Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
A zrodila se hanba
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
I. Břízová 2.11.2016 10:38Re: Máte naprostou pravdu Já jsem nic nepoznala. Dovolila jsem se Vás něco zeptat. Vyplynulo z toho akorát to, že každý věříme někomu jinému. Co na tom vidíte úžasného? Mně to přijde docela normální. |
![]() |
A. Trick 2.11.2016 10:40Re: Máte naprostou pravdu Když věříte křívákovi je to Vaše volba. |
![]() |
M. Varadinková 2.11.2016 10:58Re: Podivné Ano, je podivné měnit své rozhodnutí, zejména, je-li stvrzeno písemnou smlouvou. Česká vláda, jíž je Herman členem, stvrdila písemnou smlouvou, že uznáváme politiku jedné Číny. Což v praxi obnáší nejednat na oficiální vládní úrovni s někým, koho Čína považuje za vůdce separatistů. No a Herman se rozhodl toto změnit. O své vůli a proti zbytku vlády i prezidenta. Čímž z české vlády udělal toho, kdo nedodržel písemný závazek, a poškodil tím naše obchodní vztahy s největší ekonomikou světa. |
![]() |
M. Koutný 2.11.2016 9:46V celé kauze je mi líto jen pana Bradyho, nepochybně úctyhodného člověka, který se stal podivným rukojmím ve hře dvou znepřátelených partiček. Na jedné straně "hradní klika", která vleze do řiti každému, kdo jí dost nasype do žlabu. Ale na druhé straně gang profesionálních pachatelů dobra, tvořený lidmi, kteří si nejsou schopni uvědomit, že už zajímají jen sami sebe, a že se propadají do stále hlubší a hlubší trapnosti. Připomíná mi to jeden citát od Woody Allena: "Stojíme na rozcestí, kde jedna cesta vede k definitvnímu zániku, druhá k naprostému zoufalství a beznaději. Doufám, že budeme moudří a zvolíme tu správnou." |
![]() |
P. Lepew 2.11.2016 10:04Re: V celé kauze Nemám co bych dodal. |
![]() |
J. Vobr 2.11.2016 9:46LEPEW TO VZAL DO FIGURY !!! Autor: P. Lepew Datum: 2.11.2016 9:21 Iracionální strach z kohokoliv velkého a nebezpečného :). To strategické partnerství se jako na základ odvolává na "strategické partnerství EU Čína", kde je přímo výzva aby státy EU s Číňany spolupracovali. Tentokrát nejdeme proti EU, ale (i přes Zemana) přesně po linii. Myslím, že to je důležité, nejde o nějakou hurá akci Hradu (když o tom přemýšlím je fakt, že se to tak snaží prodávat).. PIK-PIK-PIRUÉT ... A DEMYPLYJÉ !!! :-))) |
![]() |
J. Vobr 2.11.2016 9:47Re: LEPEW TO VZAL DO FIGURY !!! Já mám podezření, že Lepew je Kmoníček !!! :-))) |
![]() |
P. Lepew 2.11.2016 9:56Re: LEPEW TO VZAL DO FIGURY !!! Lichotíš mi. Nebo mne urážíš. Ještě si to promyslím a dám vědět :). A jinak to strategické partnerství je vážně postaveno na základě Startegického partnerství EU CHina z roku 2003, jako spousta těchto "strategických partnerství všude kolem. Jak kolem toho tak moc tančí Zeman, tak to ale vypadá spíš jako akce proti EU s Čínou. Tak to asi Hrad chtěl.. |
![]() |
I. Břízová 2.11.2016 9:59Re: LEPEW TO VZAL DO FIGURY !!! Někde jsem se doslechla, že diplomat se snaží, aby nikdo nepoznal, co si opravdu myslí.:-)) |
![]() |
T. Kočí 2.11.2016 9:34Pamatujete na gang čtyř? A jak dopadl? |
![]() |
