14.5.2024 | Svátek má Bonifác


Diskuse k článku

USA: Komentátoři o ruském zásahu v Sýrii

Reakce většiny pozorovatelů je vysoce negativní, neboť v počínání Moskvy spatřují nepřátelské a pohrdavé gesto vůči Washingtonu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Pražák 17.10.2015 11:34

Americký generál promluvil

Poslechněte si šokující sdělení špičkového generála usa:

https://www.youtube.com/embed/LXrnprlMyB8?feature=player_detailpage

a přestaňte papouškovat ty teorie.

P. Čech 17.10.2015 11:00

Všechno jsou to lži.

Lži, zastírající jednu pravou skutečnost. Obecně přijímané přání, sice menšiny obyvatel planety Země, ale přece, existence t.zv. velmocí, které mají nějaké sféry jejich zájmů. To ovšem na druhé straně předpokládá, že různé státy se nacházejí v různých sférách vlivů a jsou tedy nesvobodné a nesuverénní. Jediné správné řešení tohoto stavu je to, že každý jednotlivý stát má svou sféru vlivu danou jeho geografickými hranicemi. Za žádnou jeho hranici jeho sféra vlivu nesahá. To se samozřejmě týká USA, Ruska, Číny, Německa, Francie, Velké Británie a pod. České království, ČSR, ČSSR a v současnosti ČR byla a je stále ve sféře vlivu někoho. To je ovšem špatné a říká to jediné. ČR není suverénním, svobodným státem. Řešení tohoto nežádoucího stavu existuje. Jeho existence je dána skutečností, že na světě efektivně funguje a je uznávám obecně stát suverénní, svobodný a nepatřící do žádné sféry zájmů. Tímto státem je Švýcarsko. Hrdý stát hrdých a spokojených občanů, neuznávajících jakoukoliv sféru vlivu vzhledem k sobě samému. A o tom to je.

M. Mýval 17.10.2015 10:24

občas padne bomba vedle

Rusové holt při útoku na IS něco utrousí na Al Kaidu, Turci zase na Kurdy. To Obamovi nevadí?

E. Erat 17.10.2015 12:20

Re: občas padne bomba vedle

Nevadí,  Američané zase něco utrousí na afgánskou nemocnici.

Z. Baldova 17.10.2015 17:49

Re: občas padne bomba vedle

Schov se u Tygra  a nezvan stejne tomu nerozumis  trumpeto

J. Matuška 17.10.2015 9:47

Jefim Fištejn

se diskreditoval svými jednostrannými komentáři o událostech na Ukrajně, "konzistentně" pokračuje ve svých nenávistných výpadech proti Rusku a Putinovi. Naštěstí díky Internetu existuje možnost dostat se k informacím i z druhé strany.

Podle mého názoru RF není SSSR. Putinovi lze věřit, že vzhledem k rozloze a dostatku přírodních zdrojů, není jeho cílem "ovládnout" svět. Od toho jsou tady jiní, kvalifikovanější. Stačí se podívat na mapky, kde jsou vyznačeny US vojenské základny. Ano, vlivné skupině neokonzervatistů se nelíbí, že jejich plány se bortí. Mírová spolupráce mezi velmocemi je hrozbou pro vojensko-průmyslový komplex. Napětí a válečné konflikty přinášejí obrovské zisky. Stačí jenom, aby prodejná média šířila nenávist mezi obyčejnými lidmi. Ti jsou dokonce ochotni jít dobrovolně do krvavých válek. Válka je vůl!!!

Pro jistotu zdůrazňuji, že kritizuji politiku USA po tzv. pádu říše zla.

J. Lepka 17.10.2015 10:07

Re: Jefim Fištejn

Vzhledem k faktu, že pan Fištejn má, na rozdíl od vás, dost negativních zkušenosti s Ruskem všech barev, troufám si tvrdit, že jste buď užitečný idiot nebo kremlobot placený Moskvou.

J. Pražák 17.10.2015 11:40

Re: Jefim Fištejn

Co znáte o Ukrajině? Historii, národnostní složení, kdo svrhl zákonnou vládu,...? Píšete nesmysly dané zaslepeností, možná ze zkušeností se CCCP. Ale Rusko dnes už není CCCP. Ani EU není ta, do které jsme vstoupili. Ani usa nejsou ty, které doletěli na měsíc a kterým jsme tou dobou fandili. Karty se hooodně obrátily. usa vedly po WWII cca 50 neúspěšných tažení s cílem exportu demokracie a svého vlivu tam, kde o to nebyl zájem, proto skoro vžddy prohrály a pouze rozeštvaly svět.

S. Rehulka 17.10.2015 12:54

Re: Jefim Fištejn

Jakmile jsem četl jeho frázi : "Putinovi lze věřit", bylo mi jasné, že je to budto blb, nebo promoskevská kremrole !

Jedno KGB, navždy KGB !

Tedy mluvím o panu Matuškovi, s panem Lepkou plně souhlasím !

