Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
VELKÁ BRITÁNIE: Nedostatek řidičů a zboží v obchodech
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
F. De Winter 8.10.2021 8:39
|
F. De Winter 8.10.2021 8:39Přesně tak to je! |
J. Hejna 8.10.2021 8:39"Czexit by byl ekonomickou pohromou" Zejména pro lehkoživky v bruseli. |
D. Rajninec 8.10.2021 8:38Angličania si naivne mysleli , že vymenia otrokov vo svojich robotárňach a za volantmi kamionov systémom "kus za kus" , jednen poliak za jedného pakistanca , lebo ten stále kričal ,že on je poloangličan a poľský "inštalater " / na to si dobre pamätáme?/ mu berie robotu. Ale realita je iná . Plné sklady benzínu v rafineriach , ktoré musia znižovať výrobu a prázdne benzínové pumpy. |
J. Nevrkla 8.10.2021 8:37Britové se svobodně rozhodli, že nebudou tolik využívat levnou pracovní sílu z ciziny, která v určitých oborech dramaticky a neférově zvyšuje konkurenci a zvětšuje sociální rozdíly a společenské napětí. Takže budou muset platy po těch dvaceti letech zvýšit, což je úplně v pořádku. Těm z vyšších vrstev neohrožených konkurencí se to nemusí líbit, leccos se jim zdraží, ale je to fér. Britové už po EU rozhodně netouží. Kdyby údajně nějaký politik teď brexitu zalitoval, tak si v dalších volbách ani neskrtne, jak v televizi konstatoval Pribán. |
D. Polanský 8.10.2021 8:35Nechápu proč píšete o VB. Starejte se, aby bylo lépe v EU. Víte kolik u nás chybí řemeslníků, řidičů, kvalifikovaných dělníků a techniků? Jediné co nechybí jsou státní zaměstnanci a politici. Těch máme na vývoz. |
D. Rajninec 8.10.2021 8:33A prečo by si mal človek čo robí v Anglicku 20 rokov vybavovať si nejaké povolenie ? Obyčajných občanov sa takéto zmeny nesmú týkať ! Pre obyčajného človeka sa rozpad ČSR neprejavil žaidnou zmenou ,iba nový pas . |
Š. Hašek 8.10.2021 8:30Jste mimo bruseleposlanče, nejste schopen vnímat realitu života mimo kancelář brusele a směrnice brusele. Váš jednoduchoučký, nepřesný pohled na "problémy" Británie tomu odpovídá. Jste agitační pracovník "Setrvání v brusele až do vítězného konce". Vlastně nechápu, proč s Vámi ztrácím čas, čas občana ČR. ČR je v Evropě. |
D. Rajninec 8.10.2021 8:29OK , a kde je problém ? Vodičský preukaz bola vždy drahá zaležitosť . Keď "národný podnik " , ČSLA chceli vodičov na Liazky , autobusy , tanky tak zaplatili zaujemcom poplatky za vodičák . Skôr nezaplatili , ale si menovaného zaviazali na určitú dobu aby za nich jazdil . Tak čo bráni firme aby náklady cca 2000€ mesačne odpisovala a v prípade odchodu učtovala ako komerčný úver s príslušnými úrokmi . Ešte na tom aj zarobí! |
K. Nový 8.10.2021 8:27Jednak jsou "jejich" a jednak "rasismus". To je prostě fakt a s tím musíme žít. Ve světě nejsou žádní přátelé, pouze státy, jejichž zájmy jsou dočasně podobné. |
O. Uživatel 8.10.2021 8:26Uživatel požádal o vymazání |
K. Nový 8.10.2021 8:25Můžete namítnout, že zvýšení plat manuálně pracujícím zvedne inflaci. A máte pravdu. Ale tu budou muset manuálně pracujícím vykompenzovat. Půjde to na vrub ostatních pracujících a zisků firem. |
L. Beneš 8.10.2021 8:25Dokud fungovala v republice základní vojenská služba, každý rok do civilu odcházely stovky nových řidičů. |
K. Nový 8.10.2021 8:24S pracováním jako takovým není problém. Problém je v nízkých mzdách manuálně pracujících. A ten se právě v těchto dnech začíná řešit. |
L. Beneš 8.10.2021 8:23Indové, Pakistánci a opálení hoši z Afriky jsou jejich srdci milejší. Uvědomil jsem si to vždycky u přepážky Immigration Officer, když výše uvedení proudili na druhou stranu pultu bez problému a mne, jedoucího do Británie pracovně (duty trip) dlouze "skloňovali" i v době, kdy stejně jako my byli členským státem EU. |
S. Sidlichovsky 8.10.2021 8:12Stačilo si vyplnit jednoduchý formulář a pobyt v zemi byl legalizován. Tak např. to udělalo cca 900 000 Poláků. Nevím o nikom, kdo byl ze země vykopnut. |
J. Ganaur 8.10.2021 8:09Tak to budou muset i pracovat.Volných míst mají dostatek, třeba řidiči náklaďáků.Celý problém je,že zlenivěli.Kapitalismus na ně! |
