Pátek 18. dubna 2025, svátek má Valérie
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tonevadí

9. 10. 2007 8:18
A jak spadl jeden z prvních Airbusů u Mulhouse, taky na předvádění?

a ten byl plný s pozvanými hosty?  Taky se to vysvětlilo...??? 

0 0
možnosti

E-mil

9. 10. 2007 10:09
Re: A jak spadl jeden z prvních Airbusů u Mulhouse, taky na předvádění?

Trefa vedle. Tahle havárie se vyšetřila a závěrů je plný Internet . Chci-li obhajovat komouše před imperialistickými štváči ze Západu najdu si lepší záminku.

0 0
možnosti

BuBu

9. 10. 2007 7:51
Pro Historika, Martina a Lovapa !

Byl jsem v CCCP v roce 1987 - a velmi dobře jsem viděl, co je to "balšája těchnika" :

Digitální hodinky - velké a těžké jako kovadlina . . . . . fotoaparáty "ošlehnuté" od Japonců . . . . ale co více : Rozvod elektrické energie, který mne obzvláště z profesního hlediska zajímal, - na úrovni u nás na vesnici - tak cca r. 1935. A to prosím hovořím o Taškentu, Bratsku, Irkutsku ! To nehovořím o vesnicích v okolí Bajkalského jezera ! Taková úroveň byla u nás v době . . . . kdy měl ještě Žižka obě oči zdravé !

Samostatnou kapitolou byla v CCCP bezpečnost provozu elektrických zařízení ! Náš tehdejší bezpečnostní technik při pohledu "na tu sílu" . . . několikrát omdlel hrůzou ! Na náš dotaz průvodci - že "to může přece někoho zabít" . . . . se tento šíleně rozesmál a pak odpověděl : "Nas mnogo " !

A odtud je celá pointa článku : V CCCP (potažmo pro bolševiky obecně) - neměl nikdy lidský život žádnou cenu !

0 0
možnosti

Martin

9. 10. 2007 7:53
Re: Pro Historika, Martina a Lovapa !

nevim v cem mate problem, kde jsem tvrdil ze spotrebni zbozi pro lidi soveti delali kvalitni ? ale na zaklade spotrebnich suntu si delat nazor na celou techniku tak casto obdivovanou protivniky muze jen ignorant

0 0
možnosti

Tonevadí

9. 10. 2007 7:37
Zajímavé, že když spadne letadlo sovětské (ruské) výroby, jako naposled Antonov v Africe

tak se ve zprávach každou půl hodinu zmiňuje nejen že to bylo letadlo té a té airline, ale že to bylo letadlo sovětské výroby (že 40 let staré už se pak moc nezmiňuje).

 Ale když spadne Boeing, tak se to jeden dozví omylem maximálně hned po té v Breaking News, ale v dalších pak hlásáních se tento malý detail ze skromnosti už pak neventiluje. Zvláštní to úkaz...?    

0 0
možnosti

MLOK1

9. 10. 2007 9:09
Re: Zajímavé, že když spadne letadlo sovětské (ruské) výroby, jako naposled Antonov v Africe

Tonevadí, ono to funguje i opačně. Vzpomenou si, oni jeden obhájce sovětů, jak se u nás NEUSTÁLE ZNOVA A ZNOVA přetřásá otázka amerického radiolokátoru a PŘEDNOSTNĚ jsou zveřejňovány laické a zavádějící informace typu "jedna paní povídala". Názory fundovaných odborníků jsou jen občas a "malým písmem na konci článku". Tož tak!

0 0
možnosti

vlado22

9. 10. 2007 6:53
V článku je niekoľko nezrovnalostí,

čo mu uberá na objektivite.

0 0
možnosti

sergeant

9. 10. 2007 7:20
Re: V článku je niekoľko nezrovnalostí,

Tak bud tak hodny a srovnej je;-O

0 0
možnosti

I.

9. 10. 2007 6:52
Díky autorovi

za zajímavý článek. Zato některé  komentáře jsou bez komentáře...

0 0
možnosti

Historik

9. 10. 2007 1:53
Laické hodnocení špičkové letecké techniky nám nepřísluší

Rusové vždycky byli a jsou světovou špičkou v konstrukci letecké techniky. Velký nadzvukový dopravní letoun kategorie Tu-144 není určen na manévrování při rychlostech v oblasti pádových rychlostí ve vizuálním dosahu diváka na zemi. Je úplně bezcenné posuzovat, jak údajně podle subjektivního hodnocení mohl či nemohl na diváky v Paříži působit. Letové ukázky ruské letecké techniky vždy a všude patří vždy k těm nejpůsobivějším. Malérů při aerosalónech měly i ostatní státy vždy mnoho. Rusové, i přes obecně panující veškerou obecnou snahu u nás kdykoli a kdekoli je ostouzet a znevažovat, určitě nejsou tak nezodpovědní, aby poslali na aerosalón do Paříže technicky vadný nedodělek v podobě Tu-144. Piloti pro tyto akce taky byli vždycky z okruhu špičkových zkušebních zalétávacích pilotů z továrního leteckého výzkumu a vývoje s dlouholetou praxí a se zkušenostmi z řešení kritických situací při zalétávání továrních prototypů. Nechte Rusy na pokoji a to bude tak asi to nejlepší a vzpomeňte památky zahynulé posádky. Nadzvukový letoun je velmi složité zařízení a havárie či katastrofy končící ztrátami životů k provozu těchto strojů prostě patří, i když si to samozřejmě nikdo nepřeje. Slyšel někdy někdo, že by Američani, Britové atd. vytrubovali do světa svoje technické neúspěchy při vývoji a při provozu letadel? Rusové se po letecké katastrofě v Paříži zachovali úplně standardně, stejně jako by to udělali všichni, Britové, Francouzi, kdokoli, kdyby se jim stalo něco podobného. Tu-144 je velmi pěkný stroj a z technického hlediska je obdivuhodný.

0 0
možnosti

Vyhledávání

TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA

Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.

ondrejneff@gmail.com

Rubriku Zvířetník vede Lika.

zviretnik.lika@gmail.com

HYENA

Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.

https://www.hyena.cz