8.5.2024 | Den vítězství


Diskuse k článku

SVĚT: Rus do sebe nechá bušit...

Drobně odbočím. Kdysi se jakési médium staralo o fyzickou kondici státních představitelů. Nejoblíbenějším sportem kancléře Helmuta Kohla bylo polykání plněných drůbežích žaludků, a fyzicky podobně disponovaní Miloš Zeman a Ariel Šaron na tom byli nejinak.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Rossi 3.3.2018 22:30

Re: Článek mužika Šnajdra

Někdy člověk opravdu napíše text, který vyzní jinak než autor zamýšlí. Donutil jste mě přečíst svůj text znovu a znovu, a to i s buddhistickou "neúčastí" na vlastním Já,,, ale ať čtu jak čtu, tak nic takového co vy píšete mi z textu neplyne.

Opuštěné pozice Ameriky by automaticky začala zabírat jiná velmoc - naprosto s Vámi souhlasím.

Asi budu muset přidat na srozumitelnosti textu, děkuji za upozornění.

P. Pavel 3.3.2018 16:45

Rus žere trávu

a schneider jako obvykle leze putinovi do zadku. Na sestřelní letu MH 17 nad Ukrajinou ruskými polovojenskými jednotkami protiletadlovým kompletem BUK, který jim dodala ruská armáda, bylo vyšetřeno všechno. Všichni znají doping jen v Rusku znají státem organizovaný doping. Atd. atp.

Z. Mikulášek 3.3.2018 17:24

Re: Rus žere trávu

Mně se líbí, jak dáváte ostentativně tvrdě a nekompromisně najevo svůj vztah k nepřátelům světlých zítřků, kteří si nezaslouží ani to jméno s počátečním velkým písmenem :-P

P. Pavel 3.3.2018 18:24

Re: Rus žere trávu

Mně se líbí jak rychle si dovedete vycucat z prstu blábol o "světlých zítřcích" jen proto, že nemáte jak vyvrátit fakta, která vám nejdou pod čumák.

I když na druhou stranu, schneider jako milovník putinova tunelu, světlo v oblibě zřejmě mít nebude. :-)

V. Čermák 3.3.2018 19:09

Re: Rus žere trávu

Hurá, tak konečně zde máme nějakého majitele "zaručených faktů".....

P. Pavel 3.3.2018 19:29

Re: Rus žere trávu

Ještě jste zapomněl pokusit se ta fakta vyvrátit. Že by schválně...

Perryman 3.3.2018 16:37

Mimochodem

v německém Trevíru bude v květnu jakýsi Juncker odhalovat Čínou darovanou sochu komunistického teoretika Marxe co tento experiment vymyslel. Bohužel bylo Rusko zemí s obří základnou zubožených chudáků na které všichni z vysoka kašlali, neměli o co přijít a výborně se na pokusy hodili. Rusové proti zavádění západního experimentu skoro tři roky bojovali v kruté občanské válce, ale nezvládli. A včil mudrujte.

P. Dvořák 3.3.2018 16:22

Zajímavý článek.

Některým se vůbec nelíbí, protože popisuje, že největší blbec bývá ten, kdo chytračí, až přechytračí.

M. Kolář 3.3.2018 15:49

podsouvání

Základní prolhanost celého článku spočívá v jaksi nijak nedoložené podsunuté "samozřejmosti",totiž, že Putinovo Rusko bylo před zhoršením vztahů v posledních letech jakkoliv ohrožováno Západem. Toto trvrzení, které již plyne z titulku, se nedá nijak doložit a autor se o takovou bláhovost ani nesnaží .. Místo toho vytváří guláš namíchaných polopravd, nesouvisejících "vtipných" postřehů..

O tom co Putin dělá z Ruska, obnovená kontrola společnosti, militarizace státu, lhaní o historii školním dětem,, o tom ani slovo ..

Ruská režimní věrchuška se už zase jednou bojí o své pozice. Zhoršení vztahů a vytváření obrazu nepřítele je jediným způsobem dlouhodobého zakonzervování poměrů v Rusku ..

Autor článku je ostatně známý proruský lhář ..

J. Holíček 3.3.2018 16:10

Re: podsouvání je omyl nebo Kolářův zlolaj?

Především musím říct, že autor, tedy pan Schneder, je mimořádně inteligentní komentátor a umí věci hodnotit téměř jasnozřivě. Proto je velmí těžké najít na jeho konstrukcích chybu. Z toho důvodu jsou proto používány zástupné argumenty, jakože je proruský lhář, že Putin je samozvaný car, že ruští lidé jsou k politování.

