26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

RADAR: Ještě něco o radaru

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Cato 13.6.2007 18:22

Pokud útok na radar bude prvním cílem

tak žádný mazec nenastane, protože dopadneme stejně jako v Mnichově. Začne se intenzivně pátrat po tom kdo,proč jak a zač to byl a začne se jednat o odvrácení války ( stejně jako se jednalo celou dobu války v Jugoslávii).  Proto ten radar cpou k nám. Teroristický útok u nás bude pro USA stejně důležitý jako cholera v Ugandě.

Navíc, ten případný útok na 100% nebude proti hlídanému radaru, ale proti civilním cílům v ČR (metro, vlaky atp.), které se nedají tak ohlídat a útok na ně vyjde výrazně levněji. Také cílem dosavadních útoků (provedených nebo připravovaných) nebylo poškození vojenských instalací, ale rozsáhlé civilní oběti. 

Článek je zase jen řada blábolů a polopravd na zastrašení a oblbnutí lidí.

Ludva 12.6.2007 17:35

Ještě ten zeměpis

Nemám globus, tak se dívám na rovnoběžky : New York 40tá, Teherán 35tá, Varšava 52 rovnoběžka. Pokud bude někdo střílet z Teheránu na New York nebo jižněji (Houston 30tá), tak to poletí přes Středozemní moře, možná jihem Španělska. Přes Varšavu trefí možná Kanadu nebo Grónsko. Kde tedy ta polská základna bude rakety z Íránu sestřelovat ? Že by další zeměpisná hříčka intelektuála Bushe ?

oko 12.6.2007 20:24

Re: Ještě ten zeměpis

Spíš akce trouby nad placatou zemí.

A 11.6.2007 23:34

Vaše starosti

a Rotchildovy peníze bych chtěl mít o dovolené.  Vážený autore, pokud hodláte poučovat veřejnost o jakémkoli problému, měl byste o něm aspoň něco vědět. A dneska k tomu stačí pár minut strávených u vyhledávače na WEBu. Je dost jedno, že si pletete ortodromu s loxodromou ale aspoň neplácejte o tom, že radar nemůže vidět za obzor kvůli zakřivení země. Radary, které vidí startující rakety těsně nad zemí z Ruska do USA měli rusové již před desítkami let a dokonce jsou dávno odtajněné. Podívejte se třeba na  http://pripyat.com/ru/internet_photo/chernobyl_2/1/1625.html

Najdete tam i mapu pokrytí. Ale ani to není důležité.  Podstatné je, že tady může pindat kdo chce co chce, na Psu nebo na Hradě, nic se tím nezmění. Rozhodovat se bude výhradně na základě dohody amerického a ruského presidenta a my tady budeme dělat to co budou chtít oni. Nikdy v historii jsme totiž neměli dost odvahy za svou svobodu a nezávislost bojovat a pokládat životy. Je to o nás všeobecně známo a podle toho se také s námi jedná. Nadto jsme jediným národem v Evropě, který ve svobodných volbách volil s nadšením bolševiky a polovina národa je volí dodnes.

http://pripyat.com/ru/internet_photo/chernobyl_2/1/1625.html

Najdete tam i mapu pokrytí. Ale ani to není důležité.  Podstatné je, že tady může pindat kdo chce co chce, na Psu nebo na Hradě, nic se tím nezmění. Rozhodovat se bude výhradně na základě dohody amerického a ruského presidenta a my tady budeme dělat to co budou chtít oni. Nikdy v historii jsme totiž neměli dost odvahy za svou svobodu a nezávislost bojovat a pokládat životy. Je to o nás všeobecně známo a podle toho se také s námi jedná. Nadto jsme jediným národem v Evropě, který ve svobodných volbách volil s nadšením bolševiky a polovina národa je volí dodnes.

Jakub Solc 11.6.2007 22:50

Loxodroma

Bude to spis asi ortodroma, tj. nejkratsi spojnice.

Kubeš 11.6.2007 21:04

Diskuse

O radarech tady diskutují většinou laici. Liší se jen tím, že někomu jsou bližší Rusové a někomu Američané. Kdyby snad šlo o volbu pána, nikdy bych nevolil barbary a proto fandím USA

komantsch 11.6.2007 21:08

Re: Diskuse

Velke Britanii radary umoznily 1940 zvitezit v Battle of Britain. Predstavte si kdyby se tenkrat prosadili "pacifisti" a vystavbe radaroveho systemu zabranili.

komantsch 11.6.2007 19:59

Soudruzi!

