4.6.2024 | Svátek má Dalibor


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
isi 5.5.2009 4:13

Re: Autor má dost zkreslené představy

Pan Ulc proste nechape ekonomii, a systemy a vse jsou jeho  pohadky . Statni klika  si vybuduje si system zakonu aby  si finacne mohli delat co chteji a maji v zakonech tisice mezer  a podjezdu (umyslne ) pro seb a sve zname az se najde   nekdo jako  Medoff , ci Boski  a projede jim  dirou v systemu  s nakladnim autem  a vybere si maximum penez. Tak uz to funguje  v zivote

dneu 5.5.2009 5:50

Vážený, máte v tom hokej. Žádný takový zákon, který by kompenzoval

špatné investice (z jajkých peněz asi?) neexistuje.Vydělala pouze Madoffova rodina a ti v první vrstvě Ponziho pyramidy. nechtěl byste doměnky nahradit zdokumentovanými fakty?

R 5.5.2009 8:47

Re: Autor má dost zkreslené představy

Já podrobnosti neznám. Myslím ale, že minimálně ze začátku Madoff musel fungovat normálně jako každá investiční společnost. To znamená, že ty peníze skutečně investoval. Kdyby ne, tak by se to tehdy zřejmě prozradilo.  Takže většina peněz, co vrátil těm dřívějším klientům jako zisky byly skutečně investováním vydělané peníze. Já si myslím, že ze začátku penězmi dalších klientů jenom vylepšoval zisky těch předchozích. Prostě si půjčoval peníze z budoucnosti a vylepšoval jimi současné výsledky, protože se mu třeba něco momentálně nepovedlo a kdyby to zveřejnil, ztratil by klienty. A pokračoval v tom, protože čekal na něco, co se mu mimořádně povede a z čeho potom ty peníze doplní. Jenže to se nestalo a tak si musel těch peněz z budoucnosti od nových klientů brát stále více, stále méně těch peněz investoval. až nakonec je bral všechny a vzniklo z toho klasické letadlo.

Původně to mohlo být jen vylepšování výsledků. Vždyť kolik lidí u nás taky investuje do fondů a podobných jen podle jejich předchozch výsledků toho fondu. Nezajímá je, kdo fond vlastní,kdo ho spravuje, jaké je v něm portfolio akcií, jak moc rizikovou filozofii investování fond dělá.... Hlavní je, že "jejich" fond měl za poslední tři roky výnos 6,5 % ročně a konkurence jen 6,1 ročně.....:-/

Tomáš Jasný 5.5.2009 12:48

Re: Autor má dost zkreslené představy

K tomu, že Madoff snad na začátcích něco investoval, jen malá poznámka: za všechna léta působení své investiční firmy Madoff NEINVESTOVAL ani dolar.  Už od samých začátků pracoval podle svého přesně provedeného podvodu.  Proto se také sám přiznal k 11 trestným činům podvodu, za které teď sedí v base i bez soudu, takže konečný rozsudek mu bude napařen až za několik měsíců, až se zjistí skutečný rozsah škody.  Jak jsem už naznačil v původním komentáři, mnohé jeho oběti neztratily ani tolik peněz jako spíše ztratily důvěru v solidnost systému, do kterého vložily obrovské hromady peněz.  A ta ztráta dúvěry v kapitalistickém systému je to nejhorší co se mohlo stát.  Zrovna včera byl obviněn jeho první spolupracovník, takže se celá afera dotkne i řady jiných osob,  ve  

NevericiTomas 5.5.2009 1:46

Hlavne mi nejde do hlavy

kde prijde k tak velkym penezum clovek, ktery je potom schopen narvat vsechny do jednoho fondu...

jara cimrman 5.5.2009 1:11

pan madoff

...mam dojem, ze se pan madoff do kriminalu asi uz hodne tesil, konecne bezpecny misto, kde ho pekne vednevnoci hlidaji.....a nezda ze mi, ze by tam nejak treskute "drepel"....jiste ma lidskejch prav plnej lavor.....

...a k tomu sorosovi, kdysi jsem cetl, jaky je to kamarad s autorem pravdy a lasky.....

...aby se v tom dneska kozel vyznal..... 

