1.5.2024 | Svátek práce


Diskuse k článku

USA: Povstání proběhlo už v den voleb (2)

V prvním dílu jste si mohli přečíst rozhovor mezi Nigelem Faragem a Donaldem Trumpem, v kterém Trump mimo jiné komentuje podvody během posledních prezidentských voleb.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
I. Simonek 4.2.2022 21:45

R^R^R^

I. Simonek 4.2.2022 21:44

Dobre receno.R^R^R^

I. Simonek 4.2.2022 21:42

R^R^R^

J. Vintr 4.2.2022 20:27

Biden nelže, Biden neví co říká. Kamala zase obvykle neříká nic, jen dělá Bidenovi "křoví" při jeho projevech. Na víc asi nemá. Proto tam budou muset toho popletu nechat ještě tři roky, protože je pořád lepší než ona.

P. Molík 4.2.2022 20:22

Trump je demokrat. Bidenovští političtí hochštapleři opanovali politickou scénu. Americký demokratický systém je tak ohrožen.

A. Renjascu 4.2.2022 14:53

Pokud by si ti co "vyhráli" volby byli jisti tímto vítězstvím, tak by nebránili přezkoumání volebních podvodů a místopřísežných prohlášení lidí svědčících o podvodech. Taktéž by předvedli, jak je technicky možné, že jeden z kandidátů obdrží ve zlomku vteřiny desítky tisíc hlasů a jeho protivníkovi v témže okamžiku jsou tyto hlasy umazány a to v opakovaně v přímém přenosu či jak je technicky i statsticky možné, že za delší časový úsek přibylo jednomu z kandidátu opět desítky tisíc hlasů, tatímco jeho oponentovi ani jeden! a další a další lahůdky, kterých bylo velmi mnoho

A. Renjascu 4.2.2022 14:46

Jenže USA se od dob Mc Cartyho dost změnila a Deep State je taktéž mnohem silnější. Trum elou dobu v Bíleém domě čelil podvodné a lživé opozici, kterou ovšem nemohl nijak zakázat, protože k tomu nemá pravomoci. To, že podvodníkům a vrahům z Demokratické strany, FBI, Antify či BLM někteří tleskají a soudy je odmítají odsoudit je sice hrozné, ale Trump na odstranění těchto nespravedlností neměl žádné páky.

P. Rychetsky 4.2.2022 14:43

Americka CNN je naprosto strasidelna. Bohuzel ted jeblo i hlavni hvezde Foxu, Carlsonovi. Nejen ten antiockovaci maglajz a prosazovani Trumpa jako viteze voleb, nove ale i proputinovska linie. To je celkem novinka. Ale veci se vzdycky meni. Diky bohu, nesmysly a lzi Clintonove o tom, ze Trump vyhral, protoze mu to Rusove zaridili, se v mziku z US levicaku nahle stali uprimni a povinni nenavideci Ruska. To se hodi vzdy, a ted obzvlast. Snad to Foxi magoreni nejak zmizi az zmizi Trump. Skoda.

A. Renjascu 4.2.2022 14:41

Máte zřejmě na mysli Bidena a Haris

P. Rychetsky 4.2.2022 14:33

Vcelku souhlasim. Mensi poznamky. Twitter Trumpovi zrusili az po tom trojceni okolo Kongresu. Volby jsou v USA o trosicku vic chaoticke, jelikoz si to kazdy z 50 statu dela po svem, a navic byla pandemie. Vzdy, kdyz se do toho stoura, tak se cosi malickeho vystoura, nikdy se ale nenajdou zasadni dulezite problemy. Korespondencni ci internetove volby bych uvital, protoze bych z USA mohl volit v Cesku, principialne bych to ale nedelal. Zaprve je to dulezity akt, tak je dobre, ze volej jen ti co jsou aspon schopni ci ochotni nekam ve spravny den zajet, a zadruhe za tou plentou je opravdova svoboda volby diky anonymite.

Souhlasim, ze kdyby vic Republikanu bylo Trumpy drive, tak vse mohlo byt rozumnejsi a klidnejsi. Treba rozbita hranice je dlouhodoba ostuda, zed mela byt davno, a legalni imigrace, zvlast schopnych lidi, masova. Z ruznych duvodu to nejak nejde, a proto plno volicu zustane doma, kdyz se jim nabizi "establishment", a pravdepodobne pokracovani jalovosti, jako McCain ci Romney. Od federalu se tady toho moc nechce, a mit funckcni hranici je jedna z jejich mala povinnosti. Kdyz v tom selhavaji, je to doocibijici problem.

Je klidne mozne, ze Trumpuv uspech motivuje dalsi pripopulistujici Republikany, a tak se Republikani udrzi nahore. Hranice, ruzny iritujici rasismy Demokratu, stejne jako inflace, to dela Republikanum jendodussim. S trochu stesti to bude jakysi charakterni Reagan, a ne takovy hochstapler a podvodnik jako Trump.