J. Matuška 2.11.2016 9:27Číňané a podpora ČSSD, je to pravda, jsou na to důkazy? Komentátor spojil vstřícnost k Číně a financování kampaně. ČSSD zuří Dodal, že neví, co je na tom pravdy, ale byl prý opakovaně ujištěn o tom, že to tak je. http://zpravy.idnes.cz/komentator-spojil-vstricnost-k-cine-a-financovani-kampane-cssd-zuri-1g6-/domaci.aspx?c=A161021_134243_domaci_kop |
![]() |
J. Matuška 2.11.2016 9:36Re: Číňané a podpora ČSSD, je to pravda, jsou na to důkazy? Neměla by VSZ JUDr. Bradáčová do toho vstoupit? Nejedná se o podezření z přípravy vážného ohrožení státu? Nevím, jestli existuje zákon, který absolutně chrání novinářský zdroj. |
![]() |
J. Matuška 2.11.2016 9:39Re: Číňané a podpora ČSSD, je to pravda, jsou na to důkazy? Nejvyšší soud České republiky nedávno rozhodl, že právo na ochranu novinářského zdroje lez v některých případech prolomit, a to například tehdy, když vlivný člověk poskytne žurnalistovi tajnou informaci s cílem zmařit vyšetřování korupce nebo jiné závažné trestné činnosti ve státních strukturách. http://www.ceska-justice.cz/blog/ochrana-novinarskeho-zdroje-od-komanda-na-kavcich-horach-k-odposlechum-janka-kroupy/ |
![]() |
M. Prokop 2.11.2016 9:52Re: Číňané a podpora ČSSD, je to pravda, jsou na to důkazy? Jak je v něčem Tvrdík, tak to smrdí nebo krachuje. A Tvrdík je v ČSSD a motá se kolem Číny. |
![]() |
P. Lepew 2.11.2016 9:58Re: Číňané a podpora ČSSD, je to pravda, jsou na to důkazy? Tvrdík není v ČSSD (nebo rozhodně není na žádném viditelném místě. A Čína má jediný štěstí že je tak velká a bohatá - Jarda jim pustí žilou, to beru za hotové. |
![]() |
F. Šimek 2.11.2016 10:07Re: Číňané a podpora ČSSD, je to pravda, jsou na to důkazy? v ČSSD je taky ozubená pleš-dluhoslav atd-atd. Pak dokonce prej rozumnej politik. Tvoje slova, nebo zase jen slovní obraty ? Mazej pro polský brambory a koukej prodat starou čínskou televizi.....:-))) |
![]() |
D. Polanský 2.11.2016 9:21Dalajlámu měl vyznamenat Zeman u příležitosti Dne vzniku ČSR. Tím by uvrhl Číňany do úplného chaosu, na což je Zeman mistr. |
![]() |
P. Hlosta 2.11.2016 9:28Re: Dalajlámu měl vyznamenat Zeman :-)) |
![]() |
K. Janyška 2.11.2016 9:31Re: Dalajlámu měl vyznamenat Zeman Jako svého marxistického bratra ve zbrani... Dzp. |
![]() |
A. Trick 2.11.2016 9:48Re: Dalajlámu měl vyznamenat Zeman Do ještě většího chaosu by uvrhnul pravdoláskovce. |
![]() |
J. Anděl 2.11.2016 9:17už jen krátce Pan Klaus opakovaně říká - a říká to správně - že na rozdíl od západních zemí Evropy máme zkušenost s totalitou a díky tomu vidíme věci jinak. Myslím, že proto není dobré argumentovat tím, že i na Západě "vozí Číňany ve zlatém kočáře". Nemají naší zkušenost s komunisty. S tou lží a frustrující, kritice a diskuzi zcela rezistentní tupostí. Už jsem to psal níže, tak sorry, že se opakuju. V rámci snahy o nalezení konsenzu třeba i uznám, že nebylo fér k ostatním členům vlády podkopávat oficiální vládní politiku. Ale nesnižuje to můj dojem, že "strategické partnerství" smrdí. |
![]() |
