11.5.2024 | Svátek má Svatava


Diskuse k článku

SVĚT: Západní sen – malé Rusko

Tak už konečně prozradil v televizních Událostech a komentářích Karel Schwarzenberg smysl ukrajinské krize.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
S. Netzer 26.2.2015 17:23

Další anonym

:-(

M. Salkovsky 26.2.2015 17:38

Re: Zajímalo by mě, jak se tento hnůj

Svoje triedne krvave argumentacne kydy zo sal si nechaj pre rovnaky odpad..nedozijes sa navratu a sluzby..chudacku

J. Jurax 26.2.2015 20:55

Re: Zajímalo by mě, jak se tento hnůj

Už tolik nehul, burane ...

J. Václavíková 26.2.2015 17:41

Re: Zajímalo by mě, jak se tento hnůj

Na to stačí maličkost. Jeho ,,vývody" reagují na iluzorní Schwarzenbergovy výroky, jež se ani nenamáhal citovat.

J. Jurax 26.2.2015 21:26

Re: Zajímalo by mě, jak se tento hnůj

No, trošku jsem si zagůglil a našel jsem http://www.top09.cz/co-delame/medialni-vystupy/schwarzenberg-doba-kolonialnich-risi-pominula-17775.html

Odtud cituji: Podívejte se, problém je, že Rusko je dodnes ještě existující koloniální mocnost a nesmířilo se s tím, že Rusko, tak jako západní země, Francie, Británie, Španělsko, Portugalsko a tak dále, ztratí svá koloniální území ...

Ovšem to je poněkud vzdáleno tomu, co uvádí autor v článku - "Rusko poslední koloniální země a je třeba jí kolonie odejmout." To o potřebě odejmuti Schwarzenberg neřekl.

http://www.ceskatelevize.cz/porady/1096898594-udalosti-komentare/215411000370209/video/iz též http://www.ceskatelevize.cz/porady/1096898594-udalosti-komentare/215411000370209/video/

J. Václavíková 27.2.2015 11:40

Re: Zajímalo by mě, jak se tento hnůj

Dost zásadní rozdíl. Nebo Vy si přejete zůstat kolonií?

J. Jurax 28.2.2015 22:21

Re: Zajímalo by mě, jak se tento hnůj

Madam, pravíte doslova "Na to stačí maličkost. Jeho ,,vývody" reagují na iluzorní Schwarzenbergovy výroky, jež se ani nenamáhal citovat."

Já si zagůglím a ty výroky najdu, byť ne přesně takové, jak uvádí autor článku. Mimochodem, iluzorní znamená podle slovníku cizích slov "neskutečný, neuskutečnitelný, marný, nemožný; pochybný, nejistý; zdánlivý; klamný, šalebný, matoucí" - do které kategorie byste výroky páně Schwarzenbergovy řadila?

Vy na mou odpověď reagujete "Dost zásadní rozdíl. Nebo Vy si přejete zůstat kolonií?".

Přiznám se, že nechápu tok Vašich myšlenek. Nicméně, když se ptáte, nepřeju si zůstat kolonii, ačkoliv nevím, že já, Jura Jurax, jsem byl kdy kolonizován.

Pokud se snad stylisticky poněkud neobratně tážete na to, zda si přeji, aby naše země zůstala kolonií, pak to si nepřeji též. Jenže - čí kolonií podle Vás zůstáváme? Leda snad Evropské unie - ale tady bych dal přece jen přednost označení "podřízená gubernie" lépe vystihujícímu skutečnost než Vaše označení "kolonie".

P. Mach 26.2.2015 17:56

Neměl bych náhodou taky rozcupovat pohádku

o červené karkulce, když ji nějaký dement bude vydávat za příběh ze života?

J. Jurax 26.2.2015 21:43

Re: Neměl bych náhodou taky rozcupovat pohádku

Třeba v nemožnosti pozření babičky vlkem tak, aby posléze po usmrcení téhož nepoškozena vyskočila ... tolik k pohádce.

