29.3.2024 | Svátek má Taťána


Diskuse k článku

SVĚT: Západní sen – malé Rusko

Tak už konečně prozradil v televizních Událostech a komentářích Karel Schwarzenberg smysl ukrajinské krize.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Hamáček 26.2.2015 7:17

Re: Inu, celá historie

S posledním odstavcem souhlasím.

J. Swozil 26.2.2015 6:52

Ten starý prolhaný kolaborant Schw..rg !

Jen navazuje na svého soukmenovce Adolfa - ten taky chtěl  odejmout Rusku  bohatství, které by sám uměl podle svého názoru lépe využít.

Tentokrát to samozřejmě dělá Schw...rg v americkém žoldu, však je taky dlouholetý agent.

   Tak nám tentokrát Kárl nalel čistého vína ve své stařecké hlouposti a užvaněnosti. )))

J. Fridrich 26.2.2015 7:11

Re: Ten starý prolhaný kolaborant Schw..rg !

Už vám na klinice za hezky ustlanou postel zase půjčili počítač ?

Otázka : Mám rýmu, za to také může Amerika a Němeco, tedy " zlý Západ " - ? Přímo Wall Street ?

Jak vám to říkaly soužky na základce ? Někteří s tím vystačíte celý život...............

J. Swozil 26.2.2015 8:22

Re: Ten starý prolhaný kolaborant Schw..rg !

Nazdar Břéťo, co to meleš ? ))))

Nejsi na oddělení s Kárlem ?

J. Fridrich 26.2.2015 10:18

Re: Ten starý prolhaný kolaborant Schw..rg !

Ano, s panem Karlem v civilizované Evropě - a rád.

Vy v tundře ? V zemljance ? Nebo v atomové elektrárně - to vše na bájném Východě mají........ tam je totiž možné vše - i to co jinde ne.

O. Zuckerová 26.2.2015 11:34

Re: Ten starý prolhaný kolaborant Schw..rg !

Souhlas, pane Fridrichu!

Je zajímavé, jakou má čeleď rusomilných stejnou zásobu frází a obratů už 70 let... Jsem dost stará na to, abych si to pamatovala. "Americký žold" je jedna z trvalek - immortelek, "impájizmus" a "kapájimus" (pro soudruhy moc dlouhé, proto zkracované) chystají válku, zatímco "sosájizmus" más všechny vede k věčnému blahu... Církev upaluje, šlechta degeneruje a loupí, případně se paktuje... Ó krásná léta mládí - aspoň někdo mi je připomene tady na diskusi... a ještě lepší je to na Novinkách, tam se to takovými ostrostřelci zrovna hemží... Snad za to aspoň něco zinkasují!

B. Hamáček 26.2.2015 15:21

Re: Ten starý prolhaný kolaborant Schw..rg !

JO NA SOUDRUHY JE ABSOLUTNÍ SPOLEHNUTÍ, DESÍTKY LET NEMĚNÍ SLOVNÍK .

J. Fridrich 26.2.2015 6:51

Autor tohoto článku zapomněl

Autor tohoto článku zapomněl - nebo nevzal na vědomí velmi jednoduchou věc - že větší část Ukrajinců, hlavně mladých, moderních prodemokratických lidí chce žít normálním svobodným způsobem své životy tak, jak většina Evropanů - a to byl důvod MAJDANU.

Tak jak jsme to chtěli ve všech sovětských koloniích kolem té asijské Říše Zla po celých nesvobodných cca 40 let.

Autor tam namontoval dnes tak moderní geopolitický názor, že za vše špatné na tomto světě může Amerika a hlavně Wall Street. Zapomněl na to, že za posledních cca 100 let Amerika několikrát zachránila Evropu a svět. Minimálně třikrát - v I a II světové válce do Evropy vůbec jít nemusela ( v I poslala cca 608 000 svých chlapců na pomoc jistě správné strany konfliktu ), o masívní pomoci Evropě v té II není pochyb. A do třetice nám pomohl R. Reagan k osvobození z nevolnictví před 25 léty - to, že toho nevyužíváme lépe je náš problém. Také zapomněl že lidé v USA jsou mixem všech národů světa - i našeho............

