15.5.2024 | Svátek má Žofie


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Amigo 24.5.2006 12:07

GrussGott nach US

co vy vite o leben v tschechei!? Cesi jsou dobytek, prisno je treba. A jestli chcete vemte si ten ODS povl do US (ale asi by tam takove zlodeje nepustili :)

Shob 24.5.2006 12:16

Re: GrussGott nach US

Slusnej clovek rika Tschechien. >-

jeff 24.5.2006 12:23

Re: GrussGott nach US

dobytek? ale jen pár kousků jako amigo.

zeus 24.5.2006 12:10

Re: Re: ad Vránolump a huhu - vyjasněme si pojmy

To co předvádíte už není argumentace, ale výkřiky náboženského fanatika.

Rath (pokud vím) označil Macka za člověka, který se oženil pro pëníze. Prostitutka by pak byl spíše Macek, ne?

O mě, nebo mých blízkých  již říkali různí pitomci mnohé. Reagoval jsem podle situace: s výplachy střev idiotů jsem si sám ruce nešpinil. Jindy jsem jim to také vysvětlil ručně ale nikdy zákeřně a zezadu. Vždy museli vědět od koho a za co dostávají na ciferník.

Na Macka nadávají i příznivci pravice (aspoň ti soudní), právě proto že si uvědomují dosah toho, co udělal. V tomto je soudný i Topolánek, když Macka vyzval k odchodu ze strany.

slot 24.5.2006 14:30

Re: Re: Re: ad Vránolump a huhu - vyjasněme si pojmy

proto vyslýchající levičák nasazuje elektrody svázanému vyslýchanému vždy zepředu, aby na něho viděl, za předpokladu, že mu nenasadili igelit na hlavu a nemlátili ho mokrýma ručníkama, jak je všeobecně známo, jenom ne příznivcům levice.

www racek 24.5.2006 12:20

Re: Re: ad Vránolump a huhu - vyjasněme si pojmy

no, ti s poněkud prostčeji myslící a nedostatečně vyvinutou rozpoznávací schopností určitě ano ...

doporučuji s chladnou hlavou poněkud více posoudit macka ... možná že by ti něco došlo. mimochodem, ty ratha znáš?

loula 24.5.2006 13:14

Re: Re: ad Vránolump a huhu - vyjasněme si pojmy

Promiňte, Rath toto opravdu o paní Mackové řekl? Neřekl náhodou, že Macek si ji vzal kvůli jejímu majetku? Čili vůbec nepomlouval paní Mackovou, ale Macka osobně. Tím neomlouvám, že je Rath hulvát, ale bylo by dobré říkat věci maximálně přesně a nepřekrucovat.

Shob 24.5.2006 14:09

Re: Re: Re: ad Vránolump a huhu - vyjasněme si pojmy

Prestan s timhle hloupym divadlem! Je snad jasny, ze tim urazil oba dva. Pani Mackove urcite neni jedno, kdyz nekdo rika, ze si ji manzel vzal jen pro penize.

Jedinej, kdo tady prekrucuje a chyta za slovicka, jsi ty. Dej si pozor. Takovyhle lhare nesnasim ze vseho nejvic!

zeus 24.5.2006 14:28

Přátelé dejme si pozor

Jedinej, kdo tady prekrucuje a chyta za slovicka, jsi ty. Dej si pozor. Takovyhle lhare nesnasim ze vseho nejvic!

Vážení dejme si pozor. Shob se zjevně chystá podle svého vzoru dát nám všem, kteří máme tu drzost mít jiný názor než on, pěkných pár facek.

Vlastně pardon, chce nás taky zezadu praštit. A nemůžeme říct, že nás nevaroval.

Shob 24.5.2006 14:32

Re: Přátelé dejme si pozor

No, ty strach mit nemusis. S takovym ubozakem bych se nezahazoval.

slot 24.5.2006 14:34

Re: Přátelé dejme si pozor

a ty si nachystej elektrody na přirození, případně mokré ručníky a igelitky.

zeus 24.5.2006 15:07

Re: slot a shob

My se známe?

