Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Tonevadí
A jak spadl jeden z prvních Airbusů u Mulhouse, taky na předvádění?
a ten byl plný s pozvanými hosty? Taky se to vysvětlilo...???
E-mil
Re: A jak spadl jeden z prvních Airbusů u Mulhouse, taky na předvádění?
Trefa vedle. Tahle havárie se vyšetřila a závěrů je plný Internet . Chci-li obhajovat komouše před imperialistickými štváči ze Západu najdu si lepší záminku.
BuBu
Pro Historika, Martina a Lovapa !
Byl jsem v CCCP v roce 1987 - a velmi dobře jsem viděl, co je to "balšája těchnika" :
Digitální hodinky - velké a těžké jako kovadlina . . . . . fotoaparáty "ošlehnuté" od Japonců . . . . ale co více : Rozvod elektrické energie, který mne obzvláště z profesního hlediska zajímal, - na úrovni u nás na vesnici - tak cca r. 1935. A to prosím hovořím o Taškentu, Bratsku, Irkutsku ! To nehovořím o vesnicích v okolí Bajkalského jezera ! Taková úroveň byla u nás v době . . . . kdy měl ještě Žižka obě oči zdravé !
Samostatnou kapitolou byla v CCCP bezpečnost provozu elektrických zařízení ! Náš tehdejší bezpečnostní technik při pohledu "na tu sílu" . . . několikrát omdlel hrůzou ! Na náš dotaz průvodci - že "to může přece někoho zabít" . . . . se tento šíleně rozesmál a pak odpověděl : "Nas mnogo " !
A odtud je celá pointa článku : V CCCP (potažmo pro bolševiky obecně) - neměl nikdy lidský život žádnou cenu !
Martin
Re: Pro Historika, Martina a Lovapa !
nevim v cem mate problem, kde jsem tvrdil ze spotrebni zbozi pro lidi soveti delali kvalitni ? ale na zaklade spotrebnich suntu si delat nazor na celou techniku tak casto obdivovanou protivniky muze jen ignorant
Tonevadí
Zajímavé, že když spadne letadlo sovětské (ruské) výroby, jako naposled Antonov v Africe
tak se ve zprávach každou půl hodinu zmiňuje nejen že to bylo letadlo té a té airline, ale že to bylo letadlo sovětské výroby (že 40 let staré už se pak moc nezmiňuje).
Ale když spadne Boeing, tak se to jeden dozví omylem maximálně hned po té v Breaking News, ale v dalších pak hlásáních se tento malý detail ze skromnosti už pak neventiluje. Zvláštní to úkaz...?
MLOK1
Re: Zajímavé, že když spadne letadlo sovětské (ruské) výroby, jako naposled Antonov v Africe
Tonevadí, ono to funguje i opačně. Vzpomenou si, oni jeden obhájce sovětů, jak se u nás NEUSTÁLE ZNOVA A ZNOVA přetřásá otázka amerického radiolokátoru a PŘEDNOSTNĚ jsou zveřejňovány laické a zavádějící informace typu "jedna paní povídala". Názory fundovaných odborníků jsou jen občas a "malým písmem na konci článku". Tož tak!
vlado22
V článku je niekoľko nezrovnalostí,
čo mu uberá na objektivite.
sergeant
Re: V článku je niekoľko nezrovnalostí,
Tak bud tak hodny a srovnej je
I.
Díky autorovi
za zajímavý článek. Zato některé komentáře jsou bez komentáře...
Historik
Laické hodnocení špičkové letecké techniky nám nepřísluší
Rusové vždycky byli a jsou světovou špičkou v konstrukci letecké techniky. Velký nadzvukový dopravní letoun kategorie Tu-144 není určen na manévrování při rychlostech v oblasti pádových rychlostí ve vizuálním dosahu diváka na zemi. Je úplně bezcenné posuzovat, jak údajně podle subjektivního hodnocení mohl či nemohl na diváky v Paříži působit. Letové ukázky ruské letecké techniky vždy a všude patří vždy k těm nejpůsobivějším. Malérů při aerosalónech měly i ostatní státy vždy mnoho. Rusové, i přes obecně panující veškerou obecnou snahu u nás kdykoli a kdekoli je ostouzet a znevažovat, určitě nejsou tak nezodpovědní, aby poslali na aerosalón do Paříže technicky vadný nedodělek v podobě Tu-144. Piloti pro tyto akce taky byli vždycky z okruhu špičkových zkušebních zalétávacích pilotů z továrního leteckého výzkumu a vývoje s dlouholetou praxí a se zkušenostmi z řešení kritických situací při zalétávání továrních prototypů. Nechte Rusy na pokoji a to bude tak asi to nejlepší a vzpomeňte památky zahynulé posádky. Nadzvukový letoun je velmi složité zařízení a havárie či katastrofy končící ztrátami životů k provozu těchto strojů prostě patří, i když si to samozřejmě nikdo nepřeje. Slyšel někdy někdo, že by Američani, Britové atd. vytrubovali do světa svoje technické neúspěchy při vývoji a při provozu letadel? Rusové se po letecké katastrofě v Paříži zachovali úplně standardně, stejně jako by to udělali všichni, Britové, Francouzi, kdokoli, kdyby se jim stalo něco podobného. Tu-144 je velmi pěkný stroj a z technického hlediska je obdivuhodný.
Vyhledávání
TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA
Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.
ondrejneff@gmail.comRubriku Zvířetník vede Lika.
zviretnik.lika@gmail.comHYENA
Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.
https://www.hyena.cz