5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Diskuse k článku

BTW: Co pro mne znamená Zvířetník

Závislost, práci, úžasné lidi, lásku, výzvu, nostalgii... aspoň tak bych zkusila já sama přispět stručnou formou do toho neuvěřitelné díla přátelství pracovně nazývaného Zvířetnický almanach.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Vave 28.2.2008 14:47

Re: Re: Re: Co pro mne znamená Zvířetník?

Marku! Vy se podceňujete! (netroufám si Vás podezírat, že úmyslně!) ;-) 

Jinak s tím jídlem, inu bejvávalo, že muži si vzali na sebe nějaké ty kože a vydali se hon a když uhonili nějakého toho mamuťa, dotáhli ho před jeskyň, byli se mocně v prsa a řvali jako fotbaloví fanoušci. I vyběhly ženy, odhazovaly radostně své hábky i stud a všichni se veselili. Muži pak nad ohněm, který zažehly ženy, opékali bifteky a ženy pak v koutě jeskyň žvýkaly kože, aby mohly svým mužům  ušít nové oblečení a ve volných chvílích chodily na bylinky a vychovávaly děti a pekly placky. (Staré pověsti Modřanské, kap. 6, str. 68-79)

Jakub S. 28.2.2008 20:57

A stejně ti chválím, milý mladý chlapče!,

že si do toho odvolávání už hned preventivně pojal aji Alláha. Brzo jako dyž najdeš!

Marek R 28.2.2008 16:35

Re: Re: Co pro mne znamená Zvířetník?

Kruci..vážně to tak je? Já si myslel že ženy jsou od toho aby připravovali jídlo a všeobecně se starali o své muže a děti...myslím že bych si měl na to pořídit nějakou literaturu...

Své nejmilovanější mamince (nevím co je to ironie, vážně!) bych si nedovolil připravit jídlo, neb bych ji nechtěl otrávit..to je tuším hřích před tváří Boha, Alláha i Matky přírody

tosca 28.2.2008 14:39

Re: Co pro mne znamená Zvířetník?

;-D;-D;-D;-D;-D

Heeezky a upřímně vyjádřené. Je to první komentář, na který mi dnes padl zrak a mohu říct, že mě rozesmál. Ano, JSI SYNEM SVÉ MATKY! I s tou nádhernou upřímností a jemným humorem. :-)

terra 28.2.2008 15:05

Re: Co pro mne znamená Zvířetník?

Marku, nic si z toho nedělejte - vaši náklonnost k matematice sdílím, k ekonomii nikoliv. Prostě každý máme svou parketu:-). Ale jen tak pro jistotu - zkuste si zjistit, kde máte doma sporák a jak dlouho se vaří vajíčka naměkko. Nerad bych, aby kvůli závislosti nás ostatních vyhasl život jednoho mladého, nadějného ekonoma (tuším, že jich bude zapotřebí), a to potupnou smrtí hladem dva metry od plné ledničky....

JanaBa 28.2.2008 15:39

Re: Re: Co pro mne znamená Zvířetník?

Marku, žaluji!

Terro, Marek NEVI, kde maji doma sporák. Telefonuje matince, která sedí u nás na gauči, zamyšleně hladí Rosse po palici a rozvíjí své úžasné myšlenky, kdypak že to přijde domů, protože chlapeček má hlááád. Maminka se snaží navigovat dítko ke sporáku, kde čeká hrnec polévky, kterou stačí jen ohřát a spapat. Z telefonu slyším i já kvílení hladového basu osmnáctiletého dětátka, které mateřské srdce zneklidní natolik, že ji donutí ukončit filosofické úvahy, urychleně nacpat ruce do rukávů kabátu a katapultovat se autem pryč pryč. 

Ze je to tak, Marku:-)? A nezapomen na toho zubaře!

Jakub S. 28.2.2008 16:41

Re: Gastronavigace

No to sou poměry. Jó, ále jendže ekonomie a matematika - toť pouhá nadstavba, což my víme, on už né... a blavní je příprava materiálních statků na sporáku. Jenom ať si myslí, že to už neplatí!

Medvídek 28.2.2008 17:19

Re: Re: Gastronavigace

Já viděl matematická skripta kolegova syna, který to studuje na UK. Nějak jsem dospěl k názoru že to už není matematika, ale nějaké svérázný druh filosofie...tyhle lidi žijou opravdu trochu někde jinde....;-D

zana 28.2.2008 17:26

Re: Re: Re: Gastronavigace

kdepak filosofie, to je normální černokněžnictví;-);-D

zana 28.2.2008 17:19

Re: Re: Re: Co pro mne znamená Zvířetník?

Jo, to jsou ty starostlivý matičky;-D;-D;-D!!

Lucka 28.2.2008 17:29

Souhlas!

To, co píše JanaBa. je čistočistá pravda.. Když Dede přiletěla do Prahy, tak se po skypu hlásila Markovi, že je OK.. a jeho první otázka byla: "Tady není co jíst! Co si mám vzít k jídlu?" Přitom bylo v lednici smažené kuře a mísa bramborového salátu!

Jo a nenechte se od toho zvířete vyprovokovat - tady si hraje na ubožáčka, ale je to pěkná obluda... Ale abych ho jen nepomlouvala - vařit (prý) umí..

Naštěstí alespoň starší synek se Dede celkem povedl - vařit umí a některé další věci taky zvládá ;-) A co se týká zbytku, v tom už si ho dovychovám ;-P;-D

zana 28.2.2008 17:36

Re: Souhlas!

v tom už si ho dovychovám ... no, doufat můžeš ;-);-D.

