15.5.2024 | Svátek má Žofie


Diskuse k článku

USA: Komentátoři o ruském zásahu v Sýrii

Reakce většiny pozorovatelů je vysoce negativní, neboť v počínání Moskvy spatřují nepřátelské a pohrdavé gesto vůči Washingtonu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Krásenský 19.10.2015 6:03

Re: nepochybuju krásenský, že stejně vehementně

Tak znovu pane Machu: Neschvaluji vraždění. Agentura Reuters není nezávislá instituce, což vědí i naše bezpečnostní složky. Manipulace Reuters se zprávami (například o zásahu Izraelských ozbrojených sil na turecké lodi s "humanitární" pomocí a aktivisty) je také všeobecně známá. Takže zpráva, na kterou upozorňujete, není dostatečně věrohodná. Přišla "jako na zavolanou".

A co odpovědi na ostatní otázky?

B. Brousková 18.10.2015 23:13

Re: "Velmi brzy přijde "afghánizace" války v Sýrii"

Takže v devětasedmdesátém vtrhli do Afganistánu a po deseti letech z něj zdrhali až se jim za patama kouřilo, Američani nebo Rusové, co si tenkrát ještě říkali sověti? To je to oč tu běží! Jak s tím souvisí car, případně kozáci a první světová je zaháda. Tanky, samopaly plembáky na makovicích,vrtulníky a pancéřovky mají stejné dodnes, Stejně tak uniformy. Ostatně jako v osmašedesátém u nás. Stejná sebranka, stejná morálka a stejné lži. A Kágebák v čele.

J. Kanioková 18.10.2015 19:32

Přesně, a A.A. je prostě "elita" svým povýšeneckým

způsobem. Čtu denně i polská média a hlavně diskuze, i Poláci jí mají plné zuby..

Š. Hašek 18.10.2015 16:28

Re: "Velmi brzy přijde "afghánizace" války v Sýrii"

V Afghánistánu to byl CCCP a sovětský občan. Drobňoučký detail.

Stále Vás baví plésti si  a motat letopočty, země, politické strany? Jest to jedno, hodinky jako holinky - tedy car/Stalin/Lenin/CCCP/ Rusko/Putin/sovětský komunismus/rusáci.

Co takhle také zamíchat Hitler/Merkelová/hodní Němci/zlí Němci/fašouni/němčouři unijní.

Nedochází nikomu, jak se tady diskutuje a píše, co je možno slyšet od Moravce a Diensbiera?

Š. Hašek 18.10.2015 16:21

Re: Na druhou stranu, já nemám radost, z toho

Machu, Machu,

něco krom nadávek by tam nebylo?

Pokud použiji Váši slovní zásobu, mohu odpovědět pouze - u Vás to vypadá jen jako bezduché dolejzání k americkému míšenci s padělaným rodokmenem. Na hrubý pytel hrubá záplata.

A aspoň se naučte pravopis.

Š. Hašek 18.10.2015 16:15

Re: Fištejn samozřejmě pouze šíří propagandu

Souhlas s panem Podrackým.

Š. Hašek 18.10.2015 16:13

Re: Ruská filosofie

Stejná, jako filosofie každé velmoci.

Neodpustím si poznámku: Zatím se zde mnozí diskutéři (nemluvím konkrétně o Vás) zatím jen setkali s politikou brežňěvovského CCCP, ti starší s politikou německého socialisty Hitlera .........

........... a nyní za všechno může car Putin! Nějak nedokáží míti nadhled. Ať se začtou, jak s Ruskem vycházely velmoci před Leninem. S carským, nestalinským Ruskem. Třeba.

Š. Hašek 18.10.2015 16:07

Re: Přání vydávaná za fakta, jinak už p. Fištejna číst nelze

Přesně tak.

Pan Fištejn stále o Rusku píše ve stylu jako o brežněvovském CCCP. I mu lidsky rozumím, ale pokud chce psát neideologické (aspoň trochu) politické komentáře, měl by brát současná fakta. Nikoliv zážitky, kdy ze CCCP emigroval.

Závěrem - citací z pera Anne Applebaumové to úplně "zazdil". Stačí si najít její "povzdechy" nad "tím českým národem primitivů", který absolutně nepochopil (v čele s Milošem Zemanem a Václavem Klausem) co od něho "doba" - rozuměj EUbrusel a Obama - žádá.

USA (v Syrii i jinde) potřebují krmit draka (třeba deset let), Putin chce draka zabít.

V. Podracký 18.10.2015 14:01

Re: Fakta ti nejdou pod čumák podracký.

Americká patnáctiletá přítomnost v Iráku, která to všechno způsobila - nic, vymazáno z paměti Machu. Podpora teroristů saudskou Arábií - nic, vmazaný Machův mozek. Je tam jen strašák Putin, potom nějaké kupky hnoje a potom nesmysly.

