9.5.2024 | Svátek má Ctibor


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
MaB 13.4.2008 6:07

Re: Re: Velkohubost pisatele a psí štěkot, který do říše středu není slyšet.

Ne. Převrat si připravili bolševici, kterým se nechtělo žít v mantinelech minulého eržimu,a chtělo se jim víc krást ...;-O

Marie 7.4.2008 12:49

Re: Velkohubost pisatele a psí štěkot, který do říše středu není slyšet.

Ozval se komunista, že????

Kolombo 7.4.2008 13:15

Re: Velkohubost pisatele a psí štěkot, který do říše středu není slyšet.

Jako vždycky jde komoušům o dodržování práv sobě podobných - vrahů, otrokářů, lotrů všeho druhu. V Iráku jde většina zabitých na účet pumových atentátníků, co se odpalují na tržištích a v autobusech mezi civilisty. Dejte do placu, rudý pepo, nějaký příklad, kterak komunismus  přines l svobodu a prosperitu někomu jinému než komunistům za cenu zotročení ostatních? "Imperialisté  " nabízejí, kdo nepřijme, má se obvykle bez nich  hůř než když souhlasí. Komunisti se neptají, nenabízejí nic, jen otroctví. Tož tak, pepo. Škoda, že Vám za vaše příspěvky není možné i zde dopřát trochu toho  severokorejského zacházení - zostřené nucené práce na doživotí spojené s převýchovou k radostnému budování vyspělého kapitalismu. Přímo vás vidím, jak se s úctou plazíte k obrovité betonové soše Václava Klause, políbíte botu, zapějete píseň o "Vůdci, slunci vašeho žití" a pak se pozpátku plazíte zpět. V poslední době se objevovaly rozhořčené reakce čtenářů na nízký trest mladíkovi, co utýral kočku a doporučovali, že by měl taky poznat bolest aby si uvědomil, co provedl. Totéž bych doporučoval pro komunisty - zavedl bych jim ho povinně, a museli by v něm žít bez dotací ze strany nekomunistů. To samo by bylo dostatečným trestem, po jedné generaci by bylo po komunistech i komunismu! Tak je to , pepo!

Marie 7.4.2008 13:44

Re: Re: Velkohubost pisatele a psí štěkot, který do říše středu není slyšet.

R^

ceskej Honza 7.4.2008 13:51

Re: Re: Velkohubost pisatele a psí štěkot, který do říše středu není slyšet.

hezky napsáno. Jeste bych dodal, ze uz v 70. tých létech jsme s kamarády fantazírovali a vymýsleli spravedlivý trest pro komance, az to praskne!  Vymysleli jsme pro ne vlastní stát ( treba v Brdech). At si tam budujou. Ráno budícek, potom makat, potom na schúzi a v nedeli brigáda. Za odmenu a za udávání by pak smeli nekterí vyjet i za dráty a nakoupit nejakou tu kosmetiku,  jeansy a muziku. A z drátáku bych do nich celej den rval Moravanku, a komentáre jak se mají dobre!

Bohuzel na zádné ani to nejmensí potrestání nedoslo a ted tu máme ublízence co nás vzdy o demokracii a lidských právech moudre poucí.

alkan 22.4.2008 21:56

Re: Re: Re: Velkohubost pisatele a psí štěkot, který do říše středu není slyšet.

Tak tak Honzo, doufám, že jste si s kamarády vysnili i to jak budete radostně makat na buržousty 6 dní v týdnu jako mnoho dělníků. Za plat,který byl směšný i v době socialismu. Že budeš udávat, tak jak to určitě děláš a dělal i dříve a posloucháš při tom přblblého Kocába.Jenomže Honzíku ty asi pořádně nemakáš a nikdy jsi nemakal. Tak nakup kosmetiku,jeansy a muziku a jeď  do Německa se pokochat.

ech 7.4.2008 14:09

Re: Velkohubost pisatele a psí štěkot, který do říše středu není slyšet.

a ona bude v Afganistanu či Iránu nebo Iráku olympiáda? To jsou mi věci. Nebo jste se jen probudil s rukou v nočníku a chtěl jste se všem pochlubit?

jakovy 7.4.2008 15:59

Re: Velkohubost pisatele a psí štěkot, který do říše středu není slyšet.

