23.5.2024 | Svátek má Vladimír


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Joob 25.4.2008 8:35

Tak tohle nadzdvihne ze židle i chromého:

 "Obchodní značka, logo, Nike, Adidas, Puma atd je cenným majetkem těchto firem a jejich umístění na výrobku je zárukou kvality" - kdyby to zboží ti debilové_ pardon, vážení sofistikovaní manažeři uvedených značek, neprodukovali 100% v Číně v provozech, vedle nichž vznikne analog nejpozději do měsíce, a kde se produkuje totéž ve třech směnách, nebo dokonce se vyrábí na shodné lince z téhož materiálu v době, kdy tito psi nehlídají, nemuseli by to pak pálit v Evropě.... Stejně si myslím, že občas spálí i své vlastní zboží, protože v tom nedovedou poznat rozdíl...

orange 25.4.2008 11:22

Re: Tak tohle nadzdvihne ze židle i chromého:

Je to tak, můj známý byl rok v číně a říkal, že to funguje přesně tak jak píšete, zakázka pro Nike skončí, ale linka jede dál, ve stejné kvalitě, ale za desetinové prodejní ceny, jediný, kdo by se měl stydět jso tyto nenažrané značky, které platí šičkám dolar.

orange 25.4.2008 11:23

Re: Re: Tak tohle nadzdvihne ze židle i chromého:

na den.

vltava 25.4.2008 12:38

Tak Vy nakupujete u vietnamců

No prosím, to je jenom Vaše volba, kde utrácíte svoje peníze. Ale mohl jste to napsat stručněji, není to totiž nic zvláštního.

jeff 25.4.2008 7:59

a tak to dopadne dobudoucna se vším

řídili se jednotnými standardy ISO 9000, 90001, 10000-13 a kdo ví jakými ještě....... dnes už je začínáme mít všichni....

těchňik 25.4.2008 8:45

Re: a tak to dopadne dobudoucna se vším

Tydlencty jednotné standardy á la ISO 900x:200x, ISO 14001 EMS, OHSAS 18001, HACCP, ISO 22000, ISO 27001... atd., nám potažmo všem pěkně prodražují život a taky vytváří syntetickou zaměstnanost. Kolik to obejdů se kolem toho motá a na tom přiživuje!? Typická nucená symbióza! Platíme moc?! Dobře nám tak! ;-€

I.Laengsfeld 25.4.2008 7:29

Hmmm a co takhle dobre jmeno naroda, mesta, rodiny ...

Ale  budiz.  Necht to tedy ti, co jim tak strasne zalezi na DOBREM  jmenu znacky  zaplati v cene jinych vyroku  te firmy, ti  co jim tak strasne zalezi na DOBREM jmenu pojistovny  necht plati dvojnasobne pojistne apod. ;-P 

VLK 25.4.2008 11:02

Re: Hmmm a co takhle dobre jmeno naroda, mesta, rodiny ...

Sešrotovat odpad? To snad ne, to už tu bylo! A moc dobrého jména to nepřineslo. Holt k lidem se chováme jinak než k výrobkům.

I.Laengsfeld 25.4.2008 11:34

Re: Holt k lidem se chováme jinak než k výrobkům.

Jen aby :-P

Karel 25.4.2008 7:23

Tohle přece nemá s ochranou značky nic společného

Zničit bezvadné výrobky, to je přece snobství a neuvěřitelné plýtvání. Za své peníze by to firma neudělala - btw. a co na to ekologové ;-)?

bruner 25.4.2008 4:10

úplně náhodou se autor účastnil destrukce

a úplně náhodou pokládá čtenáře za osli, kteří si neumí spočítat, že tohle se udělá jen po důkladném odškodnění od pojišťovny. A právě úplné NEVYUŽITÍ čehokoliv z auta bylo podmínkou vysokého odškodnění.

bruner 25.4.2008 4:10

Re: úplně náhodou se autor účastnil destrukce

kristepane promiňte " za osly"

těchňik 25.4.2008 6:07

Re: Re: úplně náhodou se autor účastnil destrukce

To "za osli" na mě vyletělo z monitoru jak ruka s boxerskou rukavicí. Brrr, to jsem se ale lek... ;-)

bruner 25.4.2008 6:45

Re: Re: Re: úplně náhodou se autor účastnil destrukce

moc se omlouvám, ale určitě se vám už také stalo, že v zápalu psaní člověk spíše myslí na fonetiku a hlavně po sobě nečte a jen entruje.Na druhou stranu, způsobuje ono měkké i posun v určitosti obsahu?

