10.5.2024 | Svátek má Blažena


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Adam 22.6.2006 20:23

Re: Re: Probuh co je to zac ten Vodnik?

Tys byl zavrenej v Severni Koreji na psychiatrii ze znas tu jejich peci na vysoke urovni?

Podle toho jak se tu presentujes tak tobe tu vysokou peci moc nevenovali. ;-D

Alex Juchelka 22.6.2006 20:40

Re: Re: Re: Probuh co je to zac ten Vodnik?

Že se nestydíš ty komunisto! :-(

Harpyje 22.6.2006 16:27

Vodnik neni antisemita

Proboha, ať už dá konečně pokoj! Ne, VODNÍK NENÍ ANTISEMITA!

Zuzana W 22.6.2006 16:42

Re: Vodnik neni antisemita

Probuh, Vodniku, uz tu Harpyji nekam odklidte, vzdyt tu porad pocita na prstech 'ma me rad, nema me rad, ma me....'

Harpyje 22.6.2006 17:11

Re: Re: Vodnik neni antisemita

Jednou jsem tady nadhodila otázku proč jsou emigranti v Česku tak neoblíbení. Když ale čtu Vaše a Vodníkovy příspěvky, tak to chápu.

Zuzana W 22.6.2006 17:43

Re: Re: Re: Vodnik neni antisemita

Kdyz uz tady opakovane osobne utocite mimo tema: proc jste tu otazku nadhazovala? Pan Ulc,,u jehoz clanku si vyrovnavate nejake ucty s Vodnikem, je taky emigrant.

A pokud je to Vas nazor, (ze emigranti jsou v cesku tak neoblibeni), docela slusne generalizujete. Vam se nemusi libit moje prispevky (ktere nemaji co delat s faktem, ze jsem exulant), ale tim nijak nedokazujete neoblibenost exulantu v cesku. Mam v puvodnim domove tolik pratel jako tady v USA (coz je slusne mnozstvi) a ani jeden jeden z nich nema averzi k emigrantum. Takze si neberte pro svoji vlastni averzi na pomoc cely narod Cechu.

Manipulativne se pokousite rozdmychavat nenavisti na zaklade svych osobnich dojmu a antipatii. 

Proc nediskutujete k tematu?

Vodník 22.6.2006 18:34

Zuzano

schizofrenní Harpyje dnes promeškala dvě báječné příležitosti dokázat, že je spravedlivá diskutující, když zapomněla sprdnout doxu a Zvědavce/Vodnici/Trolla za to, že začínají (zcela mimo téma, na rozdíl ode mě) diskusi o tom, jestli jsem nebo nejsem antisemita. Rovněž doposud nikoho nesprdla za útok na mou osobu, zatímco já jsem si musel od ní vyslechnout tirády o agresivitě a nenávistnosti.

Tak zůstává Harpyje na tomto fóru s obnaženou řití jakožto zaujatá, stranická, nespravedlivá a schizofrenní harpyje. Bohužel to není moje osobní otrokyně, abych ji pokynem ruky nebo škrtem pera mohl "někam odklidit"...:-(

Harpyje 22.6.2006 18:47

Re: Zuzano

Vodníku, já bych řekla, že to teď stačí. Vezměte si k srdci, co zde říká paní Zuzana : diskutujte k věci! 

Harpyje 22.6.2006 18:37

Re: Re: Re: Re: Vodnik neni antisemita

Vážená paní, já neútočím,  a už vůbec ne mimo téma. Mýlím se, nebo jste to byla Vy, kdo nám před nedávnem vykládal, jak máte ohromné nemocniční pojištění?

Zuzana W 22.6.2006 18:58

Re: Re: Re: Re: Re: Vodnik neni antisemita

Nechapu, co ma moje zdravotni pojisteni spolecneho s tematem a Vasimi utoky na Vodnika a pozdeji i na mne coby duvod, proc - dle vas - 'nemaji Cesi radi emigranty'? Pojisteni mam vynikajici, nemusi sice trvat vecne, ale zatim diky za tu kliku..

No a co ma byt, vazena pani Harpyje?

Adam 22.6.2006 18:25

Re: Re: Re: Vodnik neni antisemita

Harpyje, doufam ze tez pochopite ze to co psal Hedvicek o Cesich (az na vyjimky) je neco pravdy.;-P

Harpyje 22.6.2006 18:30

Re: Re: Re: Re: Vodnik neni antisemita

Touché.

Harpyje 22.6.2006 18:41

Re: Re: Re: Re: Re: Vodnik neni antisemita

Adame, to sedlo, přiznávám, že se Vám to povedlo. Ale trvám na svém názoru, že to je otázkou kvality a stylu.

