4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Magor Milda, Mgr. etc. 23.8.2008 19:22

Ten velvyslanec vlastně dodatečně potvrzuje, že USA vyhodnotily satelitní

záběry a varovaly Gruzínce před ruskou zálohou kolem Činvali. Město bylo podle všeho obklíčeno ruskými jednotkami, osetijští bandité město opustili a čekali všichni společně na myš, která vleze do pasti. Poté, co Gruzínci do prázdného města vstoupili, začala zničující palba z pahorků kolem města, ruská propaganda psala o 5000 mtrvých obyvatelích, ovšem ve skutečnosti jich bylo asi 149 a zabiti byli ruskou střelbou.

Saakašvili ovšem udělal jenom to, co mu přikazuje ústava, snažil se, na výsostném území Gruzie nastolit pořádek a odzbrojit nelegální paravojenské jednotky. Bohužel se ale prokázalo, že Gazprom disponuje ruskou armádou a ta prosadila jeho zájmy. Trochu to připomíná Kolumbii a boj s opiovou mafií.

A. 23.8.2008 22:49

Re: Ten velvyslanec vlastně dodatečně potvrzuje, že USA vyhodnotily satelitní

Tak nevím, zda lžete vědomě nebo z prostomyslnosti. Ruské jednotky byly v době zahájení gruzínského útoku na Cchinvali na opačném, tedy severním svahu Kavkazu. Do Cchinvali se dostaly až den po gruzínském útoku, dělostřeleckém a raketovém ostřelování obytných čtvrtí. Toto ostřelování začalo v noci a ráno do rozmláceného města dorayily gruzínské jednotky, které střílely na ty obyvatele města, kteří ostřelování přežili. Přečtěte si osobní zážitky lotyšského kameramana Algise Mikulskise: http://kp.ru/daily/24149/366107/ Přečtěte si vypravování o tom, jak Gruzíni před očima rodiny znásilnili matku a dceru a pak jim uřízli hlavy, Jak se bavili tím, že honili tankem babičku s vnučkou a nakonec je rozdrtili pod pásy, pět malých dětí s uřezanými hlavami, lidé spálení zaživa, granáty naházené do sklepů, v nichž se ukrývaly ženy a děti. To všechno nepochybně Gruzínům a magorovi Saahašvilimu nařizovala ústava. Není vám ze sebe šoufl?

Nakonec musel i velvyslanec USA přiznat, že masakr zavinili Gruzíni a že ruský zásah byl zcela na místě.

Magor Milda, Mgr. etc. 24.8.2008 8:00

Re: Re: Ten velvyslanec vlastně dodatečně potvrzuje, že USA vyhodnotily satelitní

Takže tu stojí zprávy z kp.ru  proti jiným zprávám, zřejmě ovlivněným zase protistranou. O věrohodnosti ruských zpráv máme své zkušenosti ze srpna 1968, promiňte, ale jednou usvědčenému lháři se už nevěří. Ty pohádky o krutosti Gruzínců mají své protějšky i u líčení ruské krutosti. Naštěstí se cenzura moc neprosazuje, můžeme si proto představit, kde asi bude realita. Nijak růžová, jakmile je jediný voják zabit, změní se jeho jednotka v mstitele. Pak už nějaké konvence, ať ženevské nebo UN jdou stranou. Proto je nutné, zabránit tomu v samém počátku.

To je ovšem nad síly vojáků, zde musí splnit svůj úkol politika. Já zde vidím primárně narušení gruzínské suverenity v Jižní Osetii a Abcházii, zřejmě podporované z blízkého zahraničí. Po desetiletí se nelze divit, že se tento neudržitelný stav stane zdrojem násilí, a to z obou stran. Současné řešení je neuspokojivé proto, že nebyl odstraněn kořen problému. Odtržení části území státu musí být výsledkem politického jednání, jako např. ČR a Slovensko. Není neřešitelných problémů.

A. 22.8.2008 23:56

Prohlášení velvyslance USA v Moskvě.

Ruská vojska reagovala na gruzínský útok na mírové jednotky Ruské federace v Jižní Osetii zcela odůvodněně.