M. Valenta 4.2.2022 13:05

Však ti dva si jsou podobní. Lhaní mají za normu.

Z. Lapil 4.2.2022 12:57

Já to vidím ještě mírněji a zároveň mnohem dramatičtěji: už to, že podobné pochybnosti mohly vzniknout a pochybnosti nebyly seriózně vyvráceny */, znamená, že ty volby nebyly v pořádku.

*/ U nás si taky dovedu vymyslet iks důvodů, proč byly volby špatně, ale: volby kontroluje několik tisíc vzájemně nezávislých komisí složených ze zástupců soupeřících stran. Opravdu si nedovedu představit, že by se významné množství lidí dokázalo dohodnout, vloupat se do zapečetěných uren ve dne hlídaných antikolegy a v noci v místnostech zapečetěných tuším dokonce za asistence policie a tam přebrat lístky v obálkách často zalepených a vyměnit je za ty "správné".

Jo, může se to stát v malých obcích s jedním dvěma obvody, ale to má vliv nanejvýš na to, jestli hospodu dostane do pronájmu Franta nebo Pepa. Což MŮŽE být důležité, protože zrovna u nás "se" ještě spolehlivě ví, kdo koho rozkulačoval. Nekecám. Ale zase máme jen jednu kandidátku, s vypětím všech sil o dva lidi delší než minimální, takže má-li kdo nějaký názor, musí ho vyjádřit kroužkováním.

Z. Lapil 4.2.2022 12:44

To bych bral jako předvolební folklór na způsob u nás známé spálené země.

J. Vintr 4.2.2022 12:42

Možná stačilo víc pohlídat regulérnost voleb. Kdyby třeba lidé hlídali u sčítacích středisek, tak by se část podvodů dala odchytit. Když třeba naváželi v noci kamiony natištěných vyplněných "korespondenčních" hlasovacích lístků, tak to nešlo utajit.

Z. Lapil 4.2.2022 12:42

Zakázat lze samozřejmě leccos (i chození na záchod a dokonce i ty myšlenky), ale čím víc zákazů, tím horší konce.

Velmi snadno lze zakázat prodej nějakého zboží (drogy) nebo administrativně stanovit jeho cenu, ale je nesmysl věřit, že se to obejde bez černého trhu. Buď "natvrdo" (drogy, včetně alkoholu svého času v USA a metanolu u nás), nebo nějakými fintami na způsob korupce (leccos včetně bytů za socialismu).

Ještě na pozdně socialistické VŠ nám pan profesor říkal, kolik záchodvých mis se vyrobí a kolik oficiálně namontuje. Snad polovina jich mizela "neznámo kde", už tehdy jsem nevěřil vlastním uším a dnes se mi nechce věřit vlastní paměti, ale bylo to naprosto neuvěřitelné číslo. Viz 7 divů ČSSR, konkrétně div "ačkoliv nic není k dostání, každý všechno má".

Pokud někdo nezná: 1/ Všichnic jsou zaměstnaní. 2/ Ačkoliv jsou všichni zaměstnaní, nikdo nepracuje - plán se plní - nic není k dostání - každý všechno má - statečně se krade - nikde nic nechybí.

J. Vintr 4.2.2022 12:25

Vzhledem ke svým "kvalitám" nemohl senilní Biden v žádném případě "vyhrát" jinak, než obrovským podvodem. Nikdo z mozkem v hlavě a nezatemněnou myslí nenávistí k Trumpovi by takovou absolutní politickou nulu nemohl volit. Trump dostal zdaleka nejvíc legálních hlasů ze všech prezidentů v historii.

J. Vintr 4.2.2022 12:21

Demokradi

R. Brzák 4.2.2022 12:06

aby něco bylo posouzeno jako důkaz, musí to být k soudu vůbec připuštěno. A to se nestalo.

T. Hraj 4.2.2022 12:01

Na obranu Primy CNN bych řekl, že je na tom s objektivitou pořád o mnoho lépe než americká CNN. Ale pravda je, že vycházím z malého vzorku (moc to nesleduji).

J. Cimbálník 4.2.2022 12:00

Tak..

R. Brzák 4.2.2022 12:00

souhlas - demokraticky smýšlející volič musí mít zapnuté všechny kontrolky. Ale vždy - ať už slyší jakéhokoliv "klauna" ve vysoké pozici.

Problém je, že když mám zapnuté všechny kontrolky, může se stát, že mi už nezbude žádná kontrolka, která bude registrovat i problémy na straně opoziční. Prostě podlehnu obavám z jednoho rizika (ať už je reálné, či nikoliv - což se obvykle zjistí až později) a proto již nebudu schopen registrovat rizika další...

