25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

SVĚT: Rus do sebe nechá bušit...

Drobně odbočím. Kdysi se jakési médium staralo o fyzickou kondici státních představitelů. Nejoblíbenějším sportem kancléře Helmuta Kohla bylo polykání plněných drůbežích žaludků, a fyzicky podobně disponovaní Miloš Zeman a Ariel Šaron na tom byli nejinak.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Rossi 4.3.2018 21:02

Re: Některé děti na pískovišti mají dojem, že jsou chytřejší

Určitě pane Pavel. Jen tak dál, děláte mi svým psaním radost. Vypište se ze všeho co Vás trápí. Stojím za Vámi a podporuji Vás.

M. Prokop 3.3.2018 23:25

Re: Jsme dost všímaví k rodícímu se PŘELOMU ???

Zamyslil jsem se a zařadil vás do file "mašíbl".

J. Matuška 3.3.2018 21:08

Už rozumím, proč zdejší rusofobové tak kvičí

Nejprve jsem přelétl diskusi, potom jsem se pustil do článku Jana Schneidera. Je skvělý, šup s ním do archivu. Bunga bunga!

M. Prokop 3.3.2018 21:15

Re: Už rozumím, proč zdejší rusofobové tak kvičí

K duševně chorému Pokornému bude pasovat co příslovečný Jandák na hrnec. :-P

J. Matuška 3.3.2018 21:19

Re: Už rozumím, proč zdejší rusofobové tak kvičí

Petr Pokorný musí dělat dobře svou práci, když se snížíte k takové ubohosti, je mi vás líto. Vývoj jde směrem, který vás nebude těšit. To bude pro mě dostatečná satisfakce.

M. Prokop 3.3.2018 23:26

Re: Už rozumím, proč zdejší rusofobové tak kvičí

Nejspíš nebude, to souhlasím. Naštěstí ovšem nejde ani směrem šílenců Pokorný&Matuška.

J. Matuška 3.3.2018 21:29

Re: Už rozumím, proč zdejší rusofobové tak kvičí

...nedůstojné „Schleichen nach Osten“...

P. Rudolf 3.3.2018 16:52

Článek mužika Šnajdra

umístěný Neffem mezi ostatními na čestném prvním místě (totožné s titulní stranou novin), nemůže už nikoho nechat na pochybách, že se z NP stala protievropská a proruská platforma. Přidáme-li k tomu množství článků převzatých od putinových rektálních alpinistů z IVK či Parlamentních listů, nebo Gatestone Institute, kruh se nám uzavře.

P. Aron 3.3.2018 17:33

Re: Článek mužika Šnajdra

Urážka od Vás je pro normálního člověka jen pochvala. Používám podobné formulace nerad, ale u vás už nic jiného nemám.

J. Holíček 3.3.2018 17:52

Re: Článek mužika Šnajdra

Pane Rudolfe, pokuste se na stejné místo umístit své články. Jak jsem si všiml, tak každodenně vyplodíte myšlenek na dva články. Škoda jimi plýtvat jen tak nazdařbůh. :-)

P. Rudolf 3.3.2018 18:03

Re: Článek mužika Šnajdra

Pane Holíčku, je dobře, že jste zde další, kdo mé myšlenky čte, což jasně znamená, že jimi vůbec, natož nazdařbůh, neplýtvám.

J. Holíček 3.3.2018 19:23

Re: Článek mužika Šnajdra

To není úplně přesné, pane Prokope. Narážím na vaše jméno často, což neznamená, že co je pod ním napsáno po každé čtu. Spíše náhodou. Ale chtěl jsem dobrou radou prospět vám i sobě. Kdyby jste se stal "váženým" autorem pejska pana Neffa,tak byste neměl tolik času plevelit a já bych si mohl bez problémů vybrat jiné autory, aniž bych na vaše jméno narážel. :-)

P. Rudolf 3.3.2018 19:52

Re: Článek mužika Šnajdra

Takovou urážku, mne oslovit "pane Prokope", si snad opravdu nezasloužím.

Jinak, já jsem si přečetl asi dva, tři vaše příspěvky a dospěl jsem k názoru, že nemáte co říct. Proto vás už nečtu a tyto mé reakce na vás pod mým vláknem berte jako výjimku. Mohu vás však ujistit, že stát se "váženým autorem pejska pana Neffa" bych asi nepřežil a tak to nehrozí. Bude se muset ve světě naučit orientovat sám. Což se vám zatím evidentně tragicky nedaří.

J. Holíček 3.3.2018 20:59

Re: Článek mužika Šnajdra

Pozorný Rudolf Prokop Matraci. To se povedlo!

S. Netzer 3.3.2018 20:25

:))))))))))))))))))) (c) Kanioková

To se vám povedlo. :-)))

Doufám, že si Prokop vezme vaši "dobrou radu" k srdci.

M. Prokop 3.3.2018 20:46

Re: Článek mužika Šnajdra

Agent Rudolf (dříve Hofman) je nadán duchem ani tak ne kritickým (to by mohlo být i přínosné), jako spíše komunisticky dogmatickým. Lze důvodně předpokládat, že v podobném duchu by se nesly i jeho články.

P. Manda 3.3.2018 18:42

Re: Článek mužika Šnajdra

tak už sem nelez !

M. Kolář 3.3.2018 18:51

Re: Článek mužika Šnajdra

Ono je zajímavé třeba i to, jak aktivita a agresivita putinovských trollů kolísá v návaznosti na projevy rusáckého fírera nebo v návaznosti na nějakou ruskou vojenskou akci... Máme opravdu sympatické spoluobčany ...

V. Čermák 3.3.2018 19:06

Re: Článek mužika Šnajdra

Vy jste tady dole diskutoval skoro jako vdělanec, ale najednou zde máme povyšujicího se burana...

