26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Ohrožuje nás populismus a strach

Podíváme-li se na Českou republiku trochu z odstupu, třeba po párdenní návštěvě sousedního Německa, zahlédneme zřetelněji ohrožení, která na nás tady čím dál častěji číhají:

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kanioková 9.2.2019 1:21

1*

O. Zuckerová 8.2.2019 23:36

Re: Zajímalo by mne, kdo ze zdejších

Pane Stirský (11.02), jestli někdo píše způsobem, který je "nejednoduchý" a čtenář "musí hodně přemýšlet a každou větu číst několikrát", neznamená to jednoznačný klad, nejčastěji to znamená, že autor nemyslí dost jasně a svoje myšlenky nedokáže srozumitelně formulovat. Podle Vás je asi např. Platón populista. No, s Pithartem by se asi měřit nemohl...

A. Nový 8.2.2019 22:21

Re: Úžasná zdvořilost ..

Můžu vám to vypointovat. :-))

J. Vlček 8.2.2019 22:17

Re: Úžasná zdvořilost ..

Další z řady hrdinů?

A. Nový 8.2.2019 22:10

Re: Úžasná zdvořilost ..

Čo bolo to bolo, těrazky som majorom! :-))

J. Vlček 8.2.2019 21:41

Re: Úžasná zdvořilost ..

Paní Kanioková, ptáte se co dělal? Držel hubu a krok. Teď má svobodu slova, tak je z něho hrdina.

J. Kanioková 8.2.2019 21:25

Úžasná zdvořilost ..

umíte akorát urážet. Ale ještě niky jste se nepochválil, co jste dělal PROTI bývalému režimu, když se tu neustále povyšujete nad jiné.

J. Kanioková 8.2.2019 21:18

Blábolíte.

A žádné mudrování nebylo, jen určení délky jejich členství v KSČ, když vy jste to neuvedl. Když Pithart vstoupil do toho šíleného společenství v r. 60, tak se to nedá dát do srovnání se Zemanem, který se "upsal" za Pražského jara 68.

A když už tu o mě píšete, a v negativním tónu, tak se nedivte reakci. A od Pitharta nejspíš lidi něco četli, ovšem dávno. Když ještě byl v praktické politice.

Buďte tak laskav a o mně se nestarejte, tak jako se já o vás nikdy nezmiňuji. Že mám jiné názory než vy, na tom není nic senzačního..

Je to logické..

J. Vlček 8.2.2019 21:16

Re: Tak jsem se zeptal, kdo co četl od Pitharta,

Pane Stirský, vy jste jak malé dítě. Nedivte se paní Kaniokové. Přečtete si jednu knížku a hned z ni děláte povinnou četbu pro ostatní. Řekl jsem vám jasně, že upřednostňuji jinou četbu a jiné autory. Četl vy jste například tu kompozitní teorii od mistra Hájka, jak ji tu denně doporučuje pan Janyška? Nečetl, že ne. Tak vidíte, rochněte se ve svém Pithartovi, když už jste investoval do jeho knihy a buďte spokojen. Nemusíte ji přece hned každému vnucovat. Tak pěknou četbu a počtěte si.

M. Prokop 8.2.2019 21:02

Re: Tak jsem se zeptal, kdo co četl od Pitharta,

Když ono bylo u Pitharta důležitější co dělal (případně nedělal), než co psal. Kdyby zůstal spisovatelem, byl by poněkud nudný, ale neškodný. V exekutivě i zákonodárství spíš škodil.

Š. Hašek 8.2.2019 20:05

Re: Nějvětší populisté nedávné minulosti.

Přesné.

Š. Hašek 8.2.2019 20:04

Re: Populismus a národovectví v Česku

Jasně, pane Schwarzi.

Š. Hašek 8.2.2019 20:02

Nás???

Vás. Určitě!

F. Houžňák 8.2.2019 19:41

V poslední větě vám nejspíš vypadlo "j",

jinak si tu větu gramaticky nedovedu vysvětlit.

