30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Diskuse k článku

SVĚT: Ten had byl Rus

Jaký had? No ten od tý Evy! Od jaký Evy? No od TÝ Evy! Ta Eva od toho Adama. Znáte to z Bible, i když jste třeba neznabozi. Jak Eva svedla Adama, skrzevá to jablko, a byli vyhnán z ráje. To zná každý!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Novák 18.4.2018 10:49

Re: Legraci si dělat můžete

Na blbý příspěvek blbá reakce.

V. Patkoš 18.4.2018 13:48

Re: Legraci si dělat můžete

Zinga ovšem nic jiného než blbé reakce neumí.

V. Novák 18.4.2018 14:43

Re: Legraci si dělat můžete

To se ovšem podle reakce na blbost nepozná.

M. Prokop 18.4.2018 9:36

Slátanina.

Rusové se tak poctivě snaží, aby se na ně nezapomnělo a aby doma měli toho zlého čerta Západ, ku strašení tamního občanstva, aby se nebouřilo a pěkně poslouchalo. A pan Vlk jim to takhle shazuje. :-P

F. Houžňák 18.4.2018 9:33

Včera ukazovali Němci nadšenou reportáž

o svém kosmonautovi, který má příští měsíc nebo tak letět na ISS a zůstat tam půl roku či podobně. Deset minut vykládali o jeho tréninku, a co tam bude dělat, a jak je to důležité, a ani jednou při tom nepadla informace, že kdyby ho tam neodvezli Rusové v ruské lodi a na ruské raketě, tak by zůstal dole. Jenom v tréninkové části zmínili jedním slovem, že trénoval přistání ve stepi v třicetistupňovém mrazu "na Sibiři". To prostě nejde něco takového zmiňovat, Rusové jsou přece ožralí mužici v láptích, co musejí pro obživu vyhrabávat v tajze kořínky. Pak tam ještě byl záběr z centra ESA, kde dotyčný kosmonaut hovoří, a vedle pódia měli model evropské rakety Ariane, asi aby podprahově naznačili, že tam poletí s tímhle strojem. Holt evropskounijní upřímnost, kam se podíváš.

V. Novák 18.4.2018 9:51

Re: Včera ukazovali Němci nadšenou reportáž

A zmínili se aspoň, že nebude prvním Němcem ve vesmíru?

Nebo NDR - a s ní i Sigmunda Jähna - vymazali úplně z historie?

F. Houžňák 18.4.2018 13:31

Ne, zrovna tam nezmínili,

ale občas to zmíní jinde, takže to vymazání není tak horké.

J. Lepka 18.4.2018 9:19

No víte, on Jiří Pauer byl sice kovaný bolševik,

ale aspoň jedno mu musím přiznat, operou Žvanivý slimejš dal figurám jako jste vy podobné epiteton jako překladatel Steinbecka (Zdenka Wattersonová a Jiří a Jaroslava Poberovi) termínem Velký žvátora.

F. Houžňák 18.4.2018 9:00

Vždycky mně to štvaní proti Rusům připomíná

starý židovský vtip, jak pan Stein jede v roce 1933 tramvají v Berlíně a vidí pana Hirsche, jak tam taky jede a čte si Völkischer Beobachter, a říká mu, vy jste se snad zbláznil, co to čtete, a pan Hirsch na to, no, tady čtu, jak my židi řídíme všechny banky a průmysl, řídíme Německo, Ameriku, Francii, to se čte daleko líp než ten náš židovskej tisk. Rusové dneska taky všechno řídí, nechali zvolit Trumpa, Zemana a mnoho dalších politiků, odposlouchávají Merkelovou, Macrona i tu poslední babku v Dolní Lhotě, prostě bez Rusů dneska nic nefunguje a všecko mají pod palcem. Zázračný lid.

J. Urban 18.4.2018 8:52

V + W - komunisté, kteří dělali v Osvobozeném

divadle už za první republiky proruskou propagandu, "Ukrajina, prý miliony mrtvých hladem" - salvy smíchu. Kdo chce, informace si sežene. Kdo nechce, věří Vlkovi.

