26.4.2019 | Svátek má Oto



DISKUSE K ČLÁNKU

Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.


POLITIKA: ODS volby nejpíš opět nevyhraje



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 298, poslední: 16.5. 2006 10:20, přehled diskusí

to je přímo definice podvodníků.:
Autor: Ivan Nový Datum: 29.12.2005 11:55

:-)))

zamindrákováné rudé Pehe:
Autor: pirat Datum: 29.12.2005 11:28

po několika měsících jsem zkusil přečít komentář tohoto idividua , po několika větách, jsem toho nechal, mohu jen konstatovat - Pehe se už asi nezmění, stále stejný silně zamindrákovaný rudý štváč, jehož žvásty se zveřejňují asi jen proto, že vzhledem k neskutečné hromadě vyprodukovaných hovadin co je schopen vyvolat vlnu reakcí a tím i čtenost.... (prostě jako každej extremní nebo bulvární škvár...)

Re: zamindrákováné rudé Pehe:
Autor: Václav Datum: 29.12.2005 11:52

Argument žádný, ale vzteku a osobních invektiv přehršel. Jestli je inteligentů Vašeho typu v řadách sympatizantů ODS více, a bohužel to tak vypadá, tak se skutečně děsím výsledku nadcházejícíh voleb. Takovéto vzteklé řvaní totiž sedne hlavně voličům levice, zatímco více přemýšlející pravicové voliče podobným chováním spíše odradíte. Podobnými jakýkoliv argument postrádajícími útoky na každého, kdo se nedej bože odváží kritizovat ODS, jí ve skutečnosti děláte medvědí službu, ale to Vám asi nedochází, že?

Re: Re: zamindrákováné rudé Pehe:
Autor: jepice Datum: 29.12.2005 11:57

Milý pane Václave, je to marné, je to marné, je to marné. Kdysi jsme si mysleli, že tihle hoši jsou hlavně u Sládka, ale byl to omyl.

Re: zamindrákováné rudé Pehe:
Autor: go west Datum: 29.12.2005 11:52

Pehe je prostě Pehe.

Re: zamindrákováné rudé Pehe:
Autor: Evča Datum: 29.12.2005 12:01

Absolutní souhlas  To je psychopatická nenávist

Re: Re: zamindrákováné rudé Pehe:
Autor: hroch Datum: 29.12.2005 12:04

Nesuďte ho tak přísně ;-) ... zkuste si představit, že pan Pehe je něco jako samuraj české žurnalistiky, který za svého pána Václava Havla bude s ODS bojovat až do posledního dechu

Pane Pehe:
Autor: cekon Datum: 29.12.2005 11:26

Jsem rád, že jste předpověděl ODS prohrané volby. Je to dobré znamení, že už ta smčka budižkničemů půjde brzy do háje. Děkuji.  

vite R,:
Autor: jasan Datum: 29.12.2005 11:22

jaky je pro Vas rozdil mezi CSSD a ODS? v cem ho vidite a v cem ne? 
ja jen abych vedel, komu budete volit "natruc"

Re: vite R,:
Autor: R Datum: 29.12.2005 11:33

Co se týká programu, tak ČSSD je jasně neakceptovatelná. Co se týká lidí ve vedení, tak díky pravidelné výměně, dané podmínkami v ČSSD,  už několikáté během posledních pár let, jsou ve vedení lidi noví neokoukaní, s jiskrou a tudíž pro voliče lákaví.
ODS je na tom přesně opačně.  Sedí tak lidi, kteří by měli být dávno pryč a u kterých je pravděpodobnost téměř hraničící s jistotou, že po případném volebním vítězství  tento volební program upraví hlavně ke svému prospěchu.
Na nějakou dobu se loučím, nemůžu pořád vysedávat u kompu.

Re: Re: vite R,:
Autor: D.P. Datum: 29.12.2005 11:50

Děkuju pěkně za neokoukaného Paroubka a Ratha, plánované operace v nemocnicích jsou odkládány, to se to šetří na úkor pacošů.

