29.4.2024 | Svátek má Robert


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
kopretina 27.6.2009 14:32

Re: Ti, kteří nejsou dobře seznámeni se složitou problematikou židovsko-palestinského problému

Jo jo, to o sobě Jara říká, že není ani antisemita, ani islamonacista (islamofašista), komunista, při tom přát někomu, aby chcípl jen proto, že s ním nesouhlasí, je ubohost. Ano, i já se někdy neovládnu a začnu lidem nadávat, to je pravda a mrzí mě to, ale NIKDY jsem nikomu nepřála, aby chcípl.

Dr. Chocholoušek 27.6.2009 14:47

Re: Ti, kteří nejsou dobře seznámeni se složitou problematikou židovsko-palestinského problému

Možná, že někdy zbytečně diskutujete s lidmi, kteří za to očividně nestojí a je lépe je ignorovat. Ale chápu to, já taky někdy "neodolám"...Nejlepší je si z nich dělat pokud možno srandu...;-) P.S. Jinak, jen tak dál, článek byl zajímavý, i tím, jak média někdy selhávají. Zas něco podobného napište, toho je vždycky málo. V novinách se vždycky objeví nějaká domněnka, ale její vyvrácení už ne, protože už to je zastaralé a média už mají něco jiného. A to je chyba. Hezký víkend!

kopretina 27.6.2009 14:50

Re: Ti, kteří nejsou dobře seznámeni se složitou problematikou židovsko-palestinského problému

Ano, děkuji Vám. Musím najít jednak inspiraci pro další článek a druhak materiály.Také Vám přeji hezký víkend.:-)

Harry 26.6.2009 14:25

errata

Pardon ...uvnitr.....

David 26.6.2009 14:08

Jedinou nadějí jsou mladí lidé,

kteří v Iránu dokazují, že už mají dost svých fundamentalistů.

Pepan 26.6.2009 14:19

Re: Jedinou nadějí jsou mladí lidé,

Jak? Tím, že podporují jednoho z nejbližších politických spojenců samotného Chomejního?

Ostatně, Peršané nikdy nebyli žádnými přáteli Arabů. Možná by stálo za to zamyslet se, zda by nebylo vhodnější použít Irán jako spojence, podobně jako jsme dříve využívali sekulární arabské nacionalisty jako hráz proti sunitskému islámu.

Emil XX 26.6.2009 21:17

Re: Jedinou nadějí jsou mladí lidé,

Dějiny jsou plné paradoxů. Židé byli po celá staletí spojenci Peršanů, poté se jak Židé a křesťané v Byzantské říši, ke které patřilo i území dnešního Izraele (ješte kolem roku 600 se v Jerichu stavěly synagogy) tak i Peršané stali obětí brutální arabské agrese (za jejíhož pokračovatele se mimochodem prohlašoval Saddam Hussain). Tehdy dobyli Arabové celou Persii sever Afriky, Syrii i území Izraele. Ještě roku 1260 vítali křesťané v Damašku Mongoly jako osvoboditele od muslimů.

Irán za Šáha měl k Izraeli dobré vztahy.

Jenže když se v Iránu dostali k moci islámští fundamentalisté, začali hlásat antisemitismus, aby získali podporu v arabském světě pro své imperiální plány.

David 26.6.2009 14:05

Arab má respekt jen před hrubou sílou.

1. nelze se domluvit s někým, kdo má v programu vás vyhladit.

2. muslim není vázán slibem bezvěrci (korán).

3. Špatnost vůči bezvěrci není špatností (korán).

Jakub S. 26.6.2009 18:13

Re: Arab má respekt jen před hrubou sílou.

Tak. Není... jenže je to nutné. Tož jak dál - ?

Novák S. 26.6.2009 21:31

Re: Arab má respekt jen před hrubou sílou.

Za každého zabitého nežida dostane žid Boží požehnání.

jojo 26.6.2009 13:36

Palestinské propagandě

můžete věřit asi tak, jako když Robert Rosenberg slibuje monogamii.

 "Ale když oni měli takový upřímný a smutný voči"

David 26.6.2009 13:47

Re: Palestinské propagandě

Ano, ale nenalhávejme si - to není palestinská propaganda, ale arabská propaganda. Jenom Arabové tu známou hru na hodného a zlého policajta dovedli k dokonalosti mnahovrstevné struktury.

pirat 26.6.2009 12:51

Vcera me zaujal komentar od Martina Paraka :

Vážení, malinko teorie.

Podľa prieskumu k tomu, aby sa spoločnosť udržala pri života viac ako 25 rokov, musí mať pôrodnosť 2.11 dieťaťa v rodine. Ak má menej, vymiera. Historicky sa žiadnej kultúre s priemernou pôrodnosťou 1.9 nepodarilo znovu-obnoviť. Pôrodnosť 1.3 je nemožné zvrátiť, pretože by to trvalo 80 až 100 rokov a neexistuje taký ekonomický model, ktorý by spoločnosť udržal.

V roku 2007 bola priemerná pôrodnosť vo Francúzku 1.8, v Anglicku 1.6., v Grécku 1.3, v Nemecku 1.3, v Taliansku 1.2, v Španielsku 1.2. V celej EÚ je priemerná pôrodnosť 1.3.

Historický výskum nám ukazuje, že tieto číslo je nemožné zvrátiť. Za pár rokov Európa ako ju dnes poznáme prestane existovať. Napriek tomu populácia v Európe neklesá. Ako je to možné?

pirat 26.6.2009 12:51

Re: Vcera me zaujal komentar od Martina Paraka :

Islamská imigrácia. Od roku 1990 - 90% všetkej imigrácie do Európy tvorí islamská imigrácia. Kým u Francúzov je priemerná pôrodnosť 1.8, u francúzskych moslimov je to 8.1. Je to prvá krajina, kde je viac mešít ako kostolov. 30% všetkých francúzskych detí pod 20 rokov je vo Francúzsku moslimov. Vo veľkých mestách je to 40%. Za 39 rokov sa Francúzsko stane islamskou republikou.