"Skutečnost, že jsme velmi naléhavě přesvědčovali gruzínskou stranu, aby takový krok nepodnikala, jasně svědčí o tom, že jsme nechtěli, aby k něčemu takovému došlo," podotkl americký velvyslanec.

Reagoval tak na otázku, zda fakt, že nikdo z předních amerických činitelů, včetně prezidenta George Bushe a ministryně zahraničí Condoleezzy Riceové, ostřelování jihoosetské metropole Cchinvali nekritizoval, znamená, že Spojené státy takové počínání podporují.

Co s tím teď budete dělat, vy všichni svazáci a aktivisti, co jste američtější než američani?;-)

Magor Milda, Mgr. etc. 22.8.2008 20:40

Sovětský svaz ale bylo Rusko

se svými koloniemi. Jako Sověti pak vystupovali Kazachové, Ingúšové, Tataři, Čukčové a jiné koloniální pronárody, ve skutečnosti však stáli v ruských službách. To rozhodující byla vždy ruská nomenklatura, soubor osob, náležejících geneticky k jádru říše. Ti nahrazovali za internacionálního socialismu kategorii bojarů a ostatní šlechty. K nomenklatuře bylo možno přistoupit sňatkem, např. náš president, nebo rozhodnutím některého papaláše, třeba kosmonauti nebo slavní letci. Příslušníci nomenklatury pak například mohli cestovat i do kapitalistické ciziny, nakupovali ve zvláštních obchodech jenom pro ně a měli vlastní zdravotní péči (Sanops).

Podmínkou těchto výhod byla vždy bezpodmínečná poslušnost vedení Strany a Vlády.

Kodl 22.8.2008 9:31

Hloupé kecy

Rusko je jeden z mála evropských států, který svoji suverenitu nepředal do Brusele.To soudruhům Jelínkům vadí nejvíce.

Lojza 21.8.2008 23:14

Děsit se...

"Děsit se ale, že by se jednoho dne mohly ocitnou ruské tanky na

českých, moravských a slezských náměstích jako před čtyřiceti lety,

mohou jen jedinci labilní, neinformovaní a předpojatí."

   Takových byly v roce 68 v Československu +-3/4.

novaz 21.8.2008 22:26

vepřová hlavo Jelínku,

dnešní Rusko je hlavně nedemokratický, diktátorský stát jednoho muže, s dávnými imperiálními a dobyvatelskými choutkami. Je bezpodmínečně nutné zbavit se co nejrychleji závislosti na ruské ropě a ruském plynu a nenechat bez povšimnutí rejdit po našem území ruské špiony a agenty. V čem je namočenej Rus, z toho vždycky kouká průser. Můžes Jelínku své nesmysly kvákat dál, ovšem hlavu ani patu, ostatně jako všechny tvé mozkové průjmy, to nemá ani dnes.

xxx Kubeš 21.8.2008 22:53

Re: vepřová hlavo Jelínku,

Novaz dobře popsal realitu.

X 21.8.2008 23:12

Re: vepřová hlavo Jelínku,

Tak to je vskutku novátorské řešení a přímo htraběcí rada, novaz! Gratuluju! Jen chybí taková drobnost: Kterak hodláte té nezávislosti dosáhnout? Ze by vzhůru na stromy, svítit loučí, orat kravkama?

Komnetare Blogspot 21.8.2008 22:24

Místo tanků rakety?

Neděsím se toho, že by se u nás jednoho dne mohly oběvit ruské tanky. Spíš se objeví něco jiného, a nejen u nás:

Polsko je posledním obětním beránkem americké zahraniční politiky diktované vojensko průmyslovými lobisty ve Washingtonu, píše George Monbiot v The Guardian (http://www.guardian.co.uk/commentisfree/2008/aug/19/usforeignpolicy.russia).  Právě když Rusko demonstruje co se stane bývalým favoritům, kteří je znepokojí, Polsko souhlasí s umístěním americké základny raketové obrany na svém území. Ukazuje se, že tyto raketové systémy budou konečně k užitku: musí zastavit rakety, které teď Rusko zacíli na Polsko, Českou republiku a Spojené království.

