26.4.2024 | Svátek má Oto


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Škoda 24.3.2008 15:13

Jiný úhel pohledu

Paní Chytilová opravdu nediskutovala "vhodným" způsobem. Měla by zůstat u své profese.

Nicméně jako protipól k tomuto článku by bylo dobré shlédnout toto video:

http://hyde-park.tvcom.cz/video/484-nasli-jsme-za-vas-special-ne-americkemu-radaru.htm

Uvidíte věci, o kterých se právě moc nehovoří a v žádné české TV je neuvidíte :-(.

Proč asi? Nejsou pravdivé? Nebo jsou naopak štvavé?!

Felix 21.10.2007 23:51

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezká odpověď

V česku by bylo referendum z bnolševizovano

Felix 21.10.2007 23:44

Re: Ale ona je ve své kůži už dlooouho!

To snad nemyslite vážně

Snowy White 19.10.2007 22:30

Re: Re: Re: To video stojí za to

No tak hlavně že si rozumíte vy mrkvoňové

Přemek 27.7.2007 17:32

Re: Re: jestli to nebude

Safra, jděte s touhle opakující se poznámkou k šíkpu! Pravidla společenského chování titulují "paní" jakoukoliv dospělou ženu. "Slečna" je nevyzrálá mladá dáma ve věku asi osm let a výše... Dnes není každá vdaná, je zvykem "žít na hromádce" apod., proto se už tolik nerozlišuje. A mimochodem, absolventi FAMU by měli mít titul MgA, tedy obdoba Mgr. pro umělce (Magistr umění), a žena s titulem je vždy "paní".

Jar 26.7.2007 23:45

Re:

Souhlas.

Magor 26.7.2007 21:41

Bláboly komediantů

Komentovat bláboly nějakých komediantů znamená snižovat se na jejich úroveň.Lidi bláboly

komediantů nelze brát vážně!

PaedDr.Vladimír Červenka 26.7.2007 16:30

Re: Ale ona je ve své kůži už dlooouho!

Pokus o poslání příspěvku - k vůli neznalosti mejlu.

Jirka 26.7.2007 11:55

Re: Re: Re: Hezká odpověď

Temně cosi neidentifikovatelného mručet dokáže každý vůl.

Cruton 26.7.2007 9:18

Re: Re: To video stojí za to

S Vaším druhým odstavcem souhlasím do puntíku.

kopec 26.7.2007 1:28

Re: To video stojí za to

myslel jsem si, ze jako  kazdy prostredni umelec je pan Topfer obycejny konjunkturalista , ktery tezi z rezimu co to da,jak bylo vzdy mezi pokleslymi umelci zvykem.Ale po zhlednuti videa s pani Chytilovou jsem z hruzou zjistil, ze je to skutecny grazl nebyvalych rozmeru a zradce . U pana Smoljaka i kdyz zastava podobne nazory ,je videt ze je pouze pomateny a ze se na nem projevuje predcasne demencia senilis, ale neni to zly a nebezpecny clovek.

Vecne , reerendum nebude o tom , jestli je cesky narod v souhrnu dostatecne vojensky  vzedalany a informovany o radaru, ale pouze o tom , zdali chce na svem uzemi cizi vojenske zakladny, nebo ne.Je to pouze vyjadreni jeho vule a k tomu zadne mimoradne vzdelani nepotrebuje. 

Jar 25.7.2007 23:48

Re: Re: Poznámka

Obávám se (myslím si), že vlády Anglie a Francie to poznaly, pouze reagovaly tak, aby se udržely při moci. Jinak s vámi naprosto souhlasím. Proto je v podtextu všech podobných diskusí vždy především důvěra v politickou reprezentaci a myslím, že hlavní důvod, proč se vláda vyhýbá referendu je to, že se již nyní stalo zároveň jakýmsi projevem nedůvěry současné politické reprezentaci

Jar 25.7.2007 23:42

Re: Re: Poznámka

To není ani legrační ani přiměřené...

Jar 25.7.2007 23:39

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poznámka

Máte smysl pro humor, to oceňuji. Budu raději dělat, že vám rozumím...

Patron Divný 25.7.2007 23:36

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poznámka

Já se nerozčiluji, já se bavím. Tam, kde jsem napsal "není co řešit", jsem reagoval na váš příspěvek z času 25.07.2007 22:11 a vy jste jím zase reagoval na příspěvek ya mana z času 25.07.2007 22:06. Myslím, že kdo tuto návaznost dokázal sledovat, ten nemůže mít problém s pochopením, jak jsem to myslel.

Tak se mi zdá, že ze sebe blbého opravdu neděláte, omlouvám se za toto podezření.

bohuš 25.7.2007 23:35

Re: Re: Re: Re: Re: Poznámka

Dohlédnout za horizont je problém pro lidi, politiky, kteří mají informace. Kam můžeme dohlédnout my? Pro nás je to jen takové slabé tušení stínu, do kterého se nám míchají naše různé neblahé zkušenosti z minulého století. Navíc, pro mnohé jsou tyto zkušenosti už jen historie, kterou slyšeli z různých zdrojů a pokaždé jinak.

