18.6.2024 | Svátek má Milan


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Petr H 12.2.2006 16:19

Rozdíl mezi Rusem a Ukrajincem

je asi jako rozdíl mezi Němcem a sudetským Němcem.Poslední původní Ukrajinci byli Kozáci a kde je těm dnes konec.Dnešní Ukrajinec je zatoulaný Rus.Dnešní Ukrajinci jsou na tom jako Slováci.Každej Slovák má alespoň jednu babičku nebo jednoho dědečka Maďarem,ale Maďary nemají rádi.
A nedobývali tu Sibiř kozáci a ne Rusové?
O imperiálním Rusku asi netřeba pochybovat,to by nebyli tak velký,že.:-)A když už se tu mluví o tom,jak se židáčci spiknuli proti ruskému lidu a pravoslaví v roce 1917,tak třeba takový Koba byl původně pravoslavný kněz.Možná byl i Žid.:-)
Tana Zajicova 12.2.2006 14:59

Dusane,

Pravoslaví, jako nejortodoxnější z křesťánských rituálů bylo pro bolševismus ideálním kmenem na nějž se narouboval téměř bezbolestně. Jen ten kříž se vyměnil za hvězdu, ale systém - chcete-li ideologie - zůstaly stejné. Však se k němu bolševický fízl Putin také bez začervenání hbitě přihlásil.
 
Jestlize pripustite aby osobni nechut, kterou chovate k Vodnikovi (a on k Vam) ovlivnila Vase soudy do te miry, ze jste ochoten prohlasit to co jste prohlasil(vyse), pak pokud hrajete na body, ztracite pudu pod nohama.
 
Pravoslaví,.....bylo pro bolševismus ideálním kmenem na nějž se narouboval téměř bezbolestně
 
Specialne toto. Kde je v tomhle nejaky merit? Tohle je emocionalni dohad.
 
Však se k němu bolševický fízl Putin také bez začervenání hbitě přihlásil.
 
Dusane, podle toho co pisete a kolik casu politice venujete Vas politika nutne musi zajimat (ne-li fascinovat), pravda? Jeste jste nenarazil na politika, ktery se prihlasil k necemu co pro nej bylo politicky vyhodne? Soudit zpetne to k cemu se politik prihlasil jeho politikou (charakterem) je prinejmensim kratkozrake.   Lidi na tomhle foru se deli na ty co hazi bomby, dal na nase politicke oponenty, kteri maji pres svou ideologii jisty merit, na nase oponenty kteri merit nemaji, na ty se kterymi muzeme souhlasit a na ty se kterymi nesouhlasime, ale respektujeme.    Drzte si merit Dusane a vykaslete se na osobni nepratelstvi.  
Alex Juchelka 12.2.2006 16:19

Re: Dusane,

Paní Zajícová, oceňuji Vaši intervenci - to o tom pravoslaví je skutečně taková hloupost, že to na *vás*, jako celek, vrhá dosti špatné světlo a muselo se s tím něco udělat... Jinak Neumann je kombinace naprostého blba a lháře a Vy samotná zde rovněž za ty roky pěkně kličkujete, pamatujete ještě, co za 'bomby' jste vrhala během zlatých Clintonových let? Osobní šarvátky Vám rozhodně nejsou cizí! O meritu u vás nemůže být rovněž ani řeči - právě pro tu ideologii. Křesťanství se s tím neslučuje už vůbec... A kdo to vůbec jsou 'my' a 'oni' - já třeba odsuzuji jak Republikány, tak Demokraty - především za jejich postoje k okupaci Iráku, a i jinak zastávám názory, které nelze jednoznačně zařadit tam, či onam...
Vodník 12.2.2006 16:26

No, Alexi

když i Gerda Pašků se ozval, tak to musel být blábol nad bláboly...
Alex Juchelka 12.2.2006 16:33

