17.5.2024 | Svátek má Aneta


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Pobavený pravicový volič 11.2.2006 21:04

No,

ten Irák je hrozná chyba. Ale souhlasím s paní Zajícovou, že sebevražední vrahové nejsou bojovníci za svobodu. Nebojují proti Americe, ale proti regulérní irácké vládě... A to panu Juchelkovi v jeho antiamerikanismu nedochází.
Juchelka má jediné pravidlo - kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde. Proto je diskuze s ním nemožná a předem bezcenná.
strejda 11.2.2006 21:24

Re: No,

Je to pravda až na to, že teroristé bojují proti irácké vládě z důvodů, že je proamerická. Ctí starou dobrou zásadu poturčenec horší Turka. A pak dá méně práce pomordovat kupu Iráčanů, než zabít jednoho Američana. Tato tvrzení nemají nic společného s tím, co si o tom všem myslím. Co mně ale udivilo je, že takový vývoj Američané nečekali, nebo čekali a nedbali. Po Vietnamu a Afganistánu to bylo naprosto jasné a CIA to věděla.
Zuzana W 11.2.2006 21:30

Re: No,

IMHO bojuji proti vlade, ktera se tam ocitla americkou zasluhou nebo i diktatem. Bojuji proti loutkove vlade.
 
Zuzana W 11.2.2006 21:30

Re: Re: No,

A tedy bojuji i proti okupaci.
damian.frach@atlas.cz 11.2.2006 21:13

Re: Re: Paní Zajícová,

bojove plyny se daji vyrobit v dostatecnem mnozstvi za par mesicu ... chcete rict ze je Saddam nikdy nemel/nepouzil ???
Alex Juchelka 11.2.2006 22:26

Re: Re: Re: Paní Zajícová,

Možná použil... To bylo ale zhruba v době, kdy si potřásal rukou s Rumsfeldem. A obvinění znělo 'má je nyní a my víme, kde je má'. 'Mohou být použity během 48 hodin', apd. Pokud věříte zdroji těchto *zaručených* zpráv, tak Vám není pomoci... Já jsem rád, že Bush nepíše mykologické příručky, jinak bych zde již dávno nebyl... : )
Jap to Juchelka 12.2.2006 7:53

Re: Re: Re: Re: Paní Zajícová,

Myslim, ze se uvadela i kratsi doba. myslim ze nekolik hodin na pouziti ZHN, biologickych a chemickych ale  levice z toho dela vedu a humbuk.
Co ten cas ve zkutecnosti rika je , ze tyto zbrane nebyly bezne rozdeleny jednotkam a  podlehaly specialnimu protokolu pri narizeni jejich pouziti, asi to musel rozhodnout sam Saddam, muselo to probehnout retezem veleni, muselo to byt provereno, ze je to pravda a nakonec prakticky se musely zbrane z ukrytu, ci centralniho skladovani dovezt k jednotkam a  to trva nejaky cas.  Zbrane byly ve forme  delostrelecke munice, nebo  mensich raket .
Alex Juchelka 12.2.2006 15:59

Re: Re: Re: Re: Re: Paní Zajícová,

To je jedno, jaká doba se uváděla, důležité je, že se žádné (zbraně) nenašly... Pravice z toho pochopitelně žádnou vědu dělat nebude - protože se již od počátku mýlila... : )
vita 12.2.2006 16:27

Re: Re: Re: Re: Re: Paní Zajícová,

Kruciš - a kde teda jsou ty ZHN, které měl Saddám pod zvláštním režimem? Použité nebyly, nalezeny přes obrovskou snahu velmi motivovaných amerických hledačů taky nebyly... Tak kde jsou? Voli je vypili? Jo, měl bych jedno nemilé vysvětlení - než je Američané stačili zajistit, tak si je rozebral... Někdo... Ale kdo, proč je zatím nepoužil a - nebyly lepší v tom zvláštním režimu? --- Jenže ony nejspíš nebyly vůbec, CIA na to upozorňovala, spojenci chtěli nechat dál fungovat inspektory, ale Bush chtěl svou válku. Tak ji má. A Američani chtěli Bushe, tak ho mají i s tou válkou. Nechť jim slouží ku zdraví.
Alex Juchelka 11.2.2006 22:29

