6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Diskuse k článku

SVĚT: Zpátky ni krok

Soudruzi marxisté už zase někam pochodují. Kupředu, levá. Všimněte si, že po celý ten čas, kdy tu jsou, pořád odněkud někam pochodují. A myslí si při tom, že je to dopředu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Václavíková 17.3.2018 17:21

Re: Žádný strach,

Zato pitomců vašeho typu je tu zástup.

B. Hančl 17.3.2018 17:14

Re: Žádný strach,

Neustále se zde producírují tři blbky- Nesser vulgo Hájková a Václavíková. Zajímalo by mne, jestli umíte alespoň vařit?

J. Vlček 17.3.2018 17:09

Re: Neomarxismus nelze seriózně definovat!

Paní Václavíková, coby parazit z neziskovky, se vždy ozve, když se někdo jen dotkne neziskovek. Co by si chudák počala, nebýt neziskovek, když se jinak živit neumí? Z toho má přímo hrůzu a v hlavě se jí míchá ten guláš pojmů, o kterém mluví a připisuje ho jiným.

J. Kanioková 17.3.2018 17:08

Ano, levicoví liberálové, se rádi zaklínají pokrokem :(

2013 - KNIHA: Tyranie klišé - Jonah Goldberg, podnětná je jeho další kniha The Tyranny of Clichés, která vyšla loni. Podtitul knihy "Jak nás liberálové podvádějí při souboji idejí" je možná o něco srozumitelnější, respektive více napovídá. - https://sux.cz/0e52

Goldberg samozřejmě mluví o liberálech amerického typu. Nejvíce o Obamovi a lidech jeho generace – o takzvaných progresivistech, tedy o amerických demokratech. A nemá pro ně slůvka slitování.

J. Kanioková 17.3.2018 17:01

Vy.

J. Kanioková 17.3.2018 17:01

Jo, hlasování tak dlouho, až se to schválí, fuj !

VK "Nemohu souhlasit s jeho formou (rozhodnutí Ústavního soudu), tedy s jeho právní kvalitou. Nález Ústavního soudu NENÍ neutrální právní analýzou, ale ZAUJATOU POLITICKOU OBHAJOBOU LS ze strany jejích stoupenců," tvrdil Klaus.

Zdroj: https://www.lidovky.cz/klaus-podepsal-lisabon-a-tvrde-kritizoval-ustavni-soud-pjd-/zpravy-domov.aspx?c=A091103_153416_ln_domov_mev

Senátoři prohráli, Lisabon je podle soudu v pořádku - http://www.lidovky.cz/senatori-prohrali-lisabon-je-podle-soudu-v-poradku-f82-/zpravy-domov.aspx?c=A091102_212617_ln_domov_pks

J. Václavíková 17.3.2018 16:44

Re: US nic nezkoumalo, jen to smetlo se stolu s heslem,

Tak vy byste ráda, aby US rozhodoval podle vašich přání! Tak to potom jo! To je ta prává představa o právním státu :-))))

J. Václavíková 17.3.2018 16:42

Re: A co neziskovkáři ?

Chrastina je neziskovkář? Nebo vy? Nebo proč omíláte tohle stupidní klišé?

J. Kanioková 17.3.2018 16:41

US nic nezkoumalo, jen to smetlo se stolu s heslem,

že je LS "v pořádku". Od té doby se ÚS nedá věřit.

J. Václavíková 17.3.2018 16:40

Re: Žádný strach,

Madam, pojmenování skutečnosti pravým jménem není nadřazenost a už vůbec ne urážení druhých. To byste při vašem vzdělání mohla vědět. Ostatně, těžko se dopočítat sprostoty, kterou přetékají příspěvky vašich souvěrců. A reagujete přesně tak, jako člen sekty na zpochybnění článků víry :-)

J. Kanioková 17.3.2018 16:39

A co neziskovkáři ?

J. Kanioková 17.3.2018 16:37

Žádný strach,

to je pouze vaše snaha se pohoršovat, "protože se potřebujete cítit nadřazeně“

Ta vaše sekta JFPN, to je jen přehlídka agresivity, urážení jiných, gigantického sebevědomí..

J. Václavíková 17.3.2018 16:36

Re: Neomarxismus nelze seriózně definovat!

Aby ses mohl přeskočit vzteky, duchaprázdný žvanile.

J. Václavíková 17.3.2018 16:35

Neziskovkářů?

Musím vás zklamat. Zisk právě počítám. A téhle argumentační zoufalosti říkáte diskuze? To ovšem těžko čekat od někoho, pro koho jsou fakta balast :-)

J. Kanioková 17.3.2018 16:31

No samozřejmě, vy jako reprezentant neziskovkářů

vy jistě máte JEDINOU pravdu. Nejpravdivější... uff

V. Kain 17.3.2018 16:31

Re: Neomarxismus nelze seriózně definovat!

