29.5.2024 | Svátek má Maxmilián, Maxim


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
portwyn 6.5.2009 10:54

Já bych to upřesnil

klasický kapitalismus nebyl založen na podvodu, i když podvody se pochopitelně dály. Rozumný výnos z kapitálu (5%) se považoval za známku solidnosti, stabilita růstu byla ctností.

Až honba za maximálním ziskem v minimální době (jak tu už před časem psal P. Robejšek) podemlela stabilitu a způsobila ztrátu důvěry.

isi 6.5.2009 1:48

Re: To žvanění nemá smysl komentovat.

Mas pravdu , je to mrhani casu, jen nechapu proc to dela

isi 6.5.2009 1:41

Re: pane Ulc , zijete na mesici???

Neni to podobne co se delo  Bushove Americe , nebyla to demagogie  prvni tridy. Ja jsem jen pro "pravdu vitezivou" abych pouzil terminu TGM...pravda casto vitezi, ne vzdy a ne lehce.

Dalsi dobre uslovi jest: Vino je silne ,  Kral je silnejsi, Zeny jsou silnejsi  nezli kral, ale pravda nakonec vitezi nade vsim !!!( ovsem kdo to bude platit  to je problem ).

isi 6.5.2009 1:31

Re: pane Ulc , zijete na mesici???

Ja nejsem  exulant , ja jsem isi, jestli to nekdo  prehledl. Odpoved: zajiste  se bojim!! vazeny pane, a to jak  UDERU ZPRAVA   ci UDERU ZLEVA!!!!  Ono to boli UPLNE stejne!!!! jestli Vam to neni jasne !!!!!!!  Ja jsem jsem nevidel v zivote  zadny komunismus  ale policejni  stat v kterem jsem zil   , ktery byl rizeny ceskoslovenskymi  politici pouze prumerne inteligence (umyslne slaby dusevne vybrany aby s nimi  Sovetske vedeni nemeli problemy jako s Dubcekem ) kteri se pohybovali jako loutky na  na sovetskych provazcich.!!!!!  A ty pohadky o komunismu , uplne nesmysly  at  zprava  ci zleva..   Byly to pohadky  ale stejne  to jsou pohadky v Americe, neb zrejme  jsou neschopni  ridit   svou ekonomii  ackoliv maji  pocitace na vse, a tak se aspon vrazdi lidi. Hitler  ci Stalin  ja nevim co bylo horsi, mozna ze Vam to je jasne, mne ne. Poctivost a pravda neskodi.

Jaroslav 5.5.2009 23:50

Re: Nechápu

Ten co okrad Ulce. ;-D

Hobo 5.5.2009 23:16

Re: kdo je Azbuk?

Já jsem nadsázku pochopil.

Vodička-sapér 5.5.2009 23:09

Re: Nedělal náhodou

 Pane Kolombo , když se tady na Nev. psu zastáváte  Madoffa žádné nebezpečí  Vám nehrozí,  nanejvýš si hodně lidí může oprávněně myslet, že jste , promiňte, mešuge.Kdybyste však o nějaké morálce  Madoffa nadšeně, stranicky, vyprávěl  v USA lidem. kterým on zkazil život, patrně by  jste se zdravou hubou nevyvázl, což bych já vřele uvítal.

xtl 5.5.2009 22:41

kdo je Azbuk?

Nevím, co za novořeč autor předvádí, Azbuk je ten, kdo píše azbukou? Nějaká nová národnost odvozená od písma? To jsou třeba Srbové, Bulhaři, Mongolové, Burjati atd. hozeni do jednoho pytle s Rusy, Ukrajinci, Bělorusy či Kazachy? Jak se potom nazývá ten, kdo píše čínskými znaky, egyptskými či mayskými hieroglyfy, o dalších písmech nemluvě. Latinci jsou pak všichni ti, co používají různé varianty latinky?

messenger 5.5.2009 21:45

Re: Pane Pasku,

smutne je ze Amerika Zidy nikdy vyhubit nechtela, spis jim pomaha ze vsech sil...

strejda 5.5.2009 21:08

Re: Clanek je pouze castecny preklad......

Ulč je stále stejný. Nemění se. Zbytečno diskutovat.

Hrad 5.5.2009 20:31

Re: Kolik českých Madoffů nás rozkradlo aktiva za 5 biliónů Kč, zchudli jsme všichni

Jeden z nich je blb. Hádej který. Chudák je námořník, když mu stojí .... a nemá kám píchnout. Ale to je mimo tvé rozlišovací schopnosti. Tak to nechej být. I hovězí je užitečné. Bučením užitečnost neslevuješ.   

Hrad 5.5.2009 20:25

Re: Nechápu

Kdo je to ten omílaný Madoff. ;-O  

Hana 5.5.2009 20:06

Re: Clanek je pouze castecny preklad......

Jo, jo, a to jeste z kontextu vytrzeny volny preklad, ktery pan profesor ovsem originalne prichutil notnou davkou staroceskeho antisemitismu.

redbiter 5.5.2009 19:40

LOL

Zid ojebal zidy,tomu se rika poetic justice.

Ryba 5.5.2009 18:29

Podvody a machinace jako hnací síla

Konečně zajímavý článek  k aktuální situaci a vůbec nevadí, že je to kompilovaný překlad.

Víme s naprostou jistotou, že podvody a machinace jsou hybnou silou kapitalismu a tak na to nenadávejme, protože tím nic nezměníme. Chce-li se mít kdokoliv ještě líp, než se má, mezi podvodníky a machinátory se prostě musí dostat, jinak to nejde. Takže jaký je výhled? Protože chamtivost je naprosto nekonečná, odešel jeden hráč, nastoupí jiný.