pepo, dejte si aspoň nějaký americky vypadající nick, ať nejste za vola z CZ

jirka.s. 7.4.2008 17:23

Re: Velkohubost pisatele a psí štěkot, který do říše středu není slyšet.

 http://www.davno.ru/soviet-posters/propaganda/

ubu 7.4.2008 17:32

Re: Re: Velkohubost pisatele a psí štěkot, který do říše středu není slyšet.

na uroke něbaltaj, kak zamorskij papagaj

Zuzana C 7.4.2008 11:38

OH

Ano, Majkkle, v podstatě se chystáme udělat podobné věci, nechtělo se mi to tak rozepisovat. Co se týká nákupu čínského zboží, to je problém a bude to problém, pokud se mi obecně na jakémkoliv výrobku daří vypátrat výrobce, snažím se různé věci nakupovat podle svých představ - já mám i státy, od kterých si nekupuju potraviny, apod. Myslím, že je lepší dělat alespoň něco, než vůbec nic. Ale co mi připadá dost dobré, je zkusit něco koupit přes organizace na podporu Tibetu (např. Lungta) - ptala jsem se jich po telefonu, jestli z těch drobností a vlajek, které prodávají také něco má nějáký Tibeťan - odpověděli, že něco vyrábějí tib.uprchlící a taky jde něco na práci těch neziskových organizací - to dá rozum a připadá mi to fér. Četla jsem před časem vyprávění  budhistického mnicha, který uprchl z Tibetu - mučení ve vězení atd. - opravdu ideální země na OH. zuzana C

Pavel 7.4.2008 14:09

Re: OH

Nemám vůbec problém s tím co jste napsala, ale použila jste výraz nezisková organizace. To slovní spojení mě děsí. Co to jako má být? Co taková organizace vlastně dělá? Jakou činnost vyvíjí? Je to to samé jako charitativní organizace nebo různé nadace. Ty jsou předpokládám také neziskové, ale na svůj provoz musejí mít peníze, které dostanou od různých sponzorů, kteří v dobré víře jim tyto peníze darují. A jsme u jádra pudla. Management těchto organizací dělá svou práci zadarmo? To asi určitě ne. Pokud by lidé věděli jaká část jejich peněz se dostane k tzv. "potřebným", asi by nevěřícně zírali. Mnohem raději mám dle mého názoru přehlednou a velmi dobře kontrolovanou charitativní činnost např. Warena Buffeta, Billa Gatese a jim podobných přotože oni dávají na charitu své vydělané peníze a určitě mají svou představu o tom kam se mají tyto peníze umístit. Jen otázka na okraj: "Kolik bere šéf takové neziskové organizace"?

VLK 7.4.2008 14:53

Re: Re: OH

Dobře. Domnívám se že nejste ochoten dát na charitativní činnost tolik jako Waren Buffet, jednoduše proto, že tolik nemáte. Jste schopen si dostatečně kontrolovat alespoň to, co na tu charitativní činnost dáte, tak dobře jako on? Tak, aby to byla efektivní kontrola, nepohlcující většinu toho, co věnujete? Domnívám se, že ne. Zvláště pak když dojdete k závěru, že stovky totálně podvyživených, z domu vyhnaných, malárií ohrožených dětí v Kongu tu Vaši pomoc potřebují víc než třeba děti v domově pro postižené ve Vašem okresním městě,kteří přeci alespoň ten život zajištěn mají (Čímž neříkám, že přispět tam je špatně. Jen ukazuji variabilitu priorit.). A tak máte dvě možnosti.

1.Buď nedáte nic.

2. A nebo si z organizací, které se o to starají, zkusíte vybrat nějakou, které budete věřit, a pošlete to jejím prostřednictvím. I s tím, že určitá část peněz skončí na reklamu, určitá na výplaty pracovníkům té organizace (ale dobrovolných spolupracovníků bude určitě víc než těch placených), a určitě se i část prošustruje. Ale určitě se k adresátům dostane víc a účelněji, než když se sám posadíte do letadla a poletíte do Konga rozdávat bankovky dětem.

A zde už si myslím, že jedna z těch dvou možností je špatně. Jen ještě jedna drobnost. Buffetovi ty peníze neposílejte. Jednak by to nepochopil, jednak ani on to nedělá sám. Má na to své lidi. Lépe placené než ty z nějaké naší neziskovky.

