28.6.2024 | Svátek má Lubomír


Diskuse k článku

ÚVAHA: K zobrazení Proroka

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
bp 11.2.2006 9:56

Re: Re: Mohamed není prorok a islám není náboženství!

Komunismus na tom byl s lidmi podobně (vlastně je dodnes...) a navíc měl celý arzenál jaderných zbraní, rakety, ponorky, ...
karel 11.2.2006 9:44

Re: Podílí se O.Neffa na provokacích?

A ještě něco. Kdyby muslimové nepáchali krvavé atentáty na dětech i dospělých po celém světě, mohli by být každému ukradení. Ať si pak klidně žíjí spokojeně ve svém světě na úrovní ne 17., ale třeba 10. století (měřeno úrovní auroatlantské civilizace).
karel 11.2.2006 9:37

Re: Podílí se O.Neffa na provokacích?

Umíte číst? Četl jste článek, ke kterému diskutujete. Jste nesvéprávný nebo se jen tak tváříte?
Vy jste  se v článku nedočetl, co si myslí o pravém důvodu šílené reakce muslimů, které nespatřuje v samém zobrazení Mohameda? Proč nepolemizujete s tím faktem, a tváříte se, že autorka ani neví o zákazu zobrazování. Ve snaze udělat z ní troubu se vám  to povedlo u sebe.
Vážená autorko, to bylo "přímo na komoru"
 
IS 11.2.2006 9:34

Re: Re: Pepa z Honkongü?

Konečně víme, kdo byl nesjlavnějším pepou v českých dějinách.
IS 11.2.2006 9:30

Re: Re: shoda okolností

S CIA jste vedle. Za všechno mohou mormoni ze Sal Lake City, propagujíci¨í kdysi mnohoženství jako se provozujie v islámských zemích.  
IS 11.2.2006 9:27

Re: rýpadlo lže a provokuje

nick rýpadlo blábolí a lže. Jen poznámka - k muslimům se hlásí množsví černochů. Také Slované v Bosně jsou muslimy. Neexistuje žádné prokazatelné vyhlašování rasové záště islámem.
IS 11.2.2006 9:23

Podílí se O.Neffa na provokacích?

Jestliže po nekolikadenní diskusi autorka rozkládá, že se muslimové záludně soutředí na zveřejnění kreseb proroka místo toho, aby se rozčilovali nad jejich obsahem, nemá zjevně ponětí o tom, že v islámu je zakázáno proroka zobrazovat vůbec, ať už s bombou nebo s květinou.
Vzniká prostá otázka, zda se na řízení protimuslimských akci nepodílí O.Neff, protože zveřejňovat zjevně nesmyslné údaje ke svobodě slova nepatří.
Vaněk 11.2.2006 9:15

Re: Mohamed není prorok a islám není náboženství!

Problém je, že má miliardu vyznavačů a v Pakistánu jadernou bombu.
Vaněk 11.2.2006 9:14

Problém je, že má miliardu vyznavačů a jadernou bombu v Pakistánu

bp 11.2.2006 8:25

Mohamed není prorok a islám není náboženství!

Mohamed nebyl žádný skutečný prorok - je to prorok falešný, "lžiprorok". Jeho činy (popsané v koránu) jsou odsouzeníhodné nejen podle zvyklostí dnešních, ale i tehdejších. Islám pak v žádném případě není třetí abrahámovské náboženství, jen pro zmatení lidí používá některé odkazy na židovství a křesťanství, které ale zcela popírá. (Např. křesťanství nepopírá, nýbrž naplňuje starozákonní učení). Islám vykazuje rysy agresivní ideologie. To, že se na něm dají nalézt pozitivní prvky nic neznamená - za nacismu byl také pořádek, jistoty a nějakou dobu prosperita a do komunismu je zamilována pětina české populace dodnes.
rýpadlo 11.2.2006 7:51

díky za brilantní článek

Jak už tu zaznělo islám prokazatelně směřuje k potlačení práv a svobod člověka a hlásá národnostní, rasovou, náboženskou zášť a zášť vůči jiným skupinám osob - a podle toho s ním musí být nakládáno. Řízenou komedíí kolem karikatur se nesmíme nechat zmást!!
Nápad, ne můj,bohužel... 11.2.2006 7:24

Toaletní papír s ajatoláhy by byl dobrým průzkumem veřejného mínění ...

