23.6.2024 | Svátek má Zdeňka


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
X 21.8.2008 14:09

Re: Re: Sovětský svaz, to bylo vždy především Rusko!

Haló noviny jsem dokonce ještě nikdy ani nedržel v ruce. To mám z internetových zdrojů v USA, GB, Francii a Holandsku. Vaše jednoduché vidění světa by vám mohla závidět i ovce z Orwellovy Farmy zvířat.

Ladislav N. 21.8.2008 16:51

Re: Re: Re: Sovětský svaz, to bylo vždy především Rusko!

No, pokud se vámi inzerovaný záměr uskuteční, není se co divit. OSN je zbytnělá parkinsonovsky administrativně bující a účinného rozhodování neschopná organizace, zahrnující mezi své členy i diktatury a totalitní komunistické státy. Je zřejmé, že v takovém složení členů OSN nemůže prakticky nikdy dojít k rozumné dohodě.

;-( 21.8.2008 11:16

Jsem labilní jedinec

pořát se těch ruských tanků bojím, stejně jako ČSSD, think-tanku.

Pozorný čtenář 21.8.2008 11:21

Re: A co německý "Wehrmacht"?

...-63 nebo 40 let... je v tom podle Vaší logiky rozdíl? Nebo snad chcete říct, že se máme také bát současného Německa?

;-( 21.8.2008 11:56

Re: Re: A co německý "Wehrmacht"?

ano, i jeho. Nevěř nikomu, nejlépe ani sobě.

Vít 21.8.2008 12:08

Re: Re: A co německý "Wehrmacht"?

Na rozdíl od Ruska německá armáda své sousedy za těch 63 let nenapadla...

vytyk 21.8.2008 11:15

pane Jelínek

takže když si Váš článek přeložíme do češtiny, znamená to, že máme být rádi, že si rusáci nacpou nenasytný chřtán na pomezí Asie a Evropy, tj. někde daleko, že jim to bude stačit, že nás o okolní státy určitě nechají na pokoji a že je v tom máme podporovat -- ;-( - nebezpečná a naivní zhovadilost, lidi jako vy nás zase přivedou do neštěstí.

Ivan 21.8.2008 11:58

Re: pane Jelínek

O USA se vyjadřujete taky tak barvitě. Tam by se přece slova jako "nenasytný chřtán" hodila daleko více. Protože pokud je Rusko nenasytné, jsou USA stokrat nenasytnější. A tak je to i s jinými charakteristikami. Článek pana Jelínka je velmi rozumnou úvahou.

vytyk 21.8.2008 12:12

Re: Re: pane Jelínek

jasně, nenasytné USA si toho hodně vzaly v Korei, v jižním Vietnamu, v Afganistánu i v tom Iráku se jim to hodně vyplácí, zato hodní Rusové vyžrali Německo, Polsko, Československo, Finsko, Litvu, Lotyšsko, Estonsko, Ukrajinu, Maďarsko,Bulharsko a to jsem určitě něco zapomněl, a to jenom za posledních 50let.

emil 21.8.2008 11:10

Jelene,

kolik lidí si tohle myslelo v roce 68 ?

Pozorný čtenář 21.8.2008 11:07

Výstižný popis situace

...s kterým naprosto souhlasím.Současná "rusofobie" mi připomíná "oficiální antiamerikanismus" z 80.let. Nevěřil jsem tomu tehdy, nevěřím ani dnes.Nicméně na spoustu věcí jsem od té doby změnil názor a rozhodně jsem z toho neměl vždy radost. Ale na rozdíl od jiných si umím aspoň přiznat, že jsem se mýlil.

Ladislav N. 21.8.2008 11:12

Re: Výstižný popis situace

No jo, asi patříš mezi ty, co si svou národní historii budou muset někde prožít znovu na vlastní kůži (a nejlépe dvakrát, podle pravidla opaovat, opakovat.... ). ;-P

X 21.8.2008 14:06

Re: Re: Výstižný popis situace

No opakovat historii si nejspíš budeme muset, anžto je tento národ nepoučitelný a stále si svá selhání nepřipouští a hledá vinu u jiných. Nebo vítězství bolševiků ve volbách 1946 za selhání nepovažujete? A co současné voličské preference KSČSSD? Nebo to, jak národ uvěřil, že je komunizmus reformovatelný? Kdepak, my jsme tu všichni holubičky čisté, myslíme to dobře a tu naší dobrotu vždycky někdo zneužije. Mně tenhle výklad historie vždycky přivede na myšlenky o zbavení svéprávnosti.