Cowboy 5.5.2009 1:46

Re: pan madoff

Tesil? Zrejme presvindloval ruskej Mafii ich tazko zarobene peniaze. Ked je to pravda, tak dlho spievat  "If I were a Rich Man... nebude.

isi 5.5.2009 0:51

pane Ulc , zijete na mesici???

Obchod neni zpusob pouze jak vyrabet a prodavat, ale taky  vyznamnou casti obchodu je vzit penize z rukou  neschopnych  lid  a dat je do rukou podnikatelu, kteri jsou schopny  za tyto penize vybudovat  firmy , nemocnice  , sluzby atd..

Ja  neobvinuji zidy, ktri jsou schopny zakony obejit(kdyz to neudelaji oni, udela to nekdo jiny) , ale lidi, kteri jsou neschopny mit spravne silne zakony !! a  regulovat nezdrave podnikani tvrdou rukou.  Porusil Soros Britske zakony , ne , tak kdo je vinen. Pripomina mi to  2000 let starou povidku, sedlak, syr , krysa,  a doupe. Sedlak  mel na stole syr , krysa mu syr ukradla a schovala do doupete. Kdo je vinen???? Doupe,  kdyby nebylo doupe , krysa by nemohla krast. To doupe to jsou banky a zakony  !!! pane Ulc.

V Americe  nikdy neexistovalo prostredi aby prumerni lidi meli penize , ale k tomu aby byli ekonomicti otroci!!!  Tak to bylo od doby Kolumbuse. Kdepak zijete pane Ulc.

Kdyz Amerika byla  zalozena byl pod stolem zakon na maximum mzdy, ktery  zamestnavatel muze platit, nyni byl system , ze pred 20 ti lety aby jsi investoval do Ciny ( a udelal skutene velke penize Cina sla nahoru), musis mit investici minimalne  $10.000.000, coz je jako dneska asi $30.000.000.- po inflacnim prepoctu.   Spirlova inflace v Americe  je prostredek  jak orvat streni vrstvy a nadelat  z lidi ekonomicke otroky.

Kdyz clovek v Americe  dela penize , neni  podstatne co dela , ale k jake politicky silne skupine patri.  A hlavne nenechat udelat penize nekoho, kdo neni z nas,  to by bylo jako pomahat nepratelum. A tak Zidum spise   tleskam , ale pan Medow sel prilis daleko. Nemyslim , ze se ma ceho prilis co bat, kazdy u moci ma  maslo  na hlave a neni otazka  kdo co delal , ale kdo ovlada  tisk a televisi

Jaroslav 5.5.2009 1:46

Re: pane Ulc , zijete na mesici???

Castecne mate pravdu, ovsem zapominate ze Ulc nabizi pouze informace a ne analysu financnich problemu. Nakonec jako vsechny jeho clanky jsou pouze souhrn informaci a nic vic, takze tak ho clovek musi brat.

isi 5.5.2009 2:16

Re: pane Ulc , zijete na mesici???

Uplne souhlasim ,je to pohled z mesice co on pise. Ja  taky nejsem  zadny "insider" clovek s vnitrnimi informacemi, spise se snazim pochopit veci.  Ulc je tak troch antisemit , ale mel by se divat na veci z posice zakona, a proc Amerika nema lepsi zakony!!! na co se nazyva nenasilna urednicka kriminalita.  Pro mne Medow je na urovni masoveho vraha, za penize co nakradl , lidi  mohli mit operace , ktere nemohou mit neb nemaji penize, co  hladove deti mohli mit sanci pro zivot. Ale Medow myslel pouze na sebe. V Americe je prislovi "Zivot se zastavi , kdyz penize se zastavi" a tak pan Medow zastavil zivot  mnoha lidem, a ja pro nej nemam omluvu, neb pro neho zivot nekoho jineho ma nulovou cenu , rozumite    absolutni nulu. 00000.00000000

exulant 5.5.2009 3:11

Re: pane Ulc , zijete na mesici???

Zakony spatne nejsou, Medow jako treba zlodeji z Enronu atd v base skonci, a na dlouho. Ale melo se na to prijit drive, v tom to vezi.

isi 5.5.2009 4:05

Re: pane Ulc , zijete na mesici???

