31.5.2024 | Svátek má Kamila


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Dmytro 12.10.2007 3:29

Tu - 144

Vot takaja savetskaja technika ! Vy neznajete, pocemu jevo nazyvali "Konkordskij" ?

vlastimil 12.10.2007 0:56

Díky za článek, vyplňuje jednu z mezer,

jen mi nesedí použití formulace "pomalejší reakce na změny směru letu" v hodnocení, srovnávajícím předvedenou obratnost (už vylétaného) Concordu.  Kdo a podle čeho umí ze země posoudit "pomalejší reakce na změny směru letu"? Není to jen nadbytečný blábolek?

buš 9.10.2007 20:04

Potvrzuje se jen,

že Rusové jsou svému okolí a světu nebezpeční i s motykou, natož s něčím složitějším.

BuBu 9.10.2007 21:37

Re: Světu ano . . .

. . . ale naše zebra je strašně miluje . . . hlavně ten jejich imperialismus ! :-):-D;-D

Zebra 9.10.2007 21:46

Bubíku, ty kluku ušatá, elektrikářská,

vy máte doma zebru ?

PetrK 9.10.2007 18:39

Již jednou jsem zebře doporučil,

ať sundá to pyžamo a vrátí se do kravína.

BuBu 9.10.2007 21:18

Re: Již jednou jsem zebře doporučil,

Pravda, pravda . . . . od Aše po Hrozenkovský kopec . . . .nenajdeš v zemi České . . . většího bolševického Kreténa  - než je zebra !

Zebra 9.10.2007 21:31

Re: Již jednou jsem zebře doporučil,

Jéžiš a já neposlech ! Co se mnou teď asi bude ?

Kummel 9.10.2007 13:31

TU144

Dobrý den,

pamatuji si, že nějakou dobu po této havárii se v našich novinách (tuším, že to byla Mladá fronta) se na konci postranního sloupku s krátkými zprávami objevila kratičká práva o výsledcích vyšetřování sovětsko-francouzské komise, kde se říkalo, že posádka letounu na žádost jedné francouzské televize povolila kameramanovi této televize natáčení přímo v kokpitu. Při manévru letounu kameraman ztratil rovnováhu a upadl na řídící páku.

Zebra 9.10.2007 12:54

Bubíku, ty kluku ušatá, elektrikářská,

Já tě nemít, tak se snad ani nepobavím: „kvůli TU 144  . . . . 99 % národa žralo cvrčky . . . a ostatní průmysl byl na úrovni středověku ! … To by za tuto cenu dokázal . . . . téměř každý stát ! „ Konečně mi došlo čím to, že  v Kambodži, Ugandě, Etiopii či nejnověji v Zimbabwe padal a padá z výrobních linek jeden supersonik za druhým.

A na závěr jako obvykle malá nezištná lekce rodného jazyka: stroje – vraky – létalY a fotoaparáty byly oBšlehnuté. Čau a piš, piš, zajímáš mě !

BuBu 9.10.2007 15:28

Re: Zebřičko milá s oranžovo-rudými pruhy . . .

. . .  to ví i takový bolševik, jako Vy, . . . že vraky létaly - a ne létali ! V tom návalu reakce na ty Vaše krávoviny - co píšete na oslavu CCCP . . . mi to prostě ulétlo . . .

Ale pěkně po řadě : Za prvé - nejste na schůzi uličního výboru KSČ - takže si vykáme !

Za druhé - když už chcete kritizovat můj pravopis (který je dílem překlepu a dílem spěchu) - tak si laskavě zameťte před svým prahem - neboť: Já nemít . . . se v oslovení píše s velkým T  . . . a dále pak, před a za vloženou větou . . . Etiopii, či nejnověji v Zimbabwe, padal . . . . se milá, komunistická Zebřičko, píšou čárky ! To jen pro pořádek !

No a za třetí . . . samozřejmě, že můj slovní obrat . . . "za tuto cenu dokázal téměř každý stát" - byl míněn obrazně ! Je mi ale jasné, že zastánce "balšoj těchniky v CCCP" . . . . že se ho to silně dotklo ! Ostatní jistě pochopili správně !

