30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Diskuse k článku

SVĚT: Ten had byl Rus

Jaký had? No ten od tý Evy! Od jaký Evy? No od TÝ Evy! Ta Eva od toho Adama. Znáte to z Bible, i když jste třeba neznabozi. Jak Eva svedla Adama, skrzevá to jablko, a byli vyhnán z ráje. To zná každý!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 18.4.2018 12:12

Re: Rusové nejedou ve všem,

Máte pravdu, že Vlk je spíš kverulant proti mainstreamu. A protože současný mainstream je spíše prozápadní, je Vlk kverulant působící dojmem proruským. :-P

M. Valenta 18.4.2018 14:06

Re: Rusové nejedou ve všem,

Mainstream spíše prozápadní??? A důkazem je asi zvolení proruského trotla prezidentem.

P. Han 18.4.2018 14:20

Re: Rusové nejedou ve všem,

Ten mainstream někoho takového propagoval? Co si pamatuji, tak jsem se bál i otevřít konzervu, aby na mě nevykoukl Drahoš. Takže to bude spíš tak, jak píše pan Prokop. Nesnažte se lhát tak okatě, obzvlášť po tak krátké době, že si to ještě pamatují i jedinci s Alzheimerem.

M. Valenta 18.4.2018 15:36

Re: Rusové nejedou ve všem,

Mainstream je hlavní myšlenkový proud v národě, tedy ten co nakonec, sice těsně, ale přece, zvolil Zemana.

V. Novák 18.4.2018 16:53

Re: Rusové nejedou ve všem,

Máte zajímavou definici mainstreamu.

Vždy definujete pojmy dle vlastní libosti?

V. Novák 18.4.2018 14:40

Re: Rusové nejedou ve všem,

Mainstream propagoval Drahoše a pomlouval Zemana tak, že disgustnul i lidi, kteří by jinak Zemana nevolili.

Mainstream kydal na Babiše takové kýble špíny, že Babiš s ANO suverénně vyhrál a pobil ostatní rozdílem třídy.

Oni ti jeliti si často neuvědomují, že lidé nejsou ovce, jak si představují oni, a že myslí vlastním rozumem. Pak jsou z toho zklamání, která vyjádřil Hřebejk označením těch, kdo nevolili, jak ON - JELIT NÁRODA jim nalajnoval, za "rudohnědá prasata".

J. Ticháček 18.4.2018 16:23

Re: Rusové nejedou ve všem,

Prozápadní mainstreamová? A co je to vlastně ten západ? Krom světové strany? Je to ten západ mého mládí?

Ptám se opravdu vážně. Protože stejně jako mnozí další už léta, a s jistou nostalgií, vzpomínám na pluralitu a svobodu osmdesátých let. (O neuvěřitelných devadesátých letech se neodvažuji dnešním dvacetiletým ani zmiňovat, to by mi nejen nevěřili, ale ještě k tomu by je to uráželo. Už jsou zvyklí na jiný režim.)

Takže co je to ten západ? A prozápadní mainstream? Ty neustále opakované návody ku správnému myšlení? Propána, Poučení z krizovęho vývoje jsem četl kdysi dávno na gymplu. A tzv. prozápadní mainstream mi nepředkládá nic jiného. Snad s výjimkou toho, že je psán mnohem pitomější češtinou.

J. Jurax 18.4.2018 21:21

Re: Rusové nejedou ve všem,

Tohle jste vystihl výborně :-)

V. Kun 18.4.2018 15:57

Re: Rusové nejedou ve všem,

Je to jenom důkazem toho, že to nemá v hlavě v pořádku!

Píše nelogicky jen jak ho co napadne !!

P. Papež 18.4.2018 10:33

Vlku Vlku, na stará kolena ze sebe dělat pitomce snad nemáte zapotřebí. Váš prorusky obrat je take dost ubohý.

J. Vlček 18.4.2018 11:58

Re:

Na to lze odpovědět obdobné: Papeži, Papeži, nebzouká vám ve věži?