V. Vlach 8.2.2019 19:31

Re: „Způsob jak třeba komunikuje mluvčí Hradu s veřejností,“

Vaše slova by měly reálně přesáhnout formát diskuzních příspěvků na Nev. Psu!

V. Vlach 8.2.2019 19:28

Re: Populismus a národovectví v Česku

Výborně!

L. Hančar 8.2.2019 19:16

Re: Populismus a národovectví v Česku

Tesat do kamene, výborné, díky.

J. Richter 8.2.2019 18:54

Re: Tak jsem se zeptal, kdo co četl od Pitharta,

Také mě baví, jak si levicová lůza a zemanovská libuje nad volbou Kubery....tak asi proto, že byl také komouš....nebo zbožňujou mladého Klause, stačí, že běhá s Putinem na tričku a kritizuje EU....přitom oni budou první, kdo chcípne hlady, až opustíme EU...to nevymyslíš...

V. Petr 8.2.2019 18:45

Naprostý souhlas!

V. Petr 8.2.2019 18:43

Ten článek je NEUVĚŘITELNÝ BLÁBOL

Takovéto úvahy mohou vést PARAZITÉ, kteří nejvíce milují jiné parazity!

D. Stirský 8.2.2019 18:25

Tak jsem se zeptal, kdo co četl od Pitharta,

když jej všichni tak kritizují. A s jedinou výjimkou nikdo nic. Jeden přispěvatel dokonce řekl, že ho číst nepotřebuje a nebude. Leč kritizuje jej! Madame Kaniková nezklamala, její reakce na můj příspěvek byla "blbečku". Zábavné bylo její mudrování o tom, že Zemanovo členství v KSČ bylo něco jiného než Pithartovo členství. Jednou zde národovci hlásají, že kdo byl jednou komunista, byl vždycky komunista. Avšak v výjimkou Zemana, Weigla atd. Tam to najednou neplatí.

J. Richter 8.2.2019 18:18

Re: Možná to něškdo nepochopil, tak mu to přeložím do češtiny..

jsi pod mé rozlišovací schopnosti, zemanovsko-burešovský odpade...

F. De Winter 8.2.2019 18:18

Opět trefa do černého. Děkuji.

V. Čermák 8.2.2019 18:12

Re: Možná to něškdo nepochopil, tak mu to přeložím do češtiny..

A Hloupé Buranství Richterovo Baziliškovi Hvížďalovi ovšem nijak Nepomůže, spíše uškodí...

J. Schwarz 8.2.2019 18:11

Re: Zajímalo by mne, kdo ze zdejších

Mně stačily páně Pithartovy činy. On totiž člověk, který se vecpe na pozici vrchního velitele a pak odmítne velet je víc než jen blbec.

F. De Winter 8.2.2019 18:11

Toto mohu podepsat.

J. Kanioková 8.2.2019 18:08

Souhlas ..

vánoční trhy v Krakově, to je absolutní paráda. Pohodička. Krása, tradice..

J. Richter 8.2.2019 18:00

Možná to něškdo nepochopil, tak mu to přeložím do češtiny..

vrozeného i získaného idiotismu voličů využívají populistickými kydy zloději jako je Okamura a jemu podobní.

Přizdisráčství a závisti zase využívá Zeman a zbytek neidentifikovatelných blbů mazal k Burešovi.

To je asi vše, co vám chtěl autor sdělit a čím nemohu nesouhlasit.

J. Vlček 8.2.2019 17:46

Re: Populismus a národovectví v Česku

Máte pravdu, pane Prokope.

I. Štípek 8.2.2019 17:44

Doporučuji

brát pana Hvížďalu jako relikt socialismu s lidskou tváří. Každý z nás jsme jednou mladí, schopní, plní vizí. Ale končíme jako Teorie velkého třesku: pár nadbytečných a nesnesitelných sezón poté, kdy jsme se už měli důstojně odmlčet.