrukční tým 601 .specializovanému pluku z Prostějobva ? Ono se rekonstruhuje kulomety? Rek.tým vybaven odstřelovačskými puškami. aha ,to je rekonstukce po Americku.  Takhle rekonsruhovali SS Lidice :

libero 18.3.2008 9:18

Re: Re: Ušlechtilé Astonovy ideje nebo ještě ušlechtilejší naše peníze?

A Marshalův plán Evropu, vy ......Reale.

Real 18.3.2008 9:20

Re: Re: Re: Ušlechtilé Astonovy ideje nebo ještě ušlechtilejší naše peníze?

Pletete si ekonomickou pomoc s vojenskou protiprávní agresí. Už zase plácáte !

Kajan 18.3.2008 9:18

Re: Ušlechtilé Astonovy ideje nebo ještě ušlechtilejší naše peníze?

Jaroušku, plně chápu, že Vám profesionímu zločinci, tedy člověku, usilujícímu celý život o svobodu jiných, je ochrana svobody jednotlivce protivná, ba odpuzující !  Nerozumím ale tomu, jak je možné, že Vy, komunisté, nesedíte za to, co jste tomuto národu udělali, v kriminále, ale moralizujete ve sdělovacích prostředcích ! Dzp.

Malý Aston 18.3.2008 9:19

Re: Ušlechtilé Astonovy ideje nebo ještě ušlechtilejší naše peníze?

Vy musíte být ale hodně nešťasný človíček.Vaše hodnocení našich vojáků je nejen ubohé ale i plné nenávisti,zloby a závisti.Na našich silnicích umírá průměrně 7 občanů každý den,to Vám jistě nevadí neboť to jsou boháči,kteří mají peníze aby si mohli vozit zadek a Vy všechno prochlastáte.Podle Vás je USA imperialistická,Rusko taky imperialistické jen ti chudáci teroristi jsou demokraté.Vám ještě neřekli,že Lenin již není mezi námi?:-D

Clay Deschamps 18.3.2008 9:06

"máme zájem na tom, aby demokratické byly i další země"

Ja nemam zajem na tom aby demokraticke byly i dalsi zeme. Ja mam zajem na tom aby lide ve vsemoznych castech tohoto sveta jakozto vsechny zivouci entity ve vesmiru zily v takovem stavu ktery jim vyhovuje. Jinymi slovy, nekomu muze vyhovovat demokracie, nekomu feudalismus, a nekomu mozna uplne neco jineho.

Navic, CR neni zeme ktera by nekoho mela poucovat o demokracii ci ji dokonce exportovat - cesi maji s demokracii mizive zkusenosti a meli by se hlavne snazit zaclenit do demokratickeho sveta a naucit se demokraticke zvyky (jednim z takovych zvyku je ze pred ucinenim rozhodnuti zasadniho charakteru, i.e. instalace cizi armady na vlastnim uzemi, se bud kona referendum nebo je toto tema predmetem voleb).

Argumenty typu "pockejte az budou bouchat bomby na Vaclavaku" si laskave zastrcte do pr/dele. Za prve, bomby mohou bouchat na Vaclavaku nezavisle na tom jestli cesti vojaci behaji po Afghanistanu a za druhe, cim vic tam budou behat a vmesovat se do jejich zalezitosti, tim vetsi sance je ze ty bomby na Vaclavaku skutecne bouchat budou.

Je samozrejme sprave pokud se Ceska armada ucastni na peacekeeping missions v oblastech kde proti sobe stoji nas/rane skupiny, i.e. Yugo, kde je cela vec pod zastitou mezinarodniho spolecenstvi, ale ucast na agresivnich valkach majicich za cil vycucavat stavu z okupovanuch teritorii je vic nez problematicka.

aljav 18.3.2008 9:08

Re: "máme zájem na tom, aby demokratické byly i další země"

dost jednoduché myšlení. Jak s tím můžete žít ? Aha, jednoduše !

Real 18.3.2008 9:10

Re: Re: "máme zájem na tom, aby demokratické byly i další země"

Třeba jste to jen nepochopil !!

libero 18.3.2008 9:12

Re: Re: Re: "máme zájem na tom, aby demokratické byly i další země"

Třeba není dost jednoduchý!

gerontusinza 18.3.2008 9:24

Nikoli, vás nikdo nepřekoná.......Re: Re: Re: Re: "máme zájem na tom, aby demokratické byly i další země"

rozneseme demokracii po celém světě i kdybychom je měli postřílet...... ;-D;-D Co mě to připomíná.....? Aha Proletáři všech zemí spojte se.....a nikdy jinak....;-D;-D

Pešek 18.3.2008 9:16

Re: Re: Re: "máme zájem na tom, aby demokratické byly i další země"

Jen ať si každý žije, jak se mu líbí, ale vy jste asi nečetl z koránu ani větičku, ten na svém písečku zůstat nechce a naopak ho poměrně značně zajímán šíření víry i tam, kde ji nikdo nechce a svět je přece jenom trošku od dob conquisty dál...........