Co je ve hře nemusíme nikdo poznat, tak jak to nepoznaly vlády Francie a Anglie před druhou válkou, přestože je na nebezpečí hrozící z Německa upozorňovali i někteří vlastní politici a nebo armáda.

mira 25.7.2007 23:32

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poznámka

"Ovlivněn bych byl velmi "- takže další hlas pro to, že referendum není všelék. Ohledně toho citátu - nezdá se mi, že by to na USA tak přesně pasovalo;-) Už vidím ty zástupy nejrůznějších anti USA  (podle některých nepřítele demokracie a mírového života č.1) jak po fiktivním zániku USA  (nebo stáhnutí veškerých vojsk USA z celého světa, změně politiky - dosaďte si co chcete) odhazují kalašnikovy a s vědomím, že konečně není proti komu bojovat se radostně začnou věnovat např. zemědělství.

Jar 25.7.2007 23:24

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezká odpověď

Příjemnou, dobrou noc... díky za vaše názory

Cruton 25.7.2007 23:22

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč vadí "demokracii" referendum ?

Když něco dělají ti druzí, tak to samozřejmě nemusí být správné. Na druhou stranu to však správné být může. Z uvedených faktů je zřejmé, že se přímá demokracie v evropských zemích prosazuje stále více a je tak možné, že svým významem zastupitelskou demokracii zastíní.

mira 25.7.2007 23:22

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezká odpověď

Ano, opravdu. Vy snad těch 99,98 % pro kandidáty Národní fronty a hesla "se Sovětským svazem na věčné časy a nikdy jinak" nepamatujete ?  Zároveň se omlouvám - nejsem politik, živím se prací a můj zaměstnavatel požaduje, abych byl na pracovišti včas - což znamená, že za 5 hod. musím vstávat ... ;-€

Jar 25.7.2007 23:21

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poznámka

Ovlivněn bych byl velmi. Vyjádřím to - mohu-li - pomocí epigramu George Bernarda Shawa. Zdá se mi totiž, že USA jsou něco jako onen manžel v jeho epigramu, který zní: "Manžel je muž, který pomáhá ženě z problémů, které by neměla, kdyby si ho nevzala..."

Jar 25.7.2007 23:17

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezká odpověď

...opravdu?

Jar 25.7.2007 23:16

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poznámka

...nerozčilujte se. Z toho co jste skutečně napsal tedy "není co řešit" si opravdu nemohu udělat podrobnější představu, co vám vlastně na práci paní Chytilové vadí... Třeba máte pravdu, ale podsouvat paní Chytilové, že "nenávidí současný režim" to mi připadá (nezlobte se) jako docela hloupé... a ujišťuji vás, že dělat ze sebe blbého by mne nebavilo... Chápu ovšem vaše napětí, dělat ze sebe chytrého je jistě ještě větší šichta...

mira 25.7.2007 23:15

Re: Re: Re: Re: Re: Hezká odpověď

haha, ono takové referendum o tom, jestli tu ty kamarády na věčné časy mít nebo ne přece probíhalo !! Pravidelně 1.5 a každé čtyři roky u voleb . A asi víte, jak tyto referenda (hlasy lidu) pokaždé dopadly ;-)

mira 25.7.2007 23:12

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poznámka

Pokud ti lidé s různými názory mají pro svoje názory i argumenty tak proč ne, ale zrovna v tomto konkrétním případě jsem je u paní Chytilové postrádal (nehledě na to, že mi v té diskuzi nepřipadala jako někdo, kdo chce najít řešení ale naopak jako někdo, kdo to řešení už má a prostě o odlišných názorech nehodlá moc debatovat ). Ad referendum - opravdu se domníváte, že  by to referendum skutečně bylo o tom, jestli je ten radar potřeba a pokud ano tak aby byl na našem území ? Spíš bych řekl, že by to bylo referendum o tom, zda nám jsou USA sympatické či nikoliv ( pokud by  to referendum skutečně bylo, jak moc by jste v otázce potřebnosti radaru byl ovlivněn tím, že USA vpadli do Iráku ?) 

Jar 25.7.2007 23:09

Re: Re: Re: Re: Poznámka

Souhlas.

Jen si myslím, že nezáleží na tom, čemu chceme věřit, ale jak moc se nám daří rozpoznat, co je skutečně ve hře, o co skutečně jde...

Patron Divný 25.7.2007 23:04

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poznámka

Závěry dělám naprosto stejné jako výše ya man, tedy že Chytilová režim, nastolený po roce 1989 nenávidí. Z toho, co jsem napsal, a z logiky celé debaty to plyne naprosto jasně. Když vás baví dělat blbého, poslužte si.

bohuš 25.7.2007 23:02

Re: Re: Re: Poznámka

U někoho poznáte, že blábolí hned a u někoho až ex post. Takovému A. N. Chamberlainovi věřila většina, když prohlásil, že přinesl mír… vrátivši se z Mnichova . Za pár měsíců bylo každému jasné, že to byl přímo neskutečný blábol. Podobných příkladů je v historii bezpočet.

Ono totiž záleží na okolnostech a čemu chceme věřit. Když k tomu přidáme dav tak podlehne i mnoho těch co si myslí, že mají svůj rozum a nikdo je neovlivní.

Jar 25.7.2007 23:00

Re: Re: Re: Re: Hezká odpověď

no a co...? Vždyť díky tomu, že něco takového nebylo dřív jsme měli kamarády na věčné časy! Tak proč se to má opěkovat jen v bledě modrém?

Patron Divný 25.7.2007 23:00

Re: Re: Re: Re: Re: Proč vadí "demokracii" referendum ?

Ale my jsme se po nich neopičili a ani to nešlo. Oni přece nepřecházeli k té své demokracii z komunismu. A s tou Národní frontou jste mě fakt dostal. Holt jsem jen blbý programátor a vaši hlubokou logiku nikdy nepochopím.