28.6.2024 | Svátek má Lubomír


Diskuse k článku

UKRAJINA: Zbraně pro Kyjev

Německá kancléřka Merkelová, která si teď už o ruském prezidentovi Putinovi nedělá žádné iluze, prohlásila, že konflikt na východní Ukrajině nemá vojenské řešení (což má naznačit, že má řešení jen diplomatické).

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Hamáček 14.2.2015 11:35

Re: Je to všechno hezké,

Váš děda také jistě vítal Hitlera s otevřenou náručí, že ?

M. Mýval 14.2.2015 11:34

svatá prostoto

Putin? Spíš spadne čelist Západu, až Ukrajinci zbraně začachrují jako začachrovali německé sanitky.

B. Hamáček 14.2.2015 11:34

Re: Ukrajina

Dědeček J. Mrázka zřejmě vítal Hitlera s kyticí. Pak Stalina a soudruh Mrázek dnes neví čí je.

B. Hamáček 14.2.2015 11:32

Re: Je to všechno hezké,

Takoví jako jste vy vítali v 38. Hitlera v pohraničí.

B. Hamáček 14.2.2015 11:30

Re: 50 ks britských obr.transportérů

Vám zřejmě aktuálně hrozí pobyt v psychiatrické léčebně. I kdyby tam bylo tisíc britských BVP , tak je to pořád záležitost ukrajinského státu. Na rozdíl od ruských tajných dodávek separatistům a jejich přímá vojenská podpora.

V. Podracký 14.2.2015 11:27

Re: Tentokrát pan Joich popustil uzdu fentazii

Černobíle myslí ti lidé, kteří neumí myslet jinak než v extrémech. Komunisté byli příkladem černobílého myšlení. Pan Mach je příkladem člověka, který má vymytý mozek a žije mimo realitu.

E. Erat 14.2.2015 11:27

Re: Za prvé, bIbečku nesuď ostatní podle sebe.

Když nechápeš nadsázku ,tak je to těžké.Prostě dát primitivům sofistikované zbraně,je vždy cesta do pekel.A odlep se,na diskusi s hlupáčkem nemám čas ani náladu.

J. Mrázek 14.2.2015 11:25

Re: Kdyby na

jediným možným krokem Putina k zajištění jakš taakš pořádku je zabrání pásu při pobřeží až na Krym a zajištění jednotkami, aby tam kverulantní palestin...ej, čo to táram.... ukrajinci nemohli opakovat genocidu vlasních obyvatel Přitom stačilo tak málo, Donbas i Luhansk měly v Ukrajině výsadní postavení, které jim fašisté sebrali a namísto dialogu použili raketomety. Každý z nás, komu by se tohle stalo by popadl alespoň klacek a šel ty degény umlátit, ne že ne ! Putin ušetřil Krym tohoto scénáře. Ten nemusel být, kdyby se do všeho na celém světě nesr..a Amerika. Je celkem jedno, jestli vás vyvražďují pod heslem za demokracii, nebo za to, že nechcete uhnout násilí. Soudruh, nesoudruh, vždy jen člověk a jeho rodina. Jen pitomové chtějí tohle podporovat dodávkou zbraní v naději, že oslabí Rusko. EU bude MUSET ŽIVIT TEN UKRAJINSKÝ PASKVIL A ZDOLÁVAT VLNU UTEČENCŮ, což si málokdo uvědomuje. Teprve tohle bude pro EU likvidační, k potěše amíků, jimž ubyde jeden konkurent... než začnete ječet, tak si uvědomte, že Ukrajina má 50 milionů obyvatel, rozvácené hospodářství, hrozí tam hladomor a dementní Jaceňukové spoléhají na EU, která NA TO NEMÁ !!!!! Udělejte si sbírku na fašounky, hrdličky protiputinovské, je nejvyšší čas, když už vám to ani doteď nedocvaklo....

P. Mach 14.2.2015 11:24

Stejně jako tvoje šedá kůra mozková??