No a za poslední - že v roce 1987 se v CCCP žrali cvrčci . . . to bylo také "nadnesené" ! Ani ti tam už nebyli ! V řeznictví byly pouze mastné háky . . . . . . a v sámoškách prázdné regály !  A bohužel to není vtip - ale realita doby !

Korsika 9.10.2007 16:56

Re: Re: Zebřičko milá s oranžovo-rudými pruhy . . .

Vážený pane BUBU, mám dojem, že ten, kdo má jiný názor než Vy je bolševik. Nebo se mi to jenom zdá?

www racek 9.10.2007 17:18

Re: Re: Re: Zebřičko milá s oranžovo-rudými pruhy . . .

no, bohužel ... všichni nebubivé jsou bolševici :-D 

BuBu 9.10.2007 21:15

Re: Re: Re: Re: Zebřičko milá s oranžovo-rudými pruhy . . .

Já diskusní příspěvky . . . které konkrétně nevyvracejí můj náror, na základě obecně známých  faktů - ale pouze urážejí . . . . . . . tak ty nazývám souhrnně "kvikot bolševických podsvinčat" !

Je mi líto !

BuBu 9.10.2007 21:14

Re: Re: Re: Zebřičko milá s oranžovo-rudými pruhy . . .

Já diskusní příspěvky . . . které konkrétně nevyvracejí můj náror, na základě obecně známých  faktů - ale pouze urážejí . . . . . . . tak ty nazývám souhrnně "kvikot bolševických podsvinčat" !

Je mi líto !

Rampouch 9.10.2007 17:15

Re: Re: Zebřičko milá s oranžovo-rudými pruhy . . .

Smim se zeptat, co mate za klavesnici?

Zebra 9.10.2007 21:45

Bubíku, ty kluku ušatá, elektrikářská,

dyk si sám říkal, že seš malý dítě. Pochop že si vykání nemůžeš vybrečet, ale jen zasloužit. Třeba tím, že poslechneš rozumný rady - nepsal jsem ti už, že když seš takovej nervák, máš se před písemným projevem vydejchat, projít, pošťourat v nose, zkrátka uvolnit a pak teprve tvořit ? A nepsal jsem ti, aby ses zatím nepouštěl do větších akcí jako jsou literární obrazy, hyperboly a delší souvětí ? Jak už jsem zmínil, piš, zajímáš mě, ale omez se pro začátek na holý věty a jen tehdy, až budeš mít myšlenku, ne vztek.

Rampouch 9.10.2007 12:16

A jeste k tem sestrelenym,

Udajne americane uvadely ve statistikach ztrat jen letadla sestrelena nad bojistem. ale v soubojich nad morem, nebo mimo prime bojiste uz ne.

Rusove se k tomu vubec nevyjadrovali, protoze se oficialne boju vubec nezucastnili. Pravdy se uz dnes asi nikdo nedohleda.

A jeste snad ze F 86E byly uz vybaveny radarem, zatim co MIGY jeste ne. Takze tomely jednodussi. Na strankach www. letectvi, vsak nekdo pise, ze v manervrovatelnosti jsou ty MIGy 15 dodnes neprekonatelne.

honzak 9.10.2007 15:21

Re: A jeste k tem sestrelenym,

v roce 1975 tvrdili piloti v Hradci a Čáslavi, že Delfíny se MIG15 bohatě v manévrovatelnosti vyrovnají. Asi věděli co říkají, létali na obou typech.

www racek 9.10.2007 17:20

Re: A jeste k tem sestrelenym,

rusové? ale zůčastnili. velel jim jistý :-D kožedub, ale ten měl zakázáno létat ... proto ho po nějaké době odvolali.

Rampouch 9.10.2007 11:34

Snad se to povede

http://www.myvideo.de/watch/2151165

pf 9.10.2007 11:13

na let Mockba Newsibirsk

nikdy nezapomenu:  'Chytre' jsem si vybral misto u nouzoveho vychodu na kridlo, kde je vice mista na nohy. Ale jake bylo moje zdeseni, kdyz se po vystoupani z vychodu zacal ozyvat hlasity sykot. Nicmene za hodinku letu na rantlu dveri narostla uvnitr tlusta namraza a ucpala to. 

