30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
evak 29.12.2005 7:03

šance II

Máte pravdu, pane Pehe, ODS by nesmírně prospěla palácová revoluce. Asi si nemyslíte, že k ní může dojít do voleb.
suši 29.12.2005 6:20

Předpověď

Ještě k tomu chybí něco s astrologie a numerologie a p. Pehe se zařadí do správné fronty s p. Baudyšem, Alice de Silva Lago, Bandyovou a Kajdžas.
EVa 29.12.2005 6:14

Moudré Pehe

bývá obvykle mimo mísu, nicméně se obávám, že tentokrát má pravdu. ODS zoufale potřebuje někoho, jako je Paroubek, klasický hospodský typ,sprosťák a hulvát, demagog, dokázal imponovat hospodským typům, ale současně o něco vtipnější a chytřejší. A zbavit se alespon poloviny Klausových pohrobků. A jestli se to nestane rychle, tak má Pehe bohužel pravdu.
Veselý 29.12.2005 7:26

Re: Moudré Pehe

Plný souhlas, ovšem i pan Pehe se v článku dopustil určitých nepřesností (dalo by se říci možná i záměrných). No a je smutné, když se národ dívá na Vyvolené i obhroublého premiéra a nevadí mu to.
Xaver 29.12.2005 7:51

Re: Re: Moudré Pehe

Obhroublost ve vyjadřování mi vadí rozhodně méně, než obhroublost a necitlivost v jednání. Když budu chtít někoho opravdu urazit a ponížit, provedu to zcela spisovně bez použití jediného slova s nádechem nějaké emoce. Sociální necitlivost je přímo programem ODS. Proto nebudu volit Topolánka, bo mu chacharovi nevěřím ani slovo.
Ivan Nový 29.12.2005 11:14

Xavere,

v Ostravě jej lidé volili právě pro tu sociální citlivost, pro tu skutečnou ne tu socialisty deklarovanou.
jeff 29.12.2005 14:55

Re: Re: Re: Moudré Pehe

Xavere zkuste úvést  konkrétně co spatřujete  v programu ODS necitlivého.
Říman 29.12.2005 8:31

Re: Moudré Pehe

To snad nemyslíte vážně, že by vedoucí osobnosti ODS měly klesnout na intelektuální a lidskou úroveň Paroubka nebo Ratha jen proto, aby se zalíbili ve 4.cenové skupině. Nešťastný (nebo tupý?) národ, kterému může Paroubek imponovat. Dostane ovšem takovou vládu, jakou si zaslouží....A za pár let bude opět nářku v Čechách, jaký máme nešťastný osud.
bp 29.12.2005 9:03

Re: Re: Moudré Pehe

Pane Římane, bohužel se zdá, že velká část tohoto národa skutečně nešťasná a mimořádně tupá je. My, Češi - jak se opakovaně můžeme ujistit - nemáme mnoho pevného "středu", o který by se celý národ mohl opřít a který by zajistil určitou stabilitu. Máme zde mnoho nadstandardně schopných a vynalézavých lidí se zlatými ručičkami a hlavně s bystrými a flexibilními hlavičkami, kteří se ve světě skvěle uplatňují. Ve světě ano, tady moc ne... A pak je tu obrovská masa nemyslících a manipulovatelných primitivních blbů. Kvůli několika staletím odchodu elit do zahraničí se tato masa dostává do popředí. ---- Takže možná by skutečně drsný ranař na povrchu, ale moudrý inteligent v hlavě a soucitný člověk v srdci byl nejlepším rešení. Musel by mít ovšem také smysl opravdový pro humor - to co mi na současném vedení ODS hodně vadí je koženost a zachmuřenost jejich obličejů.
Yaroukh 29.12.2005 9:11

Re: Re: Moudré Pehe

tak se nezalibi, a pravice tu proste nikdy vladnout nebude; sam vidite, ze demagog & buran Paroubek tomuhle narodu imponuje
Vocílka 29.12.2005 18:35

Re: Re: Moudré Pehe

Jenom se divím pane Římane,proč s tímto tupým národem ztrácíte čas a nevěnujete se něčenu užitečnějšímu!
evak 29.12.2005 6:10

modrá šance

Dospělý člověk, který v II.polovině osmdesátých let min.stol. vstoupil do KSČ, je nejenom bezectný kariérista, ale taky hodně zpozdilé stvoření. Nemusím být příznivkyně soc.dem., abych odmítala stranu, jejíž ekonomický program vyrobil neprozíravý populista.
D.P. 29.12.2005 11:41

Re: modrá šance

A koho tedy raději budete volit? Ekonomický program Sobotkův, Filipův, nebo raději zavřete očři a dáte hlas Kalouskovi? Já za sebe nebudu vilit stranu, která mě během ekonomického růstu, za který nemůže, neustále zadlužuje.
jamo 29.12.2005 15:33

Re: modrá šance

S prominutim, jake je vase vzdelani. Podle rezolutnosti soudim, ze konstrukter zemnich ryh. Cetl jsem totiz desitky oponentnich posudku (ktere si ODS nechala udelat hlavne od nestranickych odborniku a vetsinou byly jen mensi vyhrady). Muzete mi sdelit, kde bych se dozvedel neco o ucelenem programu socialistu?
Zdenek.Poradek 29.12.2005 6:04

Nazor p.Pehe neni tak zcela zcestny !