To nehrozí, to by ty ledovce, které hrozí zaplavit svět musely být z čistého alkoholu.

V. Kain 14.2.2015 11:24

Re: Je to všechno hezké,

Je zřejmě asi pravda,že bez ruské pomoci by separatisté(občané kteří se nechtějí podvolit fašistickému Kyjevu) svůj boj dávno prohráli a většina z nich by byla zavražděna Jaceňukovými nácky.Ve vyvražďování jsou specialisté.Amerika potřebuje válku jako prase drbání.Investovala příliš mnoho doláčů do těch prolhaných fašistických lejn.

E. Erat 14.2.2015 11:22

Re: Pořád lepší než pustit uzdu svěrači a vyprodukovat

Je naprosto jasné, že soukmenovci Hamáček,Mach a jim podobní jsou :

a) ukrajinského původu,nebo placení či dobrovolní ukrajinští agenti

b) lidé mizomozní,duševně pomalejší a těžkopádnější

c) trpící stádním eurohurvínkovským komplexem,který přebrali od bolševiků :

.

P. Jášek 14.2.2015 11:20

Ukrajina

má právo, jako každý suverénní stát získat zbraně kde chce a jaké chce! Nikomu do toho vůbec nic není!

P. Mach 14.2.2015 11:18

Re: Za prvé, bIbečku nesuď ostatní podle sebe.

Už sis přečetl něco o tom Little Bighornu, a nebo tvá představa divokého západu je založena výlučně na Mayovkách stejně jako tvá představa Ukrajiny je založena výlučně na hnusech co vypouští z držky lhář lavrov a zločinec putin, bIbečku?

P. Jášek 14.2.2015 11:18

Re: Územní celistvost umělého slepence několika národů

Jugoslávie i Československo byly federace!

A za ten slepenec nemůžou Ukrajinci! Od 18. století byli porušťování a komouši se je pokusili vymlátit úplně!

J. Mrázek 14.2.2015 11:18

50 ks britských obr.transportérů

..a nepočítaně dalšího už tam je, tak co se autor rozčiluje!Z jiného soudku astro.cz : Hrozí nám Mauderovo minimum a tak k podvodům s oteplováním a se šířením "demokracie" amerikou ještě budeme muset řešit malou dobu ledovou. V současném rozvrtaném světě je velká šance, že konečně vyhyneme !!!

M. Zikmund 14.2.2015 11:01

Re: Časově posunuté kdyby

No dobře, pojďme se domluvit, že VŽDY budeme považovat vojenský zásah do vnitřních záležitostí nějaké země za nepřijatelnou agresi. Pak ale musíme odsoudit takovou agresi VŽDY a u KOHOKOLIV. Rusko dodává zbraně a vojáky separatistům a odsuďme to. Pak ale musíme odsoudit i např. dodávky zbraní syrské opozici, pomoc kosovským separatistům.... a kromě toho a hlavně naší přímou agresi (chcete-li válku) proti Lybii, Jugoslávi, o Iráku ani nemluvě... Souhlasíte? Správné slovo pro naši kritiku Putina pro jeho pomoc separatistům je pokrytectví. My si tak nějak myslíme, že můžeme kritizovat konkurenta za věci, které děláme sami a o tom to je.

A co se týká Krymu tak tady nejde o to kdy Krym patřil či nepatřil Rusku, ale o to, že řádně zvolený parlament a vláda Krymské republiky vyhlásily referendum o odrtržení od Ukrajiny a toto referendum dopadlo jednoznačně. Ruští vojáci, kteří zde nepochybně byli nevnutili krymským úřadům referendům ani krymským občanům hlasovat v tak drtivém poměru pro odtržení (to by v tak krátké době nedokázali). Nám se to nelíbí, tak neustále vykreslujeme příběh, jako by se jednou ráno Krym probudil a byl anektován Ruskem... Krym neudělal nic jiného, než Slovinci či Chorvaté - prostě se odtrhli od původní země.

