26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

VÁLKA: Překoná Rusko výkony nacistického Německa?

„Jedeme až do konce. Zatím to vypadá tak, že konec nastane, až nebudou žádní další Ukrajinci,“ prohlásila moderátorka Olga Skabejevová ve svém pořadu pro ruskou státní televizi Rossija 1.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
D. Uhlár 7.1.2023 14:09

Holocaust? Tak buď autor ví něco, co my ne, nebo je to nevzdělaný tupec. Jakkoliv jak ukrajinci, tak násobně víc rusi páchají zvěrstva, do průmyslově pojatého vraždění SS typu to má stále daleko.

J. Urban 7.1.2023 21:12

No to vite. Primitivnim ruskym hordam chybi ta nemecka cilevedomost a systematicnost. Na jejich postoji a pristupu k Ukrajincum se tim ovsem zhola nic nemeni - ergo ma autor pravdu.

J. Herink 8.1.2023 8:44

Pane Urbane máte pravdu. Kulturně vyspělí Američané ve vietnamské válce: Vietnam 2 miliony zabitých civilistů, Laos až 200 000, Kambodža 200 000 - 300 000. K tomu na obou stranách statisíce vojáků.

D. Uhlár 8.1.2023 10:41

Nemá, to jenom jak on, tak Vy používáte slova jak Vás napadne. Je to jako když dá jedna domovnice druhé facku a ta začne křičet Vražda.

A. Renjascu 8.1.2023 17:15

Máte pravdu, jsou to primitivní zvířata.

https://odysee.com/@Reinformations:7/Ukraine-Bataillon-Azov:c

https://odysee.com/@Ukraine+Nazisme%E5%8D%8D:6/Flagellation-de-civils-Ukrainiens-par-des-Ukrainniens-Nazi.:9

https://odysee.com/@UK.RU:7/UKRAINE++MORTS++CRIMES-Ex%C3%A9cutions-de-soldats-russes-(ru):b

https://odysee.com/@odzadze123:e/Ukrainian-Nazi-gang-torture-local-civilians-(GRAPHIC)-!!!:6

https://odysee.com/@EoTInternational:1/18+.-ukrainian-nazists.-les-nazis:6

https://odysee.com/@UK.RU:7/UKRAINE-TORTURES-Salle-dans-la-base-du-r%C3%A9giment-Tornado-(ru):3

https://odysee.com/@D%C3%A9NONCIATIONS:2/Les-tortures-du-bataillon-nazi-Azov-contre-les-Ukrainiens:5

https://rumble.com/v23x0h0-pern-zloiny-ua-nacist.-varovn-drastick.html

J. Vintr 7.1.2023 22:54

A jak víte, že Rusi páchají zvěrstva? Protože to říká naše propaganda? Všiml jste si třeba, že při masivním bombardování ukrajinské infrastruktury i dokonce naše propaganda jen zřídka mluví o civilních obětech a když, tak jde o jednotlivce? Kdyby Rusi chtěli "páchat zvěrstva", myslíte, že by se tak snažili, aby při jejich útocích neumírali civilisté?

V. Kolman 8.1.2023 19:02

A jak J. Vintře víte, že je pravda, že (cituji): "by se tak snažili, aby při jejich útocích neumírali civilisté"???

To je pro změnu ruská propaganda, které zase, po očividných a ověřitelných lžích Rusů nevěřím já.

Konkrétně: Den před ruskou invazí Putin ve sdělovacích prostředcích VEŘEJNĚ! prohlásil, že na Ukrajinu nezaútočí a ironicky se vyjadřoval o zdrojích informací amerických zpravodajských služeb.

Lhal v roce 1968 i Brežněv, když prohlásil o naší politice že: "Éto váše dělo" a pak nás od 21. srpna 1968 další desetiletí okupoval.

Nedivte se mi tedy, že Rusům už nevěřím ani hlášení přesného času. Sami si za to mohou!

Tož tak!