Možná bude jen rafinovanější.

exulant 5.5.2009 18:01

Re: pane Ulc , zijete na mesici???

Bozicku, ty jses ale blbec. A myslis si vtipnej k tomu.

Tonevadí 5.5.2009 17:51

Pro Paška je trtkání guvernéra větším zločinem než Bushovo vládnutí

Když ten Spitzer se před rokem navez do Bush a spol., že nedělaj nic proti vyděračským půjčkám, tak ho zamázli prostitutkou.  A Bush dál prohlašoval, jak jim ta ekonomie vzkvétá.  Za každou jeho větou nadšené aplodismenty od prověřených jedinců v sále. Nebyls tam taky Pašku?

A jakoby čert to chtěl, všechny ty mohutné banky a multikoncerny se  v jednom měsíci položily - to je náhodička, že?   A honem pro ně najít biliony.  A že o těch Halliburtonech, Carlyle Group a jiní co vydělávaj na Iráku a jiných válkách, že o těch je ticho po pěšině?  Odkud těm ty závratné sumy plynuly, z kterých asi bank?    

i.h. 5.5.2009 17:16

Pane Pasku,

vy ten vtip asi neznate, jak tak vidim. To je vtip zidovsky, pojednavajici o tom, kdo vsecko chtel zidy vyhubit.

Jaroslav 5.5.2009 16:15

Re: Nechápu

> vzdyt je to jen popis situace...<

"Zazobanci" jsou preci tridnim nepritelem proletariatu, coz komunisticky tisk taky jen popisoval. ;-P

Pozorovatel 5.5.2009 16:13

Clanek je pouze castecny preklad......

Clanek predlozeny vam ceskym ctenarum je pouze castecny preklad z casosisu VANITY FAIR  ktery  exclusivne napsal Mark Seal  (April issue) pod titulem BERNIE MADOFF'S SECRETS strana 124.  Cas a energii kterou musel tento vysetrujici novinar/autor vynalozit nez zpracoval a overil vsechny informace zasluhuje (kdyz uz nic jineho) naznacit kdo je/byl autorem. Mimo jine original clanek od Mark Seal je velmi zajimavy a stoji to zato si to precist v anglictine.

J.G. Pašek 5.5.2009 16:06

Re: Jak pravi klasicky vtip,

Od 1948 to je vroucné přání a motlitba přitroublého českéhého proletariátu a rádoby-intelektuálů . . . . 

certik 5.5.2009 15:51

Re: Někde v tisku jsem četl větu . . ..

Okrajova poznámka: newyorčané si přejí Spitzera zpátky: http://politicalticker.blogs.cnn.com/2009/05/04/poll-bring-back-spitzer-say-new-yorkers/

Asi před rokem se nějaký pastor z Alabamy (a tahle chasa je republikánská do posledního) uškrtil při onanii. Byl svázaný do kozelce, na sobě měl dva neoprénové obleky, v hubě roubík a hluboko v análu zaražený umělý penis. Penis byl vyvedený v černé barvě, jsme přeci na Jihu. A tahle chasa vyšetřovala Clintona že jednou dostal vykouřeno. No je to vlastně úplně logické.

i.h. 5.5.2009 14:23

Jak pravi klasicky vtip,

podivejte se, kde je dneska Babylón, a Egypt, a spanelska rise, a car, a Adolf ... A tak je to i s tou Amerikou.

i.h. 5.5.2009 14:20

Bukowski, Bukowski,

to ale zni docela zidovsky ... Ze by samohana ?

bebe 5.5.2009 14:19

Co auditoři a ratingové společnosti ?

Do poslední chvíle dávaly tyto "vyhlášené autority "  nejlepší  vysvědčení o  zdraví Madoffových financí a  nejvyšší ratingové ohodnocení.   Co za to asi dostávaly?   Ten systém prohnil  celý, včetně   kontrolních  mechanismů.  USA jedou šupem dolů.>->->-

i.h. 5.5.2009 14:19

In the long run

we are all dead, jak pravi klasik. Nestalo.

miki 5.5.2009 13:55

Re: Kolik českých Madoffů nás rozkradlo aktiva za 5 biliónů Kč, zchudli jsme všichni

chudák je u tebe ten, co jezdí v Praze metrem nebo 6 let starým audi?

j 5.5.2009 13:53

Re: Madoff nebyl jediným, kdo okradl

Před chvíli jsi někoho vyzýval k faktům a najednou takové spekulace. Chtělo by to obkládek intelektuální narcisto

Hrad 5.5.2009 13:40

Re: Kolik českých Madoffů nás rozkradlo aktiva za 5 biliónů Kč, zchudli jsme všichni

I vy patříte mezi ty, kteří jsou neskonale rádi, že se narodili chudí v bohaté zemi?????? Jezdí š v Praze metrem, nebo 6 let starým audi?  

Marat 5.5.2009 13:39

Re: Někde v tisku jsem četl větu . . ..

V toto z hankem bukowským souhlasím. Není rozdíl mezi politiky. Měli by ste vědět, že v politice rozhodují vyloženě osobní zájmy a nikoliv ideologie. Tak to bylo vždy a zřejmě bude. Jen hlupáci věří, že politiky vedou ušlechtilé ideologické zájmy. Měli by ste si dávát zvláště na velký pozor před politiky kteří řvou o bojí za váš prospěch, kteří řvou, že usilují jen a jen o vaše blaho.

.