V. Kun 18.4.2018 15:58

Re:

To spíše tobě bzouká Vlčku od Vlka!

J. Vlček 18.4.2018 19:07

Re:

Vy kušte, Kune. Vy jste papežtější než Papež.

F. Kusák 18.4.2018 10:19

Jako člověk

exaktně vzdělán vím, že za výrok mohu považovat pouze to, kde jsem schopen rozpoznat, zda je pravdivý či nikoliv. A to u většiny politických a mediálních hrátek toho schopen víceméně nejsem. Mám i omezenou možnost, opřít se o nějakou uznávanou autoritu. Těch se totiž dostává jen velmi málo, nebo nejsou slyšet. A tak jedinou možností je, se tím vůbec nezabývat a naše myšlení obrátit smysluplnějším směrem. A opravdu, těch zajímavých a obohacujících věcí je mnoho. Ale jinak, panu Vlkovi dík za jeho moudrý pohled na věc.

F. Navrátil 18.4.2018 10:09

Víra, pravda, dialog

Nemá smyslu se obouvat do lidí jako je Pavka Kohout. Tato sorta lidí se řídí vírou a ne rozumem. Nelze s nimi diskutovat, protože jejich pravda je zjevená, zatímco normálně myslící lidé se k pravdě klopotně prokousávají.

P. Zinga 18.4.2018 10:06

Pane Vlku,

Váš pokus probudit v lidech schopnost postoje bez ideologických předsudků je záslužný. Některým zdejším "diskutérům" již ale není pomoci:zastydlí komunistobijci,kteří si nevšimli, že např. v Rusku je drsnější kapitalismus než u nás a opakující propagandistická klišé z minulého století.

Možná si tím léči vlastní mindráky...

M. Prokop 18.4.2018 11:34

Re: Pane Vlku,

Ono nejde ani tak o ruský kapitalismus, jako o ruský imperialismus. A to je holt stálice, ať se Rusko zrovna jmenuje jakkoliv.

P. Zinga 18.4.2018 11:42

Re: Pane Vlku,

Pane Prokope, historie říká, že imperialismus vyvrcholil 1. světovou válkou

Největší impériem všech dob byla VB,takže ruský imperialismus je stejné klišé,jako psát o anglickém imperialismu.

Je anglický či vůbec západoevropský imperialismus také stálicí?

Podle chování ano...

M. Prokop 18.4.2018 12:19

Re: Pane Vlku,

To neříká historie, ale někteří historici.

Ano, Velká Británie byla impérium, svým částem dost prospěšným, dodnes jsou to většinou nejúspěšnější státy ve svých končinách. Podobné impérium, ač méně úspěšné, bylo Rusko (a snažila se Francie). Po změně Ruska na Sovětský svaz se v nastalých zmatcích podařilo některým částem ruského impéria osvobodit, po zesílení Sovětského svazu byly opět pohlceny (po druhé světové), další země byly zařazeny neformálně (třeba ČSR). Po krachu SSSR došlo zase k osvobození některých součástí sovětskoruského impéria, nyní zažíváme snahy o resuscitaci. Toliko k historii.

Britský imperialismus byla skutečnost, jeho současný stav je vidět na mapě i v politice. Zmizel. Západní Evropa žádné impérium nevytváří (ani USA). Jen to Rusko ...

I. Mertl 18.4.2018 12:57

Re: Pane Vlku,

Ruské impérium je jistě jen klišé, pane Zingo. Dnes už ne, ale bývávalo za cara a pak ještě za Stalina a trochu méně za jeho následovníků, kdy jsme to my tady taky zažili, chca nechca. Neexistence ruského impéria je pro všechny "roduvěrné" Rusy s Putinem v čele, v nichž imperiální choutky přežívají a občas nabudou vrchu (Kavkaz, Krym a Donbas, teď Assádova Sýrie) a také trochu pro ty, kterým vadí evropské (a ostatně jakékoli demokracie), i u nás, asi i pro Vás.