K. Nový 8.10.2021 8:06Záleží, co chtěli. Zřejmě nechtěli žádné migranty (Indů a Pakistánců je tam spousta a musí je brát jako vlastní - mají volební právo a také "rasismus"). A manuálně pracující občané UK chtějí vyšší platy, které jim východoevropané drželi dole. |
J. Simandl 8.10.2021 8:05
|
K. Nový 8.10.2021 8:04Vidím to stejně: - nedostatek řidičů se vyřeší sám v okamžiku, kdy šéfové distribučních firem pochopí, že další víza nebudou. Platy řidičů i jejich pracovní podmínky půjdou nahoru a lidé začnou mít zájem pracovat jako řidiči. Stejně tak s ostatními manualně pracujícími. Zaplatí to bílé límečky stagnací mezd a zvýšenou inflací. - Problém UK je blbnutí s bojem proti globálnímu oteplováním. Už to prý chtějí brát jako věc pro zdraví veřejnosti, aby získali větší pravomoci. Neuvěřitelné. - Dominica je opravdu škoda. |
K. Potoček 8.10.2021 8:02Pohroma by to byla, ovšem nejvíce pro euposlance,že? |
F. De Winter 8.10.2021 8:01Jak je vidět, jen přímé finanční náklady spojené se získáním řidičského oprávnění na nákladní automobil nejsou malé. Připočteme-li k tomu stovky hodin strávených na školení, jízdách či přípravou, jedná se o velmi finančně i časově náročnou investici. A s jakým výhledem? Velmi náročná a stresující práce s často nevalným oceněním. Taky máte pocit, že nových řidičů nebude příliš přibývat? |
A. Stárek 8.10.2021 7:59To není samotným Brexitem, Brexit jen umožnil idiotský přístup, který ale vůbec nebyl nutný. Místo toho, aby využili možnost nepouštět si do země ilegály, tak de facto vykopali všechny, kdo tam pracovali legálně. No a anžto takových byly statisíce, nemohlo to dopadnout jinak, než průšvihem. |
F. De Winter 8.10.2021 7:56Britské problémy s Brexitem souvisí jen málo. Z EU sice odešli, ale ten jejich hlavní problém - multikulturní socializmus, který mají stejný s EU tím nevyřešili. Mimochodem, v ČR chybí 15 tisíc řidičů. No jak je to možné? Možná proto, že uchazeč o práci řidiče tedy musí uhradit tyto úkony: Výcvik v autoškole sk. C: 15–18 000 Kč Zkouška + poplatek za vystavení řidičáku: 750 Kč 2× zdravotní potvrzení od lékaře: cca 600 Kč Školení na profesní průkaz: 25–60 000 Kč Zkouška na profesní průkaz + vydání průkazu: 900 Kč Karta do digitálního tachografu: 700 Kč EEG a dopravně psychologické vyšetření 3–4000 Kč Celkové náklady: 45 950 Kč až 84 950 Kč a byrokracie jak nasr..... |
L. Hančar 8.10.2021 7:52Pohroma je tady, protože jsme vstoupili do EU a vždy masově podporovali v EU parlamentu a v našem Parlamentu cestu do pekla. A Zdechovský: bylo by pohromou vystoupit z EU. To jako pohroma na věčné časy? EU se sama chytí za vlasy a vytáhne se z bažiny vlastních fatamorgán ( imigrace, green a kovid )? |
F. Navrátil 8.10.2021 7:49Kdyby se EU vrátila ke konceptu sdružení států s volným pohybem osob, zboží služeb a kapitálu, nemuselo dojít k brexitu. Problémem je, že Brusel si osobuje právo řídit, regulovat, dirigovat a trestat státy, které netančí podle jejich noty. A v partesu má nadřazenost bruselského práva, klimatický greténismus, energetickou sebevraždu, genderismus a příjem islámských nelegálů. To nelze srovnat s deficitem řidičů a nedostatky v distribuci zboží do regálů supermarketů. Zdechovský je lidovec, což je vlastně synonymum pro pokrytce a lháře. |
R. Tichý 8.10.2021 7:32Ano, Britanie nam ukazuje, kam vede protěžování nesmyslného vzdelavani (VŠ titul za studium Beatles) a znevazovani manualne pracujicich. Vsichni ti "takymam titul" maji pracovat rukama. |
P. Theimer 8.10.2021 6:48Jestli byl Ježíšek v KDU-ČSL, tak Pilát nemohl jednat lépe. |
S. Sidlichovsky 8.10.2021 6:26Díky, přesné |
A. Forman 8.10.2021 6:18A šídlo je z pytle venku.... tak za problémy Británie může brexit... nikoli soudruhu europoslanče, za problémy si mohou Britové sami, ale mají šanci se vrátit na cestu opravdu konzervativní politiky, to v EU nepřichází vůbec v úvahu. Naše životní úroveň, svoboda i demokracie je smrtelně ohrožena zvůlí nikým nevolených socialistických zrůd. |