Vy ovšem můžete třeba učinit pokus o nalezení knížecího výroku a zjistíte, že autor jej poněkud zkomolil a významově posunul - viz moje odpověď paní Václavíkové.

Dále můžete polemizovat s výrokem "Západ vyvolal za posledních sto let již dvě šílené světové války", jenž bych charakterizoval jak goebbelsovský; můžete argumentačně vyvrátit poslední odstavec etc.

Mohl byste i rozebrat tezi "Socialismus a komunismus byly přeci původně západní hnutí a ikonami Sovětského svazu byli němečtí učenci." nebo tezi "Nespoluprací s Ruskem a vlastní nemohoucností umožnil Západ vznik Hitlerova režimu, jehož obětí se Rusko stalo." Co myslíte, jsou zcela pravdivé? :-)

Vy ovšem dáváte přednost citově podbarveným vulgaritám.

J. Holič 26.2.2015 16:58

Pro pana Deki

Napsal jste, že byste velmi rád zodpověděl kladené otázky a reagoval na argumenty. Když jsem vám jich pár z diskuse vypsal, nějak jste to asi přehlédl. Tak tedy znovu.

1.) "Rusko je nutné zničit" - to řekl KS kdy? 2.) Jak rozdělení Belgie vysvětluje umístění sídla některých institucí EU (nikoliv v "hlavním městě EU") v Bruselu? Dokázal byste nám nastínit logickou linii takové úvahy???  3.) Napsal jste, že Ukrajina vypověděla smlouvu o pronájmu Krymu (asi ve smyslu, že tím oprávnila anektování poloostrova?) - přitom smlouvu Ukrajina považovala za platnou ještě v době, kdy byl Krym obsazován ruskými silami. Navíc nešlo o smlouvu o pronájmu Krymu. S tím souvisí další bod. 4.) "Prosím tedy o citaci, také mě zajímá, kde jste to v odkazu našel." zde jsem vás prosil o citování kde ve vašem odkazu, se píše o "smlouvě o pronájmu Krymu". 5.)  Jak souvisí Havel s útokem Ruska na Ukrajinu??? 6.) Ptal jsem se vás ke třem vašim výrokům "Dokážete prokázat, že jde skutečně o fakt?" - zde doufám, že ke kladné odpovědi (odpovíte-li kladně) přiložíte onen požadovaný důkaz. 7.) Psal jste, že Británie nevyhlásila Německu válku. Opak je pravdou. Ptal jsem se, zda pokud vám zde poskytnu několik odkazů, které to doloží, prohlásíte, že plácáte nesmysly. 8.)  K EU jste psal cosi o poukázkách na vládu, ptal jsem se tedy " Jakou konkrétní poukázku na vládu máte na mysli?" To jsou jen vybrané otázky/argumenty, které jsem pokládal já a na které jste nereagoval. Od ostatních jistě budou další, ale těmi já vás zatěžovat nehodlám. Tak prosím...

M. Salkovsky 26.2.2015 17:39

Re: Pro pana Deki

Ze na taky odpad vobec reagujete..je to debilnejsie a zabera to len na horsiu stoku ako Kul v plote. Ubohost niektorych hovad naozaj nema hranice.

Z. Baldova 26.2.2015 16:48

naprosto kolaborantsky článek:

V. Vlach 26.2.2015 17:25

Re: naprosto kolaborantsky článek:

Vypadni setřít chodbu nebo koukej mazat šukat po světnici! A nelez kam nemáš, otrapo!

M. Salkovsky 26.2.2015 17:42

Re: naprosto kolaborantsky článek:

Rozkazuj si len svojej dupe, kym nevypovie...najkrajsie na takych chudakoch ako si ty je, ze nezvladli ani uvedomit si, ze ich neposlucha ani vlastny tracnik, nie narod drzany pod krkom. A prosim..uvolnuj si len vo svojich priestoroch ;-)

V. Horák 26.2.2015 16:47

Bolševici se pod

článkem oslavujícím jejich milovaného rudého cara slézají jak hovniválové u hovna.Oni prostě mají na své soudruhy čuch.