Re: Paní Zajícová,

No hlavně není každému dáno rozlišit přítomnost ZHN od nepřítomnosti... ; )
damian.frach@atlas.cz 11.2.2006 20:35

usa a vietnam

prosim o vysvetleni toho americkeho imperialismu ve vietnamu!!! emericani byli na jihu, komunisti na severu. VETSINA boju se vedla na JIHU. Jak to muze byt emericky a ne komunisticky imperialismus???
strejda 11.2.2006 21:29

Re: usa a vietnam

Damiane,
to bylo tak, že na severu byli jen Vietnamci a na jihu Vietnamci a Američané. Pro Vietnamce byl domov celý Vietnam a Američané byli pro ně zcela pochopitelně okupanty. Pro Američany Vietnam vlast nebyla. Teď již snad pro vás nebude problém pochopit, kdo byl imperialistou a kdo ne. Politický názor není imperialismus. Imperialismus je vývoz svých myšlenek do cizích zemí silou. Postačuje to? V Afgánistánu byly imperialisty Rusové, šlo jim o strategický přístup na jih.
Fafa 11.2.2006 21:52

Re: Re: usa a vietnam

Strejdo,
u nas ve meste zije par Vietnamcu puvodne z Jihu a ti by s vami asi nesouhlasili. Americane pro ne byli spojenci v obcanske valce proti komunistum.
strejda 11.2.2006 22:41

Re: Re: Re: usa a vietnam

I to je možné, ne všichni souhlasili a jistě byli i tací, kterým Američané vyhovovali a tací, kteří se komunistů báli. Problém vlády na jihu byla až neskutečná korupce a neschopnost se bránit. Nikdo nechtěl za jižní vládu bojovat a ani nebyly peníze. Ty byly rozkradeny. To byl také hlavní důvod odchodu Američanů. Už si připadali jako nájemní žoldnéři, kteří se platí sami.
Strejdo, 12.2.2006 0:05

Re: Re: Re: Re: usa a vietnam

To je prave problem. Obcane se stitili korupce, nechteli bojovat za svoji zemi a vladu a rozkradly se penize. Takze nakonec obcane vymenili zkorumpovanou, ale celkem prijatelnou vladu, za komunistickou diktaturu. Po padu Saigonu uz se dalsi volby neporadaly a obcane jeste radi potichu vzpominali na starou dobrou korupci, ktera byla podstatne prijatelnejsi nez komunisticke vrazdy.  
 
Ted jenom, abychom si v male a mirne verzi nezkusili v Cesku totez po pristich volbach.
strejda 12.2.2006 2:07

Re: Re: Re: Re: Re: usa a vietnam

To je právě ten tragický omyl všech korupčníků, že jejich občané budou takovou vládu podporovat. Vojákům, kteří byli hnáni do boje bez pořádné výstroje a výzbroje a s neschopným vedením to tak přijatelné nepřipadalo a houfně přecházeli na stranu Vietkongu. Jestli rádi vzpomínali na dobrou korupci to nevím, nic jsem o tom neslyšel. Je pravda, že mnoho jich později ze země utíkalo, to se ale dělo a děje na příklad i v Mexiku. Ekonomická migrace je obrovská.
Strašení sociální demokracií tu již bylo dvakrát ve volbách. Pokud pravicové strany jen bojují proti levici, EU, Němcům a podobně, moc sympatií nezískají. Sympatie se získávají programem a důvěrou. Ona pravicová diktatura je stejné svinstvo jako levicová. A poslední, lid není hloupý, jak si leckdo myslí.
Pobavený pravicový volič 11.2.2006 20:29

Pane Doležale,

moc dobrý článek, opravdu moc - dobrý!
 
Věčná škoda, že se blbec Bush vevalil do toho blbého Iráku. Zkompromitoval tím Ameriku i v očích lidí doposud vůči americké hegemonii lhostejných a rozvrátil jednitu Západu. Oboje je, bohužel, špatně.
Zuzana W 11.2.2006 20:44

Re: Pane Doležale,

Vzdyt tam dle prispevku, ktery chvalite, sel nastolovat demokracii, prece, tak co se vam na Bushove vevaleni do toho blbeho Iraku nelibi? 
G. Pašek 11.2.2006 19:43

Pověstná česká anti-USA intelektuální elita tady zase bleje . . . . .

