6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Diskuse k článku

SVĚT: Zpátky ni krok

Soudruzi marxisté už zase někam pochodují. Kupředu, levá. Všimněte si, že po celý ten čas, kdy tu jsou, pořád odněkud někam pochodují. A myslí si při tom, že je to dopředu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Církva 18.3.2018 7:30

Re: pane Chrastino

Přesně tak. To je právě ono. Na lidstvu je ale úkol nebýt povrchní a zorientovat se v tom.

Poznávací body jsou někdy dobře maskovaná lež ale hlavně nenávist proti někomu - u bolševiků třídní nepřítel, dnes pak bílý muž kapitalista, a zdůrazňování křivd, ke kterým samozřejmě v nějaké míře kdysi došlo - lidé nejsou dokonalí, ale nemá smysl řešit vyřešené, pak je z toho extremismus.

Ne nadarmo se v jedné knize píše, že on byl vždycky lhář a vrah.

O. Uživatel 18.3.2018 7:29

Uživatel požádal o vymazání
P. Rudolf 18.3.2018 7:24

Děkuji paní Netzer a paní Václavíkové

že pod svými skvělými příspěvky daly možnost excelovat tolika psím blbcům a ruským trolům. Přečíst si včerejší diskuzi pod článkem tohoto vypatlaného rokera byl opravdu jedinečný zážitek.

MUPY MUP!!!

P. Aron 18.3.2018 7:16

pane Chrastino

Ještě jednou souhlas s tím co píšete. Celý problém, je v tom, že Zlo se umí vydávat za Dobro. A ve jménu Dobra už lze páchat spoustu věcí, které nemůže dělat Zlo. A většina lidí,která to Zlo prosazuje si to neumí připustit. Vždyť to zlo vystupuje pod tak krásnými hesly jako : Lidská práva, Genderové studie, Boj proti diskriminaci, bojza práva menšin apod. A je to skutečně vynález neomarxistů, kteří pochopili, že na třídní boj už jim nikdo nereaguje. Ono seto opravdu lépe bojuje,když se svého oponenta zeptáte : Vy snad máte něco proti lidským právům ? Vy neuznáváte práva menšin ?

P. Aron 18.3.2018 7:08

Evropská Unie

Myslím, že než mnoho slov je dobré se podívat na video uvnitř článku.

https://www.casopis-sifra.cz/video-vynikajici-satira-nemecke-televizi-grandhotel-evropa-muze-obcan-neco-ovlivnit-nijak-zadna-demokracie-jen-sami-lobbisti/

Jinak s panem Chrastinou souhlas.

P. Aron 18.3.2018 7:06

Re: Bohužel jsem se argumentu nedočkala,

Tady si z té "demokracie EU" dělá srandu už i ZDF, video je uvnitř článku :

https://www.casopis-sifra.cz/video-vynikajici-satira-nemecke-televizi-grandhotel-evropa-muze-obcan-neco-ovlivnit-nijak-zadna-demokracie-jen-sami-lobbisti/

J. Fridrich 18.3.2018 5:34

Re: Bohužel jsem se argumentu nedočkala,

Souhlas paní Václavíková.. Jen dodám - demokracie - celkem dobré, zatím nejlepší řešení-vedení občanů v civilizovaných zemích.. Je tam ale v ní, v té demokracii zakomponovaný velký problém - VĚTŠINA občanů nemusí mít vždy pravdu a schopnost nalézt nejlepší řešení nějakého problému té-které země.. Osvícený-moudrý monarcha, vůdce země, může udělat správná rozhodnutí téměř okamžitě - ale kde je vzít ? I když víme, že v historii lidstva takoví byli.. Nynější podivná, nová levice, která nyní prorostla do struktur Západu je velmi nebezpečná - ano, ta DRAČÍ SETBA dvou soudruhů Marxe Engelse lákala, láká a jistě i bude lákat podivné naivisty k opakování toho hrůzného experimentu znovu a znovu - i když na to doplatili miliony lidí svými životy v mnoha zemích světa...

M. Jandáková 18.3.2018 5:09

.

Re: Madam, demokracie existuje pouze bez přívlastku

Autor: Vladimír Braun Datum: 17.3.2018 13:41

Prosím pane Klímo, můžete zde popsat hlavní rozdíly mezi demokracíí bez přívlastků a liberální demokracií? V článku žádné konkrétní informace nejsou tak mi to osvětlíte snad vy. Děkuji.

