10.5.2024 | Svátek má Blažena


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Martin 25.4.2008 10:02

A hned se nám tu žije líp

Na výrobu se spotřebovalo nemalé množství energie, surovin, lidské práce a finančních prostředků a ty byly zlikvidovány pro "dobré jméno" pana mazdy. Docela by mě zajímalo, co by na to řekli ti, kdo ráno nevědí co budou jíst večer. Už tu bylo řečeno něco o pojistném podvodu. S tím naprosto souhlasím.

relikt 25.4.2008 9:58

Pro někoho správně, pro jiného špatně.

 Dodali-li by tahle auta do Česka ve značné slevě, pak by se trh s ojetinami omezil, ozdravilo by to ovzduší a hlavně by se omezilo množství šrotů na našich cestách.

 Také by to však narušilo trh s automobily, zkreslilo by to ceny, znevýhodnilo by to výrobce i prodejce u nás.

 Co si o tom bude myslet občan Česka? - Táková škoda! Kdyby to dali mně za polovic, tak je budu velebit na věky. Nechoďte na Čechy s kvalitou značky. Čech hledí na korunku v kapse a tak si dopřeje i nekvalitu, aby měl kvantitu. Tak je ostatně zvyklý i pracovat. :-D

libero 25.4.2008 9:55

Jako reklamní akce

(na náklady pojišťovny?) to bylo nepochybně velmi účinné!

Ale plýtvání tohoto typu ve mně sympatie nebudí. A to nejsem žádný meloun.

Alf 25.4.2008 9:44

Podvod

Mně to připadá spíš jako pojišťovací podvod, než snaha o zachování dobrého jména

jasan 25.4.2008 9:25

naprosto nesmyslne plytvani

kde jsou melounisti a Al Gore?

těchňik 25.4.2008 9:24

Re: Re: Re: Re: Neslo spis o "vytvoreni" dobreho jmena Mazdy?

Pokud by se třeba žaloba opírala o nějaký zákon, smlouva by byla k ničemu, protože žádná smlouva nemůže být uzavřena v rozporu s nějakým zákonem.

akiraryo 25.4.2008 9:14

Re: Re: To je naprosto stupidní,

Přesně tak, tohle byl krásný případ, jak minimalizovat škody, když už se stane průšvih. Navíc jestli ta auta byla pro USA, tak tam asijští producenti musejí dávat trochu větší pozor než v Evropě.

messenger 25.4.2008 9:09

Re: Re: Re: Neslo spis o "vytvoreni" dobreho jmena Mazdy?

no nemuse byt problem podepsat smlouvu kde by se kupujici zavazal ze nic pozadovat nebude.

messenger 25.4.2008 9:06

stupidita na ntou...

nevim, pripada mi to jako oslavny clanek,, ale co oslavujeme? totalni stupiditu. sup se vsim na skladku.

Sid 25.4.2008 8:46

Re: To je naprosto stupidní,

Vzdyt je to cca 5dni produkce jedne z tovaren - to je pro firmu jako je Mazda naprosto zanedbatele...

Ale dokonala reklama a PR.

těchňik 25.4.2008 8:45

Re: a tak to dopadne dobudoucna se vším

Tydlencty jednotné standardy á la ISO 900x:200x, ISO 14001 EMS, OHSAS 18001, HACCP, ISO 22000, ISO 27001... atd., nám potažmo všem pěkně prodražují život a taky vytváří syntetickou zaměstnanost. Kolik to obejdů se kolem toho motá a na tom přiživuje!? Typická nucená symbióza! Platíme moc?! Dobře nám tak! ;-€

edaru 25.4.2008 8:38

To je naprosto stupidní,

takovéto řešení z pohledu ekonomie výroby, vložení nemalé energie do získání materiálu a výroby všech dílů, zakončené rozdrcením a skládkou!

Vydávat zištnost, zastoupenou inkasem pojistky za ctnost za zachování jakéhosi dobrého jména, je obvyklým propagačním marketingovým tahem , jak jakoukoliv situaci vykládat ve svůj vlastní prospěch, nebo-li stručně účelová lež.

Od autora jako novináře je to naprosto neomluvitelná naivnost v tom lepším případě, v tom horším lze o motivech k sepsání takového oslavného nesmyslu jen spekulovat.

Joob 25.4.2008 8:35

Tak tohle nadzdvihne ze židle i chromého:

 "Obchodní značka, logo, Nike, Adidas, Puma atd je cenným majetkem těchto firem a jejich umístění na výrobku je zárukou kvality" - kdyby to zboží ti debilové_ pardon, vážení sofistikovaní manažeři uvedených značek, neprodukovali 100% v Číně v provozech, vedle nichž vznikne analog nejpozději do měsíce, a kde se produkuje totéž ve třech směnách, nebo dokonce se vyrábí na shodné lince z téhož materiálu v době, kdy tito psi nehlídají, nemuseli by to pak pálit v Evropě.... Stejně si myslím, že občas spálí i své vlastní zboží, protože v tom nedovedou poznat rozdíl...

jeff 25.4.2008 7:59

a tak to dopadne dobudoucna se vším

řídili se jednotnými standardy ISO 9000, 90001, 10000-13 a kdo ví jakými ještě....... dnes už je začínáme mít všichni....

honzak 25.4.2008 7:39

Re: úplně náhodou se autor účastnil destrukce

ano, tak mnějak to muselo být. Náhrada od pojišťovny musela být vyšší než náklad na sešrotování. A ten rozdil je ZISK.