U těchto týpků, kteří Rusy považují za trapné mužiky, je až dojemné, jak jim tito mužici leží na srdci. Tím chci říci pane Koláři, nemějte zbytečné starosti a věnujte se společnostem a společenstvím, která jsou vašemu srdéčku blízká, šťastná a spokojená. :-))

S. Netzer 3.3.2018 16:23

Re: podsouvání je omyl nebo Kolářův zlolaj?

Jestli je někdo "jasnozřivý", pak je to pan Kolář, který Schneidera, jeho způsob psaní a jeho lži dokonale prokoukl.

J. Holíček 3.3.2018 16:26

Re: podsouvání je omyl nebo Kolářův zlolaj?

A podle jakého argumentu jste to poznal? Rozveďte to. Zatím jste příliš stručný.

M. Kolář 3.3.2018 16:24

Re: podsouvání je omyl nebo Kolářův zlolaj?

Inteligenci autorovi neupírám. Pouze se ve svém životě zřejmě rozhodl svůj potenciál nepoužívat k hledání pravdy ale k manipulování. To je jeho volba.

Jeho konstrukce jsou bezchybné asi tak, jako je např. umělý a vnitřně konzistentní matematický konstrukt bezvýznamný pro popis reálného světa.

Schneider vlastně v článku opakuje Putinovu lež o ohrožování Ruska.To je celý smysl článku a vše ostatní je jen sofistikovaná vata..

Vážím si Rusů jako lidí stejně jako u kteréhokoliv jiného národa. To ovšem nic nemění na značné nebezpečnosti tohoto národa v rovině státní .

Rusové jsou totiž možná jediný imanentně a kulturně fašistický národ a nijak si to neuvědomují. To ve spojení s možnostmi jejich země je krajně nebezpečné.

J. Holíček 3.3.2018 17:07

Re: podsouvání je omyl nebo Kolářův zlolaj?

On ten (bezchybný) konstrukt je stejně ve formulaci "Schneider v článku opakuje Putinovu lež." Odhlédneme-li od toho, zda je to lež nebo ne, tak proč by Schneider měl opakovat Putinovu lež, proč to nemůže být jeho názor? Může to být i názor můj a řady dalších, opakuje pak moji nebo jejich lžiI? To jsou takové nuance s minimálně posunutou premisou. Tvrzení, Rusové jsou jediný imanentně a kulturně fašistický národ je krajně problematické, i když odhlédnu od problematicky předsunutého "možná". Toto tvrzení je problematické i z hlediska syntaxe, protože, je-li Rusům vlastní fašizmus, pak stejně tak je vlastní kultuře a ostatním obdobným atributům. Zůstává to tak opět jako pouhé tvrzrní, které má čtenář prostě přijmout, prototože ho tvrdíte. Je to validita na úrovni tautologie. Spojení s "možnostmi jejich země" si musí čtenář domyslet a mlčky s nimi souhlasit, že jsou (pravděpodobně) nebezpečné.

To jsou právě důvodu, proč více věřím Schneiderovi, aniž vylučuji podprahovou manipulaci. Píše v každém případě srozumitelně a argumentuje jasně.

M. Kolář 3.3.2018 17:19

Re: podsouvání je omyl nebo Kolářův zlolaj?

Takto eskamotérsky můžete zpochybnit prakticky cokoliv.. Pokud jste v daném tématu tak neinformovaný, pak jste i takovými články, jako tento od Schneidera, snadno manipulovatelný ... , s tím já nic neudělám..

Snažil jsem se upozornit, že autor především předkládá narativ pro který nemá v článku ani jinde žádné argumenty .. Jestli je to opravdu jeho "názor" nebo ne mne až tak nezajímá . Demokratická společnost se musí bránit proti takové propagandě ..

J. Holíček 3.3.2018 17:48

Re: podsouvání je omyl nebo Kolářův zlolaj?

Jen jsem se přizpůsobil. Hodnocení, tedy nálepkování druhých včetně autora, jako argument neobstojí. Naše "demokratická" společnost s nějakýmdemokraticky zvoleným prezidentem, nějakým premiérem v demisi by se měla umět bránit proti demagogii a neobjektivitě. Pak by nesměřovala kam směřuje a negenerovala to, co za hájení ani nestojí. Něčí tvrzení, že někdo lže nebo, že je sám demokrat, nemůže být pravda jen proto, že je tvrzeno. Přeji pěkný večer i víkend a děkuji za distinguovanou debatu. :-))

M. Kolář 3.3.2018 17:51

Re: podsouvání je omyl nebo Kolářův zlolaj?