To je tak dobře, že se vám blbové na USA nic nelíbí . . . . . .
Magda 11.2.2006 17:58

Američani mají demokracie plné bombardéry

Američani mají demokracie plné bombardéry. S každým dopadem jejich americké bomby v hojném počtu ve Vietnamu, v Afghánistánu, v Srbsku, v Iráku, vybouchnul obrovský gejzír demokracie, svobody a štěstí. Americká demokracie a svoboda.
doxa 11.2.2006 18:02

Re: Američani mají demokracie plné bombardéry

Přesně tak to psali v Rudém Právu.
Vodník 11.2.2006 18:30

No a??

Když v Rudém Právu napsali, že muchomůrka hlízovitá je smrtelně jedovatá, tak jste šel a udělal si z ní smaženici? Co je tohle s odpuštěním za pitomý argument?
Rys 11.2.2006 19:20

Re: No a??

Tak to opravdu kdysi fungovalo. Veril se vzdycky opak toho co RP napsalo. Dnes s tim maji problem USA protoze podle toho stareho pravidla hodne lidi verilo ze USA je fantasticky stat. Pak se tam podivali a trosku orientovali a svatozar upadla.
strejda 11.2.2006 21:33

Re: Re: No a??

Jak u koho. I za socialismu byli lidé, kterí si zachovali nezávislé myšlení a nedávali jen opačná znaménka Rudému Právu (i když je třeba říci, že to fungovalo dobře, nikoli však na 100%). V ČSSR se informace daly zjistit, nebyli jsme úplně odříznuti od informací.
Fafa 11.2.2006 22:19

Ahoj Vodniku!

V RP byly tri druhy zprav. Presne, pravdepodobne a lzive. Presne bylo datum vydani v tirazi, pravdepodobna byla predpoved pocasi a lzi bylo vicemene vsechno ostatni. Na mykologickou poradnu si nevzpominam. 
Vodník 11.2.2006 22:46

Re: Ahoj Vodniku!

Ahoj Fafo, a co zprávy z "Černé kroniky"?
Fafa 11.2.2006 23:58

Ahoj Vodniku!

Na ty jsem zapomenul. Ty byly docela zabavne. Treba: "Pan M. prijel do mesta P. a z nadrazi odjel taxikem do Dejvic."
Franta 11.2.2006 19:29

Re: No a??

Klidek, to je doxa, nevidome stene.
Pobavený pravicový volič 11.2.2006 20:31

Paní Magda,

rodná sestra Marie Kabrhelové .
Jap to Mgda 11.2.2006 20:48

Re: Američani mají demokracie plné bombardéry

Ani nevis jakou mas pravdu.
Americke bombardery v kombinaci s modernimi presnymi bombami zasadne meni pomer sil mezi Talibanem a novou afganskou armadou. Prave diky podpore ze vzduchu, nepotrebuje afganska armada operovat ve velikych jednotkach, pouzivat tezke zbrane  /jako to delal v Afganistanu  SSSR/ , ale nyni jim staci aby lehce ozbrojena a pohybliva afganska armada , navazala s nepritelem  bojovy kontak a zatelefonovala pro americka letadla a ukazala jim, kde  se  Talibanci skryvaji a letadla to na ne vysypou a afganska armada jde potom jenom spocitat mrtve a zlikvidovat zbytek. Tohle je mozne, jen s pouzitim nejmodernejsich technologii a setri to zivoty afganskych vojaku,  a diky presnosti i zivoty civilistu. A zarove to brani teroristum,  se shromazdit do vetsich jednotek, provadet vetsi operace.  Nebyt americkych bombarderu, a vojenske technologie, tak by Afganistan potreboval nyni nekolikanasobne vetsi armadu,  se spoustou vozidel a tezkych zbrani, armadu ktera by v bojich krvacela  a na kterou by Afganistan nemel ani penize. Takze mas pravdu , kazda americka bomba je gejzir demokracie, zvlaste kdyz vybuchne s presnosti nekolika metru od teroristu na ktere miri.