V. Kain 17.10.2015 14:38

Re: Jefim Fištejn

Pane Lepko,našli se i tací co tvrdí,že za celou dnešní situaci a tlupy muslimských migrantů valících se na Evropu může Putin.No věřil byste tomu,že se mohou vyskytovat takoví idioti?Já myslím,že jak jsem si přečetl váš příspěvek,že byste se k nim mohl přidat.

B. Hamáček 17.10.2015 20:21

Re: Jefim Fištejn

Ne, Putin za všechno nemůže , ale rusáci naprosto jednoznačně. Celá léta rozvraceli BV podporou místních diktátorů. Putin to jenom dorazil a chce z toho těžit. A vy jste obyčejný pěšák_kremlobot. S dosti omezeným IQ.

B. Hamáček 17.10.2015 20:23

Re: Jefim Fištejn

Ono jméno Kain už něco vypovídá.

S. Netzer 17.10.2015 10:12

Re: Jefim Fištejn

Jefim Fištejn se mohl "zdiskreditovat" pouze v očích takového "amerikanofila", jako jste vy, zeolite.

J. Matuška 17.10.2015 10:55

Re: Jefim Fištejn

Paní Netzer, jsem na straně 99% Američanů proti tomu 1%... Zájmy obyčejných lidí na celém světě jsou v podstatě totožné. Žít v míru, žít svobodně, mít práci, rodinu atp. Fištejn je na moje gusto válečný štváč. Rovněž nechápu, že mu nevadí utrpení ukrajinských občanů v Donbasu.

P. Jášek 17.10.2015 13:49

Re: Jefim Fištejn

A proto podporujete Putina? Trošku schíza, ne?

V. Karda 17.10.2015 15:31

Re: Jefim Fištejn

https://goo.gl/McgxU7

P. Čech 17.10.2015 11:11

Re: Jefim Fištejn

Podle mne se nejedná o žádné nenávistné výpady vůči Rusku.Rusko si totiž takovýto způsob hodnocení zcela zaslouží. Ovšem nejen Rusko, ale stejnou měrou i USA, Německo, Čína, Velká Británie, Francie a snad i další. Jedná se o výpad vůči obecně uznávané (špatně) skutečnosti existence nějakých velmocí. Podle mne by žádný stát na světě neměl uznávat nějaký statut velmoci někoho jiného. Každý stát má být svobodný a suverénní a hlavně nepatřící do žádné sféry zájmů státu jiného. O tom to je.

P. Lenc 17.10.2015 9:01

Problém USA

je v tom, že se stále domnívají, že demokracie se dá naroubovat kdekoliv.Ovšem to není jenom jenom názor USA.Co se týče tzv.Arabského jara a jeho důsledků, tak se sice většinově plive na američany, ale jaksi se zapomíná, že hlavní "vývozci" této "revoluce"  byli Francouzi a Britové, kteří také mají hlavní podíl na svržení tehdejších režimů.Bylo by dobře, aby si mnozí vzpoměly na vítání Kadáfího v Paříži, jeho stan atd. aby ho tentýž  francouzký režim o pár měsíců později pomohl svrhout a jásal, že došlo k "demokratické revoluci".Mohl bych pokračovat, ale je to asi zbytečné.

S. Netzer 17.10.2015 9:11

Re: Problém USA

"... aby si mnozí vzpoměly ..."

:-))))

J. Lepka 17.10.2015 10:08

Re: Problém USA

Máte recht, asi tam mělo být : "mnohé vzpomněly"

O. Istvanfy 17.10.2015 9:32

Re: Problém USA

Neurážajte Američanov. Takí hlupáci aby sa snažili šíriť demokraciu na vlastné náklady určite nie su.

T. Pansky 17.10.2015 1:14

Par let zpatky ... Souboj o kreslo americkeho ...

... prezidenta mezi Demokratem Barackem Obamou a Republikanem Mittem Romney.  Romney pri debate prohlasil, ze nejvetsim nebezpecim pro tehdejsi geopoliticky svet bylo Rusko.  Obama se mu vysmal do tvare a ... stal se prezidentem.  Dnes o tom Demokrate nechteji mluvit.  Demokrat Obama se rad presentuje jako budovatel miru (dostal za to i Nobelovu cenu).  Ale jeho socialisticke chapani svetove politiky (nebo jeho osobni slabost) ho prinutilo k pokani a vyklizeni pozic ve svete.  Vytvorene vakuum zacali vyplnovat Rusove ci ostatni mocnosti a dochazi k napeti a valkam.  At se nam to libi nebo ne, Amerika tvorila jeden svetovy mocensky pol a zarucovala urcitou rovnovahu.  Toto nechapani svetove geopolitiky od Demokrata (komunisty) Obamy tuto rovnovahu destabilizovalo.  Dnes vidime nasledky a to jsme teprve na zacatku.  top0625top@live.com

B. Hamáček 17.10.2015 20:31

Re: Par let zpatky ... Souboj o kreslo americkeho ...