P. Mach 18.10.2015 13:10

Re: nepochybuju krásenský, že stejně vehementně

Tak znovu, krásenský neschvaluješ vraždění prováděné asadovým režim nebo máš za to, že asad může provádět genocidu a vyhánět obyvatelstvo Sýrie? A to, že asad je masový vrah, který má na svědomí naprostou většinu krve prolité v Sýrii je nepochybné. A agentura Reuters samozřejmě je důvěryhodný zdroj.

E. Erat 18.10.2015 9:28

Re: To by se dočkali!

Smějete se a zpíváte hezky.Ona je opravdu úsměvná ta vaše naivní a prostinká snaha odklánět od tématu.Oblíbenost nějákého výrobku soukromé firmy z nějákého státu, nemá žádnou souvislost ze zahraniční politikou toho státu.Ani s jeho invazemi atd. Jako jste ustrnula v politice někdy před dvaceti lety, tak jste ustrnula i v obchodních záležitostech.Ty džiny,boty,trika atd. jsou z 90 % vyrobeny v Číně,Vietnamu,Indii atd. To nejsou americké výrobky.Kolik máte doma originálních amerických produktů.Dovolím si tipnout.Žádný, stejně jako ruský výrobek.A všichni lezou do USA, vy jste tam vlezla ? Pak jste asi Mexičanka. Žádného masového exodu obyvatel z EU,Ruska,Činy tímto směrem jsem si v posledních dvaceti nevšiml.Dokonce i ti uprchlíci, kteří byli "osvobozeni" díky USA od despotických vůdců a kočují dnes po Evropě se tam nehrnou.Chtějí do SRN,Švédska atd.Ani USA ani Rusko není jejich zemí zaslíbenou.EU by je do USA měla deportovat.Důležité ovšem je,že jste ze situací ve výše uvedených státech spokojena.Ale, abych USA jenom nekritizoval.Něco se jim v zahraniční politice opravdu povedlo, smlouva s Iránem, normalizace vztahů s Kubou, zlepšení vztahu s Tureckem.

J. Kanioková 18.10.2015 0:56

Přání vydávaná za fakta, jinak už p. Fištejna číst nelze

A ta jednotlivá jména kritiků... uff..

Jak dlouho už USA "bojuje" proti IS ? Kde je nějaký přehled úspěchů ? Co udělali alespoň pro to, aby je "vyhladověli" ? Proč je dodnes IS nejbohatější teroristickou skupinou ?

ISIS tone v penězích, ale odkud? - http://jdem.cz/buacy8

Mainstream media nakonec připouští, že syrský konflikt je US-Russia War Proxy - http://jdem.cz/buac42

J. Krásenský 17.10.2015 22:16

Re: nepochybuju krásenský, že stejně vehementně

USA, Franci, Anglie a Turecko vyhlásili Sýrii válku? Není tomu tak. Nebo snad ano? Jak to vidíte Vy? S An Nusra jste se zmýlil.

K odkazu: Agentura Reuters není nezávislý zdroj - Marian Brzybohatý v radiožurnálu 11.9.2013 poslechněte si ho.  http://www.rozhlas.cz/radiozurnal/host/_zprava/marian-brzybohaty-11-zari-2001-rikal-jsem-si-ze-je-valka--1255564

P. Mach 17.10.2015 22:01

nepochybuju krásenský, že stejně vehementně

a kriticky ses vyjadřoval a vyjadřuješ i k narušování územní suverenity třetí říše spojeneckými silami během druhé světové války.

Doporučuji ti krásenský přečíst si tento článek a zamyslet se nad tím, že asad má bezkonkurenčně nejvíc krve na rukou a rusácké svině ho chrání.

http://www.lidovky.cz/znasilnovali-deti-pred-nasima-ocima-unikatni-svedectvi-o-zlocinech-asadova-rezimu-g2o-/zpravy-svet.aspx?c=A150922_154948_ln_zahranici_msl

I. Teren 17.10.2015 21:59

Sklamany Jihadista )

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=mtQZwXOb3_Q

J. Krásenský 17.10.2015 21:43

Re: Pokuste si odpovědět na tyto otázky

Stále nic? Tak dál: USA, Francie, Anglie a Turecko nelegálně narušují území svrchovaného státu Sýrie.

V. Heidlerová 17.10.2015 21:39

Re: To by se dočkali!

Háááááááááááá, já bych ten nápis z Dejvic neopravovala, jen místo SSSR bych napsala "Rusku". Všude ve jmenovaných státech mělo Rusko základny a svou pátou kolonu, podle pionýrskébo hesla "Vždy připraven". Sovětská demokracie zmíněným státům hodně pomůže, jen nepochopím, že všichni lezou k těm hnusným Amíkům - studovat, trvale žít, pracovat, nakupovat, cestovat - ale do země zaslíbené se nehrne nikdo. Dokonce i ty Arabky nosí džíny, americké boty a trika, v Rusku jakbysmet, tož nevím, proč je svět tak nevděčný a neváží si výdobytků Ruska, laptí, rubašek, sarafánů, vodky, která má na populaci této báječné velmoci stejný ne-li větší vliv, než makovičky v Afganistánu. Lechkó na serdci ot pesni vesjoloj, ona skučať nědajot nikogá, i ljubjat pěsňju děrevni i sjola, i ljubjat pěsňju balšije gorodá.......

