11.5.2024 | Svátek má Svatava


Diskuse k článku

POLITIKA: Poznáte je podle slovíček

Diskuse, která vypukla po zveřejnění rozhovoru s novou ministryní spravedlnosti Válkou na Echo24, může na první pohled vypadat jako bouře ve sklenici vody, ale ve skutečnosti odhaluje daleko více, než by jistě paní ministryně chtěla. A než by chtěl i její loutkovodič Babiš.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Urban 29.3.2014 10:54

Re: Zaplať Bůh, že Vy pane Vlku st.

Pokorný, ty si nech napsat lepší prášky nebo rovnou vyměň doktora. Normální paranoia.

J. Urban 29.3.2014 10:52

Se dalo čekat, že voda na mlýn bolševikovi

mu strhne i vantroky :-))))

E. Sevrát 28.3.2014 8:25

Re: A jé, hrdinný P. Sulc zpoza louže :-)

Trpíte pocitem,že vám každý Čech závidí.Jistě jsou i tací,ale většině lidí je to fuk.Opravdu nevím co bych vám měl závidět a na co jste tak hrdý.A nevím všechno,ale mám v USA i jinde ve světě dost přátel a tak znám jejich emigrantské osudy.Na hrdinu si ovšem nikdo z nich nehraje,to je pouze váš případ.

P. Khail 27.3.2014 21:37

Re: No to bych se svalil...

Vzhledem k tomu, že jste dospělá mne vaše otázka překvapuje. Opravdu všechny své názory říkáte nahlas? Nevěřím ....

D. Nowodny 27.3.2014 19:31

Re: Chtělo by to oprostit se od emocí

Hlavně, že jste to ve zdraví přežil !

J. Klepal 27.3.2014 18:50

Re: právo na názor

V tomto bodě ovšem mícháte jablka s hruškami. Zkuste rozlišovat mezi tím, co je fakt a tím, co je názor nebo komentář k nějakému faktu. Předejte tak různým nedorozuměním. Příkladem může být počet mrtvých na silnicích, faktem například je 800 osob. To je fakt, který se může upřesnit. Názor pak je, že je to málo (třeba ve srovnání s předchozím rokem), jiný názor je, že je to mnoho, srovnáme-li tento počet s jinou zemí, přepočteme-li na počet obyvatel, počet ujetých kilomterů apod.

P. Sulc 27.3.2014 18:42

Re: Po II. světové válce ? Opravdu ?

To zcela jiste, rozbiti rise, ktera odolavala 400 let a ktera s novym cisarem byla schopna a ochotna reformy byla velka chyba. A pak nasledovala dlouhodoba indoktrinace ''vlastenecku'', jak ta rise byla spatna a jak ''statecni'' Cesi si ted krasne vladnou ''sami''. A pan Taticek a podobni meli nadosmrti vystarano.

P. Sulc 27.3.2014 18:38

Re: A jé, hrdinný P. Sulc zpoza louže :-)

Tech bylo par. A doporucuji cist knihu ''kdyz neletali'', autora jsem zapomel, a Oty Wagnera ''Z cizineckou legii proti Rommelovy" .  Legionaru, v podstate zradcu bylo asi tolik, co jich slouzilo tehda v Rude Armade, ty jste zapomel vyjmenovat. Vsude se najde, i u zbabeleho a kolaborujiciho naroda par statecnych lidi. Dokonce se jich naslo dosti i mezi Nemci a to nejen z Nemecka, ale i z CSR, i ti byli za valky v Anglii. Ti, co za bolsevika chodili v kvetnu do pruvodu a vyvesovali cs a rude fanglicky, ti se nejvice chlubi letci a legionari ci padlimi revolucionari s ctyrdenni revoluce v 45 roce. Jen to slovenske a varsavske povstani lezi udatnym Cechum v zaludku, ze ano?

P. Sulc 27.3.2014 18:29

Re: A jé, hrdinný P. Sulc zpoza louže :-)

V lagru jsem nebyl, bydlel jsem v byte s najmem s jinymi emigranty a vsichni jsme si museli najit praci. Ja delal u elektrikaru ve Wiener Molkerei v Molkerei Strasse. A do uSA jsem si musel zazadat a cekat. 15 mesicu. Jste zavistivy hlupak, ktery vsechno vi a vsechno zna.

