18.5.2024 | Svátek má Nataša


Diskuse k článku

ROZCESTNÍK: Zeleň Prahy

Procházka kolem bydliště v Košířích

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Z. Lika 16.2.2016 12:06

Re: Milá Nelinko

Zítra jde o silné kocouří dvojce článek :-)

O. Joklová 16.2.2016 13:49

Re: Milá Nelinko

to je super!!! :-))))))))))))))

Z. Verenka 16.2.2016 20:32

Re: Milá Nelinko

Možno som vyzrála nad technikou.V prvom príspevku sa mi nezobrazil nadpis a samo,pri odosielaní počítač stále skučal,že chce nadpis,inak že to nepošle.A čo som urobila ja?

Rafinovane som sa prilepila pod YGU a možno to odíde.

takže Drahá Nelinko-golfistko.Teda ľudská duša má rôzne zátišia-neprestaneš ma prekvapovať-Niagara,golf...Ruky máš nie zelené,ale zlaté.Popínavé ruže milujem,ale dostali ma tie farebné mohutné hortenzie-niečo sa mi marí,že farba hortenzií zívisí od kyselosti zeme.V Prahe a pritom v prírode!!

Z. Lika 16.2.2016 20:45

Re: Milá Nelinko

Verenko, právě jsem se z jednoho detektivního seriálu dozvěděla, že pokud někoho zabiješ nebo pohřbíš poblíž hortenzie, vykvete ti růžově :-)

H. Williamson 16.2.2016 20:56

Re: Milá Nelinko

Tak to jsem nevedela. (vykuleny smajlik). Ale jo, zavisi ta barva na kyselosti. U nas je puda velmi kysela. Horensiim se zde dari velmi dobre, ale jsou ve vsech odstinech modre. Coz mne privadi k myslence: je mrtvola zasadita?

Z. Lika 16.2.2016 21:15

Re: Milá Nelinko

Jo jo, právě tak na to přišli: v řadě modrých hortenzií byl modrý keř, a u něj byla prolita krev (nebo zakopaná mrtvola). A to právě zvedlo pH.

Z. Lika 16.2.2016 21:17

Re: Milá Nelinko

Ale kurnik, chtěla jsem napsat "v řadě modrých hortenzií byl růžový keř". Kdo chce modré hortenzie, má mít půdu kyselou (s rašelinou třeba), a kdo růžové, má prolévat krev. Asi tak.

Ž. Petrs01 16.2.2016 8:50

Cibulka