M. Kolář 3.3.2018 19:12

Re: Článek mužika Šnajdra

To víte, testuji zda bych se dokázal přizpůsobit kulturním vzorcům té sovětizované drahé "polovičce" našeho skvělého národa ... ::))

P. Rudolf 3.3.2018 19:16

Re: Článek mužika Šnajdra

Máte, pane Koláři, samozřejmě pravdu. Po "Ukrajině", různým ruským svinstvem ve světě či před volbami, to bylo vždy markantní.

Pro mne je ale daleko tristnější, jak se zmilitarizovali odpúrci EU. Dřív nesměle váhaví, dnes dle modu "drzé čelo lepší poplužního dvora". Agresivní, nesnášenliví, čím dál víc nechutní. Informovanost nulová (pominu-li fake news), ale názor pevný.

Omlouvám se dnes mým rodičům, neb jsem nikdy nechápal (a trochu je kritizoval a vyčítal jim to), jak mohli Češi dopustit rok 1948. Dnes tomu konečně dokonale rozumím.

M. Kolář 3.3.2018 19:29

Re: Článek mužika Šnajdra

Souhlasím pane Rudolfe ... Díky za reakci ..

Také jsem kdysi vyzpovídal své předky/rodinné příslušníky ,z nichž někteří strávili celá pdaesátá léta v komunistických lágrech jako političtí vězni, i další lidi, ohledně r. 48 ,atd .. V podstatě z toho plyne, že se jednalo o masivní "tupý" pohyb velké části společnosti který nešlo ovlivnit prakticky žádnou argumentací .. Jedinou teoretickou možností jak to zastavit nebo zbrzdit by bylo přijmout otevřený boj .. Na to ovšem nebylo dost jednoty, rozhodnosti a zřejmě, tehdy, ani ochoty bít se s "rodáky" ... Také mnoho lidí si vůbec nedovedlo představit, že by u nás opravdu mohl být takto brutálně nastolen ruský systém hodnot ..

P. Rudolf 3.3.2018 20:12

Re: Článek mužika Šnajdra

Ano, je to tak.

V roce 1948 už ale bylo pozdě. České elity (nejen ty politické, i když ty především) selhaly už před válkou (oklešťování pluraritního politického systému, tradiční tajnůstkářská kabinetní politika), při Mnichovu (nikdy jsme se neměli tak lehce vzdát, byť prohra na vojenském poli byla zjevná), během londýnské vlády (jak mohli ostatní členové Londýnské vlády dát Benešovi ve vztahu ke Stalinovi takový prostor?) a katastrofálně po roce 1945 (Košický vládní program, tzv. Benešovy dekrety a z nich vyplývající Sudetské řešení -ale nejen to, vznik národní fronty, zestátnění podniků nad 50 zaměstnanců a mnoho, mnoho dalších přehmatů, končících odmítnutím Marshalova plánu).

Jsme evidentně národ, který, i přes starou kulturu a docela slušnou vzdělanost a blahobyt, má zásadní problém se správně orientovat ve složitých životních situacích. Proto, ač vše nám zcela unikátně bylo po Listopadu '89 naservírováno téměř na stříbrném tácu, nejspíš opět historicky selžeme.

M. Kolář 3.3.2018 20:21

Re: Článek mužika Šnajdra

Ano. Bohužel..

S. Netzer 3.3.2018 20:32

Re: Článek mužika Šnajdra

Ano, přesný postřeh.

M. Prokop 3.3.2018 20:48

Re: Článek mužika Šnajdra

Na rozdíl od EUnijních trollů, jejichž aktivita je setrvalá a nezakolísající. :-P

V. Pavelka 3.3.2018 20:40

No

Pan Scheider je stejná nádoba,té své spravedlnosti , jako my všichni, pane Neff, díky za psejka .

M. Prokop 3.3.2018 20:43

Re: Článek mužika Šnajdra

Níže máte třeba ukňouranou Hvížďalu, pestrost musí být.

Rossi 3.3.2018 20:51

Re: Článek mužika Šnajdra

Ach jo, zase hádky...

Ano, pravdou je, že geopolitická šachovnice se polarizuje: Západ (USA a jejich satelity) x Východ (Moskva-Peking). Ovšem komentář pana Rudolfa tuto polarizaci ještě graduje až do jakési demagogické floskule. Nic podobného ovšem neshledávám u autora článku.

Pan Šnajdr v zásadě A) rekapituluje interakci antagonistických siločar vycházejících ze dvou gravitačních center globální politiky; B) tyto obecně známé reálie analyzuje (rozkrývá, vysvětluje) optikou sobě vlastní. Jestli se tímto článkem stává NP platformou Kremlu, tak to bych si netroufal tvrdil. Jisté sympatie k politice Kremlu jsou v článku patrné, to ano. Ovšem, ruku na srdce přátelé, kdo sleduje kontinuitu dějin a masivní cynismus v zahraniční politice USA po 2.sv.válce, tak (bez ohledu na antipatie či sympatie ke Kremlu) musí dát autorovi za pravdu, že takhle to dál prostě už nejde. Největším světovým teroristou a agresorem jsou v současné době Spojené státy(!!!) a osobně je mi z toho spíš smutno, než cokoli jiného. A dokonce jsem nabyl jistoty, že síly ovládající Bílý dům ohrožují i samotné americké občany. Marxovo heslo bych tím pádem parafrázoval na: "Občané VŠECH zemí spojte se proti loutkohercům z Wall Streetu.".

V. Pavelka 3.3.2018 22:04

Re: Článek mužika Šnajdra

Pane Rossi, co by se stalo se světem nebýt USA ? zůstalo by Rusko a Čína ve svých hranicích ? Naivo!?