Jste clenem NATO (ves v kozichu, nevadi). Otazka: Vy byste podobne diskutovali pri skutecnemu utoku na nejakeho clena NATO? Jste banda hnupu. Neni pomalu nacase hodit Benesovskou vych*anost a opatrnost (vim byl typicky Cech) pres palubu.

Nemyslite ze by se pan Prof. Dr. Tomas Garrigue Masaryk nebo Dr. Rastislav Stefanik vasi po*ranosti vychechtali?;-P>-

Rik 11.6.2007 18:32

Argumenty proti

Argumenty proti radaru jsou vidět na každé protiradarové demonstraci: Rudé prapory se srpem a kladivem. Ne americkým a Ano ruským raketám. To už tu přece bylo a jsou to často i ti samí lidé.

loula 11.6.2007 19:27

Re: Argumenty proti

Prominte, ale vy jste skutečně na nějaké demostraci proti raketám viděl nápis Ano ruským raketám? Nevymýšlíte si náhodou?

komantsch 11.6.2007 19:52

Re: Re: Argumenty proti

Bolsevicky blabol. Byly tam plakaty odsuzujici "agrese" USA. Napriklad: Hirosima, Korea (!), Vietnam (!), Kuvejt (!), Irak. Proste obvykla hnusna bolsevicka propaganda. Nehrajte si na chytreho, zname vas, nemate na to.

loula 11.6.2007 20:31

Re: Re: Re: Argumenty proti

Ano, to je nejjednodušší. pokud má někdo jiný názor, tak je hnusný bolševik. Nehlásali bolševici přesně totéž? Neměl nakonec Klaus přeci jenom pravdu, když pravil ( asi v polovině 90tých let), že nemá strach z lidí,kteří zůstali v KSCM, ale že má strach z komunistů, kteří bystře vyměnili kabáty, a nyní jsou z nich nejtvrší antibolševici?

komantsch 11.6.2007 21:00

Re: Re: Re: Re: Argumenty proti

Ma to byt reakce na muj prispevek? Kdyz nejste komous, nevztahujte to na sebe. Ale ten plakat, onemz pisu, jsem tam videl. Jak se  k tomu racite vyjadrit?

loula 11.6.2007 21:07

Re: Re: Re: Re: Re: Argumenty proti

Opravdu jste tam viděl plakát Ano ruským raketám? O tom byla řeč, o ničem jiném. Ano, že tam byly plakáty odsuzující USA za Hirošimu, korej, Vietnam atd, tomu bych věřil. Nevím, jak jste starý, ale já jsem prožil reakci Ameriky na vietnamskou válku, podotýkám reakci američanů, ne  demostrace organizované KSC. Pamatuji na agresi Severního Vietnamu na jih země, stejně jako postup amerického komanda v Mylay. Ono nic není černobílé.

komantsch 11.6.2007 21:21

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Argumenty proti

Typicka "komunisticka" killer phrase. My Lai byl jeden pripad. Kolik podobnych pripadu se odehralo v Afganistanu za sovetske okupace? CCCP tam otravoval studne, pouzival bojove plyny a vedl teroristickou vyhkazovaci valku proti domorodemu obyvatelstvu. Proc nepisete o zverstvech Vietcongu proti jejich odpurcum? Ne vsichni Vietnamci byli svorne pro komunisty (kolik jich uteklo?). Kdo rozpoutal korejskou valku? Prikladu je bezpocet. Ono skutecne nic neni cernobile. Ale vy mnohem horsi zlociny  rusaku proste ignorujete. Jako v 80. letech. Pouze protesty proti americkym raketam o sovetskych ani muk. Tenkrat to podporoval SSSR kdo ty uzitecne idioty plati dnes?

cestovatel 12.6.2007 8:36

Re: Re: Re: Argumenty proti / Vietnamská válka / Památník obětem v USA

Ve Vietnamu padlo 58 000 amerických vojáků a téměř 3 milony vietnamců, převážne civilistů. Hladovku (fiktivní)za nezvěstné americké vojáky drží u Památníku cca 1500 veteránů  (v klecích z bambusu). Památník je hojně navštěvován a tito lidé si válku nepřejí (na rozdíl od jiných lidí).

pavel 13.6.2007 11:21

Re: Argumenty proti

Milý příteli. Myslím, že je naprosto logické, že komunisti a různí další bolševici, stejně jako muslimové atd. jsou proti - protože vždy byli, jsou a budou proti všemu, co je Made in USA. Pokud vás tohle překvapuje, snad by vám měli vrátit školné....

