Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
UKRAJINA: Praví fašisté proti neexistujícím fašistům
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
O. Kaucký 14.6.2022 13:56Takhle se vyjadřuje, buď nevzdělaný hňup nebo fašista. |
M. Vaněk 14.6.2022 14:00On je obojí, a hrdě se k tomu hlásí... |
O. Kaucký 14.6.2022 14:08To je asi úderka z „novinek”. |
S. Donát 14.6.2022 15:04Chodím sem 25 let, ty úderko. |
O. Kaucký 14.6.2022 15:14Prosím, netykat. Nechci s vámi mít nic společného.
Novinky mě napadly, protože tam se převážně vyskytují takovéto komentáře. Buď úplně bez argumentů nebo jako argument nelogický nesmysl z ČT. |
K. Filip 14.6.2022 16:24Máte pravdu, novinky jsou Xindl, diskutují tam jen prověření. Většinu diskutérů s odlišným názorem zabanovaly. |
M. Vaněk 14.6.2022 16:42https://cz24.news/utajena-historie-jak-ji-neznate-chazarove-rothschildove-iluminati-protokoly-sionskych-mudrcu/ Tady zjistíte proč tomu tak je..., ale varuji vás - pokud to přijmete, budete čelit zfanatizovaným otrokům, kteří položí i život za své otrokáře. |
Z. Pícha 14.6.2022 18:36No právě. Na novinkách se trollové moc nechytají, tak všichni nalezli na psa. Tady mají teď hlavní štáb. |
O. Kaucký 14.6.2022 19:32Máte pravdu na 100%, proto jste se sem dostavil. Na Novinkách je uveřejněna nějaká agitka, která nemá s realitou nic společného a když na to někdo upozorní tak ho, jak vy říkáte trollové uštěkají. Bylo by to legrační, kdyby to nebylo k pláči. |
D. Laurencikova 14.6.2022 18:09Je mi vas az trochu lito. |
J. Černý 14.6.2022 13:40Mezi nacisty a fašisty je opravdu velký rozdil. |
J. Václavík 14.6.2022 13:36Myslím, že prvořadou otázkou (nezodpovězenou tímto článkem) je "co je to fašizmus a nacizmus?" Protože tvrzení, že "fašisti a náckové jsou proti židům" je hodně primitivní, nic neříkající a naopak zatemňující. Fašizmus a nacizmus přitom jsou velmi závažné a nebezpečné jevy, založené na liberální ideologii, mající překrýt poslední zbytky přirozenosti života. Základním pojmem je fašizmus - od slova fascie - svazek, snop (nacizmus je jen národné špecifikum). V důsledku liberalizace (přeměně člověka na individuum) dochází k rozkladu společnosti a postupné ztrátě její funkčnosti. Fašizmus není nic jiného, než v zájmu zachování životaschopnosti společnosti znovu lidi spojit - ale již jen jako individua. Základní průšvih se skrývá v tom, že liberální společnost zrušila platnost mravního zákona (to je v praktické rovině ta změna člověka na individuum) - a tak od vůdčích činitelů nelze vyžadovat jeho zachování. Pokud dojde k opětovnému spojení do "snopů", získávají vůdci ohromnou moc a není způsob, jak ji "kontrolovat". Oni tu moc uplatňují podle svých představ a pro své cíle. To je velmi nebezpečné a pro celou společnost spolehlivě zničující. Fašizmus je zřejmě posledním vývojovým stádiem liberalizmu před naprostým rozvratem společnosti. |
V. Hlad 14.6.2022 15:30"Oni tu moc uplatňují podle svých představ a pro své cíle. To je velmi nebezpečné a pro celou společnost spolehlivě zničující." Víte, že jste právě popsal chování brusele ? |
T. Novy 14.6.2022 16:26Jsou to levičácká hnutí podporující kolektivismus a popírající práva jednotlivce. Stejně jako socialismus nebo komunismus. |
P. Molík 14.6.2022 13:01Velmi znepokojující informace na bázi informační války, která paralelně probíhá v mediálním prostoru vedle války v prostorách bitevních polí. Je logické, že na tomto válečném šílenství se budou propagačně přiživovat i různí darebáci, kteří ovšem mají své zastoupení ve všech stranách, jenž jakkoliv, třeba i odsouzeníhodným způsobem na ukrajinském konfliktu participují. Takže různé tajné služby a obskurní zájmová sdružení a prodejné žurnalistické potvory vytvářejí pokřivený obraz reality. My obyčejní lidé máme k dispozici jen malý zlomeček všech informací o válečném konfliktu na Ukrajině. Já nejsem zvyklý věřit propagandě. Polistopadové naděje na informace, kterým můžeme bezmezně věřit, se totálně rozplynuly. |