Přečetl jsem si několik desítek příspěvků a dost často se tam vyskytuje nějaká Václavíková.Proč sem ty přemoudřelá gumo lezeš.Nikdo na tvoje rádoby duchaplné pindy není zvědavý.

M. Prokop 17.3.2018 16:09

Re: Zatím na světě nevzniklo žádné jiné zřízení,

To bych se divil, kdyby ta četba tolik pomohla.

M. Moravcová 17.3.2018 15:45

Re: Číst argumentaci

vy už tu za chvíli nebudete a po vás potopa

J. Pleva 17.3.2018 15:44

Díky

za humorný úvod! Po něm ale zmrzne úsměv na rtech při popisu skutečnosti. Naprostý souhlas!

M. Moravcová 17.3.2018 15:44

Re: Na křižovatce

stačí se podívat okolo nás? Vy nevidíte, neslyšíte, nečtete? To je potom ale váš problém.

P. Grigar 17.3.2018 15:42

Spiknutí neomarxistických sorošovců?

ale kdeže, ani náhodou neřeším otázku "kdo je za tím." Jenom už jsem příliš věkovitý, abych věřil, že svět se valí tak nějak sám od sebe. Výhodou elitních skupin je malý počet jedinců a z toho vyplývající efektivnější možnost organizace a kumulace sil. Pro vás srozumitelněji..malou smečku snáze uřídit.

Sybille, nenapadlo vás někdy přispět do diskuse něčím onačejším, než pouhými odkazy na cizí myšlenky nebo krátkými výštěky? Říkám tomu výkřiky do tmy.

Udělejte mi radost!

J. Václavíková 17.3.2018 15:38

Re: Neomarxismus nelze seriózně definovat!

To pan Brzák. Ale i tak je to solidní guláš.

S. Netzer 17.3.2018 15:33

Re: Neomarxismus nelze seriózně definovat!

Zapomněl jste do té všehochutě přimíchat strach.

J. Václavíková 17.3.2018 15:23

Re: Neomarxismus nelze seriózně definovat!

Souhlasíte s kravinami a guláš máte v pojmech. A neomarxismus s multikulturalismem nemá nic společného.

J. Václavíková 17.3.2018 15:20

Re: Zatím na světě nevzniklo žádné jiné zřízení,

Jestli se pokoušíte číst myšlenky, pak vám to jde velice špatně. Politické strany jsou samozřejmě základem politické soutěže jakožto prostředku k realizaci vůle voličů. A občanská společnost s neziskovými organizacemi doplňuje občanskou angažovaností stát a jeho funkce. Zase jste naletěli našeptávačům, kteří vám vsugerovali, že tyto dvě komplementární součásti demokracie se vylučují.

Ostatní jsou zase bezobsažná klišé, kterými bývá diskuzní prostor zamořen jako rakovinou.

B. Rybák 17.3.2018 15:14

Neomarxismus nelze seriózně definovat!

Už pouhé dlouhodobé nahrazení proletariátu intelektuály, je naprosto neslučitelné s jakýmkoli marxismem! Přidáme-li k tomu multikulturalismus (např. pozitivní výklad islámu, preferování netradiční rodiny...), feminismus (gender),... Je to naprosto rozporný "guláš", který nelze seriózně obhájit!

Se závěry pana Chrastiny zcela souhlasím!

J. Sinnreich 17.3.2018 15:05

"Demokrati" v USA i jinde

"Demokrati" (rudo-zeleno-genderova levice) na celem svete pouziva stejnou taktiku. Napred lzi, pak cenzura, profesni niceni, fyzicke nasili a kdyz nic z toho nepomaha, tak likvidace. Vyuzivaji slabosti demokracie, aby "demokratickymi" metodami znemoznuji jakykoli zpusob rizeni zeme. Zavaluji administrativu tisici soudnich zalob, cilenou medialni kmpani, nasilnym rozbijenim shromazdeni odpurcu (Antifa v Berkeley), skrytou sabotazi zahnizdenych uredniku ve federalnich uradech, t.zv. "rezistence" (neuznani demokraticky zvoleneho prezidenta). Vysledkem bude anarchie, civilni rozbroje, obcanska valka.

R. Tesařík 17.3.2018 14:58

Re: Na křižovatce

Na druhou stranu, jste si skálopevně jistá, že to tak nedopadne?

V. Braun 17.3.2018 14:57

Re: Na křižovatce

Také by mne zajímalo, jak jste na tu torii o "pár set tisíc islámských nelegálů" přišel, pane Navrtile s osmičkou.

S. Netzer 17.3.2018 14:46

Re: Číst argumentaci

Aha.

Spiknutí neomarxistických sorošovců?