P. Lepew 2.11.2016 9:21Re: už jen krátce Iracionální strach z kohokoliv velkého a nebezpečného :). To strategické partnerství se jako na základ odvolává na "strategické partnerství EU Čína", kde je přímo výzva aby státy EU s Číňany spolupracovali. Tentokrát nejdeme proti EU, ale (i přes Zemana) přesně po linii. Myslím, že to je důležité, nejde o nějakou hurá akci Hradu (když o tom přemýšlím je fakt, že se to tak snaží prodávat).. |
![]() |
I. Břízová 2.11.2016 9:28Re: už jen krátce No vidíte! To Zemanovo dodržování linie EU, to by se mělo zdůrazňovat. |
![]() |
P. Lepew 2.11.2016 9:33Re: už jen krátce Je fakt, že by mu to mohlo vzít dost voličů :)) |
![]() |
K. Janyška 2.11.2016 9:35Re: už jen krátce Britská královna a francouzský prezident se mohli při návštěvě čínského prezidenta přetrhnout nadbíháním... Dzp. |
![]() |
K. Janyška 2.11.2016 9:36Re: už jen krátce O Němcích ani nemluvě... Dzp. |
![]() |
J. Anděl 2.11.2016 9:41Re: už jen krátce Možná iracionální, ale ne z >>kohokoliv<< velkého a nebezpečného. Jen z komunismu a podobných individualitu drtících ideologií. Je pravda, že nemůže existovat umírněný komunismus. Může existovat jen komunista, který to má na háku - a pak ho probudí, když ho ti, co to na háku nemají, zavřou do krimu. Co se týče EU, no, o tom je právě ta kritika pana Klause, ne? Nemají tu zkušenost. Ba co víc, koketují s těmi myšlenkami ve více než malém množství. Jistě že z relativistického úhlu pohledu není mezi Čínou a EU zas tak velký rozdíl. Je možné, že i představitelé EU by se rádi od Číňanů naučili metodám stabilizace společnosti. Možná Číňanům zakáží oficiálně se setkávat třeba právě s panem Klausem. Odhaduji, že poslechnou bez náznaku odporu. Už to nechci rozebírat ve vážném duchu. Vyčerpal jsem se na toto téma. Dnes mám chuť popichovat, tak mě neberte smrtelně vážně :-) Budu se snažit dělat něco užitečného radši. PS: nejsem ideologický odpůrce obchodů s Čínou, nějak je civilizovat "musíme". Jen si dejme bacha, aby oni nezcivilizovali nás. |
![]() |
P. Lepew 2.11.2016 9:53Re: už jen krátce Ok. No tak teda popichujte :). Já se budu bránit až mi budou zasahovat do něčeho podstatného, ne křičet kvůli dalajlámovi diplomatickým gestům. V tomto ohledu mám trochu obavy, aby se nyní na naprosto zbytečném gestu s dalajlámou ten odpor vůči Číně nevyčerpal a byl tady pokud bude reálně něco z čínské strany zasahovat do našich životů. |
![]() |
J. Anděl 2.11.2016 10:14Re: už jen krátce Čínské ohrazení se ok, naše reakce diskutabilní (pro mě problematické, pro jiné odpovídající situaci, nechme to být). Hermanův krok též diskutabilní. Kauza Brady naprosto mimo. Docela bych předpokládal, že nějaké ty ne úplně čisté kšeftíky (ve stylu elektrárny bez výběrového řízení, ale třeba v menším rozsahu, třeba jen nějaký ten kousek dálnice atp.) proběhnou bez povšimnutí. A teď slibované popíchnutí: on o tom taky nebude rozhodovat ministr kultury ;-). |
![]() |
P. Smutný 2.11.2016 10:24Re: už jen krátce Bude spolurozhodovat, na vládě se hlasuje. |
![](http://1gr.cz/u/IWEB31.gif)
![](http://m.1gr.cz/u/free.gif?r=4Fcn8sAJts2s08i&p=MCq_Iw2L%7ci9g7HbkEs6%7cgsIs7BekCs%7cMqbGbLLukIr6-rWJXL%7cgkAY4R_wC%7cLCdsHYPSZf&x=kuFLuH)