A kdy že jsme si potykali?;-)

Pánové nezdá se Vám, že Vaše příspěvky jsou trochu přehnané až vulgární. Vyhrožovat někomu jenom proto, že má jiný názor? Opravdu si takhle představujete diskusi?

slot 24.5.2006 15:17

Re: Re: slot a shob

nic mne nenapadá, co bych vám na tohle odpověděl, jsem tak nějak akosi unavený  ta bolševická smršť tady mne uondala, jdu si dáchnout, abych byl fit a mohl dál surfovat a číst bláboly o tom, jaká je česká pravice hrozná a socani dokonalí a nezkorumpovaní, případně jaké je hrozné, že Macek dal pohlavek Rathovi.

zeus 24.5.2006 16:01

Re: Re: Re: slot a shob

Inu i to je odpověď.

Nikde jsem nenapsal nic o hodné levici a zlé pravici. Dokonce si myslím, že potřebné jsou obě. Korupce nesouvisí s politickou orientací, ale s mocí. "Moc korumpuje" = citát.

Levicové názory, to ještě neznamená automaticky bolševik. Ledaže by byli Tony Blair či Olaf Palme bolševici.

Své preference jsem zatím neprezentoval.(Ale jsou levicové, máte pravdu. :-)) Jen jsem napsal, že se podle mne jeden člověk zachoval jako zbabělec a hlupák. A napsal bych to, i kdyby byl třeba z ČSSD nebo Labor Party.

loula 24.5.2006 15:48

Re: Re: Re: Re: ad Vránolump a huhu - vyjasněme si pojmy

Vážený, samozřejmě vím, že Ráth tím urazil oba, samozřejmě stojím za názorem, že Ráth je hulvát, ale reagoval jsem na výše uvedený příspěvek, kde autor tvrdil, že Ráth označil Mackovu ženu za kurvu. To v žádném případě ne. Jestli tímto stylem, jak zde předvádíte, diskutujete, pak si laskavě rozmyslete kdo je lhář. S úctou.

JJ 24.5.2006 12:03

Re: ad Vránolump a huhu - vyjasněme si pojmy

Kdyby byl Macek zbabelec, tak si zaplati to, aby Rathovi po volbach nekdo poradne rozbyl cifernik. Penez na to ma dost, kontakty pravdepodobne take.

To co udelal Macek Rathovi bylo zjevne pro oci pani Mackove. Macek tim hodne riskoval, napriklad trestni postih za utok na verejneho cinitele. Ucelem pohlavku nebylo zranit, a pokud by Rath chtel souboj, mohl to na miste udelat. Bohuzel mu musel nekdo rici, ze je pred volbami a ze se musi Mackovi postavit.

To, ze tim poskodi ODS si Macek musel uvedomit. Ale presto to udelal. Pro jeho chovani jej ODS ostatne odepsala, ale vyhodit jej nemuze.

zeus 24.5.2006 12:18

Re: Re: ad Vránolump a huhu - vyjasněme si pojmy

Souhlasím, ale:

To že si mohl někoho najmout na špinavou práci by samozřejmě byla větší zbabělost.

Ale to neznamená, že rána zezadu tomu, kdo ji nečeká, zbabělostí není.

Pokud by vůbec paní Macková měla zapotřebí takových gest, pak by ji určitě uspokojilo i pár facek třeba někde v předsálí nebo na parkovišti. Psalo by se o tom tak jako tak. (Jako třeba o podobném extempore u Zelených). Že šlo o exhibici a nikoli o snahu fyzicky ublížit, to je přece jasné. (No, i když si nejsem jist, jestli v závěrečné fázi Mackovi neruply nervy, když ho Rath označil za zbabělce..)

V ostatním jsem s Vámi zajedno.

JJ 24.5.2006 12:48

Re: Re: Re: ad Vránolump a huhu - vyjasněme si pojmy

At si predstavuji souboj v zakulisi jakkoliv, tak mi z toho vyplyva:

1) Macek by nemohl natolik zretelne vec oddelit od politicke funkce Ratha - je to jeho jedina obrana proti napadeni verejneho cinitele, protoze Rath byl "v praci"

2) Takovy souboj by nevyhnutne vyustil bud v neurcitou tahanici, ci videtelne fyzicke ujme, pravdepodobne na obou stranach, protoze zadny z tech panu se neumel moc rvat a fyzicky na tom jsou srovnatelne (pres pokrocilejsi vek Macka). Nedostatek svedku by sel proti Mackovi, protoze CSSd ma pod kontrolou policii a zda se, ze tam mel Rath svoje lidi - urcite by mel podstatne vetsi problem. Takto je to vsechno natoceno, svedku plny sal ..

zeus 24.5.2006 13:24

Re: Re: Re: Re: ad Vránolump a huhu - vyjasněme si pojmy

V předsálí či jinde přece neznamená beze svědků..

