17.6.2024 | Svátek má Adolf


Diskuse k článku

Absurdní drama

Prvky absurdního dramatu přebírá naše politická scéna. David Rath pomocí motáků z vězení po vzoru Julia Fučíka vybízí lid k pochodu na barikády, zatímco ministerský předseda horlí z tribuny proti vládě policejních plukovníků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kombercová 15.6.2012 17:17

Re: Pane Rybo

Ten článek už je hodně dole... myslíte tu kojeneckou výživu pro děti do 12 měsíců? To se bude spíš týkat rodičů než dětí.

J. Ryba 15.6.2012 17:14

Re: American Appraisal a prodej stejného, popřípadě obdobného majetku v obvyklém obchodním styku v tuzemsku ke dni ocenění

teď vniká ještě otázka, zda se to vztahuje i na speciální techniku....mrkněte se, čeho se ten zákon ve skutečnosti týká http://www.ocenovaninemovitosti.cz/on/z_151_1997.html

M. Martinovská 15.6.2012 17:13

Re: Koho zavřít? Kdo nikdy neudělal chybu, hoď první kamenem!

Takhle snad ano. Však Parkanová už ten flek nemá.

J. Kombercová 15.6.2012 17:11

Re: Pane Rybo

Zatím přečtu bez brýlí, při dobrém světle, i ta mrňavá písmenka, jimiž je popsáno složení na jednotlivém výrobku. Kdybych měla chodit nakupovat s brýlemi, abych nenaletěla klamavé reklamě, nijak by mě to asi netěšilo. A i ten jeden první výrobek, za který jsem na zkoušku zaplatila lapena pěkným obrázkem něčeho, co není, by mohl naštvat. :)

M. Varadinková 15.6.2012 17:09

Re: Platí jen pro politiky?

Ale o to přece jde. Nebo by aspoň mělo jít. Prokázat, že to bylo předražené úmyslně. Zjistit, kdo do toho obchodu Parkanovou natlačil a u koho skončily ty peníze. Jestli je to Kalousek, Barták, Topolánek, Dalík .... nebo ještě někdo další. Jestli byly použity na financování TOPky nebo ODS nebo si je ukradli pro soukromou potřebu. Z čeho například dával Kalousek nabídku-částku té Kočí? O jakých penězích to mluvila, když chtěla zakládat tu stranu "čistých"?

J. Ryba 15.6.2012 17:09

Re: American Appraisal a prodej stejného, popřípadě obdobného majetku v obvyklém obchodním styku v tuzemsku ke dni ocenění

to je divné, když zadávala marketingovou studii, kterou se teď ohání...

J. Ryba 15.6.2012 17:08

Re: Pane Rybo

tak nějak jsem se nedozvěděl nic k tomu, co jsem namítal k omezení tvořivosti...

P. Boublíková 15.6.2012 17:07

Re: Koho zavřít? Kdo nikdy neudělal chybu, hoď první kamenem!

Profesionální vychovatelka asi nejste, držme se profesních chyb - za ty velké by měla následovat minimálně ztráta místa.

P. Vandas 15.6.2012 17:01

Re: Na ČRo2

Ale byly tak pěkně pod sebou, že jsem neodolal.

L. Severa 15.6.2012 16:58

Platí jen pro politiky?

U Ratha, jestli se těch 7 mil. dokáže jako úplatek, šlo o trestný  čin. Pokud budou veřejní činitelé  stíháni i za manažerskou chybu potom je nesmyslné to, že když není podnikateli při bankrotu prokázán úmysl někoho podvést či poškodit, jedná se o  manažerskou chybu, bez trestného postihu. Domnívám se, že to asi stále platí, což je velký rozdíl proti dřívějšku kdy  chybná rozhodnutí  podnikatelů byla téměř tragedií..

M. Martinovská 15.6.2012 16:56

Re: Koho zavřít? Kdo nikdy neudělal chybu, hoď první kamenem!

Taky doktoři nikdy nesmí udělat chybu. Nesmí, a přece udělají.... Řidiče autobusu obdivuju, ale občas taky nějaký chybuje (dokonce i pilot). Já taky nesmím udělat chybu, a přece... a co třeba chyba ve výchově? Myslím že právě jednu dělám. Kolik mě asi bude stát?

M. Varadinková 15.6.2012 16:56

Re: že by si novináři dali trochu té práce a něco si pozjišťovali?

Že to nebylo zveřejněno, to přece naznačil sám Ryba-Jílek v nadpise. Proto jsem formulovala svoji otázku právě takto.

M. Martinovská 15.6.2012 16:53

Re: Pane Rybo

To mi pošlete, to mě zajímá - i když s tím nic nenaděláme. Já mám někdy silný dojem, že třeba okurka nebo zelí jsou nádherné - zázračné plodiny, a obaly nedosahují jejich kvalit.