Re: Re: vite R,:
Autor: jepice Datum: 29.12.2005 11:53

Ježkovy voči, jmenujte mi nějakého sociálního demokrata s jiskrou. Aspoň jednoho, prosím pěkně.

jedna věc je název strany, druhá věc je volební program a třetí věc jsou lidé:
Autor: R Datum: 29.12.2005 11:05

No, jedna věc je název strany, druhá věc je volební program a třetí věc jsou lidé, kteří v čele té strany jsou. Můj názor je, že aby nějaká strana šla skutečně na nějaké jednoznačné volební vítězství, musí být na volební vítězství i volební program i lidi. Pché, pardon Pehe má pravdu v tom hodnocení. Volební program ODS je příliš odvážný a je v něm mnoho neznámých. Problém je v tom, že ho propagují lidé příliš spjatí s dřívějším působením ODS, to jest s Oposmlouvou a vůbec s předešlými volebními programy. Není vůbec žádná jistota, že současný volební program propagují tito lidé hlavně pro dobro nás řadových občanů a ne pro dobro svoje, tedy jen aby vyhráli volby a dostali se k vládě. Topolánek jako jediná nová figura ve vedení ODS vypadá spíše jako loutka těch ostatních vystrčená před ně jako krytí, aby o volbách nebyli tolik vidět. 
Typický je veletoč pana Langra, tedy jeho reakce na Czechtek, kdy první týden zcela opustil myšlenku ochrany soukromého vlastnictví jednoznačnou podporou Czechteku zřejmě v domění, že Paroubkova vláda pod tlakem této aféry padne a teprve asi po týdnu, kdy už bylo jasné, že se to nestane, začal coufat. Věřit takovým lidem, že tento volební program prosazují pro dobro občanů  a ne hlavně pro dobro svoje je dost zpozdilé, mírně řečeno.
Já ty lidi i trochu chápu. Dostali se k vládnutí pod Klausem, jenže ten byl jako předseda ODS tak výrazná osobnost, že ti ostatní v ODS v podstatě neměli možnost nějak výrazně vládnutí okusit, byli na dosah, ale vyvrcholení nedosáhli. To musí být svým způsobem dost frustrující.  Nyní se pokoušejí k vládnutí dostat pod Topolánkem, jenomže jejich doba je pryč, takže v ODS fungují hlavně jako blok, který brání se projevit čerstvým neokoukaným lidem, kteří by mohli současný volební program ODS zdůvěryhodnit.

Re: jedna věc je název strany, druhá věc je volební program a třetí věc jsou lidé:
Autor: R Datum: 29.12.2005 11:09

Průšvih pro mě je v tom, že za takového stavu nemám koho volit. ODS je pro mě nedůvěryhodná, Želeniec se hádá a nemá naději nějaké křeslo získat.....  Asi budu natruc volit socany. Když socani nějak výrazně vyhrajou, tito lidi ve vedení ODS půjdou konečně do háje, místo nich nastoupí jiní, nezkompromitovaní a důvěryhodní a pak bude teprve čas pro mne volit ODS.

Milý R, volte komunisty,:
Autor: Ivan Nový Datum: 29.12.2005 11:11

touto volbou současně oslabíte i socialisty. Ostatní, braňte se!

Re: Milý R, volte komunisty,:
Autor: R Datum: 29.12.2005 11:25

To mě nenapadlo, tak mrafinovaný nejsem.  Jak nad tím uvažuji, volba komunistů ale posílí ODS, takže onu výměnu spíše znemožní.

Re: Re: jedna věc je název strany, druhá věc je volební program a třetí věc jsou lidé:
Autor: D.P. Datum: 29.12.2005 11:48

Aby nebylo pozdě, po tom průseru, co nastane po 4 letech vlády socdem s komunisty.

Re: Re: jedna věc je název strany, druhá věc je volební program a třetí věc jsou lidé:
Autor: Balů Datum: 29.12.2005 14:48

Bože takový ranec hlouposti. Jestli můžete volit Čssd, ta musíte být levicově orientovaný. A potom přeci nemůžete volit ODS i když se změní vedení. Zamyslete se člověče trochu nad sebou.

A což teprve frustrace autora :-))):
Autor: Ivan Nový Datum: 29.12.2005 11:10

Ale vážně Vy si myslíte, že vládnout znamená dělat lidem naschvály? Protože, tak zjistíte jakou máte moc, přinutíte-li někoho dělat něco co je mu proti srsti. To je doména socialistů. Braňte se!

Re: jedna věc je název strany, druhá věc je volební program a třetí věc jsou lidé:
Autor: melkor Datum: 29.12.2005 11:47

Tak s timhle 100% souhlas. Zbyva jen otazka, jak 100hoven?