Je faktem, ze lide jako Tlusty,Langer a jini jim podobni priznivce ODS nepritahnou, ale spise je odpudi. To by si mel p.Topolanek vcas uvedomit. Pral bych si, aby vetsinu sympatizantu ODS pretahla nova strana byv.mistopredsedy ODS pana Zielence. Ta by mohla prevzit roli ODS !!!
Říman 29.12.2005 8:24

Re: Nazor p.Pehe neni tak zcela zcestny !

Ano, podrazák Zielenec, to je ta pravá důvěryhodná, neokoukaná, čistá až panenská osobnost s bezvadnou politickou minulostí a velmi mnoho slibující pro budoucnost.
Bubik 29.12.2005 9:02

Re: Nazor p.Pehe neni tak zcela zcestny !

no já nevím, zatím jsem o novém uskupení slyšel jen to, že se Zieleniec  a Hybášková pohádali o místopředsednická křesla........
jamo 29.12.2005 15:29

Re: Nazor p.Pehe neni tak zcela zcestny !

Nejprve vadil Klaus, ted vadi nekomu Laner jinemu Tlusty dalsimu Topolanek, Necas. Jinak by ODS dozajista volili. To jsou takove hloupe pindy, ze tihle lidi si nakonec zaslouzi vladu bolseviku (CSSD+KSCM). Ale proc JA?
miro 29.12.2005 5:37

co jineho cekat

od pana Peheho, radoby politickz komentar,, ale nic jineho nez politicka agitka, jakoby zaplacena vazenym panem premierem. proste . S takovym clankem a s tim co je v nem se ani neda rozumne diskutovat, to se jeden muze jen divit a cekat co jeste prijde dal.  
gerd 29.12.2005 4:55

pehe

zbytečnost pana pisatele je děsná.....
Jara London 29.12.2005 1:41

Uz to podle nazvu vypadalo,

ze Pehe napise neco zajimaveho a rozumneho. Ale jako obvykle. Je to blb.
jezevec 29.12.2005 1:25

pehe ani po příštích volbách asi křeslo nedostane.

to musí být zoufalství!!!!
amíci jednou nohou na odchodu, a nikdo o něj nestojí.
třeba se mu podaří aspoň někoho nakopnout do kotníku.
třeba si toho nějaká stranička HSDSMMSSDPRDE-KDUSLLSSB všimne, a bylo by aspoň na štokrdli!!!!
S.P. 29.12.2005 3:13

Re: pehe ani po příštích volbách asi křeslo nedostane.

amíc jednou nohou na odchodu, a nkdo o něj nestojí. Otazka je mstre "stoj amc o nejake Cesko a 10 mlonu brouku pytlku?" (populace vmtrnho LA) Hlavne s mstre setrete na penz :o) - t co by Vas mel na te penz drzet uz v Cesku urcte zt nebudou. Muslmove co uvolneny prostor obsad Vas rozhodne nebudou mt chut zvt. Nazdar!
Sir Humphrey 29.12.2005 1:22

Mě jen vrtá hlavou,

jak tomu Pehe ta ODS tak leží na srdci. Nedá mu to, a analyzuje a analyzuje, a to mu to ani ODS neplatí ! že by taky pomoh malou analýzkou nějaký jiný straně ? Ne ! Na ty Pehe kašle!
Ladislav N. 29.12.2005 1:16

ODS prostě nemá na centrální úrovni politiky, které by si průměrný občan přál v příští vládě.

V tomhle má Pehe bohužel pravdu (a nejenom v tomto). Na druhé straně je naprosto zjevná EKONOMICKÁ NEGRAMOTNOST lídrů ČSSD, která ovšem ekonomicky negramotným voličům ČSSD spíše imponuje. A to rozhodně není problém, díky němuž by ODS mohla vyhrát volby. Ledaže by se jí podařilo vlastním (před)volebním úsilím zvýšit gramotnost voličů. Bláhovost? Nejspíš ano.
roz 29.12.2005 0:29

naštěstí

Naštěstí favorité pana Pehe obvykle prohrávají!
TGM 29.12.2005 0:23

Běžtě do prd*le

MM 29.12.2005 0:22

p.Pehe ve me vzbuzuje nadeji ....

Co P.Pehe predpovida se nikdy neuskutecni, takze to me vede k nadeji, ze ODS vyhraje. Momentalne nevidim jinou alternativu na prave strane politickeho spektra, ac bych si ji pral. Takze se skripenim zubu budu volit ODS. 
Zamerne nebudu dnes polemizovat s jednotlivymi body tohoto clanku, prectete si radeji toto:  http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2005122604