F. Houžňák 18.4.2018 9:04

Jestli vy si nepletete Rusy a bolševiky, v Rusku

dělali bolševickou revoluci hlavně Ukrajinci a Poláci. Když si seženu informace, zjistím, že Vlk má pravdu. Ostatně nepíše o V+W, kde máte - ale jenom částečně - pravdu vy.

J. Lepka 18.4.2018 9:11

Re: Jestli vy si nepletete Rusy a bolševiky, v Rusku

Co se týká V+W má pravdu stoprocenně, vždyť sám Werich natočil vzpomínku, jak byli v Rusku a za honorář si mohli koupil jen pár flašek koňaku /samozřejmě jako cizinci/ a podepsané si je nechávali v hotelových barech, které navštívili když měli chuť na panáka. Že se ovšem po návratu patřičně nevymezili je zvláštní, zřejmě je varoval osud jiných, např. Feuersteina, kterého čeští, bolševicky orientovaní závistníci dohnali k sebevraždě.

F. Houžňák 18.4.2018 9:16

To já vím taky, ještě jste zapomněl na tu předscénu

teďnevímjaksejmenuje, je na CD kompletu z devadesátých let (neznáte? to byste měl), nicméně komunisti zjevně nebyli - viz jejich ostatní tvorba ap. - a předřečník má pravdu pouze částečnou.

J. Lepka 18.4.2018 13:53

Re: To já vím taky, ještě jste zapomněl na tu předscénu

Zkuste si něco nastudovat o příchylnosti židovských intelektuálů ke komunistickým myšlenkám, stejně jako jejich vystřízlivění z vývoje v SSSR, možná pak naznáte, že byli, ovšem komunismus si patřičně idealizovali zcela v duchu demokratického vývoje tehdejšího Československa, de facto úplně stejně jako tzv. "salonní levičáci" všude v západním světě, kde se to ovšem protáhlo až do současnosti. Zde jedině mohu souhlasit s Uljanovem :" užiteční idioti"!

F. Houžňák 18.4.2018 14:56

Voskovec Žid nebyl a Werich pouze

"rasově".

J. Lepka 18.4.2018 13:54

Re: To já vím taky, ještě jste zapomněl na tu předscénu

Zkuste si něco nastudovat o příchylnosti židovských intelektuálů ke komunistickým myšlenkám, stejně jako jejich vystřízlivění z vývoje v SSSR, možná pak naznáte, že byli, ovšem komunismus si patřičně idealizovali zcela v duchu demokratického vývoje tehdejšího Československa, de facto úplně stejně jako tzv. "salonní levičáci" všude v západním světě, kde se to ovšem protáhlo až do současnosti. Zde jedině mohu souhlasit s Uljanovem :" užiteční i.d.i.o.t.i."!

J. Lepka 18.4.2018 9:13

Re: Jestli vy si nepletete Rusy a bolševiky, v Rusku

Jo a bolševickou revoluci v Rusku dělali hlavně Němci.

F. Houžňák 18.4.2018 9:16

Nikoliv, Němci ji zorganizovali a financovali,

ale neprovozovali.

J. Lepka 18.4.2018 9:20

Re: Nikoliv, Němci ji zorganizovali a financovali,

Hospodu provozuje pivovar, hospodský nebo žízniví hosté?

M. Prokop 18.4.2018 9:39

Re: Jestli vy si nepletete Rusy a bolševiky, v Rusku

" ... v Rusku dělali bolševickou revoluci hlavně Ukrajinci a Poláci"

Také Ukrajinci, Poláci, Židi, Gruzíni, .....

Ovšem, to podstatné, podmínka úspěchu, bez níž se bolševismus nikde jinde neprosadil, byly ruské podmínky a ruské zvyklosti.