J. Vintr 8.1.2023 23:34

To Putinovo prohlášení se dá brát jako samozřejmá součást taktiky, protože moment překvapení je velmi důležitý. Zato prohlášení Merkelové, potvrzené Hollandem, že ani Ukrajina, ani Německo a Francie, jako signatáři takzvaných Minských dohod nikdy tyto dohody nehodlali dodržet, se dá brát jako důkaz, že se této straně sporu nedá věřit ani slovo. A zároveň to dokazuje, že Rusko nemělo jinou možnost jak řešit ochranu Rusů na ukrajinském území, protože diplomatické řešení ze strany Ukrajiny a západních zemí bylo nemožné.

J. Lukavsky 7.1.2023 8:15

„velmi závažné negativní procesy často začínají takovými maličkostmi a je lepší je zastavit v nejranější fázi.“ v tomhle má pravdu, předsedo. I když to asi myslel jinak. Kdyby Francie patřičně zareagovala vojensky na Hitlerovo zabrání Porýní, tak to mohlo stát životy řádově stovek vojáků a ne 50 milionů později. Kdyby Evropa zareagovala patřičně na zabrání Krymu... nemuselo by na Ukrajině umřít 100 000 Rusů. S jídlem roste chuť ale Chamberlainové jsou nepoučitelní a Mnichovy jsou spolehlivou směrovkou do války. J.L. end

Z. Mikulášek 7.1.2023 10:04

Zaujala mě věta "kdyby Evropa zareagovala patřičně na zabrání Krymu"...tím jste myslel co?

J. Urban 7.1.2023 21:15

No, ja nevim, jak autor to presne myslel, ja bych to ovsem chapal, ze Rusi meli prinejlepsim uz tenkrat dostat od Zapadu pres drstku, prinejhorsim se nemelo vubec ani jednat o nejakych Nordstreamech.

J. Vintr 7.1.2023 10:31

Evropa je spolupachatelem ukrajinského problému. Nehnula prstem proti Američany zorganizovanému majdanskému puči v roce 2014 a nehnula prstem v případě osm let trvající války Kyjeva proti obyvatelům východu Ukrajiny. A je aktivním podporovatelem války proti Rusku, kterou se tímto Američanům podařilo vyvolat. Je otázka, jak se zachová, když Amerika tuto válku prohrává. Pošle tam vojáky ze zemí jako je třeba ta naše? Poláci už tam jsou....

J. Lukavsky 7.1.2023 10:37

"Američany zorganizovanému majdanskému puči v roce 2014" no a já prosťáček si myslel, že to byla reakce Ukrajinců když jejich prezident cukl před podpisem dohody s EU. No za koho kopal se ukázalo později... kam utekl? A také mi uniklo, že Amerika tuto válku prohrává, ještě že vás máme a má nám kdo snímat šupiny z vočí. J.L. end

J. Vintr 7.1.2023 11:23

Vy asi moc nesledujete, co se děje ve světě? Někteří američtí politici se přímo veřejně chlubili, kolik Amerika "investovala" do změny ukrajinského režimu. Je známý telefonát mezi americkou emisarkou pro Ukrajinu Nulandovou a americkým velvyslancem pro Ukrajinu, kde se domlouvali o složení nové ukrajinské "vlády" po úspěšně provedeném puči. Lidé, kteří svými masovými protesty puči napomohli, byli oklamáni.

O. Zabilanský 7.1.2023 12:12

Neuvěřitelné co někdo může mít v hlavě...Oranžovou revoluci ani majdanské povstání v Kyjevě Západ nevyvolal, byť z něho měla Victoria Nulandová (zástupkyně ministra zahraničí) velkou radost, jako asi každý rozumný člověk. Lidé se chtěli zbavit korupce a dobře věděli, jakým ekonomickým rozvojem prošlo Polsko, Pobaltí a střední Evropa. Už dva roky před Majdanem se naprostou většinou usnesl parlament, aby vláda požádala o členství v Evropské unii. Prezident Janukovyč otálel a nakonec pod tlakem Ruska odmítl podepsat, což vyvolalo lidovou bouři. Lvovská oblast dokonce vyhlásila svrchovanost. Putin zuřil, a ačkoli je NATO pouze obranný pakt, z hlediska ruského imperátora by členství Ukrajiny znamenalo, že už nikdy nebude součástí ruského impéria nebo pod jeho vlivem.