A k té poslední otázce. Šimona jsem sice neviděl od revoluce, ale jestli budu mít příležitost, já se ho zeptám.

Majkkl 7.4.2008 11:21

Pravda, bohužel, jediné, co můžu udělat a udělám,

je toto:

- napíšu protestní dopis na čínskou ambasádu

- nebudu se dívat na olympijské hry, malý soukromý bojkot

- napíšu dopis českému olympijskému výboru a české vládě, kde budu jako daňový poplatník požadovat, aby se český stát oficiálně neúčastnil té potěmkinovské šaškárny v Pekingu

Myslím, že totéž by měli udělat všichni slušní lidé. Účast v Pekingu je na úrovni účasti v Berlíně za nacistického režimu. Že se režim nezmění tím, že se s ním "budeme mluvit", je nabíledni..

Pro-amnesty 7.4.2008 11:28

Re: A ještě tu "bleskovou" petici...

Já vím, trošku se vnucuji, ale teď hned můžete přes e-mail podepsat petici, která bude zítra večer odeslána faxem čínskému ministrovi spravedlnosti.

VLK 7.4.2008 13:54

Re: Pravda, bohužel, jediné, co můžu udělat a udělám,

Jde o to, aby ten malý soukromý bojkot se stal více veřejným. Aby si ho museli všimnout sponzoři. Aby zjistili, že sponzorovat zpronevěřenou olymliádu nemá cenu, neboť tím nezískají nikoho, kdo by se díval na jejich reklamní spoty. To by měl být další cíl souromého bojkotu. Jinak připojuji se. Budu vypínat i Branky body sekundy. A petici jsem právě podepsal.

šefelín 7.4.2008 11:18

Když bojkotovat, tak pořádně

Pan  Stejskal  se  rozhodl  bojkotovat     Olympiádu   v  rudé  Číně.   To  nám  všem  oznámil,  s  velkou  pompou,  na  Nev.  psu.  Použil  k  tomu  počítač,  který  byl  pravděpodobně,  stejně  jako  jeho  monitor,  myška  i  podložka  pod  ní,   vyroben  zuboženými  dětmi,  které  můžeme tak  často  vidět  v  reportážích  ze  současných  čínských  měst.  Podobně, jsou jistě  zneužíváni  i  nešťastní  dělníci   v čínských   filiálkách  Škoda  W.  Pan  Stejskal,  by  měl  ten  bojkot,  vzít  víc  "  od  podlahy, řádně domluvit   velkým  světovým koncernům,  které  při  rvačkách  o investice,v  jím  zatracované  Číně, neznají  bratra.  Bojkot  OH  dle  Stejskala: " Venezuelská  telenovela " na Nově.

Majkkl 7.4.2008 11:22

Re: Když bojkotovat, tak pořádně

Možná byste místo těch zesměšňujících řečí napsat, co vy sám děláte, aby se tyhle příšerné režimy dostaly kam patří..

jirka.s. 7.4.2008 11:34

Re: Re: Když bojkotovat, tak pořádně

No, on chlupodravec "šefelín" teď například  používá ve své oficíně jenom čínské břitvy , nůžky a fény, to aby podpořil ty chuděrky, co je vyrábějí! ;-D

http://www.csfd.cz/film/4646-muzi-v-offsidu/

Eva O. 7.4.2008 12:18

Re: Když bojkotovat, tak pořádně

Je smutne,ze ac se o to opravdu snazim,temer se mi nedari sehnat kvalitni zbozi,ale jen cinsky smejd,ktery se kvalitne jen tvari.Nejsem tak bohata,abych si mohla(a chtela) kupovat predrazene znackove zbozi,ale abych se musela bat koupit diteti obycejnou hracku,zubni kartacek nebo hrnec,protoze , kdyz to neni primo  nebezpecne,tak se to urcite pokazi nebo rozpadne po mesici pouzivani,to mi pripada hruzne.Dumpingova cena tech kramu,ktere zaplavuji svetove trhy je vykoupena prave tou otrockou praci v komunisticke Cine.