Nejstrašnější obal je na jeden typ bramborových knedlíků v prášku, vypadají, jako že na nich raší rez nebo houba - nebo spíš jim začínají pravé neštovice nebo dýmějový mor. Jsou na nich takové červenavé skvrny, dost věrohodné. Neměla by to zakázat EU?

P. Spáčil 15.6.2012 16:50

Re: že by si novináři dali trochu té práce a něco si pozjišťovali?

Varadinková - cituji Vás :"A odkud tedy víte, že to byla právě ona, když to nebylo zveřejněno?"

E. Heusinger 15.6.2012 16:49

Re: American Appraisal a prodej stejného, popřípadě obdobného majetku v obvyklém obchodním styku v tuzemsku ke dni ocenění

Zdůvodňovalo se to výlety do Afganistánu. Ale těch si armáda už moc neužije.

J. Anděl 15.6.2012 16:47

Re: Pane Rybo

já dělám amatérsky obaly, tak Vám můžu mailnout a zeptat se na názor (i když s tím už nic nenaděláme, už to žije :-))

No s tou tvořivostí, vím, jak jsem se potrápil s tím, jak musí vypadat evropské bio logo na etiketě. A to je celkem banalita.

J. Slanina 15.6.2012 16:46

Re: že by si novináři dali trochu té práce a něco si pozjišťovali?

Když on se soudruh hoteliér stydí na tvrdo napsat, že to má z Haló novin.

P. Boublíková 15.6.2012 16:45

Re: Koho zavřít? Kdo nikdy neudělal chybu, hoď první kamenem!

A ještě něco: existují profese, kde se velká chyba udělat prostě nesmí. Třeba řidič autobusu. Ministr má tuším větší plat něž řidič autobusu...

Buďto na to mám nebo se tam necpu.

M. Varadinková 15.6.2012 16:45

Re: že by si novináři dali trochu té práce a něco si pozjišťovali?

Už zase lžete. Já jsem nepsala, že se to najít nedá, ale že já jsem na to nenarazila. Buď jste tak notorický sprostý lhář, nebo opravdu nejste schopen vnímat význam slov a vět.

P. Boublíková 15.6.2012 16:43

Re: Koho zavřít? Kdo nikdy neudělal chybu, hoď první kamenem!

Za korupci zavřít, za blbost skončit v politice.

Zda je Parkanová blbá, navedená nebo obojí (ono se to totiž nevylučuje), je potřeba zjistit.

J. Anděl 15.6.2012 16:42

Re: Pane Rybo

Tímto se nijak nezastávám klamavé reklamy, ačkoliv když má něco umělou jahodovou příchuť a na obalu je obrázek jahody, nebudu to sice nikdy považovat za zdravé jídlo, ale nepřijde mi to jako klamavá reklama. Od toho je tam složení.

P.P.S.: reklama na ňam ňam bobíka by mi otevírala kudlu v kapse, kdybych tam nějakou nosil :)).

M. Martinovská 15.6.2012 16:41

Re: Pane Rybo

Dobré odpoeldne! Četla jsem taky níže - omezení tvořivosti mě rozesmálo. Máte pravdu, i v tom, že to nevyřeší omezení čehosi na obalu.

Já někdy nad obaly potravin  téměř pláču, jak jsou ošklivé a blbé. (Ale pořád se to mírně zlepšuje!....a trestné to taky není.) Proč se mě nezeptali?

P. Boublíková 15.6.2012 16:41

Re: American Appraisal a prodej stejného, popřípadě obdobného majetku v obvyklém obchodním styku v tuzemsku ke dni ocenění

Údajně armáda o ta letadla vůbec nestála. Napřed by se mělo vyjasnit toto, proč se vůbec zakázka uskutečnila, a pak řešit cenu.

M. Martinovská 15.6.2012 16:39

Re: Koho zavřít? Kdo nikdy neudělal chybu, hoď první kamenem!

No tak takhle snad jó, souhlasím.  Ale občas někdo volá, já to slyším.

M. Martinovská 15.6.2012 16:38

Re: Koho zavřít? Kdo nikdy neudělal chybu, hoď první kamenem!

Ano. Jsou... všechno to, co píšete, jen my jsme letadlo. Máte někde nějaké lepší...? Paušalizace nějaké skupiny s přiřazenými zápornými vlastnostmi je  rasismus.

Věta: politici jsou pitomí, prodejní, nezodpovědní a ještě zpupní, má asi takovou vypovídací hodnotu, jako že američani jsou... doplňte obvyklé atributy. Jediný smysl takové věty je, že se vám a všem nadávajícím - na chvíli možná uleví kolem žlučníku.

Kromě toho jsou někteří poctiví, pracovití, dělají něco pro druhé, nesou zodpovědnost, narozdíl od nás, atd. Dejmě císařovi, co jeho jest.

M. Varadinková 15.6.2012 16:38

Re: Koho zavřít? Kdo nikdy neudělal chybu, hoď první kamenem!