Raketová obrana je tak nákladná a opatření k jejímu překonání tak levná, že kdyby to US vláda s uvedením obranného systému do provozu myslela vážně, Spojené státy by zbankrotovaly. Zrovna tak jako závody ve zbrojení zdolaly SSSR.

Fondy směrované do obrany, kosmického prostoru, a jiných výrobních a servisních organizací nemohou nikdy vyschnout, protože systém nikdy nebude fungovat. K udržování jejich toku musí administrativa přehánět hrozby od zemí, které prostředky na nukleární úder nemají, a ignorovat pravděpodobnou odpověď od těch, kteří odpovědi schopni jsou.

Ubohé Polsko, stejně jako Česká republika a Spojené království. Jsou silně vyzbrojovány aby se staly americkou návnadou.

Pavel Pekárek 21.8.2008 22:03

Jelínku, Jelínku

musím bohužel konstatovat, že Váš příspěvek je to, čemu Hrabal říkal "jako když se kráva usere do řeky a jen to mlaskne ".Neřekl jste nic.Jen blbé otázky a žádné odpovědi.To je ostatně ve všech Vašich příspěvcích.Moc mluvíte a nic neřeknete.Rusko je nedemokratické, vedené KáGéBábky a tudíž odporné a chce jen žrát, a zabírat.Proto jediná ochrana před ním je RADAR.Až tu budou 2 stovky Američanů, budou tíi odporní Rusáci jen řvát u hranic a nic si nedovolí.To je vše a tohle jste mohl říct. místo toho je žvaníte o hovnu a neřeknete nic.

Jste  jak autor slabý čajíček.Rus je snesitelný ( dobré srdce a pod. jen , pokud je jeden.Dva Rusové už budou kecat o tom, jak nás osvobodili a 5 Rusů nás bude chtít okupovat.

Na to dejte krk.

X 21.8.2008 23:09

Re: Jelínku, Jelínku

I vy skautíku naivní ;-D Kolik bylo těch amíků v Gruzii? A k tomu ještě mnohonásobně víc ukrajinskejch protiletadlovců, dále  instruktoři z Izraele a výsledek? Podělali se všichni jako malí smradi. Nicméně to všechno bylo jen divadlo, předem připravené na americké straně. Saakašvili je jen předem obětovaná figurka. Pravda, americký scénář předpokládal mnohem krvavější a delší masakr. Proto taky zabránili Gruzíncům vyhodit do luftu vjezd do Rokského tunelu, což je jediná cesta, kterou se ke konfliktu mohly dostat ruské posily. Ale bylo to jen první jednání. Zanedlouho uvidíme druhé. Součástí plánu je poštvat proti Rusku Ukrajinu a vyzbrojit ji jadernými hlavicemi.

Snowy White 23.8.2008 23:04

Proto taky zabránili Gruzíncům vyhodit

Proto taky zabránili Gruzíncům vyhodit do luftu vjezd do Rokského tunelu..... Joo? Jak to dokázali? Ale musím uznat, že informace máte na slovo vzaté :-D:-D

vládík 21.8.2008 21:59

Nejde o Rusko (či naopak SSSR)

Jde o ty, kteří vládnou. Kteří mohou vládnout. Pokud je jejich myšlení imperiální (= rozpínavé), jsou stejní. A stejně nebezpeční. Zvlášť, když doma nemají reálnou kontrolu či protitlak. V Rusku takoví lidé vládnou. A jednají. Bohužel - zdá se že i v USA přestávají kontrolní a zábranné mechanizmy působit.

Paul Sulc 21.8.2008 21:43

Ctete Dostojevskeho Denik,

Pane Jelinku, jste trouba. Rusko neovladaji kseftsmani, ci ano ovladaji, mafia, KGB, ale vse vede staleta ruska imperialni snaha dobejvat svet, hlavne 'dekadentni' Zapad. To, ze to jeden cas delali komunisti a rikali si SOvetskej Svaz, na tom nic nemeni. Je to Rusko, od davnych caru az do dneska koho se musime bat a na ktereho musime byt vsude pripraveni. Ovsem ceska a podobne operetni armady pro Rusko nebude vaznej souper Rusko skutecnou demokracii nikdy nemelo a urcite generace mit nebude. Cesko taky ne.Dostojevsky, Solzenicin, vsichni meli Rusko za spasitele sveta

jeff 21.8.2008 21:24

Jelínku, zase kecáš.