Příště se Schneidere můžete dokonce i podepsat. Máte to dovolené ..

J. Holíček 3.3.2018 18:22

Re: podsouvání je omyl nebo Kolářův zlolaj?

No vidíte, teď jste to nevylepšil, ba odhalil skutečnou validitu vašich tvrzení. Pana Schneidera vídám občas v televizi a jednou jsem ho viděl dokonce naživo v nějakém knihkupectví. Obávám se, že dopisovat si s vámi na chatu pod vlastním článkem pod falešným nickem mu není imanentní. Vy mně na oplátku jménem vybavujete jednoho protirusky zaměřeného demagoga, který před časem, pokud si dobře vybavuji, makal na naší ambasádě v Moskvě. Pevně věřím, že jím nejste.... Hodně nesympatický. :(

M. Kolář 3.3.2018 18:32

Re: podsouvání je omyl nebo Kolářův zlolaj?

Je docela jedno jak se jmenujete, ale tímto posledním příspěvkem jste docela odhalil svou neschopnost argumentace k obhajobě lživého článku jenž byl primárním předmětem této bezcenné rozpravy .. Dokonce i příčiny této neschopnosti .. Proruská demagogie již násobně ničila tento národ a již to stačilo .. Pokračujte a sklidíte co zasejete ..

V. Čermák 3.3.2018 19:01

Re: podsouvání je omyl nebo Kolářův zlolaj?

Pane Koláři, snažíte se dobře, ale jasně vidět, že jste obyčejný " poznamenaný" Rusofob. Řeknete-li, že článek je lživý, neznamená to vůbec nic. Tvrdíte-li, že máte pravdu, je to totéž. Nechte si svůj názor a nepovyšujte se nad lidi, kteří s článkem souhlasí. Vaše názory koneckonců jsou známé jako silně menšinové, tak si přiznejte, že prohráváte a zůstaňte raději v klidu....

M. Kolář 3.3.2018 21:56

Re: podsouvání je omyl nebo Kolářův zlolaj?

No ,podle toho jak se vyjadřujete o menšinových názorech tak budete asi slušný Rusomil.. Takové charakteristické ..

Jinak, zas tolik mé názory asi menšinové nebudou, soudě například dle průběhu prezidentské volby nebo podle mnohých průzkumů ze kterých plyne, že většina lidí u nás si stále dobře uvědomuje co je (dnešní) Rusko zač...

Takže i vy můžete být docela v klidu..

A. Trick 3.3.2018 18:23

Ohrožování Ruska

NATO má takový nástupní prostor pro útok na Rusko, o kterém se Hitlerovi ani nesnilo.

M. Kolář 3.3.2018 18:34

Re: Ohrožování Ruska

Nástupní prostor má každý soused každého souseda, ne ?? ::))

Tak ať se Rusové přestěhují na nějaký ostrov kde žijí jen tuleni ... Tam budou mít klid na budování své skvělé civilizace .. ::))

A. Trick 3.3.2018 18:38

Re: Ohrožování Ruska

Žijete v bludech, ale hlavně, že Vám to "myslí politicky".

P. Pavel 4.3.2018 17:34

Re: Ohrožování Ruska

Bláboly o "nástupních prostorech" dokazuješ jen a pouze ty, že žiješ nikoli v bludech ale v soustavném a těžkém deliriu.

Z. Frys 3.3.2018 15:24

Bůh, car, národ !!

Pravoslavná nazibolševická despocie. Tfuj.

M. Prokop 3.3.2018 15:48

Re: Bůh, car, národ !!

No prostě jsou čím dál, tím stejní. Což mne nijak neudivuje.

Zajímalo by mně něco jiného, zda pan Schneider z blbosti nebo za peníze. Jiná možnost mne nenapadá.

J. Vintr 3.3.2018 14:32

Západ nikdy neohrožoval Rusko

Zato Rusko je od okamžiku, kdy převzali moc bolševici, trvalou hrozbou pro západní svět.

A. Trick 3.3.2018 14:47

Re: Západ nikdy neohrožoval Rusko

Nikdy! Ani Napoleon, ani Poláci co vypálili Moskvu. Ani Angličané v Krymské válce. Ani Němečtí rytíři. Ani Švédové. Nikdy!!!

S. Netzer 3.3.2018 15:13

Re: Západ nikdy neohrožoval Rusko

A epidemie AIDS v Rusku má svůj původ v laboratořích CIA, že dyšno kylchape?