Podle odbytu bych dělal zahraniční politiku.Prosté a účinné.Zpětná vazba zaručena, kterému z politiků by se chtělo být v pr.... ,?!.
Sýček 11.2.2006 6:54

Svatá válka - džihád

http://www.muslim.cz/informace/dzihad.htm toto píší místní muslimové - tady se dočtete, jak to bylo a co nás čeká.
Alex Juchelka 11.2.2006 1:56

Princ Evzen der Edle Ritter

Prince Eugenius der Edle Ritter - si pamatuji z dejepisu - porazil Mohamedany pred Vidni (datum jsem zapomnel) - a nasel v jejich tabore kavu a tak zacaly Videnske Caffehousy. Maly Evzen nekde uz roste a az doroste tak take porazi ty zmetky prorokovy - nebo to bude naopak?
František Teoretik 11.2.2006 0:13

Evropští politikové

Mile mě překvapil Cyril Svoboda. Blablabla a omluvy těch ostatních zase zklamaly. Myslím si, že ideálními kandidáty pro vedoucí politické posty do Bruselu a vůbec všude by byl Zikmund šelma ryšavá a Jan Hunyadi. Co myslíte, existují ještě kdekoliv v Evropě takoví vůdci?
pet007 10.2.2006 21:11

Re: shoda okolností

A za vším stojí CIA :)
vili 10.2.2006 19:59

shoda okolností

Náhodou se vtéto době objevily v novinách snímky Íránských zařízení,v kterých se stejně zaručeně jako kdysi v Iráku,vyrábí atomové zbraně. Tyto snímky opět velmi ochotně poskytl pan Rumsfeld. Při pozorování jakékoliv kampaně, stojí zato položit si otázku- komu to poslouží? Karikatury loni v září, protesty tedˇ a v poušti se nejlíp válčí v květnu jak už víme!
Frant. 10.2.2006 17:12

Re: v podstatě máte pravdu

Ano-proto jsme to všichni dopracovali do dnešních dnů,kdy nám Příroda vrací náš dosavadní postoj nejen k sobě celkem, ale i k Přírodě samé.Všichni jsme jedna rodina a Příroda je zde k vůli člověkovi-jinak by život neměl smysl. Minulé tsunami bylo varování!!, New Orleans byl dlouho také varován, Los Angeles je nyní také varován /a dalších 19 měst USA/- ponaučí nás to? Budeme konečně hledat opravdový smysl života? Nastal Nový Věk Porozumění-Osvícení a Duchovního Cíle. Využijeme toho?
Frant. 10.2.2006 16:52

Re: zločinnost islámu

Kdyby byli opravdu milující, pak by nejdříve diskutovali.Místo toho se projevují jako barbaři a to i v zemích, kde nejsou doma! Hyjenismus ovšem vykazují i doma.Jistě nemusíme "Mohameda" karikaturizovat,ale on sám se jistě mstít nebude, pokud je "Bohem". Jen promitivové ukazují své nitro!!
pet007 10.2.2006 14:06

Nechci nikomu brát jeho náboženskou svobodu, ale...