M. Prokop 17.10.2015 21:34

"Velmi brzy přijde "afghánizace" války v Sýrii"

Jako že tam Rusáci dostanou tak na prdel, jako v Afghanistánu?

M. Prokop 17.10.2015 21:32

Re: Fištejn samozřejmě pouze šíří propagandu

Z lidí jako vy musí mít každý Putin jen radost.

M. Prokop 17.10.2015 21:31

Ten Friedman

Obamu nějak přeceňuje.

P. Skřivan 17.10.2015 21:29

Myslím, že celé je to jen o tom,

že rusáci byli donuceni se projevit, že stojí za Islámským státem.

Někteří to věděli, jiní si to mysleli a teď je to názorně vidět.

Američani možná byli zaskočeni, ale spíš tím, že se rusáci nechali vtáhnout do další války po průs... na Ukrajině. Když totéž udělali Němci, tak Churchill měl opravdu hezký den. V tu chvíli věděl, že válku má vyhranou ... .

J. Krásenský 17.10.2015 21:13

Re: Pokuste si odpovědět na tyto otázky

Tak si otevřete například Echo, kde minulý týden bylo graficky zobrazeno (http://echo24.cz/a/wJRiA/kam-padaji-ruske-bomby-moskva-mozna-chysta-pozemni-operaci), kdo bojuje proti Asadovi a kam míří Ruské nálety, An Nusra je zařazena mezi "umírněnou opozici", prohlédněte si popisky. Stačí?

J. Farda 17.10.2015 21:06

Ruská filosofie

je jednoduchá. Nemusí nás milovat, stačí, když se nás budou bát. A k tomu je každý podraz či silový argument dobrý. http://berwidbuquoy.blog.idnes.cz/c/470625/kdo-nelze-neni-rus.html

J. Lancik 17.10.2015 20:54

Re: Pokuste si odpovědět na tyto otázky

Dokazte co jste napsal. V pripade Vaseho tvrzeni o spojenectvi USA a An Nusry jste nepodal absolutne zadne dukazy, jen to rika jakysi Krasensky. Pokud vim je an Nusra bombardovana US letectvem, stekne jako britskym francouzkym a arabskymi spojenci (Emiraty, Jordansko SA) a pokud vim USA vyzbrojuji Kurdy a armadu dezerteru syrske Assadovy armady. Nejste nic jineho nez pouhy zvanilek bez jakychkoliv dukazu.

J. Krásenský 17.10.2015 20:37

Pokuste si odpovědět na tyto otázky

Jakou legitimitu mají americké, francouzské, anglické bojové akce na  území Sýrie? Jakou legitimitu mají Turecké nálety na území Sýrie? Proč Turci útočí pouze na Syrské Kurdy? Proč spojencem USA proti Sýrii je An Nusra? Víte, že An Nusra je Syrská odnož Al Kaidy? Víte že An Nusrá řeže hlavy civilistům stejně jako Islámský stát? Proč tedy USA vyzbrojují vrahy? Proč USA mají stále přátelské vztahy se Saudskou Arabií, která otevřeně podporuje Islámský stát zbraněmi i penězi? Víte, že politika západních států je oficiálně definovaná mimo morálku, jen technologií moci, tedy účel světí prostředky? Nezdá se Vám, že manipulují i s Vámi? Čtrnáct let bojují s Al Kaidou a nyní s ní spolupracují a vyzbrojují ji, není to divné? Nepřipomíná Vám to Orwelův román 1984 a Velkého Bratra?

Přeji úspěšné hloubání.

B. Hamáček 17.10.2015 20:34

Re: To by se dočkali!

To kremloboti nechtějí ani slyšet.

B. Hamáček 17.10.2015 20:33

Re: To by se dočkali!

Na to kremloboti rádi zapomínají.

B. Hamáček 17.10.2015 20:31

Re: Par let zpatky ... Souboj o kreslo americkeho ...

Pro levičáky platí, že by v tom byl čert, aby ten svět nezničili. A tady jsou následky ,když dostanou prostor.

B. Hamáček 17.10.2015 20:23

Re: Jefim Fištejn

Ono jméno Kain už něco vypovídá.

B. Hamáček 17.10.2015 20:21

Re: Jefim Fištejn

Ne, Putin za všechno nemůže , ale rusáci naprosto jednoznačně. Celá léta rozvraceli BV podporou místních diktátorů. Putin to jenom dorazil a chce z toho těžit. A vy jste obyčejný pěšák_kremlobot. S dosti omezeným IQ.