Kdyby Macek počkal 14 dní po volbách, nebo spíše do složení úřadů současné vlády, vyhnul by se diskusím na téma "útok na veřejného čunitele" - to není překlep, ale pokus o vtip.;-)

Anebo kdyby na začátek svého moderování oznámil: "Slíbil jsem Vám pár facek pane ministře, ale s ohledem na to, že jsme zde oba pracovně, vy navíc jako ministr  a na skutečnost, že je před volbami a já nechci aby naše osobní záležitosti byly dávány do politických souvislostí, jsem se rozhodl vykonání svého slibu odložit. Takže opakuji, že Vám při příští opravdu vhodné události dám pár facek. Pokud Vy sám nejste srab, můžeme tuto záležitost vyřešit i bez zbytečných odkladů po skončení dnešního jednání." 

Tak kdyby tohle Macek udělal, tak by byl u mne opravdový frajer a za blbce by byl Rath. A kamery by si rády počkaly, jestli z toho něco bude.

Takhle je mi líto. Hlupák a zbabělec je v tomto případě Macek.

JJ 24.5.2006 13:41

Uznavam, ze Vase reseni je elegantni

A jinak si myslim, ze Mackovi na ODS vubec nezalezi. A Rath bude pravdepodobne poslanec po volbach, takze cunitelem zustane.

zeus 24.5.2006 13:46

Re: Uznavam, ze Vase reseni je elegantni

Jsem rád, že jsme se shodli.

A jinak: Macek je narcis. Souhlasím, že mu nezáleží na ODS. Jemu šlo i v tomto případě spíš než o jeho manželku pouze o něj samotného.

JJ 24.5.2006 14:55

Re: Re: Uznavam, ze Vase reseni je elegantni

To je dost pravdepodobne. Na Mackovi mi nevadi to, ze je narcis - jsem celkem tolerantni - ale jeho prohlaseni o svobodnych matkach ci jine excesy z nej delaji clovek, ktery mi vubec nechybi, kdyz neni videt.

Ostatne i pan V. Klaus je "lehce" sebestredny, ale jako prezident je dobry. Ostatne i Zeman ...

zeus 24.5.2006 15:16

Narcisové

Ale jo. Možná je to dokonce i u politiků obvyklé. Jsou to přece lidé, kteří vědí lépe než my sami, co je pro nás dobré.

Do hodnocení uvedených jednotlivců se pouštět nebudu. Riskoval bych porušení nalezené shody mezi námi.

BTW: Jaký je Váš názor na thread o kousek výš, kde mě shob stihnul označit za ubožáka a slot mi slibuje elektrody na mou mužnou chloubu?:-)

orel 24.5.2006 17:07

Re: ad Vránolump a huhu - vyjasněme si pojmy

Rath urazil paní Mackovou tak veřejně, jak jen to je možné, a pan Macek dostal satisfakci také tak veřejně, jak jen to je možné.

plk 24.5.2006 11:36

Už dost Balkánu...

plk 24.5.2006 11:39

Re: Už dost Balkánu...

Chtěl jsem říct: už dost urážek, facek, chlapů s gulama a buldozerů. ODS a ČSSD obě dokazují, že patří někam na Balkán. Doporučuju volit SNK ED, kteří dávají aspoň trochu naději na změnu k lepšímu - pro začátek bude stačit trochu věcnosti, argumentace a ochoty vzdát se prebend.

Shob 24.5.2006 11:47

Re: Re: Už dost Balkánu...

Hlas pro snk-ed je jen hlasem pro koalici CSSD a KSCM. Jako by ti nestacilo, ze uz jednou jste s Unii Svobody rozbili ceskou pravici.

Kolik je levicovych pidistran v CR? Zadna. Kdyz volis Zeleny, snk-ed apod., volis v podstate komunisty.

Ivan Nový 24.5.2006 11:52

Shobe,

zbytečná reakce, buď to lidi chápou a nebo ne.

Shob 24.5.2006 12:00

Re: Shobe,

Ne. Neni to zbytecna reakce. Jedina moznost jak jim ukazat, jak to doopravdy je, je neustale opakovani a vysvetlovani.

Samozrejme, ze vetsinou je to hazeni hrachu na zed. Ale i ta zed casem spadne (aspon doufam).

Ivan Nový 24.5.2006 12:23

Shobe,

přesvědčil jste mne.