Ladislav N. 21.8.2008 17:00

Re: Re: Re: Výstižný popis situace

 :-)R^

Minutus 21.8.2008 18:59

Re: Re: Výstižný popis situace

Jo, Ladislave, tato fráze o prožití znovu byla za komunistů často opakovaná mantra .. 

Ladislav N. 24.8.2008 9:30

Re: Re: Re: Výstižný popis situace

Já se k ní dopracoval až po roce 1989. Právě v souvislosti s nepoučitelnými voliči komunistů všeho druhu. ;-P

Štváč 21.8.2008 10:33

zkuste se pochlapit

abyste se jelínku nemýlil. jediná omluva z vašeho článku pro Rusko je, že leží na rozhraní asie a evropy. to je málo na tak dlouhej článek a je to stejně bezpohlavní a zbabělé jako od klause. takže si kladete jen otázky na které nenalézáte odpovědi. až tu nejhloupější, že se od našich "bratrů" nemáme čeho obávat. jste mlád a vychován v SSM a i když v oboru studován, přesto špatně chápete, nebo držíte linii paroubka a to je málo a zbabělé, na to, jak jste mlád. napište od srdce co si o ruských generálech a plukovnících  /Lavrov, Putin/ myslíte. a už se přestaňte bát, spadne vám kámen ze srdce.

Simon 21.8.2008 10:32

Domaci ukol splnen

Kpnuti do Kocaba - 1;

Chvala Ruska- 1

Domaci ukol splnen na 1 s *!!!!:-D

Vodák 21.8.2008 10:20

trh

Neviditelná ruka trhu funguje a přináší svobodu a demokracii. Že vyřeší vše, nikdo netvrdil. Na tom se nic nezměnilo, naopak denně se o tom můžeme naštěstí přesvědčovat. Že to nevidí pan Jelínek, nebo nechce vidět,  nehraje roli.

21.8.2008 10:31

Re: trh

Matematik by řekl, volný trh je pro demokracii podmínkou nutnou nikoliv však postačující. Jelínek však o matematice toho ví pramálo.

pepe 21.8.2008 9:54

zajímavá diskuze

Soudě podle hodin, přispěvatelé zde jsou převážně kancelářské myšky, což? Polovina státní zaměstnanci,že? To vysvětluje Vaši hrůzu z toho, že se svět neustále mění.:-D:-D:-D

ps 21.8.2008 10:55

Re: zajímavá diskuze

Koukám, že vy stavební dělníci už taky můžete těžit z dobrodiní internetu na pracovišti.

pepe 21.8.2008 11:29

Re: Re: zajímavá diskuze

Takže strach z lopaty. Ten svět je ale krutej, viďte?;-D;-D

Hanyz01 21.8.2008 9:45

to jsou věci

Já bych spíše řekl že: Trh ani demokracie v Rusku neexistuje (rozdíl mezi demokracií a řízenou demokracií je asi jako mezi kazajkou a svěrací kazajkou - buď v zemi demokracii máte, nebo ne).

Putin se snaží opět si hrát na Světovou mocnost - na tu si Rusko (SSSR) pokaždé mohlo jen hrát a potřebovalo k tomu dvě věci - blahovůli/pohodlnost svobodného světa a dost zemí menších než Rusko s nějakým bohatstvím, které se dalo vyplundrovat.

Z čehož mi plyne, že prioritou pro ČR je Rusko raději slabé.

To, že to exponenti ruské SVR (viďte, pane Jelínku), vidí jinak je celkem normální, nicméně přimlouvám se za to podobné hajz/ly střílet.

Ivan 21.8.2008 12:01

Re: to jsou věci

Prioritou pro Evropu jsou pak slabé USA stejně tak jako prioritou pro USA je slabá a chudá ČR.  Ta logika je přece neúprosná. Takže příklon k USA znamená příklon k zemi, která má zájem na chudobě v ČR.

Fafa 21.8.2008 14:02

Re: Re: to jsou věci

Jasne Ivane, prioritou pro Americany je chuda Evropa. Proto v ramci Marshallova planu delali, co mohli, aby ji ochudili. ;-)

Ale 21.8.2008 16:11

Re: Re: to jsou věci

Ivánku, ty jsi nedával pozor snad ani ve VUMLu. Prioritou USA byla odjakživa světovláda vólstrýtské buržoazie

Sherry 21.8.2008 9:26

Re: už někdo praštěte toho grafomana cihlou do hlavy

Tihlencti užiteční idioti by se měli zavírat do ZOO a k jejich klecím povinně vodit školní výpravy.

Stachanov 21.8.2008 9:07

už někdo praštěte toho grafomana cihlou do hlavy

třeba se mu rozsvítí

Sherry 21.8.2008 9:25

Re: už někdo praštěte toho grafomana cihlou do hlavy