.

Míč je na straně těch, kdo k demokracii montují přívlastky, není-liž pravda?

J. Kanioková 18.3.2018 0:45

Ano,

kolaps liberální demokracie, takové, v jakou se vyvinula, je nevyhnutelný. Stává se z ní socialismus "s lidskou tváří". Europerestrojka. A služebná mediokracie, která používá embargo a tendenční interpretování událostí.

Thukydides v knize Peloponéská válka, „podle lidských úvah je právo uznáváno JEN tenkrát, když jsou obě strany rovnocenné, kdežto kdo je mocný, dělá si, co může, a slabé nutí ustoupit“. V EU se o rovnocennosti rozhodně mluvit nedá.

M. Prokop 18.3.2018 0:36

Re: Přesně !

To ovšem pro paní Václavíkovou není argument, kterých se nedočká, protože vnímá jen argumenty souhlasné. V tradici komunismu, enviromentalismu, nacismu, fašismu a podobných nedemokratických ... ismů.

M. Prokop 18.3.2018 0:33

Re: To myslíte vážně?

Přerozdělováním bohatství mizí, nevzniká.

J. Kanioková 17.3.2018 23:58

Přesně !

J. Kanioková 17.3.2018 23:54

"Islám do Německa nepatří"

Tímto prohlášením v "rozhovoru" federální ministr vnitra Horst Seehofer vzbudil starou rozpravu a vyvolal rozmanité reakce. Ale jak se k tomuto tvrzení staví Němci? Odpověď je jasná.

V reprezentativním průzkumu institutu Civey odpovědělo 54,6 procenta respondentů, že islám do Německa nepatří „v žádném případě“, 19,7 procenta odpovědělo „spíše ne“. Pro „Ano, totálně“ a „spíše ano“ hovoří pouze o 6,4 a 14,9 procent Němců. 4.4 % Němců se zdrželo hlasování.

https://www.focus.de/politik/deutschland/focus-online-umfrage-gehoert-der-islam-zu-deutschland-das-denken-die-deutschen_id_8625464.html

A. Nový 17.3.2018 23:14

V Bruseli je podobných plno, ne jen od nás

S takovým Špidlou si nevěděli u socanů rady, tak ho demokraticky kopli do Brusele. Podobné je to s Jourovou. Místo Teličky tam Babiš vyslal ji, aby se nerozmázl průser, který udělala na MPMR.

J. Kanioková 17.3.2018 21:48

1*

O. Uživatel 17.3.2018 21:42

Uživatel požádal o vymazání
M. Prokop 17.3.2018 21:26

To myslíte vážně?

"Každý z těch, co jsou ve vedení EU, se tam dostal demokratickým postupem"

Pak máte o demokracii ponětí co příslovečné prase o parketách.

M. Prokop 17.3.2018 21:24

Re: Bohužel jsem se argumentu nedočkala,

Přibývá v EU i Bruseli administrativy a příkaznictví? IMHO ano.

Ubývá v EU svobod politických i ekonomických a takových základních věcí, jako presumpce neviny? IMHO ano.

Přibývá v EU přerozdělování a netržních lumpáren jako dotace, kvoty, povinné výkupy, zákazy některých nástrojů nebo produktů? IMHO ano.

Ubývá v EU demokracie, nahrazované úřednickými strukturami, nevolenými, imunními, přeplácenými? IMHO ano.

Říkejte si tomu jak chcete, pokud se vám nelíbí označení neomarxismus, ale výsledek je, že Západ obecně a státy EU speciálně jdou do kopru. Salámová taktika a princip ohřívané žáby. Pro ty, kdo už zapomněli, jak byl socialismus ruského typu budván třeba zde. O pokrok se lidstvo snaží z podstaty své existence, ale jen socialisté ho vnucují zákazy, příkazy a směrnicemi.

J. Václavíková 17.3.2018 21:06

Re: Bohužel jsem se argumentu nedočkala,

Soudruzi ve vedení? Každý z těch, co jsou ve vedení EU, se tam dostal demokratickým postupem. A na všech rozhodováních se podílejí naši zástupci.