"mnohem horší" - tak já tedy soudím podle plodů, nikoliv podle slov. Takže když tzv. demokraté povzbuzovali BML a Antifu, mělo to plody v podobě mnoha mrtvých, mnoha vyrabovaných ulic a ovládnutých městských částí. Když Trump hovořil o svém podezření na možnost zfalšovaných voleb, vedlo to k nějakému vypalování obchodů? Kolik hmotných škod napáchali Trumpovo voliči? Ano, máme tu 6.ledna - ale to bylo po jiných Trumpových slovech - jděte pokojně ke Kapitolu a demonstrujte. A pak je tam na místě mnoho podezřelých (a doposud nevyšetřených) okolností. Sám jsem nevěřil svým očím, prohlížeje některá videa - zejména to předcházející a zachycující zastřelení té ženy ve dveřích...

Trump mohl hovořit jinak - ale po celou dobu jeho mandátu se mu dělo to, co jste označil za "mnohem horší" - po celou dobu byl shledáván vinným (bez soudu) z toho, že volby 2016 vyhrál neoprávněně. A to ústy drtivé většiny mainstreamu...podporované komplet demokratickou stranou.

M. Valenta 4.2.2022 10:11

Něco mnohem horšího proběhlo už několik týdnů před volbami a znělo to následovně.: Jestli prohraju, tak to bude podvod." Při zaslechnutí něčeho takového se přeci u demokraticky smýšlejícího voliče musí rozsvítit všechny varovné kontrolky. So geht das.

F. Svoboda 4.2.2022 10:02

Těžko skrývanou neobjektivnost předvádí zejména s. Řezníček, který donedávna v USA působil !!!

T. Hraj 4.2.2022 9:55

Článek má naprostou pravdu a to není schopný zdaleka obsáhnout vše. Naštěstí se ale formuje i odpor. A nemá podobu jen pouličních prostestů, konvojů řidičů kamiónů (Ottava), setkání s voliči (desetitisícové Trumpovské ralley) nebo srocení rodičů (označených Bidenem za domácí teroristy na které poslal FBI!), proti školským odborům (a jejich tlačení kritické teorie do škol), ačkoli to jsou velmi, velmi důležité spontánní akce odspodu.

Na odpor se staví i konzervativní a pravicoví blogeři, podcasteři a organizace, jako Ben Shapiro, Mat Walsh, Andrew Klavan, Michael Knowels, Candance Owens (a další z Daily Wire), zmiňovaný Dinesh D`Souza, Charlie Kirk (Turning Point USA), Tucker Carlson, Kayleigh McEnany, ex-kongresman Trey Goudy (a mnozí další z Fox), Steven Crowder, ale i neutrální či původně levicoví youtubeři jako Tim Pool, David Rubin a další a samozřejmě díky bohu i někteří akademici a intelektuálové, jako Jordan Peterson, Eric Weinstein, Ayan Hirsi Ali, Kimberley Strassel, Heather McDonald, Peter Robinson či můj oblíbený V.D.Hanson a instituce poskytující prostor těmto lidem jako jsou zmiňovaná PragerU, Hoover Institute nebo Hillsdale College a další (těch mnoho není).

V Evropě něco podobného bohužel moc nevidím. Možná je to tím, že žádná neexistuje (v tomto smyslu). A nebo to možná málo sleduji.

M. Pecina 4.2.2022 9:32

Myšlenky samozřejmě zakázat nelze. Projevy takového smýšlení samozřejmě ano.

J. Dekar 4.2.2022 9:18

R^

R. Langer 4.2.2022 9:17

Hm, tak to ale bohužel nefunguje... :-/

T. Hraj 4.2.2022 9:10

Ne, klid by rozhodně nebyl. 1) stavět myšlení (třebaže špatné) mimo zákon je z principu špatné (a proti 1. dodatku) a 2) zákazem něčeho, co je populární u procentuálně dvouciferné části populace si zaděláváte na občanskou válku. Snadné řešení neexistuje. Velmi mnoho Američanů (navíc především těch vzdělaných) si myslí, že socialismus je dobrá věc.

T. Hraj 4.2.2022 9:05

Situaci v USA sleduji cca od roku 2017. Autor se s realitou nemíjí, ovšem zmiňuje jen zlomek z ní. článek by byl velmi dlouhý, kdyby měl zmínit všechny skandály od mailů H. Clinton, přes Mullerovu zprávu uzavírající, že Trumpova Russian collusion byla vykonstruovaným hoaxem (navíc zaplaceným zvolební kampaně H.C. přes firmu Fusion GPS), lži ředitele FBI (J. Comeyho), CIA (Brennana) a dalších pod přísahou(!), laptop from the hell Huntera Bidena dokazující masívní a dlouhodobou krupci rodiny Bidenových včetně "the big guy", etc.

Jednotlivé skandály jsou ale jen symptomem problému, kterým je nový levicový pokus o "nápravu" celého světa a každého jednotlivce v něm. Tento tzv. progresivismus má dnes velmi hluboké kořeny a je prorostlý vším. Proto se ho půjde jen těžko zbavit. Pochod institucemi od Frankfurtské školy po dnešek totiž trvá už několik dekád.

J. Krásenský 4.2.2022 8:59

Vnímám to podobně.