...dovolte mi, abych připoměl muslimům a jejich obhájcům § 260 trestního zákona: „Kdo podporuje nebo propaguje hnutí, které prokazatelně směřuje k potlačení práv a svobod člověka nebo hlásá národnostní, rasovou, náboženskou či třídní zášť nebo zášť vůči jiné skupině osob, bude potrestán odnětím svobody na 1 – 5 let“. Možná by bylo načase si uvědomit, že neustálými ústupky se přibližujeme situaci, která se v Evropě už jednou stala. Hitler se taky zaručoval, že mu sudety stačí a že dále již nebude mít žádné další nároky. Chamberlain se vrátil do Londýna jako člověk, který zaručil celé Evropě mír. Ani ne o rok později se rozpoutal Hitler nejstrašnější válku, jakou svět zažil. Nesmíme ustoupit !!!
Je to jinak 10.2.2006 12:48

Re: K zobrazení proroka

Jestliže má pro ně náboženství větší význam než pro nás, mjí plné právo vytáhnout do ulic. Ovšem ne s plnýma rukama kalašnikovů a nemůžou při tom zapalovat velvyslanectví. O to tady jde. Kdyby ti "dánští" muslimové uspořádali demonstraci, stávku v sedě, hladovku nebo mediální kampaň za bojkot dánskýho zboží, je to docela v pořádku, i když pro nás může být těžko pochopitelný, že je tyhle věci tak vzrušujou. Muslimové z dánska se ale rozhodli zatáhnout do hry svoje zdivočelý kámoše z Blízkého východu, který začali zakládat požáry a vyhrožovat vražděním - v tom je problém, ne v protestech jako takových.
Milan 10.2.2006 12:40

K zobrazení proroka

Nejsem věřící muslim proto mne korán k ničemu nezavazuje a jeho zákazy či příkazy mne přece nezavazují. Mne zavazuje desatero. Nejdem přece do ulic stím, že někde ve světě desatero někdo nedodržuje.
Pepa 10.2.2006 11:56

zločinnost islámu

Jedno positivum ale celá akce se šaškem Mohamedem má. Konečně si lidé začínají uvědomovat jak nebezpečný je to ksindl a jak zcestně ulisné nebezpečné byly a jsou řečičky o jejich mírumilovnosti a toleranci. Jediný kdo se musí omluvit celému svěru jsou muslimové za zvěrstva, která dosud spáchali, dále se musí omluvit občanům všechny místní islámské trouby hlásající mírovou tvář a toleranci těchto primitivů. Dokud je sníh, Sáňku na sáňky a odeslat ke svým !
Dodo 10.2.2006 10:36

nevstřícnost islámu

Myslím si, že základním problémem je infiltrace islámu do jiných kultur. Pokud bych já chtěla odejít do Afghanistánu, musela bych se přzpůsobit, nasadit burku a zařadit se do řady žen pro jednoho inseminátora.
Ne tak oni. Přijdou mezi nás a vyžadují toleranci.
woodward 10.2.2006 9:09

v podstatě máte pravdu

ale není to tak jednoduché. podle mě totiž ta bomba do prorokova turbanu patří i z jiných důvodů. to je tak: židovské a křesťanské náboženství si klade za cíl naučit lidi spolu vycházet podle nějakých pravidel, aby se neušlapali, když jich je na světě čím dál víc. mohamed sice původně vystupoval proti zkáze mravů v mekce - kde právě přílišné nahloučení lidí na jenom místě způsobilo úpadek starých pořádků a hodnot arabského světa. ale potřeboval také usměrnit pouštní kmeny, které si již dlouhá léta navzájem kradly velbloudy a věnovaly se letitým krevním mstám. aby tyto divoké bojovníky nějak zpacifikoval, zakázal jim bojovat mezi sebou a nabídl jim jinou válku - proti nevěřícím. a namísto slzavého údolí křesťanů jim nabídl i pozemské statky ukořistěné v boji za větší slávu boží. v případě smrti pak na každého padlého čekají hurisky v ráji. islám, přes všechno proklamované "mírotvorectví", má válku v genech. křesťané se také mnohokrát zaklínali svým bohem, když se vydávali vraždit jiné lidi, ale v evangeliích nic takového není.