D. Polanský 26.2.2015 6:58

Re: Autor tohoto článku zapomněl

Spíš to tak s tím Majdanem mysleli. Jenomže pak režii převzal západ. A jde již jenom o to, o čem píše autor.

V. Dostál 26.2.2015 6:36

hodne pomylene

Nebyl to západ, kdo vyvolal světové války. Už od poloviny 19. stol. byli Němci presvedcovani o své nadřazenosti svými spisovately, básníky, politiky, ucitely. Druhá válka byla jen pokračování tě první. A stejně tak jsou Rusové přesvědčování od říjnové revoluce o svoji jedinečnosti a vyvolenosti k spáse, tedy ovládnutí světa. A stejně jako Němci prohráli svetovou válku, tu studenou. A stejně tak touží po odvetě. To je skutečnost, málo veselá.

J. Fridrich 26.2.2015 7:05

Re: hodne pomylene

Ano, je to tak.

J. Boleslav 26.2.2015 9:21

Re: hodne pomylene

Bohužel rusáci nebyli po prohrané studené válce dáni pod podobnou spojeneckou kuratelu jako Německo po 2. Což se ukazuje jako velká chyba. Němcům jde americký dohled jak vidno už 70 let velmi k duhu.

P. Maleček 26.2.2015 6:27

Rus - mix vikinga s Mongolem

Rus je geneticky většinový mix vikinga s Mongolem, neschopný se starat o svou zem a tak puzený k neustálým expanzím. Rusové jsou původně vikingský kmen, který z oblasti dnešního Petrohradu expandoval podél východoevropských řek až ke Kaspickému a Černému moři. Živil se hlavně odchytem kožešinových zvířat a Slovanů a jejich prodejem na otrockých trzích Byzance. Proto Rus dodnes považuje tehdy na západ uprchlé Slovany, tedy i Čechy za svůj,jemu uniklý majetek.

Z Byzance vikingský Rus pochytil pravoslavné náboženství a od znásilněných slovanských žen jejich potomci řeč. Pak tenhle vikingsko slovanský mix na několik století ovládl a geneticky zamořil mongol a z toho vznikl dnešní Rus.

Plemeno s expanzními sklony neschopné se start o vlastní zem a s despotickou představou ovládání společnosti. A typickým produktem tohoto mixu je Putin. Je jen otázkou času, kdy hnán svými geny a vlastním hroutícím se hospodářstvím vyrazí přes dnes už obsazovanou Ukrajinu do střední Evropy zmocnit se Rusovi už dvakrát uniklého majetku - západních Slovanů, Čechy nevyjímaje.

P. Boublíková 26.2.2015 6:34

Re: Rus - mix vikinga s Mongolem

A jak jsou na tom geneticky Ukrajinci? :-P

P. Boublíková 26.2.2015 5:55

muhehe

knizepan je nahý. To bude řevu :-D

Z. Velínský 26.2.2015 3:11

A tak ještě k té geografii

Podobní autoři, jako Vy, a potažmo všechno duchem chabější obecenstvo, rádi argumentujete územní velikostí Ruska jako státu. Už od dob Alexandra Velikého je známo, že samotný zábor obrovského území bez schopnosti kontroly - tj. výkonné infrastruktury - nad celým takovým územím, je hloupá šílenost. Čingischán by mohl vyprávět.

Rusko si to trochu uvědomilo. Když carská říše dospěla k názoru, že Aljašku bude nejlépe prodat Spojeným státům.

Jenže v Rusku následně zvítězil proletariát, takže se inteligence řízení státu jaksi vrátila o sto let zpět, do začátku 19. století. Tahle primitivní ideologie o velikosti jako premise všeho tam trvá dodnes. Jako argument o šestině světa dobré, a rádi to používáte. Ale prakticky - je to nesmysl.