J. Vintr 7.1.2023 12:24

Lidé se nechali zblbnout, protože jim nalhali, že vstupem do EU jim začnou lítat pečení holubi do huby. Jak by to vypadalo ve skutečnosti se ukázalo třeba v Jugoslávii. Prezident Janyukovič si toho byl vědom a proto od nerovného kamarádství a EU cuknul. Teď Ukrajinci trpí právě za to, že se tenkrát nechali oklamat.

L. Novák 7.1.2023 14:31

To říká Putinův troll J. Vintr...

Dezinformace je lživá informace se záměrem zmatení veřejnosti

https://www.nelez.cz/

V. Kolman 8.1.2023 19:16

"Lidé se nechali zblbnout, protože jim nalhali, že vstupem do EU jim začnou lítat pečení holubi do huby".

Oč výchovnější by bylo, neß...nekakat se Ukrajincům do JEJICH!! věcí a nechat je, aby sami poznali, že létání pečených holubů do úst se nekoná a sami by se potom zase kajícně přimkli k velikému to dubisku tam na východě!

Nebo, že by to přece jenom bylo trochu jinak??

P.S. "Lidé se nechali zblbnout......"

Doufám, že ani vy se nevyčleňujete z množiny "zblblých lidí";-D;-D;-D

Z. Koutecký 7.1.2023 20:29

No, Nulandová to pobouření lidu ukrajinského podpořila v roce 2014 pěti miliardami dolarů, jak sama řekla. Teď ta válka ovšem stojí USA mnohem více. EU samozřejmě také.

J. Lukavsky 7.1.2023 12:40

"Lidé, kteří svými masovými protesty puči napomohli, byli oklamáni." No stejně jako naši lidi při "Plyšáku". Teď toho hořce litují a proto volí KSČM v tak hojném počtu. No já telefony mezi americkými diplomaty neodposlouchával, vy se máte.... závidím! J.L. end

A. Renjascu 7.1.2023 16:25

Já myslím, že díky Snowdenovi víme, že to nebyla žádná pravda. Majdan (takzvanou demokratizaci ukrajinské společnosti, jak to hezky nazvala Nuland) podpořily USA 5 miliardami US a společně s velvyslancem USA v Kyjevě určily, kdo bude a kdo nikoliv v ukrajinské vládě. Byla to snaha vnitřně rozděleno zemi pučem připojit k západu a žel, tak jako mnohokrát předtím se to nepovedlo

J. Lukavsky 7.1.2023 16:35

Pokud by pro Ukrajince (a Ukrajinky) byly vzorem cílem Rusko a Putin... tak by se USA mohly přetrhnout a s ničím by nehnuly. Nakonec tzv. podpora národně osvobozeneckých hnutí v Africe i J.Americe byla naše každodenní zábava kdysi. Ovšem to bylo něco ouplně jiného že? Podařilo se to jen na Kubě a Venezuele, jinak nic moc. A nakonec kam Ukrajina namíří by měla být záležitost a volba jen a jen Ukrajiny, což ovšem Rusko nemůže přijmout. To musí být vždy ředitelem Zeměkoule, i když na to nemá. A kam si to namířilo Rusko? Inu uvidéme, zatím nic moc... za chyby se platí. A jak říkal Machiavelli: Je to horší nežli zločin, je to chyba. J.L. end

A. Renjascu 7.1.2023 17:19

Tak kdyby to byla volba Ukrajiny, tak by západ neměl potřebu organizovat puč a diktovat loutkovou vládu. A Machiavelli to neřekl

J. Lukavsky 7.1.2023 17:41

No o té volbě Ukrajiny "Daleko od Moskvy" bych asi nepochyboval, vida současnou situaci. U nás byl Plyšák také výsledkem temných sil USA? No Machiavellimu to docela odpovídá, ale jistě víte kdo to tedy řekl, poučte nás. Děkuji. J.L. end

A. Renjascu 8.1.2023 15:28

Výrok "Bylo to horší než zločin, byla to chyba." je nejčastěji připisován Charlesovi Mauriciu de Telleyrandovi a někdy Josepu Fouchemu.

