29.4.2024 | Svátek má Robert


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Minutus 17.12.2009 20:07

Re: Nečekal bych

Co třeba z Ostravska?

NevericiTomas 17.12.2009 20:00

Re: nevím jestli to už

Mila aleno, pro vnitroprazkou dopravu je system dimenzovan vic nez dostatecne, navic Praha investuje do jeho dalsiho zlepseni. Co dusi prazskou dorpavu je tranzitni doprava. Ta mela davno Prahu objizdet. To si ale prazaci nevy¨resi, to je vec statu...

Dodo 17.12.2009 19:52

Jsem jednoznačně pro metro.

Rychlodráha v tubusu, to je jako Berlínská zeď dneška.

BERAN 17.12.2009 19:51

O realizaci spojení letiště s centrem nerozhodnou dopravní ani urbanistické důvody

Rozhodující bude vlastnictví pozemků těch správných lidí.

Stejně jako tomu bylo u prodloužení trasy C do Letňan mimo Bohnice, stejně jako je tomu u výběru jižní varianty pražského okruhu skrz Suchdol.

Pražská radnice je korupcí prolezlá tak, že každý, byť by byl primátorem (Kasal), či pouhým radním (Rýdlová, Štěpánek) má smůlu.

Dopravní stavby v Praze tady nejsou pro dopravu, ale pro pozemnkové spekulanty a betonovou loby.

Dokud ale budou pražští voliči tomu svinstvu pravidelně při volbách tleskat, a opakovaně volit ty stokrát profláknuté "politiky" (Jančík) zlepšení se nedočkáme.

Jenda 17.12.2009 19:49

Re: Prostě vlak na kolejích

Tak tak, melo se pekne skrz centrum probourat. Co je komu po nejakych domech?

A jestli jste si nevsiml, tak na krajich metro jede po povrchu. Ovsem v tubusu, jinak byste totiz musel predelat vsechny vozy a spoustu dalsich veci okolo.

Jenda 17.12.2009 18:59

Re: nevím jestli to už

Zatimco neprazaci odstavili auta na kraji mesta a dal jedou mestskou, ze?

honzak 17.12.2009 18:07

Re: nevím jestli to už

až bude pán chápat psaný text a seznámí se s reáliemi kolem Kladna, tak potom má cenu diskutovat.

alena 17.12.2009 17:57

Re: nevím jestli to už

Častá zpráva v rádiu: "Pražské dopravě hrozí kolaps...."

Honem, dělejme s tím něco, ať nám nezkolabují! Milion aut a v každém si veze prdelku  1 (slovy jeden!) Pražan. Tak kolabujte dál, když vás to baví. :-P

Teď mám dojem, že tohle lepím na nějaký nesouvisející příspěvek... SORRY - ale jinak to takhle vidím

alena 17.12.2009 17:52

A na tu "roletu"

co po ní jezdím denně do práce taky někdy DOJDE???:-/

Ferenc Futurista 17.12.2009 17:29

Mysleme na budoucnost

Preferoval bych rychlodráhu a hlavně ať je ten koridor kvalitní, ať to po nás nemusí předělávat. Když máme na tunel do Berouna, tak proč ne na Letiště a na traŤ do Kladna. Praha musí víc počítat se svými satelity a už se moc nenafukovat a zlepšit též spojení do míst rekreace. Tranzitní dálnice měla kompletně zaplatit EU, to mělo být v přístupové smlouvě.

Nesmyslné ceny pozemků tlačí spoje pod zem a je už i zákon, že co je v podzemí do toho majiteli pozemku nic není.

Za zvážení by stálo zda by na letišti nemělo být nádraží supersonických vlaků a ne se s nimi proplétat a plížit městem s  údolím Vtavy. Podobně to řešit i v Brně a další přistávací dráhu stavét tam, včetně rychlo spoje do centra.l

Brno i Praha chce nějaké velkorysejší řešení nějký moderní bulvár, který by míjel historické centrum s turisty. V Praze nejakou linii mimo křížení metra v předraženém centru., podobném Babilonu. V Brně se nabízi bulbár ve tvaru podobném podkově postavené na dálniční linii a ústící oběma konci k severu.

Sumo 17.12.2009 16:50

Re: Možná by bylo

Ale nebyl, tihle by sice táhli, ale určitě ne rikšu, bo práce je cyzý slovo, to ony neznajý.

cca2 17.12.2009 16:48

Re: jo pražáci,furt neco extra....

tři hoďky do Vídně ? to chrápeš 1,5 hodiny u Mikulova ???

Sumo 17.12.2009 16:48

Re: jo pražáci,furt neco extra....

Kdo stojí o letadla co 5 minut ? Radši jednou za měsíc do Vídně než co pět minut pro špunty do uší.

Jan 17.12.2009 16:43

Re: jo pražáci,furt neco extra....

No jo. hugo, Brno je plné pražáků, kteří si tam jeli koupit fusekle, neb v Brně jsou lepší...

A až budou z Brna vzlétat letadla co 5 minut, nebudete se muset tři hodiny tlouct směrem k civilizaci;-)

Jan 17.12.2009 16:33

Re: nevím jestli to už

Dej bůh, aby o tom, kdo se nakapsuje, nerozhodoval honzak - ten se už nakapsoval dost.