K. Filip 14.6.2022 13:29Pane Moliku mám to také tak. Naším médiím už nevěřím. |
M. Boháček 14.6.2022 11:42Novinářka Sonja van den Ende byla minulý měsíc svědčit v OSN o zločinech spáchaných ukrajinským praporem Azov v Mariupolu. „Byla jsem tam v Mariupolu. Tolik falešných příběhů se rozšířilo, ale v Mariupolu není ani jeden nizozemský novinář. Jsou to falešné příběhy v mainstreamových médiích,“ povzdechne si. A nejen to, Nizozemská novinářka odhaluje i další informace o seznamu Myrotvorec, kterému se také říká seznam smrti, neboť již několik na něm uvedených lidí bylo později zavražděno. Možná se divíte, jak je možné, že podobný seznam existuje již dlouhé roky, aniž by zasáhly nějaké „nadřízené“ organizace. A stejně tak vás možná udivuje, že zemi, která si podobný seznam vede, hodlá do svých řad přijmout EU. Jenže po všem, co o seznamu říká nizozemská novinářka, se již divit nebudete. Připomínám, že novinářka v minulosti odhalila i spolupráci Západu (USA a EU) s ISIS v době, kdy pobývala v Sýrii. Toto zjištění ji tehdy velmi šokovalo, dnes už se ničemu nediví. Je proto nepohodlná i v Evropě, neboť je jedna z těch, kdo mají o této spolupráci nezvratné důkazy. https://www.infovojna.bz/article/nizozemska-novinarka-hovori-o-tom-jak-se-dostala-na-seznam-smrti-sonja-van-den-ende-byla-minuly-mesic-svedcit-v-osn-o-zlocinech-spachanych-ukrajinskym-praporem-azov-v-mariupolu |
P. Pospisil 14.6.2022 13:59Na základě čeho přesně jste usoudil, že tahle dáma nepíše Putinovcům na zakázku? |
M. Vaněk 14.6.2022 14:02www.youtube.com/watch?v=06Wtc2CtP30 |
P. Pospisil 14.6.2022 14:37Stejná otázka. Dokument, nebo taky možná "dokument", za který lobbuje Lavrov. Ehm... |
M. Vaněk 14.6.2022 16:35Viděl jste úvod? Slyšel jste slova zločince porošenka? Přemýšlíte o tom, co vidíte a slyšíte, nebo jste jen ovce? |
O. Kaucký 14.6.2022 15:23Mně spíš přijde, že na Putinovu zakázku píšou naši „novináři”, protože tolik nelogických nesmyslů, které vypouštějí nemůže brát nikdo vážně. |
J. Štěpán 14.6.2022 11:38Sláva ukrajině, sláva hrdinům je náckovský pozdrav ukrajinského dobytka. Tento pozdrav se stal oficiálním pozdravem v tzv. ukrajinské demokratické armádě a donedávna ho s oblibou používala ta přerostlá Gréta Zelenskýj. Fajn-kdy v německu zavedou Heil Hitler?No Fialovi by to zaručeně nevadilo, je přece nutné vyslat jasný signál,žě? |
D. Laurencikova 14.6.2022 13:02Vite, ze i v Nemecku dnes kde jaky politik, prevazne ze strany Zelenych, konci svuj marcialni projev slovy: "Slava Ukraini"? Jedna se predevsim o Zelene, kteri se stali z pacifistu a antipatriotu najednou militaristy a ukrajinskymi nacionalisty. |
O. Kaucký 14.6.2022 14:10To už v Německu jednou bylo z 1. sv.války, kdy se ze sociálních demokratů stali nevětší podporovatelé války. |
J. Štěpán 14.6.2022 11:38Sláva ukrajině, sláva hrdinům je náckovský pozdrav ukrajinského dobytka. Tento pozdrav se stal oficiálním pozdravem v tzv. ukrajinské demokratické armádě a donedávna ho s oblibou používala ta přerostlá Gréta Zelenskýj. Fajn-kdy v německu zavedou Heil Hitler?No Fialovi by to zaručeně nevadilo, je přece nutné vyslat jasný signál,žě? |
D. Laurencikova 14.6.2022 18:08Heil Hitler v Nemecku zcela jiste nezavedou. Kdyz tak "Heil Zelenskyj". |
J. Štěpán 14.6.2022 11:38Sláva ukrajině, sláva hrdinům je náckovský pozdrav ukrajinského dobytka. Tento pozdrav se stal oficiálním pozdravem v tzv. ukrajinské demokratické armádě a donedávna ho s oblibou používala ta přerostlá Gréta Zelenskýj. Fajn-kdy v německu zavedou Heil Hitler?No Fialovi by to zaručeně nevadilo, je přece nutné vyslat jasný signál,žě? |
P. Dvořák 14.6.2022 12:57Vy jste jak Vladimír Iljič Lenin: Učit se, učit se, učit se. Taky třikrát. Nebo třikrát praštenej? |
J. Štěpán 14.6.2022 13:26ale kulovéblbne mi tlačítko u myši. No a v rámci "Grýn dýlu" nechci zatěžovat planetu, nemluvě o tom že bych koupi nové mohl podporovat "tzv. ruskou invazi"Nikdo pořádně neví odkud na to korporace berou suroviny. Proto jdu jako Míša David na jistotu a jsem stejně jako on rád jakou to Putinovi zasahuji ránu |