Není pro mne argumentem souhlas nebo nesouhlas komunistů a jejich nohsledů, to, že v tomto případě využili superpříležitosti, je naprosto logické. (Já bych se taky příliš nebránil, kdyby mi někdo jen tak pro nic za nic cpal do rukou milion;-D).

Podstatné ale je, že s tím radarem nesouhlasí i spousta lidí, kteří s tou rudou pakáží nemají a neměli nikdy nic společného - nesouhlasí s tím prostě proto, že na rozdíl od těch, kteří žijí pouze emocemi, použili taky mozek a spočítali si, že je ten radar prostě pitomost, která nám nejen že nepomůže, ale že nám spíš uškodí. To, že pan Vondra (např.) asi očekává, že když to zařízení u nás prosadí, tak se mu to nějak pozitivně (osobně) vrátí, je jiná věc. nejsmi všichni ale páni Vondrové - já například z toho nic mít nebudu.:-D

Rolen 11.6.2007 17:45

Protektora prostě potřebujeme

Zajímavé, jak se stále touží po mocném ochránci (bylo to Rakousko Uhersko, spojenci Anglie a Francie, Fašistické Německo, SSSR a teď USA). Prostě po mocném ochránci toužíme - neb trpíme komplexem malosti a slabosti. Všiměte si ale, jak se nám to nikdy nevyplatilo!!8-o8-o

mel 11.6.2007 17:32

nesmysly

Autor zapomněl vysvětlit, proč by měl 60 mil Irán napadnout 300 mil, technicky nesrovnatelně vyspělejší  USA.  Taky mi není jasné proč by měli být  odpůrci radaru  příznivci ajatoláhů. To je hloupé  ale staré vyhrožování. Pokud chtějí muslimové ovládnout svět tak to udělají delikátněji, než jadernými raketami. A docela se jim to v Evropě daří.

Takže proč radar?

Ludva 11.6.2007 17:56

Re: nesmysly

Přesně, teď jsem slyšel v rádiu, že nejčastější jméno dávané narozeným "Angličanům" je Mohamed. Předstihl tradičního Jacka. Určitě tam chtějí střílet?

Queribus 11.6.2007 18:26

Re: Re: nesmysly

Dost špatná zpráva pro Británii, nemyslíte?

Maňas 11.6.2007 19:23

Re: Re: Re: nesmysly

Kdyby se Britové nehonili za kariérou a radši dělali děti jako Arabové, tak by Jack stále vedl. Ale za to si můžou sami

komantsch 11.6.2007 19:53

Re: Re: Re: Re: nesmysly

Nekdo to tam musi zivit, ne?;-P

b 11.6.2007 19:59

Re: Re: nesmysly

Ludvo, myslím, že už to před dvěma roky udělali, ne?

i.h. 11.6.2007 16:57

To je zajimave, ze nikdo z tech,

co se dozaduji zarazeni radaru/antiraket pod rizeni NATO - at uz v Cechach nebo ve velkych evropskych zemich, ktere jeci proti systemu - nenavrhl logicke reseni. Hned vedle radaru USA se postavi radar NATO (bez financni ucasti USA), a hned vedle jeste radar EU. Prvni budou platit USA, druhy ostatni staty NATO a treti EU. Stejne tak to pak bude s antiraketami v Polsku. Pekne tri vedle sebe. A hned muze NATO a EU dodat financni koncept. Skoda, ze jim to Jirik nenavrhl, jak by se kroutili.

gerontusinza 11.6.2007 17:43

Já jsem už navrhl těsně vedle (aby na sebe viděli) postavit radar Ruský.Re: To je zajimave, ze nikdo z tech,

Třeba by rakety moly být v Bělorusku. Pak by Brdy byly nejzravější a nejbezpečnější zńou. A o to mě jde.;-) Má je totiž rád (teda ty Brdy).

F. Čech 11.6.2007 16:00

Zbytečná námaha

Hlupák zůstane hlupákem i kdybys mu snesl 1000 argumentů. Navíc nic z nich ani pochopit nechce 

Pasáček koz ve Vermontu 11.6.2007 16:22

Re: Zbytečná námaha

Ano pane Čechu, máte pravdu. Hlupák zůstane hlupákem.

Káždý národ musí nést břímě svých blbců.

Milaz 11.6.2007 16:41

Re: Re: Zbytečná námaha

Jsou i ve Vermontu?

jarous 11.6.2007 15:42

Ano, ale

Argumentace je perfektni, ale ma jeden hacek. Je radar opravdu urcen k tomu, co se o nem tvrdi. A netvrdi to ti, kteri meli perfktni duvod ke vstupu do Iraku?