Vazeny pane exulante ,  jak muzete mi tvrdit , ze spatne zakony nejsou, kdyz  tady se prohani vesele $300.000.000.000,-  Americkych  drogovych penez  a nic se nedeje a vse je vporadku a Americti mladi lidi z toho blbnou a ztraci zajem o zivot a vzdelani. Zajiste se Vam asi tyto  zakony libi, neb asi jste zrejme taky pekny ptacek !!!!! jinak by jste nemohl zastavat tuto posici. Mexiko pod Americkym vlivem si vybudovalo drogovy  cartelovy obchod ve vysi

$50.000.000.000,-   $100.000.000.000,- a ty penize pochopitelne prohani  poctivymi Americkymi bankami, pak za ne kupuje zbrane pro svou drogovou armadu , a zabiji s nima lidi. To se vam  taky zrejme libi a nevidite na tom nic spatneho??

exulant 5.5.2009 7:43

Re: pane Ulc , zijete na mesici???

Asi jste neslysel o tom kde a jak se perou spinave penize. Tam nemaji Klause ktery prohlasil ze spinave penize nesou.Zkuste jit do banky a ulozit tam velkou castku v hotovosti.Anebo ji prevest s Cayman Islands a podobne lokace.

exulant 5.5.2009 3:15

Re: pane Ulc , zijete na mesici???

Bozicku, to je analyza jak od Karla Marxe.Na kterem politickem skoleni se todle uci?

isi 5.5.2009 3:54

Re: pane Ulc , zijete na mesici???

Vazeny pane to nema s Karlem Marxem nic spolecneho, ci to ma s nim spolecneho. tady neni nic o tridnim boji , dialectickem materialismu, Tady jde p penize , ktere byly ukradeny, rozhazeny, zneuzity v podobe Ponzi Schema.   Ty penize mohli byt pouzity na  vykryti lidskych potreb . Ja jsem spise blize  Britskemu Fabianstvi coz  je platforma  Labor Party  jestli vite co to je, a docela mam pochopeni  pro Keynesa , a Keynesuv model  opet  jestli vite co to je. Ale Marx , s to je pouze sneuzivany strasak pro hloupe lidi,  sam Marx  se prohlasil, ze neni stoupencem Marxismu ci co z toho bylo udelano. Ja se na to divam jako stary TGM, " pro pracujici vzdycky, pro socialismus casto a pro komunismus nikdy". Komunismus  jakozto takovy nenexistuje jakozto nenxistuje  nenexistuje nekonecno, to je jen predstava v novinach pro  hmm ...... lidi jako jste vy. 

exulant 5.5.2009 7:34

Re: pane Ulc , zijete na mesici???

Vsak ona to ta Labour party ve Spojenem Kralovstvi hospodarsky privedla od tech ctyricatych do sedesatych let k peknemu krachu az to teprve Iron Lady dala jakz tak do kupy.Na moje nazory muzete kydat co chcete, papir a internet snese vsecko ale pletete dohromady moc veci ktere nemaji nic spolecneho - jen tu kriminalitu. Vidite ve vsem moc konspirace - kdo podle vas zboural ty Twin Towers, nebo zastrelil Kennedyho?

Jaroslav 5.5.2009 4:20

Re: pane Ulc , zijete na mesici???

Exulante, mas to trochu popleteny nebo spatne ctes. Toho Marxe spis pripomina ten clanek Ulce. Koho myslis ze mel na musce s tim vyrazem - zazobany kapitalisti. ;-D

isi 5.5.2009 4:57

Re: pane Ulc , zijete na mesici???

Bohuzel to mate spatne, zazobani kapitalisti jsou pro mne lidi jako Rockefeller , Bill Gates,   rodina,   ktera  udelala  Wall Mart, Buffet  atd .. Lidi jako Medoff byli podvodnici, ci rychle bohati Ruove , to je vse na vode, to mozna jsou pro vas  zasobani  kapitalisti. Ctete to spatne, ja jsem is  a Exulant je clovek co mne napadal , ze mu pripadam  Marxisticke skoleni. Ja mam k exulanstvi tk daleko  jako Havel

exulant 5.5.2009 7:49

Re: pane Ulc , zijete na mesici???