F. Houžňák 18.4.2018 13:28

To je pravda, třeba Čína a Korej

jsou ruských podmínek a ruských zvyklostí plné, prakticky nic jiného tam neznají. Projevujete se jako hloupý, umíněný Čechák.

V. Podracký 18.4.2018 8:50

Velice děkuji pane Vlku

Opět závan čistého vzduchu do této zatuchlé prolhané společnosti. Je to přesné.

S. Netzer 18.4.2018 9:37

Re: Velice děkuji pane Vlku

Spíš zatuchlý, s příměsí Moskevských duchů. :-(((

Š. Hašek 18.4.2018 8:40

Dobrý článek.

Souhlas. Děkuji.

K. Janyška 18.4.2018 8:22

Ano, většinou můžou. Pomáhají necivilizovaným, kterými sami

jsou proti civilizovaným, kteří nesou zodpovědnost za obranu dosaženého stupně ve vývoji lidského světa. A to zejména USA... Dzp.

S. Lorenc 18.4.2018 8:17

Kremelský duch

Je vidět, že ten Kremelský duch zase straší mnohým ve věži. To se už z Čech zase jezdí školit do Moskvy, nebo to je "jen" iniciativa stále svazáckých myslí?

Š. Hašek 18.4.2018 8:42

Re: Kremelský duch

Pane Lorenci,

mrkněte se do "své věže". Tam bude duchů. Asi hodně duch Brežněv. Asi na furt.

F. Houžňák 18.4.2018 13:36

Znáte ten dětský,

jak na hřbitově poletuje obláček a huhlá "Já jsem duch Žižky", a z druhé strany letí taky obláček a kvílí "Já jsem duch Komenského", a zleva se připotácí opilec, poslouchá je a říká "Já sem du chcát!" ?

V. Klepetko 18.4.2018 7:54

Pomlouvaným a šikanovaným lidi vždycky drží palce.

Je to tak.

Proto vlastně tolik lidí volilo Babiše. A i toho Zemana, v reakci na to jak se šířily ty nechutné spekulace o tom jak umírá a už vlastně co nevidět umře. A z tohoto důvodu lidi ani nevěří opravdu velmi přepálené a hloupě dělané protiruské propagandě. Ostatně, podezřívám, že ji organizuje sám Putin!:-))))

Za pár minut budu v Praze na hlaváku zpět z Varšavy. Myslím že i ti Poláci to berou více realisticky - v médiích jsem tam takovou protiruskou vlnu jako v našem mainstreamu prostě nezaznamenal. Nemají Rusy rádi - ale nejsou to blázni, co si lžou do kapsy!

Z. Lapil 18.4.2018 10:00

Re: Pomlouvaným a šikanovaným lidi vždycky drží palce.

Úplně OT. Vykašlete se na mě už ve chvíli, kdy vám otázka začne připadat složitá, jsem veden prostou zvědavostí.

Předpokládám, že jste jel vlakem lehce po sedmé z Varšavy. Postřehl jste, kudy jste jeli? Protože ten vlak má v pravidelném jízdním řádu na cestu z Pardubic do Prahy čas dvě hodiny. Podařilo se mi zjistit, že je to tím, že jezdí z Kolína přes Nymburk, ale i to by měl stihnout s přehledem za necelých 90 minut, takže to vypadá, že i podle pravidelného jízdního řádu někde stojí.

Navíc: dnešní spoj podle jízdního řádu staví naposledy v Ostravě, stanice Olomouc až Praha hl. n. "z důvodu mimořádnosti tímto vlakem neobslouženy".

Takže prosím - postřehl jste nějaké stanice, kde jste projížděli nebo dokonce stavěli (Přerov? Břeclav? Brno?). Nebo dokonce nějaké přepřahání z vlaku na vlak? O dvouhodinových manévrech v Bohumíně vím, ty jsou předepsané :-).

Jak píšu - klidně se na mě vykašlete. Několikrát za měsíc mám možnost si půlhodinku přivstat a tím vlakem se z Pardubic prostě svézt, ale zatím mi to nestálo za to :-)