L. Křivan 14.2.2015 10:57

Re: Tři opelichaní kohouti na svém hnojišti

Souhlasím. 

Jen,... Havel  neměl na vybranou, Komunistický zločinci totiž z "politických činů"  dělali obyčejné zločiny. Takže pokud je Havel chtěl dostat z kriminálu musel pustit všechny. Na nějaké přezkoumávání nebyly podklady a nebyl čas.  Oni ti praví kriminálnící se velice rychle vrátili. Jedinné, co bych Havlovi zazlíval,  je to, že nepotrestat komunisty. UV KSČ měl viset, stejně jako důstojníci StB.

L. Šarina 14.2.2015 10:53

Je to všechno hezké,

ale kdo na Ukrajině a za Ukrajinu bude bojovat? Armáda je proti Rusku zoufale zastaralá s neschopnou generalitou ,kde se tajné věci dostávají k Rusům. Dobrovolnické legie? Ukrajina už i samostatná byla a je dobře kontrolovaná a monitorována Ruskou KGB, potažmo FSB a družicemi .Putin si může dělat co chce, má na své straně všechny trumfy, dobře se připravil a hlavně národ. EU je v řiti i s NATO a USA jsou za velkou louži.

K. Janyška 14.2.2015 10:50

Re: Autor se zasnil

Máte na mysli jistě ten trvalý zločin EU... Dzp.

K. Janyška 14.2.2015 10:49

Kecáte samé blbosti, Jochu. A ve jménu čeho má vzniknout

3 světová ? Kvůli zločinu v SSSR ? Jste blbej ? Ukrajinu je nutno rozdělit, vždyť ona se už rozdělila sama. A lidé tam za její pofidérní jednotu, která nikdy v sovětských čarách na mapě nemůže existovat a neexistovala, bojovat nechtějí. Což to nevidíte ? Dzp.

V. Venc 14.2.2015 10:47

Autor se zasnil

a s ním mnoho diskutantů, kteří se domnívají, že válka na Ukrajině ponechá EU rozdávat dotace a hospodařit s nimi!

Otevřená válka Rusko - USA bude znamenat rychlý konec europejského snu trvalého společenského rozvoje a sociálních jistot.

L. Křivan 14.2.2015 10:46

Re: Je to hodné inteligentních lidí ?

Není. Jsou to ale inteligentní lidi ?

Máte pravdu. Kdysi tu byly slušné diskuze, bez urážek, s logickými argumenty, bez ideologických prvomájových výkřiků.

L. Křivan 14.2.2015 10:43

Územní celistvost umělého slepence několika národů

, náboženství, zvyků, tradic a dějin,  nestojí za život ani jednoho zabitého civilisty. 

Tohle je jugoslávská cesta rozdělaní, kolik lidí tam zbytečně zemřelo a přesto se rozdělilo co k sobě nepatřilo.  Není československý způsob lepší ?  Nebo jste snad chtěli bombardovat Pressburg ?  Pardon Poszony, pardon, Bratislavu ?

F. Kodera 14.2.2015 10:41

Ach jo...

Smutně konstatuji, že již delší dobu se dříve slušné výměny názorů na NP proměnily na žumpu nic neřešících urážek a exhibicí některých stálých "diskutérů". Nechápu tu nenávist, založenou na tom, že existuje jen jediná pravda (samozřejmě ta moje, že), k čemu je to dobré ? Je to hodné inteligentních lidí ?

M. Zikmund 14.2.2015 10:28

Jak byste nazval bombardování Bělehradu?