Nemecká vláda vydala prehlásenia, v ktorom sa tvrdí, že pokles nemeckej populácie už nie je možné zastaviť a zvrátiť. Do roku 2050 to bude moslimský štát.

pirat 26.6.2009 12:52

Re: Vcera me zaujal komentar od Martina Paraka :

Muhamar Kadáfi vraví:

“Nepotrebujeme teroristov, nepotrebujeme samovražedných útočníkov. Viac ako 50 miliónov moslimov v Európe ju zmení za pár desiatok rokov na moslimský kontinent.“

pirat 26.6.2009 12:52

Re: Vcera me zaujal komentar od Martina Paraka :

V súčasnosti je v Európe 52 miliónov moslimov. Za ďalších 20 rokov sa toto číslo podľa predpovedí nemeckej vlády má zdvojnásobiť na 104 miliónov.

V Kanade je situácia podobná....

Vážení, tady se budou dít věci!!!! Umlácení nějaké baby bude

asi normální. Sallam Alejkum

Jakub Roth 26.6.2009 12:54

Re: Vcera me zaujal komentar od Martina Paraka :

A proto milujte se a množte se, učte se násobilku!;-)

Emil XX 26.6.2009 21:25

Je to paradox, ale Adolf Hitler by ten trend zvrátit dokázal

Němci i další Evropané potřebují víru v sebe, ne dnešní multi kulti morálně relativistický marasmus. A nezáleží ani tak na tom, odkud tu víru vezmou. To je docela nebezpečné, lidé se obracejí k protokům, když neví kudy kam. Dnešní evropské "elity" jim to neřeknou a proto musí být zničeny.

jojo 26.6.2009 13:16

Re: Vcera me zaujal komentar od Martina Paraka :

Ano , ale opravdu by vadilo, kdyby počet Čechů klesl z 10 na 8 milionů? Tolik nás bylo v minulosti a byla to snad katastrofa?  Lepší 8 milionů Čechů než 8mil. Čechů + 2 mil. muslimů.

Stárnutí populace nelze pořád řešit rozšiřováním základny populační pyramidy, protože z těch mladých budou staří a bude jich více. Stárnutí populace je třeba řešit jinak

David 26.6.2009 13:45

Re: Vcera me zaujal komentar od Martina Paraka :

To vysvětluj našim politikům. Dokud je důchodový systém postaven na financování důchodů od právě pracující generace, tak je to model společnosti, která nemůže připustit zmenšování populace. Dokonce to zatím neřeší ani rostoucí produktivita práce. Tedy i pravice připouští "nutnost" imigrace, ČSSD, zejména za Špidly, to měla za de facto jednu z priorit. Sice snažili orientovat "kulturně kompatibilní" imigraci (křesťanští  a ateističtí Slované), ale i tak .....

Emil XX 26.6.2009 21:29

Pokles české populace nelze připustit v žádném případě,

nemáme li zaniknout nebo být dokonce vyvražděni. Je třeba alespoň prostá reprodukce ČESKÉHO obyvatelstva. To je prostá matematika, kterou ovšem humanoidní intelektuálové neümí.

Harry 26.6.2009 14:20

Re: Vcera me zaujal komentar od Martina Paraka :

"Stárnutí populace je třeba řešit jinak" Jak? V SSSR to sveho casu zkouseli implantaci opicich zlaz starcum. Na clenech UV KS SSSR to ale moc videt nebylo, tedy zlepseni.Mate njakou ideu?

Harpyje 26.6.2009 13:27

Re: Vcera me zaujal komentar od Martina Paraka :

To není nic nového: http://www.telegraph.co.uk/comment/3643823/Enoch-Powells-Rivers-of-Blood-speech.html

Standa 26.6.2009 12:41

Propaganda se

dělá neustále ať je to pro Izrael nebo proti Izraeli. Fakt je, že je to nejdelší válka trvající přes 60let, faktem je, že se už mohli domluvit obě strany, ale Izrael zabil toho, který to mohl udělat. Takže to spadlo na Izrael a nedomluvili se vinou Izraele a ten se nadále nechce domluvit. USA přehodnotili svoji politiku, která nevedla k cíli, Izrael trvá na politice,která nevede k cíli. U nás někteří zaznamenali posun v olitice USA, ale většina si toho nevšimla. 

JardaB 26.6.2009 12:50

Re: Propaganda se

Problém je také v tom,že Palestinci nemají jednotnou politickou representaci.Izrael něco dohodne s jedněmi a druzí hned vystřelují rakety.Je těžké se o něčem dohodnout.

Harpyje 26.6.2009 12:51

Re: Propaganda se

"...Izrael zabil toho, který to mohl udělat..." ?8-o A kdo to jako měl být?

jojo 26.6.2009 13:17

Re: Propaganda se

Asi Svatej Standa...

Jakub Roth 26.6.2009 12:52

Re: Propaganda se

Prosím, a kterého že to osvíceného muže, který se chtěl dohodnout zabil Izrael? Moc se vo tom u nás neví, takže já se nechám poučit.:-P

Jakub S. 26.6.2009 12:59

Re: Propaganda se

Koho - ?! 8-o

David 26.6.2009 14:03

Re: Propaganda se

1. Nelze se domluvit s někým, kdo vás chce vyhladit.

2. Muslim není vázán slibem bezvěrci (korán).