Pokud jste podlehla iluzi, že může existovat civilizovaný stát bez regulací a přerozdělování, pak mi jej prosím jmenujte. Hledání optimální podoby přerozdělování je samozřejmě důležité, ale myslet si, že to jde bez toho, je nesmysl. Cílem je vyrovnávání ekonomické úrovně různých částí EU, budování infrastruktury, školství, vědy, zemědělské produkce zaručující soběstačnost a podobně.

M. Těhanová 17.3.2018 20:33

Re: Žádný strach,

No to je těžké, paní V., když vy tu skutečnost nevidíte, jinak byste nemohla tvrdit, že zrovna vy nazýváte věci pravými jmény. Mě se zdá, že jedete podle itineráře slepých a hluchých eurohujerů.

M. Těhanová 17.3.2018 20:25

Re: Koukám,

A ona snad nemá pravdu ?

M. Těhanová 17.3.2018 20:21

Re: Bohužel jsem se argumentu nedočkala,

Mě je např.úplně jedno, jak tomu kdo říká, ale neříkejte, že se EU nesnaží o to přerozdělování prostředků. A i to dělá naprosto blbě.

Nejsem proti EU, ale proti soudruhům panákům ve vedení, jsem zcela určitě.

J. Vlček 17.3.2018 20:02

Re: Bohužel jsem se argumentu nedočkala,

Roztomilá paní Václavíková, teď jste podala referát, za který byste ve VUMLU jistě obstála. Teď si sundejte eurounijní brýle, zavřete skripta z VUMLU a prozraďte nám ještě, k čemu je zapotřebí tě vaší slavné liberální demokracie. Ona k spokojenosti nás evropanů nestačí demokracie jako taková, to je bez přívlastků?

J. Václavíková 17.3.2018 19:58

Re: Bohužel jsem se argumentu nedočkala,

Že by drogy vysvětlovaly bludy a paranoiu, co postihla tyhle panikáře, kteří všude na Západě vidí marxismus? Je to možné, u umělce i pravděpodobné.

O. Istvanfy 17.3.2018 19:55

Re: Bohužel jsem se argumentu nedočkala,

Človek pod vplyvom drog vraj vidí rôzne príšery.

I. Břízová 17.3.2018 19:52

Re: Bohužel jsem se argumentu nedočkala,

No tak vidíte. Řekla bych, že víc argumentů netřeba.

J. Vlček 17.3.2018 19:49

Re: Koukám,

A co dáváte k věci vy, paní Václavíková? Vy jste celá jeden argument, bojovnice z neziskovky. Jinak ale jedete podle stejných not, jako pitbulterierka Netzerová. Samá moudra, naučené fráze, rádoby učené řečičky, ale ve skutečnosti jenom samé bláboly.

J. Václavíková 17.3.2018 19:39

Re: Koukám,

A komu jsem napsala, že je blbec?

J. Kombercová 17.3.2018 19:35

Re: Koukám,

Když vám tu někdo napíše svůj názor, tak reagujete, že je blbec. Už jsem s vámi taky několikrát vedla řeč, ale výsledkem bylo, že jsem blbec a nestojím vám o to na mě reagovat. Pro vás je rovný v diskusi jen ten, co vám kýve.

Ručník končí.

J. Václavíková 17.3.2018 19:35

Re: Bohužel jsem se argumentu nedočkala,

A pro ty, co trpí sklerózou nebo třeba jen hloupostí, trocha opakování, co je podstatou marxistické ideologie. Ne, není to líbání čelných představitelů. Ani to ve své podstatě není snaha o pokrok. O pokrok se totiž lidstvo snaží z podstaty své existence, na to nemá nikdo monopol.

Marxismus spočívá v přerozdělení moci a prostředků ve prospěch tzv. dělnické třídy. Chce toho dosáhnout pomocí třídního boje proletariátu proti buržoazii a pomocí společenského vlastnictví výrobních prostředků. Získáním moci ekonomické získává i moc politickou. Tu uskutečňuje prostřednictvím řídící úlohy jedné strany, totiž komunistické.

A teď bych prosila ty, co tu ječí jak prorvaní o marxismu v bruselských strukturách, aby mi prozradili, kde tam rozeznali tyto charakteristiky.