Re: jedna věc je název strany, druhá věc je volební program a třetí věc jsou lidé:
Autor: jarouš Datum: 29.12.2005 12:12

Drobná poznámka:  politici nedosáhli pravděpodobně vrcholu, vyvrcholení mohlo přijít až po obdržení funkcí a to ještě kdoví jestli......  Jinak souhlas.

Pane Pche,...:
Autor: Kirken Datum: 29.12.2005 10:48

...buďte tak laskav, a vy i váš chlebodárce, ehm, chrchly, jděte laskavě do háje.

Panebože !!!:
Autor: Vávra Datum: 29.12.2005 10:42

"Od opoziční smlouvy se razantně distancoval už Špidla."
Ano, vyčuraný signatář opoziční smlouvy Špidla, který z ní čtyři roky tyl jako ministr práce a sociálních věcí a místopředseda vlády se od ní mazaně "distancoval" přesně ve chvíli, kdy pozbyla platnosti, což mu hubu urvalo od cecku. Navíc vycítil, že by mu toto gesto mohlo pomoci ve volební kampani. Právě tak z opoziční smlouvy spokojeně tyli a mlaskali i Paroubek , Sobotka a další současní vládci.
Bože můj, netrestej nás už Pehem!

Zaskočil mě ekonomický růst.:
Autor: Venkovan Datum: 29.12.2005 10:35

malé firmy to vidí pokud ještě přežívají asi trochu jinak.S tou levicí se dá souhlasit.Můj tip volební účasti je 35% voličů to jsou pak jednoduché počty.Příští rok může přijít vláda Národní fronty a budování rozvinutého tuhého reálného socialismu.

levice zřejmě opět vyhraje:
Autor: demokrat Datum: 29.12.2005 10:19

ODS asi opravdu volby nevyhraje, protože ČSSDa komunisti budou mít patrně většinu (levicovost a ateismus našich lidí).  Problém všech našich stran je, že dávají přednost svým stranickým a i dokonce osobním zájmům před zájmy státu. Proto se stát klidně nechá padat do dluhů, před tím se ještě klidně nechal rozdělit vejpůl, bují korupce a kriminalita, které slabý stát nedokáže čelit.Potom se zdá nedůvěryhodná i snaha o omezení sociálního státu, který je přece jenom určitým výdobytkem evropských národů.  A to nebude patrně skutečně moc přitažlivé na Modré šanci. Neumělé maskování této snahy Tlustou peněženkou nebudí důvěru. Kde je jistota, že další prostředky z našich kapes nebudou opět prošustrovány ? Ostatní Peheho důvody se mi zdají naopak ve prospěch ODS (euroskepticismus) nebo podružné (antipatie některých vůči politikům ODS..)

Re: levice zřejmě opět vyhraje:
Autor: Jara London Datum: 29.12.2005 10:43

Nastesti tu je jeden nepomijejici a spolehlivy faktor. Volici CSSD jsou zvykli sedet doma a cekat, az jim do huby sami naletaji peceni holubi, naslibovane jim socanskou vladou. Takze budou sedet doma i o volbach a cekat, ze za ne nekdo ty voly zvoli. Na rozdil od nich volici ODS (i dalsich pravicovych stran), zpravidla zvykli se starat sami o to, aby se veci hybali kupredu, pujdou aktivne volit. A v tom je sila pravice - nastvany pravicovy volic pujde volit svou stranu, zatimco socanek nejvys zaleze do hospody a tam bude nadavat. O tom to je.

Re: Re: levice zřejmě opět vyhraje:
Autor: Akis Datum: 29.12.2005 10:54

Rád bych, aby to tak bylo!

Re: Re: levice zřejmě opět vyhraje:
Autor: melkor Datum: 29.12.2005 11:44

Nechcete si zmenit nick? Treba Goebbels by docela presne vystihoval Vase neustale opakovani nesmyslu

Přání otcem nadpisu:
Autor: Byg Datum: 29.12.2005 10:11

ODS volby zřejmě vyhraje a pravicová většinová vláda z voleb vzejde.

Vadí to snad někomu ?:
Autor: icik Datum: 29.12.2005 10:10

Vyhraje Paroubek a  bude vládnoput s komunisty. Když to lidi chtějí tak to budou mít.