Daleko od Moskvy? To platí pro západní Ukrajinu (mimo Podkarpatské Rusi, tam platí i daleko od Kyjeva), ale rozhodně ne pro tu východní. Jinak byla sranda, když francouzská státní TV přijela do Lysyčansku natáčet reportáž a lidé tam nadšeně vyprávěli do kamer, jak jsou rádi za ruské osvobození a stěžovali si, že je Ukrajinci neustále ostřelovali. Je, ale pravda, že aspoň tuto reportáž France24 zveřejnila, ale ty další pak v půlce raději utla) . Proto bylo potřeba, aby USA zorganizovaly puč s příspěvkem pěti miliard dolarů a nadiktovaly loutkovou vladu, jak jsem uvedl již dříve. Proto, tak USA nenávidí Snowdena, který tyto odposlechy zveřejnil.

Jinak podle Státní statistické služby čítala Ukrajina v roce 2017 42 300 000 obyvatel bez Ruskem anektovaného Krymu. Pro srovnání: během posledního sovětského sčítání v roce 1989 jich měla 51 706 600. To vše mezi tím uteklo již dávno před zahájením konfliktu. Asi proto, že se jim Ukrajina zdála velice demokratická a perspektivní. Většina těchto obyvatel byly z té prozápadní části Ukrajiny.

A plyšák u nás? No nevím sice proč jej sem taháte, protože šlo o zcela jinou situaci, ale ani ten by nebyl možný bez domluvy Reagana s Gorbačovem, který slíbil (snad jste někdy slyšel o Rejkjavíku) a také dodržel, že SSSR nezasáhne proti barevným revolucím ve východní Evropě, což způsobilo mnohá bolení hlavy Jakešovi, Bilákovi, Fojtíkovi, Jindrovi, Husákovi a dalším Československým a východoevropským pohlavárům. Zde všakspolečnost na rozdíl od Ukrajiny nebyla rozdělena na dvě přibližně stejné poloviny, kdy každá chtěla směřovat jinam.

Tady máte něco o historickém rozdělení Ukrajiny:

https://magazin.cz/cestovani/11896-jak-vznikla-ukrajina-a-proc-se-ji-nekdy-rika-malorusko

https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-rozdeleni-ukrajiny-ma-koreny-v-historii-42431

A. Renjascu 8.1.2023 15:54

A tady máte ještě něco k těm odposlechům a postoji západu k Ukrajině a Rusku:

https://ct24.ceskatelevize.cz/svet/1049401-citlive-nahravky-diplomatu-o-ukrajine-musime-vybehnout-s-eu

https://radiozurnal.rozhlas.cz/hovory-diplomatu-o-ukrajine-unikly-na-internet-ukazuji-rozdilny-pristup-eu-a-usa-6284505

https://m.youtube.com/watch?v=9_44TPMw7TU

https://nastub.cz/w/63J5j2f6npSJNiXcLCUCQB

https://m.youtube.com/watch?v=FiiIlOkL7TE

https://m.youtube.com/watch?v=QeLu_yyz3tc

https://nastub.cz/w/ph37vcGio6PadbFthRqDFj

https://1url.cz/WrUML

J. Vintr 7.1.2023 17:43

Nakonec Janyukovičův předchůdce byl "prozápadní" a po zkušenostech s ním si pak lidé zvolili znovu "proruského" prezidenta.

J. Vintr 6.1.2023 23:16

Tady je pořad, který běžel v naší televizi. V úvodu je popsáno, jak snadno se podařilo pacifisticky naladěné Američany dostat dobrovolně do první světové války. Naše propaganda to dělá jako přes kopírák. Sleduje tím stejný cíl?

https://youtu.be/uLxdiCt9P3s

J. Karza 6.1.2023 22:08

Co Flaška hulí?

J. Černý 6.1.2023 15:59

A kdo na východě Ukrajiny vraždil od roku 2014 převážně etnické Rusy. Prostě Flaška vidí jen co chce. A Srbové se nebránili doma UCK ?