Marek R 28.2.2008 17:53

Re: Souhlas!

Nic proi ale pokud je Marek skutečně pěkná obluda (ty lichotnice) a tohle říkal tak jakto že potom umí vařit lépe než jeho bratr?

Lucka 28.2.2008 18:00

Re: Re: Souhlas!

O tom nic nevím.. Andy vaří dobře, jen to chce přidat zeleninu a ubrat hranolky ;-P A to, pokud vím, je stejný problém i u tebe.. Ale budeš mít brzo šanci mi dokázat, že umíš vařit. Už se těším! :-P

Jakub S. 28.2.2008 17:59

V tom už si ho dovychovám...

No - já sem zatím byl toho názoru, že už si dospělá rozumná ženská s rozhledem a úsudkem... no budiž ti přáno. Některé podmnožiny lidstva sou nenapravitelné.

A o švárovi říkat, že je obluda, byť i pěkná - aby se ti to nevrátilo - !

Lucka 28.2.2008 18:03

Re: V tom už si ho dovychovám...

Náhodou dělá Andy pokroky.. nedávno u nás snědl plný talíř kulajdy, což odporuje hned ve třech faktorech jeho stravování: 1. ta polívka je kyselá (nakyslá), 2. obsahuje to houby ve velkém množství, 3. dělá se to z mlíka (DFede tvrdí, že u nich doma mléčné polívky nikdo nejí - až na Dede). Navíc když se Andy stravuje u nás, už bez reptání pojídá to, co dostane, aniž by se neustále ptal, jestli k tomu budou hranolky..

Finrod Felagund 28.2.2008 18:09

Re: Re: V tom už si ho dovychovám...

Náhodou, dnes když jsem byl u McDonald's, tak jsem tu plastovou housku měl bez hranolek! ;-);-P:-P:-P:-P:-P

Medvídek 28.2.2008 18:20

Re: Re: Re: V tom už si ho dovychovám...

Zkus u McDonaldů bez hranolek i shake (to je ta rozpuštěná zmrzlina), je to bez nich lepší !;-)

Finrod Felagund 28.2.2008 18:22

Re: Re: Re: Re: V tom už si ho dovychovám...

jj, jejich shakes, stejně jako zmrzlinové poháry jsou vynikající, na ty tam také hodně rád chodím ;-):-)R^

Jakub S. 28.2.2008 21:01

Já mám zmrzlinu taky radši bez hranolků.

Stačí mi jenom si  ji trochu pokapat olivovým olejem a přelít kečupem a hotovo.

zana 28.2.2008 21:07

Re: Já mám zmrzlinu taky radši bez hranolků.

Jakubeee8-o;-D;-D;-D!!

Jakub S. 28.2.2008 21:11

Re: Re: Já mám zmrzlinu taky radši bez hranolků.

Nemáš pit kafe. Tvoje kulpa.

zana 28.2.2008 21:14

Re: Re: Re: Já mám zmrzlinu taky radši bez hranolků.

To nebylo kafe, to byla syrová mrkev, už pěkně pokousaná8-o;-D;-DRv

Lucka 28.2.2008 18:32

Ještě dodatek

Jakube, myslím, že můj budoucí švára může být rád, jakou bude mít skvělou švagrovou ;-P;-D

Jakub S. 28.2.2008 20:59

Bodejť.

Jasně. Budeš vařit voběma.

Finrod Felagund 28.2.2008 17:41

Re: Re: Re: Co pro mne znamená Zvířetník?

Neboj, koupil jsem si před nedávnem GPS a jestli bude Marek s tímhle rozčilovat, tak mu řeknu, že ledničku má na 59.8926941N, 10.5667132E, sporák na 59.8926941N, 10.5667133E atd... jen ať se nemá na co vymlouvat ;-) bude se pěkně snažit, dítko, a ne že neví, kde je sporák nebo lednička... :-)

Vave 28.2.2008 18:22

Re: Re: Re: Re: Co pro mne znamená Zvířetník?

Chichicht! Stačí chvilku stát stranou a poslouchat láskyplné pošťuchování mláďat a hle - nakonec se dozvíme, že oba synci umí dobře vařit, když je tedy někdo nanaviguje od bodu A (lednice) k bodu B (sporák). A vsadím se, že na bod C (stůl) už žádnou navigaci nepotřebují! ;-)

Finrod Felagund 28.2.2008 18:29

Re: Re: Re: Re: Re: Co pro mne znamená Zvířetník?

To se vyřeší jednoduše, do lednice se dají souřadnice sporáku, na sporák se dají souřadnice pultu, na kterém budou souřadnice skříně s nádobím, kde budou souřadnice stolu, na kterém budou souřadnice myčky na nádobí, na které budou souřadnice prášku do myčky a na kterémžto bude napsáno, kudy se sype dovnitř a na kterémžto otvoru bude napsáno, kterým přesně tlačítkem se myčka zapne ;-P

zana 28.2.2008 18:38

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co pro mne znamená Zvířetník?

a tady vznikne problém8-o, a sice jak zajistit, aby nádobí bylo z myčky posléze vyjmuto (už to je podle mých zkušeností problém;-)), případně ba i uloženo zpět do linky. Navigační instrukce by asi mycí proces nepřežily:-P;-D

Medvídek 28.2.2008 18:40

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co pro mne znamená Zvířetník?

Proboha ale nesmíš se splést byť i jen v jediném čísle, aby neskončil třeba, co já vím, ve sklepě a tam nezahynul hlady.:-)