Letuska obezni tak, ze mela problemy vmestnat se do ulicky bla k tomu jen rozkosnou drobnosti.

www racek 9.10.2007 11:46

Re: na let Mockba Newsibirsk

no, mě jednou ve 154 usadili na nouzové sedadlo vzadu vlevo, vedle mě stály nějaký bedýnky na sobě, já je musel furt přidržovat ale stejně se to za mocného řinčení při přistání na mě sesulo... a to jsem letěl do prahy . 

VL 9.10.2007 14:41

Re: na let Mockba Newsibirsk

Mineralnye Vody - Moskva 1989 do IL 86 dokázal personál nacpat asi třicet lidí "na stojáka", start a přistání přečkali na nouzových místech pro létající personál a na záchodech. Zbytek letu se potloukali po letadle.;-) Pravděpodobně "malá domů" pro posádku.;-DO letušce, která roznášela jako občerstvení gazirovanou vodu v plastových kelímcích a každému cestujícímu diskrétně zašeptala do ucha "Čaški nada věrnuť" ani nemluvě.

honzak 9.10.2007 16:22

Re: Re: na let Mockba Newsibirsk

Moskva - Minerální vody 1988. Přistání IL86 bez nejmenšího varování, poté co se podvozek dotknul dráhy okamžitě revers. Ti suveréni, kteři chodili chodbičkou měli sraz úplně vepředu, my co jsme vyhodnotili přípravu na přistání a připoutali se pak velkou srandu. Po přistání spolucestující z Brna zažili velkou tragédii - všechna slivovice ukrytá ve futrálech na lyže se rozbila. 

I.L. 9.10.2007 16:36

Re: Re: Re: na let Mockba Newsibirsk

Pamatuji, jak tesne pred odletem letadla  Novosibirsk - Taskent prisla  babka s kosem plnym kejhajicich  husi a domahala se na pilotovi vstupu, chvili se hadali ale nakonec ji

do letadla vzali.

www racek 9.10.2007 17:22

Re: Re: Re: Re: na let Mockba Newsibirsk

no, vnitrostátní doprava fungovala asi tak jako u nás autobus, i ceny byly podobné, tedy pro ně. mě jeden delegát vyprávěl, ajk v leningradě chodili cestující v tlupě od letadla k letadlu, kterej pilot tedy poletí ...

Rampouch 9.10.2007 11:03

Zatim se t nikdo nezminil,

ze concorde nesmely pristavat v NY, Washingtonu a dalsich americkych mestech.

A  v Koreji, ac novejsi F 86 Sabre na z hlediska sovetu uz zastarale MIGy 15 taky nestacily.

Bane, vojenska letadla mely rusove minimalne rovnocena, ale jsou zdroje, ktere tvrdi, ze lepsi.

A k objektivnosti by se tu nekdo znaly mohl zminit i o havarii MIgu 25? ci 27? na stejnem aerosalonu o par let pozdeji.

pbla4024 9.10.2007 11:15

Re: Zatim se t nikdo nezminil,

1) MiG 15 byl v době Korejské války nejmodernější sovětský stíhač v operační službě

2) Odhady poměru sestřelu F-86 vs. MiG 15 jsou v rozmezí od 10:1 (10 sestřelených migů na jeden sestřelený Sabre) do 2:1, vždy ve prospěch F-86

Rampouch 9.10.2007 11:28

Re: Re: Zatim se t nikdo nezminil,

Je to Vase vrouci prani? Zkuste si zagooglovat, a nejlepe v anglictine. Dozvite se take, ze US generalita vypsala odmenu 100 000$ pro pilota, ktery s MIG 15 pristane na kterekoliv americke zakladne.

A take, ze F 100 Super Sabre prevzalmnohe z tohoto MIGa 15, to uz ovsem rusove meli MIG 19 a v Ceskoslovensku byly 15 nahrazeny 17.