Nonono - v necem se shodneme - na tech zazobanych kapitalistech, i kdyz ja bych je tak nenazyval, ti k tomu prisli ferove a ten pojem mi zni pejorativne.

exulant 5.5.2009 7:55

Re: pane Ulc , zijete na mesici???

Je mi lito, ale ty posledni tri odstavce jsem v ruznych formach mnohokrat slysel od ruznych demagogu padesatych a sedesatych let. Ve skole, na vojne, i v praci.A rikalo se tomu marxismus-leninismus.Jestli v normalisacnim obdobi uz nevim.To jsem na to nemusel chodit.

isi 6.5.2009 1:41

Re: pane Ulc , zijete na mesici???

Neni to podobne co se delo  Bushove Americe , nebyla to demagogie  prvni tridy. Ja jsem jen pro "pravdu vitezivou" abych pouzil terminu TGM...pravda casto vitezi, ne vzdy a ne lehce.

Dalsi dobre uslovi jest: Vino je silne ,  Kral je silnejsi, Zeny jsou silnejsi  nezli kral, ale pravda nakonec vitezi nade vsim !!!( ovsem kdo to bude platit  to je problem ).

Hrad 5.5.2009 7:32

Re: pane Ulc , zijete na mesici???

Exulante z tvé reakce je vidět, že o Karovi Marxovi víš asi tolik, jako Franco(generalisimus) o socialismu. Žádný důkaz? S vývarem z hovězího se nediskutje! Takoví se posílají rovnou do kafilérky. Zahleď se k večeru do západního směru. Uvidíš rudou záři nad obzorem. Ale není to známka revoluce. To hoří ulice evropských „multikulturních“ měst návalem všeobecné zloby. Škoda jen, že se ta zloba neobrací proti původcům problémů. Zatím.... Nemáš strach? Měl bys.  "Takovou fuge tu nezahrál sám Sebastián Bach co my tu zahrajem. Až přijde čas. Až přijde čas". 

exulant 5.5.2009 8:01

Re: pane Ulc , zijete na mesici???

Co, hrade, vyhrozujes proletarskou revoluci? A strach, z ceho? Tam kde ziji te multikultury nastesti neni tolik. Ja jen co jsem koupil, uz kdyzi pred lety, tak prodavam.Prestan delat bububu.

Hrad 5.5.2009 10:04

Re: pane Ulc , zijete na mesici???

Ani o tom nevíš, že jsi maskotem socialismu který směřuje ke komunismu. O tobě a podobných psal již Antonín Zápotocký, jak jsme so to učili při louskání literárního směru zvaném socialistický realismus. V jednom svém románu tohoto literárního směru psal Tonda vizionářsky Vstanou noví živnostníci...;-D

exulant 5.5.2009 18:01

Re: pane Ulc , zijete na mesici???

Bozicku, ty jses ale blbec. A myslis si vtipnej k tomu.

isi 6.5.2009 1:31

Re: pane Ulc , zijete na mesici???

Ja nejsem  exulant , ja jsem isi, jestli to nekdo  prehledl. Odpoved: zajiste  se bojim!! vazeny pane, a to jak  UDERU ZPRAVA   ci UDERU ZLEVA!!!!  Ono to boli UPLNE stejne!!!! jestli Vam to neni jasne !!!!!!!  Ja jsem jsem nevidel v zivote  zadny komunismus  ale policejni  stat v kterem jsem zil   , ktery byl rizeny ceskoslovenskymi  politici pouze prumerne inteligence (umyslne slaby dusevne vybrany aby s nimi  Sovetske vedeni nemeli problemy jako s Dubcekem ) kteri se pohybovali jako loutky na  na sovetskych provazcich.!!!!!  A ty pohadky o komunismu , uplne nesmysly  at  zprava  ci zleva..   Byly to pohadky  ale stejne  to jsou pohadky v Americe, neb zrejme  jsou neschopni  ridit   svou ekonomii  ackoliv maji  pocitace na vse, a tak se aspon vrazdi lidi. Hitler  ci Stalin  ja nevim co bylo horsi, mozna ze Vam to je jasne, mne ne. Poctivost a pravda neskodi.