I.Laengsfeld 25.4.2008 7:29

Hmmm a co takhle dobre jmeno naroda, mesta, rodiny ...

Ale  budiz.  Necht to tedy ti, co jim tak strasne zalezi na DOBREM  jmenu znacky  zaplati v cene jinych vyroku  te firmy, ti  co jim tak strasne zalezi na DOBREM jmenu pojistovny  necht plati dvojnasobne pojistne apod. ;-P 

Karel 25.4.2008 7:23

Tohle přece nemá s ochranou značky nic společného

Zničit bezvadné výrobky, to je přece snobství a neuvěřitelné plýtvání. Za své peníze by to firma neudělala - btw. a co na to ekologové ;-)?

těchňik 25.4.2008 7:09

Re: Re: Re: Re: úplně náhodou se autor účastnil destrukce

Jsou i mnohem horší věci - když mi někdo pošle standartní nabídku, tak od něj nic nekoupím. Proč bych ostatně kupoval nějaké prapory, že?! ;-P

těchňik 25.4.2008 7:00

P.S.:

... šak sme enem lidi, i když umíme čééésky. ;-)

těchňik 25.4.2008 6:59

Re: Re: Re: Re: úplně náhodou se autor účastnil destrukce

Já to chápu. Nemyslel jsem to nějak kriticky, pouze jsem popsal čtenářský zážitek. Nakonec smajlík hovoří, ne? Mně se zase jednou podařilo napsat do diskuze „vyděl", a nešlo v žádném případě o pokyn k matematické operaci. ;-D Vrátit to již nešlo - co diskuze schvátí, již nevydá.

bruner 25.4.2008 6:45

Re: Re: Re: úplně náhodou se autor účastnil destrukce

moc se omlouvám, ale určitě se vám už také stalo, že v zápalu psaní člověk spíše myslí na fonetiku a hlavně po sobě nečte a jen entruje.Na druhou stranu, způsobuje ono měkké i posun v určitosti obsahu?

těchňik 25.4.2008 6:17

Re: Re: nebylo to všechno spíše kvůli proplacení od pojišťovny?

Neviděl bych to tak. Výrobek, a auto obzvlášť, musí mít určité, normami apod. vymezené, garance. Ty ale nemohly být po takové situaci dodrženy. Jsou země, kde třeba není přípustné rovnat bourané karoserie, protože z pochopitelných důvodů už nemají původní tuhost a pevnost (v místě nějaké deformace profilu už má materiál vždy nižší pevnost - i po narovnání). Srovnávat to šrotování s biopalivy apod. je míchání hrušek s holinkami.

těchňik 25.4.2008 6:11

Re: Re: Neslo spis o "vytvoreni" dobreho jmena Mazdy?

Jo, a když se v tom autě náhodou přizabije, tak zažaluje Mazdu a ta zaplatí mnohonásobek.

těchňik 25.4.2008 6:07

Re: Re: úplně náhodou se autor účastnil destrukce

To "za osli" na mě vyletělo z monitoru jak ruka s boxerskou rukavicí. Brrr, to jsem se ale lek... ;-)

bruner 25.4.2008 4:10

Re: úplně náhodou se autor účastnil destrukce

kristepane promiňte " za osly"

bruner 25.4.2008 4:10

úplně náhodou se autor účastnil destrukce

a úplně náhodou pokládá čtenáře za osli, kteří si neumí spočítat, že tohle se udělá jen po důkladném odškodnění od pojišťovny. A právě úplné NEVYUŽITÍ čehokoliv z auta bylo podmínkou vysokého odškodnění.

loiz 25.4.2008 3:22

vidim to podobne

:-/

milkom 25.4.2008 1:42

Dobrá pověst?

Festival hlupáckého nabubřelého plýtvání a neschopnosti zorganizovat smysluplné využití nepoškozených dílů vozů. Už degenerují i žrouti syrového rybího masa... Rv

68 25.4.2008 1:06

Re: Neslo spis o "vytvoreni" dobreho jmena Mazdy?

Pokud by Mazdě šlo o skutečně dobré mazdí jméno, měla ty Mazdy rozdat bezdomovcům v Oregonu. Kratší bezdomovec se v tom může i pohodlně vyspat.

C 25.4.2008 0:31

Neslo spis o "vytvoreni" dobreho jmena Mazdy?

Ta auta po havarii proste takovou cenu nemela, aby se vyplatilo je nejak mene destruktivne zpenezit. Tento akt totalniho zniceni je investice do reklamy. Ted, kdyz bude nejaky dealer nabizet zakaznikovi Mazdu, vzdycky mu bude tvrdit, ze firma dba maximalne na kvalitu a bude odkazovat na tuto historku. Nehlede na to, ze Mazda neprijde zkratka ani u pojistovny. Nakonec na tom mozna vydela vic, nez kdyby se ta nehoda nestala.