P. Sulc 27.3.2014 18:21

Re: Pane Šulc, to znám,

Inu to ja znam, ja tam nechal byt a hlavne nekolik velice dobrych pratel, ti take ''chteli'', ale nakonec selhali. Proste bylo tisice duvodu, proc ten ci onen nemohl. Ja ocenuji treba fotografa Jana Lukase, ktery odesel i  s dospelimi dcerami a rodinu Kleinovu, kterym bylo uz pres padesat, anglicky ani slovo a presto meli odvahu jit do USA a uzivili se tam. Dnes uz neziji, jejich deti a vnukove maji daleko lepsi zivot nez by meli v tom ceskem Kocourkove.A to co nam Cesi zavidi nejvice, neni majetek, ale to ze jsme meli odhodlani pro sebe neco udelat a kuraz, jit do toho, hledali jsme zpusoby jak a ne duvodu proc to nejde.

P. Sulc 27.3.2014 18:13

Re: Jo, téměř se vším souhlas.

To me opravdu neopravnuje. Ale to, ze ziji 47 let mezi jinymi, normalnimi lidmi, to ano. A porovnavat Cechy s Polaky,i jinymi, statecnejsimi narody, to take. A tradicni narikani Cechu, jak by oni byli, co by oni dokazali, kdyby ti druzi na ne byli hodni a jak jim ublizuji, to take ma svou vahu. Je to nejaky narodni komplex menecennosti, stalety, co me vadi. Ono zname ''maly, cesky clovek", ''jsme mali cesti lide'' atd, to asi sam znate. Narodni neschopnost brat se za svou vec, nebranit zlu, jen se ohybat, kolaborovat se zlem a hledat v nem nejake vyhody. A stale se pripominat ''svet se nam obdivuje, svet nam Havla zavidi'', atd. A nez mi zacnete nadavat: spletel jsem se nekde?

J. Sládeček 27.3.2014 17:36

Pěkně

napsané.

J. Kombercová 27.3.2014 17:04

Re: No to bych se svalil...

Technická... tomu nerozumím, názor tedy mít mohu, ale nesmím ho říct nahlas?

S. Netzer 27.3.2014 16:23

Ten / ta,

kteří bydlí v Bavorsku, jsou a priori podezřelí, protože se tam každoročně o svatodušních svátcích srocují ONI.

Stejně tak se podle národovecké logiky adjektiv "evropský" rovná "bavorsko-henleinovský".

:-P

S. Netzer 27.3.2014 16:21

Re: vztek a nenávist

D. Streit 27.3.2014 15:45

Souhlasím

A myslím si něco podobného:

http://streit.blog.idnes.cz/c/402689/Ministryne-Valkova-omluva-zdaleka-nestaci.html

Za sebe bych ještě dodal:

http://streit.blog.idnes.cz/c/402855/Totalita-protektoratni-byla-zrudnejsi-nez-komunisticka.html

S. Vaněček Šauerová 27.3.2014 15:25

Paní Václavíková,

jako ministryně zatím ještě nic nepředvedla, soudit budu, až za ní bude nějaká práce. Takovou zatím nevidím. Pokud jde o to, co řekla, vyjádřila jsem se už dole. Výrok o tom, že se Čechům a Moravanům zase až tak moc nedělo (v porovnání s jinými státy), považuji za pravdivý (totéž říká kupř. moje maminka, Češka z české rodiny) a značně netaktický. Měla vědět, co to udělá a jaká bude reakce. Češi se s II. světovou válkou pořád ještě nevyrovnali, musela přece minimálně vidět, jaké vášně se odehrály před rokem v prezidentské kampani. Pokud věděla, co to vzbudí, a přesto řekla, co řekla, považovala bych to - v našich poměrech - skoro za statečnost. A jestli má trvalé bydliště v Pasově, mně samozřejmě vůbec nepřekáží. Souvislost s výkonem funkce to má nulovou.

Prasáctví opět předvedl pan Václav Klaus, který to opět vzal zgruntu, dokonce i s Jiřím Grušou. Fujtajbl.

Zdravím Vás.

M. Krátký 27.3.2014 14:25

Re: Zaplať Bůh, že Vy pane Vlku st.

Vážený pane Machalo, jste trochu mimo mísu, v této diskusi nejde o pana Vlka. Jde o hnusné názory komunistické ministryně Válkové. Zvěrstva německých idiotů na českém národě byla tak hrozná, že máme všichni, kteří jsme je přežili právo je neustále opakovat a připomínat. Komunistické svině nemají právo je zlehčovat, natož aby seděly ve vládě této země.

J. Farda 27.3.2014 14:08

Re: Zaplať Bůh, že Vy pane Vlku st.