Se šraňky se na R6 ani na dalších komunikacích v případě rychlodráhy nepočítá. Rychlodráha na Kladno ovšem nebude, pokud se nedá do rozumného stavu trať přes Dejvice na Masaryčku - neboť její ukončení někde ve Veleslavíně či na Hradčanské by odřízlo trať od západu od tratí, směřujících z Prahy na severo-jihovýchod (jak byste se dostal z Kladna do Kolína, z Hostivic do Vysočan/Libně atd.)

hugo 17.12.2009 16:21

jo pražáci,furt neco extra....

to my v brně hopnem do busatrambusa a za tři hoďky co si zdřimnem nás vysype na vídeňském eroportu a letíme........:-D

huhu 17.12.2009 15:29

Re: nevím jestli to už

pozemkoví šíbři jsou zejména socanští miliardáři, šibalové - červenka, penta atd...ten prodej a zpětný nákup pozemku pro letiště byl majstrštyk. Ostatně je jedno z jaké strany, podstata je socialistické rozhodování o státním majetku...

honzak 17.12.2009 15:11

nevím jestli to už

nezaznělo, ale rychlodráha je (tedy původně byla) projektována i jako spojnice na Kladno. Myslím, že ten kdo někdy jel na Kladno po R7 moc dobře ví, jak by se té silnici ulevilo (a ubylo by emisí). Po R6 je to sice trochu lepší, ale šraňky v Unhošti a "průtah" oběma Přítočny také na rychlosti nepřidají.

Stejně to rozhodnou pozemkoví šíbři typu rádl (ODS) - zvítězí ta varianta, na které se nejvíc nakapsují.

yorik 17.12.2009 14:58

Nejlépe kombinace.

Vytáhnul bych metro z Kulaťáku do Veleslavína a odtud šnelcuk přes letiště do Kladna.

RomanL 17.12.2009 14:21

Re: Možná by bylo

Nee, to by byl rasyzmus a dyzgryminace..

huhu 17.12.2009 14:21

Re: a co to nechat jak to je?

to "řídké osídlení", pro které ted bude stavěné metro do Motola je přes 100 tisíc lidí (jen v oblastí od Kulaťáku k Motolu)

sofiv 17.12.2009 14:05

Re: Na takové provinční letiště jako je Praha je metro přehnané

tak to je hustý...

Jan 17.12.2009 13:57

Re: Naše ekonomika na tom lépe už byla :-)

Vy nevíte, že v Praze a okolí jezdí vlaky? 

Tak pro Vaši informaci: První přijel do Prahy v r. 1845...

šakal 17.12.2009 13:47

...Nebojte se!...

....Klidně "používejte" i humor! ;-)

Honza 17.12.2009 13:33

Prostě vlak na kolejích

Ono je to jedno - pokud se to bude stavět rozumně, povede to na podobné řešení - vlak jedtící po povrchových kolejích.

Od myšlenky metra mě odrazuje jeho absurdní pražská koncepce - všechno za každou cenu pod zem, stanice jako katedrály, komplikované přestupy.

Kdyby ta rychlodráha končila na Masaryčce a zastavovala na existující stanici hned vedle metra na Špejchaře (v ňufspíku metra na Hradčanské) bylo by to určitě lepší.

Příklad: V Athénách vede na letiště metro, tak blbé a tak drahé, že každý jede autobusem.V Římě jezdí z letiště vlak a je to v pohodě.

Jan 17.12.2009 13:31

Re: a co to nechat jak to je?

Kdy jte, žibřide, naposledy na letišti byl?

A kdy Vám dojde, že 12 mio cestujících ročně na letišti je totéž, jako roční pohyb cestujích na Masaryčce, nejvytíženějším to pražském nádraží?

http://www.stavbaweb.cz/komentare/vlakno/27063/?t=27065&p=27078&item_id=27063&redir=%2Fnovinky%

NevericiTomas 17.12.2009 13:25

Re: No ja nevim

no jo, ale Pariz je svoji topografii trochu nekde jinde nez Praha... Povrchova draha zeleznice proste do mesta nepatri. Praha se tesna do nekolika udoli a musi v nich resit spoustu urbanistickych uloh.Nedokazu si predstavit co by vyvolala estakada jdouci Prahou....

Jan 17.12.2009 13:23

Re: Je to jedna velka ostuda

Hlavně, že ta dráha bude vysutá.....

Jan 17.12.2009 13:20

Re: Argument "ve světě je běžné"

Drobný problém ve výpočtu: Přepokládá se, že lidé přilétají a odlétají rovnoměrně 365 dní v roce/24 hodin denně. To prostě pravda není (např. od 24 do 06,00 hodin se prakticky nelétá vůbec, je výrazný rozdíl mezi sezónou a mimosezónou ale i dny v týdnu). A udávaná kapacita vlaku metra je při maximální obsazenosti (stojím na jedné noze a to ještě na cizí). A ještě se zapomenulo na těch pár tisíc lidí, kteří tam pracují a na to, že by jistě někdo rád cestou do centra přistoupil. Nebo, že by nedejbože někdo odlétajícího/přilétajícího chtěl doprovodit. A najednou máme tu hustotu provozu úplně jinak...

PSp 17.12.2009 13:20

Re: Vezmeme si to jedno po druhem, pane Lukesi I.

Zapomněl jste na přechody pro lední medvědy ;-)