Re: No, Alexi

Ten se ozval pouze proto, že rodina jeho ženy má pravoslavnou tradici - tzn. vše co Pašek & spol. dělá přece *musí* být dobré... Já si počkám, až odhalí svou pravou tvář a začne Neumannovi nadávat do dobytků...
Adam 12.2.2006 17:17

Re: Re: Dusane,

Alexi Alexejevici Vysranej, kdyz ti vadi Republikani I Demokrati tak tahni zpatky do prd*ele odkuds prisel, tam ted brzy pofrci zase komunismus tak tam budes jako doma.
To tak mam rad kdyz se primiriv se*re do politiky a rozumi hov*nu.
Alex Juchelka 12.2.2006 17:32

Re: Re: Re: Dusane,

Adame, já myslím, že každý, kdo si srovná třeba jen náš písemný projev, musí dojít k jednoznačnému názoru, kdo z nás dvou je 'primiriv' (sic!)...
Adam 12.2.2006 18:17

Re: Re: Re: Re: Dusane,

Ovencenymi slovy s maslickama ten svuj primitivismus hochu neskryjes.
Typuju te na vychc*anyho cechacka, kterej vsechno zna a vsechno videl.
vita 12.2.2006 18:53

Re: Re: Re: Re: Re: Dusane,

Zatímco ty bys neskryl, ani kdyby ses snažil. Sláma ti neleze jen z bot, ale především z huby. Ovšem již pojednaná co stelivo.
Zuzana W 12.2.2006 22:15

Re: Re: Re: Dusane,

Adame, Adame, to vam ty novorocni resolutions dlouho nevydrzely:))
 
Adam 13.2.2006 1:02

Re: Re: Re: Re: Dusane,

Vite Zuzano, ja mam strasne rad takovy cechacky co sem prisli stestim pos*rany ze se dostali vubec do Ameriky a ted na tu Ameriku jen kydaji hnuj. To mohli rovnou zustat v tom Svejkistanu a meli tam super presidenta a vladu. Tyhle Janeckove a Juchelkove mi nahaneji hruzu jaka svoloc sem z toho Svejkistanu pritahla. Jo kde jsou ty casy kdyz tihle vyjukanci cumeli s otevrenou hubou a ani neumeli zbleptnout "Thank you" a ted z nich jsou nejhorsi kritici Ameriky.
Jiri Janecek USA 12.2.2006 17:21

hezky napsane

v tradici humanismu - lide jsou v podstate dobri, ale ideologije/instituce museji nalezt toho dabla/enemy/evil aby je mohli kontrolovat.
Par extra bodu se dostat do nebe.
Sch.glosátor 12.2.2006 13:02

No comment : Langr aktuálně : "Já si myslím, že by mělo existovat něco jako autocenzura..."

woodward 12.2.2006 8:54

velmi pěkně řečeno

Této úvaze není co vytknout, možná jen stojí za to připomenout, že vysvětluje i jiné otázky místního i mezinárodně politického charakteru. Především rozdílnosti v pojímání demokracie v západní a střední, resp. východní Evropě.
Adam 12.2.2006 17:21

Re: velmi pěkně řečeno

Mas pravdu woodwarde, zalezi kde jak se sklonuje "demokracie". Pady snad jeste znas tak si to osvetli.
Rys 12.2.2006 8:47

Ideologie NeoCons o roznaseni demokracie selhala

a co hur nadelala mozna nenapravitelne skody ve vnimani demokracie v islamskych zemich. Jestlize cast obyvatelstva uz driv videla pokusy USA o roznaseni myslenky demokracie jako pokracovani ery kolonialismu jinymi prostredky pak vysledky voleb v Palestine ktere najednou nemaji byt respektovany to jenom posililo. Neco podobneho prijde v Iraku kde vyhrali muslimsky orientovane strany a favorit USA Allavi prohral. Jedinym vitezem v Iraku je Iran a kurdove kteri pilne pracuji na Kurdistanu jako nezavisle zeme.
Jiri Janecek USA 12.2.2006 17:25