Nikdo přece nevolá po tom, aby ausgerechnet Parkanová šla sedět. Ale vydána a postavena před soud by být měla, aby se mohla hájit a aby se udělalo jasno, kdo a co jí radil, kdo a do čeho ji tlačil a hlavně jakými cestami tekly ty prošustrované peníze a na jakých účtech nakonec skončily. Teprve pak bude jasné, kdo patří do basy. Toto je typická situace, kdy Parkanová by měla využít institutu korunního svědka a odejít třeba i bez trestu.  http://zpravy.idnes.cz/novela-o-vine-a-trestu-i-korunni-svedek-prosla-snemovnou-pea-/domaci.aspx?c=A120321_122218_domaci_kop

J. Anděl 15.6.2012 16:37

Pane Rybo

Ke kojenecké stravě a marketingu bych ještě rád dodal: já tu celkem běžně zastávám takové ty přirozené procesy, ke kterým kojení rozhodně patří. Jak píšete nejen z hlediska nutričního. Osobně mě netěší, že v moment otěhotnění ženy se jako pirani vyrojí firmy ze všech stran. Reklamu máte na těhotenském průkazu. Chodí vám do schránky (od koho dostanou ty firmy vaší adresu??). Jsou v časopisech v čekárnách u gynekologa. Atd.

Do toho všechny oficiální kanály hovoří o nezbytnosti udělat to správně, o tom, že matka není schopná sama rozhodnout o zásadních věcech (viz diskuze o porodech v domácím prostředí) týkajících se zdraví jejího potomka a toho, co její dítě potřebuje. Více se věří tabulkám a teploměrům, než intuici, která se budovala nějaký ten pátek, co je náš biologický druh na této planetě.

Kromě toho se věnuji zdravé výživě a za zdravý kojenecký příkrm nepovažuji něco, co je konzervované (byť jenom tepelnou konzervací), s cukrem, kravským mlékem a dalšími možnými přídavnými látkami.

Takže můj názor na kojenecké náhražky mléka či kojeneckou stravu je naprosto jednoznačný, rozesmátý slon nebo ne. Celý ten byznys je ostuda lidství. A jestliže žena z vážných důvodů nemůže či nechce (?) kojit, určitě není nutné dělat kolem toho takové marketingové haló. Vyvolávat iluzi, že právě tohle přispěje dětem ke štěstí, je jedna z normálních nemravností dnešního obchodu. Stejně jako není zdravé kinder bueno jenom proto, že je v tom trocha sušeného mléka. Ale opět to nevyřeší to, že na obalu nebude usměvavá jahoda a vůbec to podle mě nemůže vyřešit žádná eu norma. Třeba se pletu, proč ne, stává se mi to.

J. Balcar 15.6.2012 16:36

American Appraisal a prodej stejného, popřípadě obdobného majetku v obvyklém obchodním styku v tuzemsku ke dni ocenění

Paragrafy ukládající povinnost dělat cenové posudky

Zákon č. 219/2000 Sb., o majetku České republiky a jejím vystupování v právních vztazích - § 12, odst. (4) Při úplatném nabývání majetku lze cenu sjednat pouze do výše rovnající se ocenění tohoto majetku podle zvláštního právního předpisu. (pozn. 17) Ve veřejném zájmu může Ministerstvo financí dát předchozí souhlas ke sjednání ceny vyšší. To platí obdobně, je-li majetek nabýván v dražbě.

(5) Pokud sjednaná cena překročí výši přípustnou podle odstavce 4 a nejde přitom o nabytí majetku v dražbě, je dohoda o ceně neplatná v rozsahu rozdílu, o který sjednaná cena přípustnou výši překročila.

Zákon č. 151/1997 Sb., o oceňování majetku a o změně některých zákonů - § 2 (ad pozn. 17), Způsoby oceňování majetku a služeb, odst. (1) Majetek a služba se oceňují obvyklou cenou, pokud tento zákon nestanoví jiný způsob oceňování. Obvyklou cenou se pro účely tohoto zákona rozumí cena, která by byla dosažena při prodejích stejného, popřípadě obdobného majetku nebo při poskytování stejné nebo obdobné služby v obvyklém obchodním styku v tuzemsku ke dni ocenění.

J. Stejskal 15.6.2012 16:36

Re: že by si novináři dali trochu té práce a něco si pozjišťovali?

Na tom není nic zvláštní. Každý dělá co umí, i když to u nás zhusta tak není. Tahle umí oceňovat, tak oceňuje. A to v popisu práce má. Teorie spiknutí temných sil proti Vlastičce je neudržitelná.

J. Ryba 15.6.2012 16:35

Re: že by si novináři dali trochu té práce a něco si pozjišťovali?

nelhal. Sama jste našla tu informaci až s mou nápovědou, jinak jste nenašla nic, nabubřelá tlampači :-))) A tvrdila jste, že se nic takového najít nedá :-)