Jaja, selbstverstendlich, liebe Herr Pokorny, aber on se ten Dolfi po Mnichovu taky zaklínal, že teď už jsou všechny jeho územní požadavky, na mou - tedy na jeho - duši, absolutně konečné!! A Merkelová je už skoro za Uralem?! To von už Bundeswehr vobsadil Kyjiv? Dobře Vám radím, ctěný pane, obložte si čílko mokrým hadrem dřív, než skončíte na JIPce! Tečka. P.S. Hitler chtěl skončit před Uralem a Sibiř nechat jako sanitární kordon méněcenným podlidem vč. vysídleným Čechům - ani tu historii, Sie gutte mensch oder gospodin továrišč, neznáte!

S. Ševeček 27.3.2014 13:48

Re: Ono je to úplně jinak, oni měli

Ano.

cbd

S. Ševeček 27.3.2014 13:46

Re: Zaplať Bůh, že Vy pane Vlku st.

Ano.

Mene mene tekel ú-parsín.

P. Khail 27.3.2014 13:46

Re: pana Vlka jsem četla ráda.

Ale nečetla, p. Čapková, jen mlžíte. P. Vlk je totiž ve svých názorech stále stejný, takže vaše věta je nesmyslná.

S. Ševeček 27.3.2014 13:45

Re: vztek zatemňuje rozum

Zde pouze převážně fachidiotismus, jinak mnou vážený, pane Jemelíku.

P. Khail 27.3.2014 13:39

Re: No to bych se svalil...

On je, p. Bureši, rozdíl mezi právem na názor a právem hlásat názor, to jste zřejmě nepochopil zase vy ....

L. Severa 27.3.2014 13:28

Re: právo na názor

Připomínáte mi výrok soudruha Filipa, který také obhajoval výrok své spolustraničky, která řekla, že  Milada Horáková se přece k vině přiznala. Také tvrdil, že v demokracii je možné vyslovit názor.

J. Klepal 27.3.2014 13:23

Re: No to bych se svalil...

Je-li Váš povzdech určen mé nechápavosti, pak není nic jednoduššího, než chod svých myšlenek přiblížit. Konkrétně mně není vůbec jasné, jak jste dospěl k tomu, že paní ministryně Válková (nebo snad dokonce já) schvaluje nějaké zločiny proti lidskosti, o které jste opíral svou argumentaci. Schvalování zločinu je totiž u nás trestným činem, to nemá s podstatou svobody projevu nic společného a doufám, že tento významný rozdíl je Vám jasný. Nechápu také, proč svou argumentaci převádíte na osobní rovinu, tomu se skutečně chápavý diskutující vyhýbá.

P. Khail 27.3.2014 13:16

Re: "v protektorátu se zas tolik nedělo"

Vy máte dar, p. Sulci. Jednou větou dokážete popřít svou jinou větu, to se opravdu podaří jen duševním velikánům, gratuluji.

J. Lukavsky 27.3.2014 13:04

Re: Ono je to úplně jinak, oni měli

"nechte ostatní, aby o sobě rozhodovali sami"

Podle zkušeností lidí, kteří navštívili tyto oblasti, Banát i např. bývalou Zakarpatskou Ukrajinu, tak by při referendu hodně lidí hlasovalo pro. Jsme pro ně pořád vzpomínkou na lepší doby a nyní i příslibem lepšího života.

Jádro pudla ale je v tom, zda Sudetští Němci - dobrovolní kolonisti na jasném území českého krále - měli právo připojit sebe i toto území sousedovi se kterým sdíleli jazyk a kulturu. Vynutili si to silou a zradou a s pomocí toho souseda, pak ale prohráli válku. Za to zaplatili a opět silou byli k tomu sousedovi ke kterému tak nadšeně předtím tíhnuli prostě vyhnáni. Za chyby se platí.

J.L.

P. Khail 27.3.2014 12:57

Re: vztek zatemňuje rozum

"Je také pravda, že mírové soužití Čechů a Němců, které trvalo několik staletí, bylo prospěšné" - ono všeho dočasu, jak praví jedno přísloví. Na Krymu také mírově soužili Rusové a Ukrajinci a najednou je mír fuč.

V. Ondys 27.3.2014 12:30

:))))))) Vy asi nemáte problém s nacionálním socialismem

když jste zrovna z rozpoutané války obvinil i Němce, kteří s ním nesouhlasili, nebyli členy socialistické partaje a stali se taky obětí nacionálního socialismu.