Re: Ideologie NeoCons o roznaseni demokracie selhala

ano vypada to ze misto Velikeho Izraele budeme mit na strednim vychode Veliky Iran.
Vse se obratilo 180 od neoconskych snu.
AeroKarel 12.2.2006 1:14

" Takovéhle blbosti dnes už frčí opravdu jen mezi nedovzdělanci, kteří vnímají realitu skrze prisma svých předsudků"

Inu, dobře jste se popsal!
Vodník 12.2.2006 1:20

Co to melete, chlape???

Jak můžu vážně diskutovat s někým, kdo klade rovnítko mezi bolševickou ideologii a "ideologií" pravoslaví??? Pokud se stavíte Neumannovi po bok, tak to fakt radši skončíme, protože nevíte o čem mluvíte.
doxa 12.2.2006 1:24

Re: Co to melete, chlape???

No on ty souvislosti vyvozoval už Masaryk.
Vodník 12.2.2006 1:26

Re: Re: Co to melete, chlape???

Ano. Masaryk ale pravoslaví vůbec nerozuměl a byl proti němu zaujatý.
doxa 12.2.2006 1:27

Re: Re: Re: Co to melete, chlape???

Vám je asi milejší Gajda, ten na pravoslaví přestoupil.
Vodník 12.2.2006 1:28

Re: Re: Re: Re: Co to melete, chlape???

Ilustrativní demagogie...
doxa 12.2.2006 1:30

Re: Re: Re: Re: Re: Co to melete, chlape???

Na hrubý pytel hrubá záplata.
Vodník 12.2.2006 1:30

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co to melete, chlape???

Co je hrubého na tom, že Masaryk nerozuměl pravoslaví??
doxa 12.2.2006 1:32

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co to melete, chlape???

A co je hrubého na tom, že Gajda přestoupil na pravoslaví?
Vodník 12.2.2006 1:36

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co to melete, chlape???

To Vaše demagogické "Vám je asi milejší..." (protože přestoupil na pravoslaví)
DJing cheb pako 12.2.2006 17:07

pokud nazyvas

pripisovani fiktivnich myslenek diskusnimu oponentovi "demagogii", pletou se ti terminy.
Vyse zminenou techniku bys ale mohl vyucovat spolu s Alexejem. Naucil ses ji dobre.
Alex Juchelka 12.2.2006 19:02

Petře...

Já tedy žádného z těch výtečníků, s nimiž zde Vodník diskutuje 'nemusím', ale přes všechny rozdíly, jsou to aspoň lidé, kteří mají názory a jakýms takýms způsobem je hájí... Do jisté míry si dokáži i dnes představit, že bych si třeba u Neumanna dal bábovku a byl bych schopen mu nabídnout totéž... Ty jsi ale v úplně zvláštní kategorii - to co předvádíš, má asi nejblíž k 'syndromu zhrzené milenky', a to jak u mě, tak u Vodníka. 99% tvých poznámek jsou bezdůvodné osobní výpady, pokud chceš mluvit o demagogii, jistě si vzpomínáš, jak jsi mě zde opakovaně nazýval Demokratem, apd., o tvých standartních účelových lžích ani nemluvě... Skutečně klasický chudák.
Dušan Neumann 12.2.2006 2:30

Re: Re: Co to melete, chlape???

on Masaryk v Rusku totiž byla a pravoslaví poznal. Jako profesor si nemohl nevšimnout, že pravoslavná církev jako jediná z odnoží křesťánských církví nikdy nezaložila žádnou universitu. První ruskou universitu založil až v roce 1755 osvícenectvím inspirovaný Lomonosov. Tato universita také jako jediná v Evropě neměla theologickou fakultu, z čehož Masaryk logicky vyvodil, že cílem pravoslavý je pitomý, ale poslušný věřící