Pro levičáky platí, že by v tom byl čert, aby ten svět nezničili. A tady jsou následky ,když dostanou prostor.

J. Dvořák 17.10.2015 0:35

To by se dočkali!

Žádat USA o pomoc, vždyť amíci podělali všecko a kam vylezli je pěknej akorát bordel!

S. Prosek 17.10.2015 1:02

Re: To by se dočkali!

Mel by jim radit Radetzky Dvorzak LoLLLLL

J. Matoulek 17.10.2015 1:07

Re: To by se dočkali!

A rusáci ne?

V. Heidlerová 17.10.2015 6:56

Re: To by se dočkali!

Snad nemáte v úmyslu žádat o pomoc Rusko? Pokud si vzpomínám, Vaše tvrzení je převrácené, kam vlezl rus, tam všechno rozdrbal a nechal po sobě spoušť. Mimo vojenskou oblast zapomínáme na to, že Rusko zamořilo moře i souš jaderným odpadem, který pracně odstraňuje Západ. Islámská krise vypukla "díky" ruské válce v Afganistánu a genocidě Čečny, takže se svou mastnou hubou neotírejte o USA.

E. Erat 17.10.2015 9:31

Re: To by se dočkali!

No, důležité nyní je, že v Afganistánu mají díky americké invazi již čtnáct let Trvalou svobodu.Úroda máku se tam zvýšila díky americké hospodářské pomoci o cca 30 %, to tam Sověti nedokázali ani s Mičurinem. Že, v Iráku mají tu slibovanou demokracii.Že, v Egyptě,Lybii jsou stabilní a demokraticky zvolené vlády, a tyto státy šlapou jako švýcarské hodinky. A máte pravdu, když už byla demokracie na spadnutí v Sýrii tak ten ošklivý Rus do toho zasáhl. Fuj, třikrát fuj. Po roce 1968 se jednou při svátku 9.5. objevil na místních potravinách v Dejvicích-Kulaťák velký nápis " Však my víme za co Sovětskému svazu vděčíme ". Lidé z Prahy a okolí si ho jezdili fotit.Což neuniklo policii, a tak byl záhy odstraněn. I dnes by se dal použít, akorát místo SSSR by tam bylo USA.

V. Heidlerová 17.10.2015 21:39

Re: To by se dočkali!

Háááááááááááá, já bych ten nápis z Dejvic neopravovala, jen místo SSSR bych napsala "Rusku". Všude ve jmenovaných státech mělo Rusko základny a svou pátou kolonu, podle pionýrskébo hesla "Vždy připraven". Sovětská demokracie zmíněným státům hodně pomůže, jen nepochopím, že všichni lezou k těm hnusným Amíkům - studovat, trvale žít, pracovat, nakupovat, cestovat - ale do země zaslíbené se nehrne nikdo. Dokonce i ty Arabky nosí džíny, americké boty a trika, v Rusku jakbysmet, tož nevím, proč je svět tak nevděčný a neváží si výdobytků Ruska, laptí, rubašek, sarafánů, vodky, která má na populaci této báječné velmoci stejný ne-li větší vliv, než makovičky v Afganistánu. Lechkó na serdci ot pesni vesjoloj, ona skučať nědajot nikogá, i ljubjat pěsňju děrevni i sjola, i ljubjat pěsňju balšije gorodá.......

E. Erat 18.10.2015 9:28

Re: To by se dočkali!

Smějete se a zpíváte hezky.Ona je opravdu úsměvná ta vaše naivní a prostinká snaha odklánět od tématu.Oblíbenost nějákého výrobku soukromé firmy z nějákého státu, nemá žádnou souvislost ze zahraniční politikou toho státu.Ani s jeho invazemi atd. Jako jste ustrnula v politice někdy před dvaceti lety, tak jste ustrnula i v obchodních záležitostech.Ty džiny,boty,trika atd. jsou z 90 % vyrobeny v Číně,Vietnamu,Indii atd. To nejsou americké výrobky.Kolik máte doma originálních amerických produktů.Dovolím si tipnout.Žádný, stejně jako ruský výrobek.A všichni lezou do USA, vy jste tam vlezla ? Pak jste asi Mexičanka. Žádného masového exodu obyvatel z EU,Ruska,Činy tímto směrem jsem si v posledních dvaceti nevšiml.Dokonce i ti uprchlíci, kteří byli "osvobozeni" díky USA od despotických vůdců a kočují dnes po Evropě se tam nehrnou.Chtějí do SRN,Švédska atd.Ani USA ani Rusko není jejich zemí zaslíbenou.EU by je do USA měla deportovat.Důležité ovšem je,že jste ze situací ve výše uvedených státech spokojena.Ale, abych USA jenom nekritizoval.Něco se jim v zahraniční politice opravdu povedlo, smlouva s Iránem, normalizace vztahů s Kubou, zlepšení vztahu s Tureckem.