Kolombo 7.4.2008 12:59

Re: Když bojkotovat, tak pořádně

Silně pochybuju, že by počítače v Číně montovaly "zubožené děti".  Tohle je možné u textilu, levných plastových výrobků, hraček, obuvi. Kde je třeba obsluhovat špičkovou techniku,  musí být na určité úrovni i pracovníci, musejí mít určité vzdělání a nemohou spát pod mostem. S takovými lidmi by podnikatel nevydělal, ani kdyby dělali zdarma.

šefelín 7.4.2008 20:32

Re: Re: Když bojkotovat, tak pořádně

Nikdy  bych  neočekával ´, že  někdo  bude  takto  reagovat  na  můj  ,  tolik  ironický,  příspěvek. A  A  vida,  Kolombo  to   spolkl , "  i  s  navijákem".

VLK 8.4.2008 13:56

Re: Re: Re: Když bojkotovat, tak pořádně

No, víte, ono to, co Vy myslíte ironicky, je tu spousta lidí ochotna napsat vážně.

Marie 7.4.2008 10:35

Bojkot v mezích vlastních možností

Když jsem asi před dvěma měsíci napsala do jednoho příspěvku, že budu bojkotovat LOH tím, že se nebudu dívat na televizi a tak ukrojím z koláče sledovanosti, byla jsem označena jako adept NEJHLOUPĚJŠÍHO PŘÍSPĚVKU DNE. Děkuji proto autorovi za jeho článek s podobným názorem a věřím, že se ke mě připojí další. Konání LOH v Číně je nemravné, jsem prooto i velmi zklamaná postojem USA. O postoji ČR nemluvě.

Pro-amnesty 7.4.2008 10:29

Podpořte "bleskovou petici" za tohoto vězně....

...kterou pořádá brněnská skupina Amnesty International. Informace zde. Přečtěte si též, co jsou bleskové petice a jak se zaregistrovat pro jejich odběr. Poznámka: V textu je použit pinyin přepis čínštiny.

Marek 7.4.2008 9:59

Olympijská myšlenka?

Nějak nechápu proč spoustu lidí vzrušují nějaké OH. Vždyť dneska je to stroj na peníze pro některé a chvilku televizní slávy pro jiné. S lidskými právy nebo sportováním pro zábavu (nedejbože s původní olympijskou myšlenkou) to nemá opravdu, ale opravdu nic společného. Pokud chce někdo opravdu protestovat proti OH, ať si nepouští televizi v době konání OH. Pokud nás bude dost, tak tento "protest"  může ovlivnit bidoucí olympiády. Ale  moc velkou šanci tomu nedávám :-(

Zuzana C 7.4.2008 9:45

OH

OH v Číně jsou naprosto nemravná záležitost, už jsme se je doma taky dávno rozhodli bojkotovat, tibetskou vlajku si dáme za okno hned, jakmile ta objednaná dorazí atd. Blbé je, že se ze sportu stal byznys, kde už nějáká olympijská myšlenka a podobné "přežitky", jako jsou lidská práva tak akorát překážejí. A když si vzpomenu na navážení sněhu k Pražskému hradu...... Tak hezký den všem slušným spoluobčanům. Zuzana C.

bear 7.4.2008 21:52

Re: OH

No, to určitě v Číně hned padnou na zadek, až si česká nána dá za okno tibetskou vlajku a bude bojkotovat OH... ;-D;-D

VLK 8.4.2008 13:51

Re: Re: OH

No, vypadá to, že už si budou muset poprvé sednout na zadek po průšvihu se štafetou. Předseda švédského olympijského výboru navrhuje štafetu zrušit. Jako první. Po pár dalších hasicích přístrojích to začnou navrhovat další. A pokud ta druhá fakule dojde až do Lhasy, tak ji to tam sfoukne taky.

EW 12.4.2008 16:35

Re: Re: Re: OH

Taky koukam, jak se kazdej blbecek s minimaxem snazi zviditelnit jako vely lidskopravni bojovnik, hlavne kdyz na Cinu se muze, ba dokonce ma plivat, ze. Nejenze ma nevhodny rezilm ale jeste neni dostatecne bio-eko-zelena...i kdyz semtam se pokousi Zapadu zelene ulahodit.

Jako kdyz zavrela prikazem strany fabriku na nakupni igelitky a zakazala se s nima dopravovat verejnou dopravou. Tomu rikam zelene rozhodnuti - par tisic lidi na dlazbe skrtem pera...

O tom urcite zdejsi zeleni sni...