Vy jste jak ti komunisti, kteří za lid považovali jen toho, kdo šel s nimi. Které Ukrajince považujete za lid? Ty z Majdanu, kdežto ty z východu už ne, co? Klasická selekce demagoga. Zrušení ruštiny jako úředního jazyka bylo po Majdanu provedeno ještě před vyhlášení referenda na Krymu a před vyhlášením Doněcké a Luhanské republiky. Jedni Ukrajinci, kteří se chtěli přiklonit k západu, si "vyřešili" své požadavky tak, že uchopili centrální moc a druhé Ukrajince, kteří se chtěli přiklonit k východu odsunuli mimo demokratickou debatu, protože asociační dohodu chtěli podepsat ihned (bez referenda, bez voleb). Ukrajinci z Doněcka se nezachovali jinak než Ukrajinci z Kyjeva - obsadili úřady a své požadavky uplatňovali silou. Ukrajinci z Krymu alespoň vyhlásili referendum (a to prosím pěkně ŘÁDNĚ VOLBAMI ZVOLENÝM PARLAMENTEM A ŘÁDNĚ USTANOVENOU VLÁDOU). Jaký to rozdíl proti převratům v Kyjevě a Doněcku! Jenže tento fakt se "demokratům" nehodí, tak se přímo štíti toto slovo ve spojení s Krymem vyslovit.  

Chápu správně, že pokud považujete ruskou vojenskou pomoc separatistům za agresi a válku proti Ukrajině (tedy nikoliv za občanskou válku, ale za válku Rusko vs.Ukrajina), pak že rovněž považujete bombardování, které provádělo  NATO a především USA, jako rozpoutanou válku proti Jugoslávii? Byl útok na Bělehrad zasahování do vnitřních záležitostí Jugoslávie a je oddělení Kosova poválečné překreslování hranic v Evropě? A jestli byl útok NATO na Bělehrad správný, může se dnes Moskva zachovat stejně jako NATO a bombardovat Kyjev a nebo mají státy NATO nějaké specielní pravomoci?

B. Hamáček 14.2.2015 10:24

Kdyby na

Kdyby na výsostném ukrajinském území došlo k třeba k deseti pučům a státním jazykem vyhlásili hotentotštinu . I kdyby v každém městě byla skupina povstalců tak Rusko nemá právo vojensky zasahovat !!! Všichni obhajovatelé anexe Krymu argumentují , že Krym byl x desítek let ruský, to ano , ALE nejméně posledních 20 let byl na svrchovaném území Ukrajiny , Rusové mohli o zisku Krymu diplomaticky jednat ( ovšem asi s nulovým výsledkem) , NIKDY vojensky zabrat. Rusáci vždycky toužili po přístavech v teplém moři. Rusové jsou sprostí agresoři , na tom nezmění žádný řev jejich podporovatelů, i kdyby Rusáci vyhráli. Všichni , kdo vykřikují o fašismu na Ukrajině neznají a nechápou historické souvislosti. Ukrajinci museli v minulosti bojovat proti všem , zejména Rusům a Polákům. Nedivím se, že mají národního hrdinu S. Banderu - tím ho rozhodně nikterak nehájím . Jenom pro srovnání náš národní hrdina Žižka byl i v souvislostech středověku vrah a sprostý lupič. Pouze díky Palackému ( za mých mladých let se říkalo někomu , když lhal : kecáš jako Palacký) a Jiráskovi se stal hrdinou. To celé je téma na velmi dlouhou diskusi

B. Hamáček 14.2.2015 10:19

Re: Skvělě pane Jochu

Bohužel i proruských poskoků je stále dost !

B. Hamáček 14.2.2015 10:19

Re: Pořád lepší než pustit uzdu svěrači a vyprodukovat

Je naprosto jasné, že soudruzi E. Heusinger , E. Erat a jim podobní jsou :

a) placení , či dobrovolní ruští agenti

b) lidé ducha velice, velice mdlého

jiná možnost prostě není. Rusáci vždycky pomocí takového odpadu ovlivňovali veřejné mínění, bohužel dosti úspěšně.

Viz u nás "Ne radaru" .

P. Jášek 14.2.2015 10:18

Re: Pořád lepší než pustit uzdu svěrači a vyprodukovat

A to je, pan Podracký, český "pravičák"! Potěš nás Pánbůh!

P. Jášek 14.2.2015 10:16

Re: Skvělě pane Jochu

Souhlas!