Z. Velínský 26.2.2015 2:43

Tak dobře. Když dialog, tak dialog:

3) "jaké by byly následky, kdyby byl oslaben nebo zničen dnešní ruský režim?" - byl by podstatně větší klid a bezpečí. Afghánistán by se nemusel bát, že soldateska ze sousední země zavraždí prezidenta, což přesně SSSR provedl. Ukrajina by se nemusela obávat, že armáda sousední země vtrhne na její území a Krym jí bez okolků zabere. Gruzie, jako další sousedící země, by nepřišla o Abcházii.

Imperialistická agrese Ruska za poslední století je každému soudnému člověku nad Slunce jasná. Žádná (žádná! včetně tak osočovaných USA!) země na světě se tak agresivně nechová. Pokud někdo nesouhlasí, uveďte jediný příklad přičlenění území sousední země od roku 1950 někým jiným, než Ruskem! To jsem zvědav, do jaké společnosti se opěvované slovanské spravedlivé mírové dubisko dostane.

26.2.2015 2:58

Re: Tak dobře. Když dialog, tak dialog:

asi turecká invaze na kypr, možná válka o falklandy

Z. Velínský 26.2.2015 3:20

Re: Tak dobře. Když dialog, tak dialog:

Jo, turecký zábor Kypru sem patří, souhlas. Falklandy ne. To bylo území Británie, a po krátké válce Británie své území uhájila. Nesuďme, jak moc má Británie právo na území tak nevýznamné a vzdálené od své královny. Smyslem mé narážky bylo "kdo a kdy", ne jaké k tomu měl kdo důvody.

Takže zatím z toho vyplývá, že agresivní společnost Rusů obohacují Turci. Kdo dál?

R. Szewczyk 26.2.2015 3:40

Re: Tak dobře. Když dialog, tak dialog:

ha ha ha,rusia je jednou šestinou,ale že nad britským imperiem slunce nezapadá,jaxi pozapomínáte,co dělali kolonialisti v africe,by vám mohl popovídat božský spencer,zajímavé zprávy by vám dozajista poskytl nějaký leopold,obdobně kdejakému demokratovi ukápne slzička dojetí na působení andre marie v Alžírsku,

Takže to shrneme buldozerem:když získává kolonie západ,je to vývoz demokracie,když získává kolonie východ ,je to barbarské řádění asiatických loupeživých hord,,,hi hi hi

S. Prosek 26.2.2015 4:06

Re: Tak dobře. Když dialog, tak dialog:

http://www.lidovky.cz/dugin-novorusko-existuje-hrdinny-rusky-narod-ceka-na-rozkaz-k-utoku-1i5-/zpravy-svet.aspx?c=A150224_102143_ln_zahranici_msl

26.2.2015 4:10

Re: Tak dobře. Když dialog, tak dialog:

staré nacistické bečení ve stylu "když může vraždit británie v indii, tak může vraždit vůdce ve východní evropě", případně "kdyby se tohle stalo v říši tak by židovská štvavá média hysterčila o hnědých barbarech, ale když se to stane v nejsvobodnější zemi světa tak je ticho po pěšině"

Táhněte s těmi profláknutými hitlerovskými žvasty. Každý vidí od koho se kremlofilové učíte

R. Szewczyk 26.2.2015 17:40

Re: Tak dobře. Když dialog, tak dialog:

toferfil......ha ha ha ,díky za krásné pojmenování

P. Vaňura 26.2.2015 10:07

Falklandy si najděte na Wikipedii

"Nárok" Argentiny na Falklandy je asi tak stejně oprávněný, jako nárok Česka na Novou Sibiř, kde přece žil náš krajan Jan "Eskymo" Welzl a podle vlastního tvrzení tam dělal eskymáckého náčelníka. Lepší analogii se mi nalézt nepodařilo, protože je sporné, zda Falklandy Argentině vůbec někdy patřily. Daleko větší nárok by měla např. Francie!