Rusko, kde prezidentem byl a předsedou vlády je agent komunistické tajné služby a většině obyvatelstva to nejen nevadí, ale naopak má jejich podporu, se nijak neliší od SSSR. Stejně tak by se nelišilo Česko od ČSSR, pokud by zde byl obyvatelstvem podporovaným prezidentem, byl komunistický agent  Minařík.

ijáček 21.8.2008 17:53

ne, Rusko není SSSR

Rusko není SSSR, ale stará carská politika se nemění, kam Rus jednou vkročil, tam si dělá nároky navždy. Jak se jmenují, na tom nezáleží, ale nechci, aby se k nám vrátili.

mik 21.8.2008 17:50

Typický blábol z Krvavého Práva

Keci o jiné ruské mentalitě, podpora silného ruska bez ohledu jaký gangster tam momentálně vládne, relativizace ruských zločinů, účelové podceňování jejich nebezpečnosti to vše jsou typické bolševické triky k oblbování tupého davu 

Jenže některé hodnoty jsou absolutní - například život buď je nebo neni. A protože život jiných má už stovky let pro rusy nulovou hodnotu je nutné chápat rusko jako říši zla a podle toho se k němu chovat. Ať se to různým pseudohumanistům líbí nebo ne dokud bude přes 90% rusů podporovat okupaci jiných států, vyvražďování tamějšího obyvatelstva a vykrádání přírodního bohatství tak je nutno se řídit heslem dobrý rus je jen mrtvý rus.

pepe 21.8.2008 18:18

Re: Typický blábol z Krvavého Práva

A na kolik si svůj živůtek ceníte, smím-li se optat?;-D;-D

VL 21.8.2008 19:47

Re: Re: Typický blábol z Krvavého Práva

Nevím, jak jiní, ale já tak na 8 zásobníků do SA 58, tj. cca 240 Rusáků.

Hrad 21.8.2008 23:21

Re: Re: Re: Typický blábol z Krvavého Práva

Nepřeceňuješ se? Takovím jako ty, podle toho co zde vytrubuješ stačí, aby vyčpěli(přestali smrdět).

Hrad 21.8.2008 23:29

Re: Re: Re: Re: Typický blábol z Krvavého Práva

Bože blbe......!!!! .... takovým!!!!

Rudolph 21.8.2008 17:35

Čau

Mějte se tady pěkně, jdu zapít tu slavnou událost, kdy poprvé, a bohužel zatím i naposledy, dostali naši komunisté pořádně nakopáno do  purdhelle ;-)

Jindráček 21.8.2008 17:31

Kuš!

Moulo!:-D

starek 21.8.2008 17:15

Nepoučitelní

Někdo se nikdy nepoučí - jen mele tu svou

jirka.s. 21.8.2008 15:56

Správně, jelínku, ozdobo brdských lesů!!!

Rusko není Sovětský svaz! Jenom ti rusáci, co tam zbyli po Sovětském svazu, jsou furt stejní! ;-(

starek 21.8.2008 17:16

Re: Správně, jelínku, ozdobo brdských lesů!!!

Někdo se snad ani nechce poučit, je to v něm to rudé zažráno

X 21.8.2008 17:18

Re: Správně, jelínku, ozdobo brdských lesů!!!

Ostatně stejně jako Češi. V roce 1946 jako jediný národ na zeměkouli s nadšením zvolili komunisty a pak se neskutečně divili, že jimi zvolení komunisti dodržují svůj program bolševického internacionaizmu. Pak naivně uvěřili, že je možné komunizmus reformovat a dát mu lidskou tvář (smažení sněhu) a v co doufají teď, když stále polovina českých voličů dává hlas KSČSSD, to mi už vůbec jasné. Proč se divíte Rusům, kteří byli vymývání mozků podrobeni dvojnásobně dlouhou dobu.

VL 21.8.2008 19:49

Re: Re: Správně, jelínku, ozdobo brdských lesů!!!

Češi nebyli jediní, dokonce je volily i národy, které měly na výběr, třeba Italové a Francouzi.