těchňik 25.4.2008 6:59

Re: Re: Re: Re: úplně náhodou se autor účastnil destrukce

Já to chápu. Nemyslel jsem to nějak kriticky, pouze jsem popsal čtenářský zážitek. Nakonec smajlík hovoří, ne? Mně se zase jednou podařilo napsat do diskuze „vyděl", a nešlo v žádném případě o pokyn k matematické operaci. ;-D Vrátit to již nešlo - co diskuze schvátí, již nevydá.

těchňik 25.4.2008 7:00

P.S.:

... šak sme enem lidi, i když umíme čééésky. ;-)

těchňik 25.4.2008 7:09

Re: Re: Re: Re: úplně náhodou se autor účastnil destrukce

Jsou i mnohem horší věci - když mi někdo pošle standartní nabídku, tak od něj nic nekoupím. Proč bych ostatně kupoval nějaké prapory, že?! ;-P

Jenik 25.4.2008 10:27

Re: Re: Re: Re: Re: úplně náhodou se autor účastnil destrukce

Standa vám něco nabízel?

těchňik 25.4.2008 11:53

Re: Re: Re: Re: Re: Re: úplně náhodou se autor účastnil destrukce

Myslíte hlodavce Křečka - že by regulovaný nájem? Nebo Standa-kšanda-koloťuk? Ten má teď dobře "regulovaný" nájem v tej "emerice". ;-P

honzak 25.4.2008 7:39

Re: úplně náhodou se autor účastnil destrukce

ano, tak mnějak to muselo být. Náhrada od pojišťovny musela být vyšší než náklad na sešrotování. A ten rozdil je ZISK.

Mejla 25.4.2008 10:08

Soudruhu HonzoK, tvůj kolega Paroubek by řekl zhovadilý zisk. Skutečnost bývá jiná.

Při takové nehodě je také spoluúčast, a pokud Mazda spočítala ušlý zisk na prodeji aut a později náhradních dílů a servisu, tak pojištění v žádném případě nemůže tuto částku převýšit. Pro Mazdu to nepochybně byla ztráta, byť ne velká. Ale v takových případech se skutečně postupuje tak, že celá poškozená série se stáhne, sešrotuje apod.

milkom 25.4.2008 1:42

Dobrá pověst?

Festival hlupáckého nabubřelého plýtvání a neschopnosti zorganizovat smysluplné využití nepoškozených dílů vozů. Už degenerují i žrouti syrového rybího masa... Rv

loiz 25.4.2008 3:22

vidim to podobne

:-/

Hrabekrzan 25.4.2008 13:35

Re: Dobrá pověst?

Má pravdu soudruh...

C 25.4.2008 0:31

Neslo spis o "vytvoreni" dobreho jmena Mazdy?

Ta auta po havarii proste takovou cenu nemela, aby se vyplatilo je nejak mene destruktivne zpenezit. Tento akt totalniho zniceni je investice do reklamy. Ted, kdyz bude nejaky dealer nabizet zakaznikovi Mazdu, vzdycky mu bude tvrdit, ze firma dba maximalne na kvalitu a bude odkazovat na tuto historku. Nehlede na to, ze Mazda neprijde zkratka ani u pojistovny. Nakonec na tom mozna vydela vic, nez kdyby se ta nehoda nestala.

68 25.4.2008 1:06

Re: Neslo spis o "vytvoreni" dobreho jmena Mazdy?

Pokud by Mazdě šlo o skutečně dobré mazdí jméno, měla ty Mazdy rozdat bezdomovcům v Oregonu. Kratší bezdomovec se v tom může i pohodlně vyspat.

těchňik 25.4.2008 6:11

Re: Re: Neslo spis o "vytvoreni" dobreho jmena Mazdy?

Jo, a když se v tom autě náhodou přizabije, tak zažaluje Mazdu a ta zaplatí mnohonásobek.

messenger 25.4.2008 9:09

Re: Re: Re: Neslo spis o "vytvoreni" dobreho jmena Mazdy?

no nemuse byt problem podepsat smlouvu kde by se kupujici zavazal ze nic pozadovat nebude.

těchňik 25.4.2008 9:24

Re: Re: Re: Re: Neslo spis o "vytvoreni" dobreho jmena Mazdy?

Pokud by se třeba žaloba opírala o nějaký zákon, smlouva by byla k ničemu, protože žádná smlouva nemůže být uzavřena v rozporu s nějakým zákonem.

zdeněk 25.4.2008 0:12

nebylo to všechno spíše kvůli proplacení od pojišťovny?