Zuzana W 22.6.2006 19:00

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vodnik neni antisemita

Kdo ten styl a kvalitu bude posuzovat?

Harpyje 22.6.2006 19:02

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vodnik neni antisemita

Pokud dovolíte, tak toto je odpověď na otázku, která se Vás netýká.

Zuzana W 22.6.2006 19:06

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vodnik neni antisemita

Klidne, jenze Adam reaguje na Vase reakce vuci mne, takze ono to prece jenom nejak souvisi.  A to docela vtipne, mozna jste jeho pointu nepochopila?

Ale muzete mi pri teto prilezitosti odpovedet, co ma moje zdravotni pojisteni spolecneho s dnesnim clankem nebo udajnou neoblibou exulantu v Cechach.

Harpyje 22.6.2006 19:09

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vodnik neni antisemita

To, co tady zrovna praktikujete se "po našem" (Adame, cituji správně?) jmenuje Stutenbissigkeit. Třeba Vám to někdo znalý "našeho jazyka" přeloží. Přeji dobrý večer.

Adam 22.6.2006 19:06

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vodnik neni antisemita

Kazdy podle stupne sve objektivnosti. ;-)

Adam 22.6.2006 19:13

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vodnik neni antisemita

Posuzovat kvalitu a styl je otazka indivuduelniho nazoru, dany schopnosti byt objektivni. Zda toho je kazdy schopen se da poznat z reakce na dane tema. Na pr. clanky Ulce maji dobry styl psani ovsem kvalita obsahu je nekdy pochybna. ;-)

Tana Zajicova 22.6.2006 14:46

Sullivan

Pan Ulc sazi tradicne vsechny svoje penize na zdroje, ktere (take tradicne) vyrabeji verejne mineni. Sullivan byval v dobe sveho pusobeni editora v 'New Republic' kometator, ktery dokazal nabidnout do politicke diskuze ideje. Ta doba je uz ale za nami. Sullivan zmenil svuj postoj k Iraqu v momente, kdy se Bush officialne postavil za dodatek k Ustave o manzelstvi( manzelstvi je spojeni muze a zeny). Od te doby je Sullivanovo novinarstvi otevrene organizovane okolo principu progresu homosexualni politiky. Jeho utoky na konzervativce do jejichz rad se pocital a jeho utoky na Bushe se moc nelisi od zdejsiho 'psiho'  Bushova syndromu ideologickeho silenstvi(Janecek,....) s tim rozdilem, ze Sullivan rozleva svoji zluc se stylem.

Americani nesli do Iraku, aby se poucili o kulture stredniho vychodu. Americani sli do Iraku, aby si vybudovali pevnou pozici v regionu v odporu proti terorismu. Znalost 'prediva' te ci one kultury je soucasti taktiky a planovani, ne soucasti rozhodovani, zda vstoupit do valecneho konfliktu zapocateho na zaklade ohrozeni zeme terorismem.

Sullivan dnes ani neni schopen publikovat cokoli sveziho na svem blogu, ktery ho zpocatku udelal 'gorilou' v blogosfere a publikuje skoro neustale ctenarskou postu. Jimymi slovy, Sullivan neni zadny samostatny komentator 'myslitel', ale stal se hlasnou troubou americkych demokratu.

Vodník 22.6.2006 15:00

Re: Sullivan

"Americani sli do Iraku, aby si vybudovali pevnou pozici v regionu v odporu proti terorismu"

S touto větou mohu souhlasit jen s velkými výhradami, tj. něco málo pravdy na ní je. Ale bylo by to na delší debatu.

Tana Zajicova 22.6.2006 15:09

Podivejte se Vodniku

Valka v Iraku nesplnuje kriteria konceptu 'spravedlive valky' ('pre-emptive war' je zatracene siroka definice).To je pozice ze ktere vychazim ja. Nicmene. Zeme byla valkou ponicena a stala lidske zivoty. Uz s tohoto duvodu je naprosto zakladni odpovednosti Ameriky postavit Irak na nohy.

Vodník 22.6.2006 15:10

Re: Podivejte se Vodniku

O tom se nepřu. Moje issue je kolem toho citátu v kursívě.

mik 22.6.2006 18:38

Re: Podivejte se Vodniku

A co by se stalo v Iraku, kdyby tam doted vladl Hussain?