Z. Baldova 26.2.2015 16:48

Re: Bolševici se pod

presne

M. Salkovsky 26.2.2015 17:44

Re: Bolševici se pod

RObia len to, co im je dovolene..a okolie na to hrozne cez ich svoloc doplati.

P. Bryndza 26.2.2015 16:25

naprosto výborný článek

souhlas s každým slovem!

J. Holič 26.2.2015 16:32

Re: naprosto výborný článek

Kromě toho, že stojí na lži?

Z. Baldova 26.2.2015 16:47

Re: naprosto kolaborantsky článek

P. Bryndzo se namazte na chleba treba si autor na Vas pochutna

P. Mach 26.2.2015 16:55

Kupa ničím nepodloženého hnusu a z prstu vycucaných.

lží, jsi chtěl říct ty putinova gumo.

D. Nowodny 26.2.2015 16:15

Svatoš

WHO  ??????VUML ??

V. Kun 26.2.2015 16:05

Jene Svatoši?

Jaké číslo nese tvoje stranická legitimage KSČ  (KSČM)??

V. Čermák 26.2.2015 15:52

Schwarzenbergovo volání,

pokud tedy zrovna nespí, rezonuje už pouze v těch, co stále nemohou zapomenout na Havla a jeho věčné pravdy, v současnosti už ale dost prorezavělé.

J. Holič 26.2.2015 15:53

Re: Schwarzenbergovo volání,

Tento příspěvek není ani věcný, ani neobsahuje argumenty k tématu a dokonce není ani originální. Proč jste ho sem tedy vlastně napsal?

V. Čermák 26.2.2015 16:22

Re: Schwarzenbergovo volání,

Ale to se mýlíte, pane Holiči. Můj příspěvek je obecnou reakcí na Všechna Scwarzenbergova volání, tedy i toto. A také na všechny případné souhlasné reakce, které jeho Volání vyvolá. Proto jsem ho sem napsal, chápete?

J. Holič 26.2.2015 16:30

Re: Schwarzenbergovo volání,

Aha, takže vy nevíte na co kriticky reagujete (proto to řešíte frází "na všechno") a nechcete ani svojí kritiku podložit nějakým věcným argumentem. Svojí kritiku (bez podstaty) rozšiřujete na všechny výroky a jejich podporovatele, o kterých nic nevíte a vědět očividně nechcete. A takovým vstupem do diskuse se chlubíte??? Tak to je mi vás líto :-(

V. Čermák 26.2.2015 17:16

Re: Schwarzenbergovo volání,

Pane Holiči, já jsem reagoval na Schwarzenbergovo volání po malém Rusku a jelikož znám i další častá volání, zobecnil jsem svůj příspěvek na všechna jeho volání a též na reakce všech jeho obdivovatelů. O těch já naopak, od Vašeho mylného předpokladu, vím docela dost. Nevím, co Vám je na tom tedy nejasné. A jak jste poznal, že se chlubím? Jste snad telepat? Mně naopak připadá, že Vy si tady natřásáte svoje peříčka. A teď jedna otázečka na tělo. Klaníte se sv. Václavu Havlovi a jeho současnému mluvčímu Karlu Schwarzenbergovi?

J. Holič 26.2.2015 17:35

Re: Schwarzenbergovo volání,

Tak KS po malém Rusku nevolal. Tedy očividně o výrocích KS víte dost málo. A co konkrétního nám řeknete o dalších jeho výrocích a s čím v nich nesouhlasíte a proč? Tentokrát ale prosím o těch reálných.

V. Čermák 26.2.2015 18:02

Re: Schwarzenbergovo volání,

Pane Holiči, Vaše snažení je zoufalé marné. A na mojí otázku jste neodpověděl.