V. Patkoš 18.4.2018 13:52

Re: Pane Vlku,

Tak v Rusku že je větší kapitalismus než tady? Režim skrz na skrz prolezlý korupcí, kde bez úplatku můžete každý byznys rovnou zavřít? Kde většina majetku je soustředěna u režimu blízkých lidech a kdo se režimu znelíbí, tak brzo skončí pod tou či onou záminkou ve vězení? Tohle je ten vzor kapitalismu, který byste chtěl? Vy jste se dneska něčím sjel?

O mindrácích byste očividně mohl vyprávět, soudě podle potřeby útočit primitivními urážkami na každého s jiným názorem.

P. Han 18.4.2018 14:29

Re: Pane Vlku,

Jo, tak "drsný" kapitalismus jako v Rusku hned tak někdo nemá. Možná ještě Zimbabwe.

A. Alda 18.4.2018 9:58

Je bolestivé,

že máte pravdu.

L. Severa 18.4.2018 9:48

Všechen mráz asi nepřichází z Moskvy,

ale Putin si stále nabíhá. Například Krym obsadila původně jakási neznámá vojska, Rusi vetují rozhodnutí Rady bezpečnosti o vytvoření komise, do inkriminovaných míst váhají někoho vpustit, asi nějaká tradice od dob Potěmkina.

P. Zinga 18.4.2018 9:57

Re: Všechen mráz asi nepřichází z Moskvy,

Víte, čím Rusové tu komisi odmítli anebo jenom blábolíte nesmysly ze Sorovských médií?

6e odmítli,je pouze půlka pravdy, druhá je v tom, že ona rezoluce by dávala "koalici všehoschopných" záminku k napadení Sýrie.

Pokud vím,tak tam ti experti jsou, nebo ne?

V. Novák 18.4.2018 9:58

Re: Všechen mráz asi nepřichází z Moskvy,

Rusové nevetovali zřízení vyšetřovací komise, Rusové požadovali zřízení vyšetřovací komise.

Rusové vetovali rezoluco, která bez veškerého vyšetřování konstatovala, že "To Asad! To Asad!! To Asad!!! zabil krásná miminka!!!!".

Do inkriminovaných míst váhají vstupit inspektoři OPCW, protože Rusové váhají jim zaručit absolutní bespečnost. Což na území, kde se donedávna bojovalo, není dosud vyčištěno ani od případných zbylých džihádisůt, těšících se už na 72 pannen, ani od min a munice, dost dobře nelze. A ani inspektorům OPCW se nedivím - jsou to vědci a ne "rytíři štěstěny", kteří jsou za riziko smrti placení.

A. Alda 18.4.2018 10:02

Krym čili Tauris obsadila ruská vojska už docela dávno.

Tuším někdy kolem roku 1780, za Kateřiny II. zvané Veliká, což byla Němka z dnes polského Štětína na ruském trůnu.

J. Vintr 18.4.2018 9:37

Legraci si dělat můžete

ale to, že Rusko stojí za většinou zla ve světě, je fakt. Začalo to, když se v Rusku zmocnili moci bolševici. Podle Leninovy představy se měla uskutečnit bolševická revoluce i v jiných zemích za podobných podmínek jako v Rusku. Tedy při všeobecném rozkladu a chaosu ve společnosti. Podle této představy se ruští agenti snažili rozvracet, co se dalo. I když to prakticky nikde nevyšlo podle Leninových představ, dělají to dál a dosáhli v tom velké praxe a účinnosti.

P. Zinga 18.4.2018 9:53

Re: Legraci si dělat můžete

Afinita, víte, co to je? Podívejte se do zrcadla, pane Wintře a pochopíte: nic než opičení se a papoušek k tomu.Schopte se již k utvoření vlastního názoru,jste-li toho schopen.

J. Vintr 18.4.2018 10:29

Re: Legraci si dělat můžete

Vaše reakce jsou jen hloupé osobní invektivy a nic k věci. Když toho víc v hlavě nemáte, nemusíte se s tím ještě chlubit.