Z. Velínský 26.2.2015 2:42

Tak dobře. Když dialog, tak dialog

Je zbytečné, abych začal nadávat nad hloupostí a urážet autora, poněvadž autor článku není určitě blbý a jenom dělá, že to není tak jasné. Takže rovnou argumenty:

1) "Západ vyvolal za posledních sto let již dvě šílené světové války"

- 1. světová válka by byl lokální konflikt, který mohlo celkem snadno vyřešit rakouské mocnářství s balkánskými teroristy, kteří spáchali atentát na následníka trůnu. Kdyby se do toho hezapojilo Rusko, které cítilo potřebu srbské teroristy podpořit.

- vznik 2. světové války zapříčinilo Rusko ještě flagrantněji, než tu předchozí. Imperialistický pakt Molotov-Ribbentrop, při kterém šlo o zábor polského území, je snad velmi dobře známý, a není potřeba jej dále rozvádět. Rozhodně na něm neměly podíl ani Francie, Británie, USA, ani jiný v článku podsunovaný Západ. Kromě Německa, ale Rusko na tom mělo stejnou vinu, jako ono Německo.

2) "Ruské dějiny mají své vlastní hnací síly, své příklady, ideje a cíle" - Rusko se od dob Kateřiny a Petra Velikého úporně snažilo podobat Francii, Británii a Německu. Nakonec si našli jako svůj ideál britského Engelse a německého Marxe, což je katastrofa sama o sobě. V dnešní době si mohli vybrat francouzského Le Pena a českého Sládka (třeba, na stejné úrovni).... to be continued

D. Polanský 26.2.2015 7:02

Re: Tak dobře. Když dialog, tak dialog

Vy blouzníte. Bod 2, to je jenom důsledek. Přece již před válkou si i Polsko brousilo zuby na Ukrajinská území, viz maršál Pilsudski. Jenomže v té době se Polsko ještě cítilo silné oproti Německu, mělo 3x větší armádu než Německo, tak se s Hitlerem nechtělo domluvit. Viz dějiny.

26.2.2015 2:00

tak prý "prozradil"

obvyklý kremlofilní slovník, který navádí na myšlenku, že je tu jakési židoplutokratické (zednářské, bilderbergské) tajné spiknutí proti vůdci a říšskému národu

dále autor obviňuje "západ" z nedostatku spolupráce s ruskem ve třicátých letech a zamlčuje tu, že stalinský režim byl k 1. 9. 1939 a ještě hodnou dobu potom zdaleka nejodpornějším a nejvražednějším režimem na evropské půdě, se kterým se "západ" sčuchnul až když už nic jiného nezbývalo

J. Vintr 26.2.2015 1:03

Vážený pane kremlofile

máte jisté mezery ve vzdělání. Na zahájení obou světových válek se podílelo Rusko, respektive Sovětský svaz. V té první byla záminkou pro vstup Ruska do války pomoc Srbsku, v té druhé Sovětský svaz spolu s Německem napadl Polsko. Nemluvě o zásadním podílu na znovuvyzbrojení Německa v rozporu s Versaileskými smlouvami.

Rusko je stát, charakterizovaný mindrákem, vyplývající z rozporu mezi geografickou velikostí na jedné straně a zaostalostí a faktickou bezvýznamností v mezinárodním měřítku na druhé straně. Tento mindrák si ruští vládcové kompenzovali intrikami a rozeštvaváním konfliktů po celém světě. I současné počínání Putina má zcela nepochybně tuto motivaci.

Rusku nikdo nechce ublížovat, ale všichni se právem bojí jeho nevypočitatelnosti. Kdyby si Rusi přestali hrát na světovou velmoc a raději se starali o to, jak zvednout bídnou životní úroveň svého obyvatelstva, tak by jim v tom Západ jistě velice rád pomohl.

S. Prosek 26.2.2015 1:31

Re: Vážený pane kremlofile

Souhlas!

T. Kočí 26.2.2015 7:52

Re: Vážený pane kremlofile

přesné.díky