Podle toho jak je zdroj zaujat pro nebo proti Hussainovi se udavaji 1-3 miliony obeti jeho diktatury primo v Iraky, dalsi asi milion v jim vyvolanych valkach. A posledni leta panovani neukazovala, ze by se ve vyvrazdovani spoluobcanu krotil. Takze muzeme vychazet z toho, ze by bylo jen v Iraku priblizne 50-150 tisic dalsich mrtvych civilistu. Spis mozna vice diky fetovani a naprosto nekontrolovatelnym vybuchom vzteku v poslednich letech.

Samozrejme, stale v Iraku nejaci fanatici bojuji "proti okupaci" vyvrazdovanim iracanu, ale rocni odhady jsou 20-30 tisic. I to je dost, ale stale tu mame desitky az stovky tisic zachranenych zivotu! Uvahy o spravedlive ci nespravedlive valce jsou v tomto pripade uplne mimo. Nejde o valku v pravem slova smyslu ale likvidaci jedno sileneho rezimu a jednoho vrazdiciho psychopata - coz se povedlo. To, ze Hussain vychoval tisice dalsich silenych psychopatu uchylujicich se k vrazdeni jakmile neni po jejich neni chyba Bushe ale zas jen Hussaina. A tito silenci by zde byli ikdyby Hussaina zlikvidovalo OSN nebo kdokoliv jiny a vyvoj by byl pravdepodobne velmi podobny. (Zvlaste kdyby OSN trvalo na tom, aby Rusko odstoupilo od pro Irak extremne nevyhodnych smluv na prodej severoirackych lozisek nafty ruskym firmam, uzavrenych Hussainem na posledni chvili.)

Odvolavani se na statni suverenitu jak masove provadeji ruzni soudruzi po celem svete je v takovemto pripade podobne hloupy argument jako kdyby si masovy vrah stezoval, ze policie pri jeho zatykani bez jeho povoleni vnikla do jeho domu.

USA by se mely zbavit falesneho mindraku vnuceneho jim domacima demokratama a zahranicnima levicakama a venovat energii tomu, aby primely i dalsi staty takto postupovat proti brutalnim diktaturam. Cim dele se nechaji takoveto diktatury na pokoji tim vic vychovaji dalsich psychopatu ochotnych a schopnych vrazdit doma i v zahranici, cim vic jich bude tim bude svet nebezpecnejsi.

mik 22.6.2006 18:39

Re: Podivejte se Vodniku - dokonceni

Souhlasim, ze USA by mely pomoct Iraku s obnovou. Ne ale proto, aby neco iracanum kompenzovali, ale aby jim i celemu svetu ukazali, ze bez brutalnich diktatoru to jde taky a lepe.

Alex Juchelka 22.6.2006 16:19

Re: Sullivan

To ale neznamená, že Sullivan, nebo kdokoliv jiný, komu paní Zajícová nedá souhlasné pomazání, nemůže mít pravdu. A nejdůležitější je stejně to, že ti, co pravdu zcela jistě nemají a od počátku lhali, své chování vůbec nezměnili...

"Americani sli do Iraku, aby si vybudovali pevnou pozici v regionu v odporu proti terorismu."

Možná, že kdyby o skutečných důvodech okupace Iráku Bush & spol. nelhal a o celé záležitosti proběhla předem opravdová debata, tak byste něco takového mohla tvrdit. Takto to byla uspěchaná diletantská operace pár ideologů (kteří zneužili tehdejší 'kvality' Kongresu...).

BTW, autorka si jistě ještě pamatuje své stylově hysterické útoky na Clintona a její komentář o útocích na Bushe proto považuji za obzvláště roztomilou demagogii... :-/

Zuzana W 22.6.2006 16:33

Re: Re: Sullivan

Jo, Alexi, pamet nekdy byva spise selektivniho 'charakteru' .

A taky si vzpomente, ze uz doslo i k sebektriticke kadrove ociste, to, co pi. Zajicova prohlasovala drive, bylo v dobach, kdy priznane byla ideologem.  Dneska jim uz prece neni, tak proc ji to pripominat. 

Alex Juchelka 22.6.2006 16:38

Re: Re: Re: Sullivan

Já jsem sice nezaznamenal žádnou změnu, ale pokud se své ideologie oficiálně vzdala, aby ji mohla nadále šířit prostřednictvím církve, či kýho výra, tak se jí omlouvám... ;-)

pepeknamornik 22.6.2006 16:49

Re: Sullivan

Jinak řečeno, dokud s vámi (republikány) Sullivan souhlasil, byl to odvážný a svěží komentátor. Jakmile si dovolil s vámi nesouhlasit, čili mít v něčem samostatný názor, tak se z něj stal žlučovitý homoaktivista.... :-)

Alex Juchelka 22.6.2006 17:29

Re: Re: Sullivan

Ano, to je přesně ten 'styl' paní Zajícové...